https://www.youtube.com/watch?v=GOxN4WTLc-Q
Beklediğim ve merak ettiğim bir konuydu.Sizinlede paylaşmak istedim :)
İyi Seyirler
Printable View
https://www.youtube.com/watch?v=GOxN4WTLc-Q
Beklediğim ve merak ettiğim bir konuydu.Sizinlede paylaşmak istedim :)
İyi Seyirler
Kotam bittiği için videoyu izleyemedim.270 yaptılar mı?
260 a aldılar kesiciyi yoksa 270 yapardı.
@vtec41 hocam iki kişi diye mi 270 yapmadı ? Bizi aydınlatırmısın?
tsk yasin
Araba gpsde 200 görmedi ya la amuğagoing
Harbiden şu şanzumanla bu arabanın yürümesi mucize, manuel olsaymış uçar giderdi :D sprint booster, yazılım hava filtresi var bir de araçta
bu arabayı test sürüşüne çıktık yolda tutmuyor pek gitmiyorda 180 hp gibi hayal kırıklığı ama kadran güzel
Baya hizli yalniz cok iyi,dunyada kullanilan ayari tr de kullanmakta cok iyi cunku yakitlarimiz 118.80 oktan :hehe:
video güzel faydalı olmuş aracı alacaklara fikir verir
Burak Ertem in emeğine sağlık .
Btg deki arkadaşa bizim hondacıların , hondatanın base mapleri için 575 usd vermeyeceğini bir şekilde anlatmak lazım :) ...
2 saatlik tune için bile 500-600 tl verirken alzeimer olup zangır zangır elleri ayakları titriyor 575 usd nedir :D
Video güzel olmus. Civic RS i test etmiştim. Standart halini performans olarak çok beğenmemiştim 182 HP gibi değildi. Fakat yazılımda bence çok etkili olmamış yada beklediğim etkiyi göremedim hızlanmada. Özellikle top speed performansı bana vasat geldi. Çok zorlanıyor gibi. Sanki standart 160 lık TSI daha iyi son hız çıkarır gibi. Yinede emeklerine sağlık ileride daha iyisi olabilir.
kagit uzerinde cvt aslinda hem ekonimik ve hizlanma olarakta cok guzel bir sanziman turu.
motorun en verimli oldugu noktada (bg yada tork olarak) max ivmelenme ile araci yurutuyor fakat alisilmisin disinda bir motor devir sabitlenme durumu oldugundan aracin gitmedigi vites kacirdigi gibi bir durum oldugundan pek begenilmez motor sesi severler tarafindan.
ayrica cvt sanzimaninin F1 araclari icin yasakli bir sanziman turu oldugunuda soylemek isterim.
tork degerinin dusuk cikmasinin sebebi ise aracin devrini max beygir gucu guc bandinda tuttugundan kaynakli oldugunu dusunuyorum. max guc devrinde tork haliyle dusuk cikar. en azindan dyno uzerinde.
kavramasi cok daha iyi olan bir kayis ile tork degeri yukarilara cikarilacagini ilerleyen zamanlarda honda dan gorebiliriz. Type r icin cvt dedikodulari dolasmakta forumlarda.
7. viteste 4500 devir ve 220 km hiz ile ortalama top speed cok acaip degerler ortaya cikartiyor :)
ben gecen gun rs ı test ettım, gayette begendım. mıllet ne beklıyor o kılodakı arabadan onuda anlamıs degılım
Golf 1.4 150 ile aralarinda 15 kg var fark var
150 hp lik golf bile bunu gecer durur bi daha gecer
O test edilen yolda acayip egim var std verileri facia 199 u gecemiyor araba yahu
Yazilimdan sonrada yuksek surat kabileyeti muazzam berbat 100 hp lik arabalar kadar isteksiz nazli agir aksak
Neresinden tutarsaniz elinizde kaliyor
Honda civic alayim almisken bu motoru alayim zaten baska motoru yok diyenlerin alacagi araba
O kadar..
Hb sedan turbo civicleriniz değerinde alınır :D
Bu videoyu dün izledim... Hondata uygulamasından sonra tekrar deneme yaptıklarında bayağı rampa aşağı bastılar ama yinede hızlanması iyi değil.. Sorun CVT Şanzuman kaynaklı büyük ihtimalle, CVT şanzumanlar torka dayanıklı olmadığı için fabrika tarafından Tork değerleri düşürülmüş ve kuvvetle muhtemel Hondata aynı şekilde tork değerlerini yine düşük tutuyor..
La stepne yi arka koltugu sök bu sekilde hızlanır zaten ne gerek beşyüz bilmem kaç dolara :D
#manuelolsanbari
gercek honda severler harıcı bı zahmet cıksınlar konudan
bence bu tur konulara giris icin konu ile ilgili bilgilendirici 3-5 link okuma yada izleme gerekliligi olsa zaten bu tur yazilar yazilmaz kanaatimce.
dsg deki aktarim kaybi var cvt de yok dese birisi ortalik karisir burada ama gercekle kimse yuzlesmek istemez maalesef....
