geçmiş olsun özdin abi
en kısa zamanda denemelere devam işallah :)
Printable View
geçmiş olsun özdin abi
en kısa zamanda denemelere devam işallah :)
act max extreme serıes tavsıye ederım abı :)
duyduk olanları abı gecmıs olsun;) dun gecekı dyno sonuclarına ne dıosun, bana dusuk geldı bıraz verıler
sitemizin ilk proje arabalarından biriymiş....yıllar sonra kaldığımız yerden devam ediyoruz....bu konumuzun güncellenmesinin zamanı çoktan geldide geçti belkide....
integramla yollarımı hemen bu proje bitiminden sonra ayırmıştım... vti sevdasıyla sattım onu....ama hep pişmanlığını hisettim...bir ara geri almak istedim oda nasip olmadı.....
aradan üç yıl geçti....ve eski integramla yollarım tekrar kesişti....sattığım halinden çok farklı değildi aldığımda...63000 km de ilk sahibinden aldıydım ben bu integramı.....99000 civarıydı sattığımda.....şimdi 133000 km ye gelmiş....bu arada kilometremizde orjinal.....car 89'a sadece kozmetik olarak yapılması gerekenler vardı ve kolları sıvadık...bu arada benden önceki sahibi... ksport coilover kiti getirtip takmış....bu bence integranın dünyasını değiştirmiş... car 89 bu uygulama sonrasında inanılmaz iyi bir yol tutuşa sahip olmuş...resmen büyülendim.....keskin 16 inç jantlarıda değiştirmeye kıyamadım...ilk başlarda sevmemiştim.....ama fena alıştım şimdi başka bir şey yakıştıramıyorum....
diğer fardır aynadır ıvır zıvır aksesuarları söküp yeni sahiplerine teslim ettik hemen :)))))))))) ...
arabayı aldığım zaman üzerinde çok kaliteli olmayan bir kaplama vardı....hatta denizliden izmire kadar bir kısmı yolda uçup gitti :))))
http://g1203.hizliresim.com/v/d/3gj4p.jpg
http://g1203.hizliresim.com/v/d/3ghmf.jpg
durum böyle olunca komple kaplamayı söktük....ama malesef altından çıkan durum pek içaçıcı değildi....ya tekrar kaplanacaktı...yada komple boyanması gerekiyordu...
hemen arkasından diğer eksiklerimizi tamamlamaya koyulduk...ve yavaş yavaş toparladık arabamızı....
kozmetik olarak yapılacakları tamamladıktan sonra asıl heyecan verici olan kısma gelmiştik....yani motorun vtec yapılmasına :))))))
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...75931720_n.jpg
ilk iş vtec kapak ve diğer gerekli parçaların temin edilmesi oldu....
aklıma geldiği kadarını yazayım hemen...
temiz bir vtec kapak bulduk...
temiz bir emme manifoldu...
iyi durumda vtec distribütörü...
oem integra kapak contası...
arp kapak saplamaları...
aem wideband...
neptune + p30....
obd0 dan obd1 e conversion harnes ''bunu kendim yaptım ama cidden çok zor iş :))))''.....
vtec buji kabloları....
vtec için dışardan yağ hattı...
7 soğukluk bujiler...
komple 60 lık düz boru...
76 lık hks egzoz....
turbo parçalartım toparlanıncaya kadar atmosferik takıldım....
ama hiç bir şekilde beni tatmin etmedi...
hatta bir ara kısa şanzımanda kullandım....ama integra atmosferik yürütmek için gereksiz ağır bir araba...bunu gördüm bu denemelerimde...
çok uzun sürmedi parçaları toparlamam....
ilk sayfada kullandığım malzemelerin hemen hemen aynılarını kullandığım için tekrar liste yapma gereği hissetmiyorum...bir kaç küçük fark var....onlarda önemsiz şeyler...
turbom yine t3/74 .63 ar ye sahip bir turbo....
egzoz borularım 60 lık....
intercooler full race...
borular gürkay egzoz....
montaj ikiler honda....
arabanın bütün ayar beyin ve tesisat işlerini kendim yaptım bence bu işinde en zevkli kısmıydı itiraf ediyorum :))))))...
son durummu :))))))) şöyle bişi çıktı ortaya....
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...63945554_n.jpg
dikkatli gözlerden kaçmamıştır...arabayı aldığımda üzerinde zavolli kit vardı.....ehhh bende bulmuşken sökmek istemedim....bu günlerdede ne kadar iyi yaptığımı her benzinliğe girdiğimde daha iyi anlıyorum....240 kuruş civarı yakıyorum.....
neptune sayesinde iki map çalıştırabiliyorum...bu bana gaz ayarımıda neptune üzerinden yapabilmemi sağlıyor....180 kilometre süratlere kadar tüpte seyredebiliyorum.....
ani hızlanmalarda gaz enjektörlerim yetiştirmiyor malesef...öyle zamanlarda benzine geçip hızlanıyorum....
özetle... tüplü turbo vtec bir integraya sahibim diyebiliriz :)))))))))...
son olarak bu uzunnnn maratonun sonunda hangi noktadayız sorusunun cevabı için dynoya çıkıp ölçüm yaptık....
işte videomuz ve dyno grafiğimiz.....şu andaki basıncımız 0.6 bardan biraz fazla....0.7 bar civarında 300 hp leri görücez gibi....ama motorumuz kol piston ve gömleklerimiz tamamen oem olduğu için 300 hp üzerini test etmeyi düşünmüyorum.....yeni eklemelerimi yine burdan sizlerle paylaşmaya devam edeceğimdir.....hepinizi seviyore :))))))))
http://www.facebook.com/video/video....14501438609762
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...40614753_n.jpg
maşallah kazasız belasız
buda yolda gidişimiz....basıncımız 0.1 bar daha düşüktü burda....tahminen 240 hp civarıydık :)))
17022012046.mp4 - Car Videos on StreetFire
morukcum,car 89 bastan berı hıkayesı yapılacak bır arabaydı,sende cok guzel baktın,guzel kararlar verdın su an tam tadında oldu cıdden :) son denememızden daha ıyı durumdaysa cıddı guzel yuruyen,az yakan,gorsellıgı ve temızlıgı bakımından cok keyıflı ve guzel bır arac oldu,Allah ıcıne sındırsın kazasız belasız kullanmayı nasıp etsın ıns :) opuyore senı,kurban olmadım Allahtan sattım arabayı,artık benden uzak dur ama :D bu ara dıger car ı da beklıyoruz artık ortmen duy sesımızı :heyoo:
masallah 41 kere :icon_tup:
canlısınıda gördük 41 kere maşalah abim :)
Abim mükemmel olmuş yakında seni yine rahatsız edeceğim bitim kanlandı benimde :)
kalbi ruhu iyi insanlar her zaman iyi arabalarla karsılasır :) :) :).masallah ozdin abim allah daha ii hallerini nasip etsin car'ın :).
harikasın özdin abi..müthiş bir proje ve aşk..:)
allah hepimize kazasız belasız gazlamayı nasip etsin.
maşallah özdin abi :) akhisarda görürüz sanırım ?