Yine söylüyorum bu aracın yerine astra opc line alınır 200 HP nin hakkı verilir
Videoyu izledikçe, K24 üm ile daha çok gurur duymaya başladım. :D
bendeki megan 1.6 dci bile daha iyi hızlanıyo bu sekilde hızlanma 5kişi bagaj çakılı doluyken bile 200 cok rahat geçmiştim
fan boylukla alakası ne? spor arabamı rs ? o kıloda o sanzıman ıle olacagının en ıyısı olmus zaten. beklentı ne anlamadım? dızel otm polo 92 bın tl olmus yaw.gıdıp baktımda saka gıbı. 105 e gıder rs hb alır mıs gıbı bınerım. okadar hızlı arabam oldu suandada var cok sukur ama rs bana hıcte kotu gelmedı
Selçuk abi sorun bence şu, aynı Honda 90'lı yıllarda eg Si veya ek ies ile gayet güzel performans sunuyodu, ve bu arabalar 130 küsür ve 120 hp idi. E haliyle 182 hp deyince, bi de Honda olunca uçup kaçması bekleniyor, beklendiği gibi çıkmayınca da sonuç bu. Fiyatına göre güzel araba da işte dediğim gibi, 182 hp'den daha fazlası bekleniyo ne yazık ki.
Sorun zaten aracta değil abi sanzımanda bence. CVT yüzünden aracın bütün sportif dinamiği gidiyor. Yoksa kilosu motor hacmi beklentiler belli. Rakiplerde çift kavrama sanzıman varken sportif karakterli bir araçta cvt olunca ziyan oluyor herşey.
Ben ciddi ciddi düşünmüştüm rs i rocco dan sonra 5 kapı belki alırım diyordum ama cvt li araç almam dsg den sonra.
yorumları kullanıp mı yapıyosunuz video üzerindenmi merak ettim. bende videodaki aracın aynısı var civic hb. şahsım adına konuşuyorum ben bu arabayı alırken yürütçem gazlıcam diye değil standart konforlu fısır fısır gezcem diye aldım ve standart halideki trafikeki bi çok araçtan üstün daha hiç beni üzmedi :) stp nin dediği cliolar pololar olmuş 80-90 bin. şu an alınacak en mantıklı araç sınıfında. cvt ninde canı cehenneme arabamı seviyorum :D
Stock RS videolarında cvt'yi pedallarla vites attırırken çok yavaş gibi gözüküyordu. ama bu video'da sanki bariz fark var gibi.
Bu gaz kelebeği zımbırtısı gerçekten bu kadar fark ettiriyor mu? Yoksa ben de algı yönetimi kurbanı mı oldum?
arka koltuk camlar bagaj bi de şanzıman sökülse baya iyi gider bence.
cvt nedir? nasil calisir once bi onu bilmek gerekir cvt yi kotulemeden once.
bakiniz The New Generation Continously Variable Transmissions ( CVT ) for Nissan & Mitsubishi - YouTube
bildigimiz aracin yol tutusunun olcusu olarak otomobil firmalarin araclarini test ettigi moose test yani geyik testine bakalim kac km ile gecmis?
bakiniz Honda Civic 5p 2017 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
absurt bi ornek 911 turbo moose test Porsche 911 Turbo S 2016. Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
enteresan bir ornek golf clubsport 77km ile dagilmasi Volkswagen Golf GTI ClubSport 2013 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
bu ve buna benzer videolar ile konu hakkinda bilgi edinip yorumlar yazilir ise daha bilgi seviyesi yuksek konusmalar ortaya cikar dusuncesindeyim...
Siz boşverinde 270 yapan arabadan ses yok mu ?
Ayrıca sevmeyen çıksın kasıyor ...
Çekemeyenlerde anten taksın ... :))
Konu bu noktaya geldi, isteyen istediğini söylesin arkadaş olur mu öyle iş ?
Are CVTs The Best (Fastest) Transmissions? - YouTube izlemenizi oneririm...
E gücü hissedin diye reklam yapıp fan boyların 182 hp lan boru mu bu diyerek savundukları bi aracı şanzımandan ötürü gitmediği için eleştiriyoruz. Golf polo ya da herhangi bir marka savunmuyorum kesinlikle. Azıcık dönüp baktığımızda focus ecoboost da var 0-100 hızlanması 8 saniye. Civic rste 8.1 saniye. Focus manuel ve civic otomatik..
sanzimandan dolayi gitmeyen 182 bg lik arac nasil oluyor da 0-100 7,6 sn yapiyor? ayrica fabrika verisi degil gercek zaman verisi... ilk mesajdaki videoyu izleyebilirsiniz.
cvt icin ise Are CVTs The Best (Fastest) Transmissions? - YouTube linki izleyebilirsiniz...