User Tag List

Sayfa 8/22 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon
417 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: Extreme Doğan Turbo Project

  1. #134

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Balıkesir
    Mesaj
    277
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu Proje'de Hayallerimi görüyorum . İlk marş vede yürür videolarını heyecanla bekliyorum. Allah Kazadan ,Beladan,Nazardan korusun . . . Tekerlerin düz bassın .

  2. #135
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Turbo yağ girişini herkes motorun önünden çekiyor. benimki motorun arkasından gidiyo. her ikisinin de artısı ve eksisi yok gibi ama sizin düşündüğünüz bi sebep varmı kayda değer ??
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  3. #136
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı O.Z Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu Proje'de Hayallerimi görüyorum . İlk marş vede yürür videolarını heyecanla bekliyorum. Allah Kazadan ,Beladan,Nazardan korusun . . . Tekerlerin düz bassın .
    tesekkür ederim Allah sana daha iyilerini nasip etsin

    Alıntı 1.24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Turbo yağ girişini herkes motorun önünden çekiyor. benimki motorun arkasından gidiyo. her ikisinin de artısı ve eksisi yok gibi ama sizin düşündüğünüz bi sebep varmı kayda değer ??
    o sıra deneme yapıyoduk ondan öyle önden geçiyodu şu an benimkide arkada hiç bi fark yok

  4. #137
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzozcuya indikkk..





    aracın üzerindeki egzoz bu

    tek çıkışlıydı ben üzerinde biraz çalıştım bu hale soktum





    bittikten sonraki fotolarıda var ama çok bulanık çekmişim kaydırmısım filan o yüzden onları koymuyorum

  5. #138
    TayfunS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    xray tüpü
    Mesaj
    1.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok iyi proje, maliyeti bana da yazar mısınız. allah utandırmasın
    TB4BSA

  6. #139
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TayfunS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok iyi proje, maliyeti bana da yazar mısınız. allah utandırmasın
    sagolun.. attım ö.m

  7. #140
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yıllar sonra bu türde araçları yeniden görmek bana eskileri hatırlattı. Yaklaşık 30 sene önceyi.
    Pistonlar ve kollar için neden orijinal parçalarını kullanmadınız. zaten bu motora uyan pistonlar ve kollar var fiat ve lancia gurubunda bulmak mümkün. Uno turbo egzantrigine gelince, orijinal motorun üzerindeki egzantrikten gözle görülür bir farkı varmı?? Uno turbo 100 hp lik bir arabaydı. Çok da hızlı giden bir araba olarak düşünmeyin.
    Diferansiyelden önce şanzımana ne yapacaksınız. Eğer bahsedilen güçler çıkarsa grup dişlisi ile kırılmalar başlar. hadi bunlar kırılmadı diyelim tandır kolları kopar. bunlara ve arka koltuğun oradaki şase bağlantılarını yapmanız gerekir.
    Hararet için ise radyatörü değiştirmek gerekir. Otoyola girdiğinizde çıkışa kadar tam gaz gitmenize faydası olur.
    Bunları birde yıpranmış araca yaptığınızı düşünerek kasayıda biraz elden geçiriniz derim.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  8. #141
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yıllar sonra bu türde araçları yeniden görmek bana eskileri hatırlattı. Yaklaşık 30 sene önceyi.
    Pistonlar ve kollar için neden orijinal parçalarını kullanmadınız. zaten bu motora uyan pistonlar ve kollar var fiat ve lancia gurubunda bulmak mümkün. Uno turbo egzantrigine gelince, orijinal motorun üzerindeki egzantrikten gözle görülür bir farkı varmı?? Uno turbo 100 hp lik bir arabaydı. Çok da hızlı giden bir araba olarak düşünmeyin.
    Diferansiyelden önce şanzımana ne yapacaksınız. Eğer bahsedilen güçler çıkarsa grup dişlisi ile kırılmalar başlar. hadi bunlar kırılmadı diyelim tandır kolları kopar. bunlara ve arka koltuğun oradaki şase bağlantılarını yapmanız gerekir.
    Hararet için ise radyatörü değiştirmek gerekir. Otoyola girdiğinizde çıkışa kadar tam gaz gitmenize faydası olur.
    Bunları birde yıpranmış araca yaptığınızı düşünerek kasayıda biraz elden geçiriniz derim.
    piston olarak fiat lancia grubunu hiç araştırmadım hangisi oluyo acaba? uno turbo egzantirigi oem egzantrik degil tabiki gözle bile görüyosun aradaki farkları.. şanzıman şu an için orjinal kalıcak bakalım sorun çıkarırsa bi çaresine bakıcaz.. radyatör 3 lü süper sogutmada pek sıkıntı yaşıcağımı sanmıyorum..
    arac 2001 yılından beri bizde ilk sahibinden alındı 2011 e kadar dedem kullandı bana gelene kadar patinaj bile çekmemiştir yani altında çürük yok kazası sadece arkadan var biri gelip vurdu 2 parça degisen var yani kasa pek yıpranmış degil elden geçirilcek bişey göremiyorum defransiyeli takarken tüm gergi kollarını sıfırlıcam zaten birde kovanın üzerinde ayrı bi gergiler var onlarıda custom yapıp kasaya montajlıcam. mirafiorilerde de aynı sistem var

  9. #142

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim durum ne şu an araçta ?
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

  10. #143
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Etu55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim durum ne şu an araçta ?
    soket sıkıntımız vardı onları bulduk tesisat için bekliyo pazartesi salı baslancak sanırım.

  11. #144
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DoganSuper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston olarak fiat lancia grubunu hiç araştırmadım hangisi oluyo acaba? uno turbo egzantirigi oem egzantrik degil tabiki gözle bile görüyosun aradaki farkları.. şanzıman şu an için orjinal kalıcak bakalım sorun çıkarırsa bi çaresine bakıcaz.. radyatör 3 lü süper sogutmada pek sıkıntı yaşıcağımı sanmıyorum..
    arac 2001 yılından beri bizde ilk sahibinden alındı 2011 e kadar dedem kullandı bana gelene kadar patinaj bile çekmemiştir yani altında çürük yok kazası sadece arkadan var biri gelip vurdu 2 parça degisen var yani kasa pek yıpranmış degil elden geçirilcek bişey göremiyorum defransiyeli takarken tüm gergi kollarını sıfırlıcam zaten birde kovanın üzerinde ayrı bi gergiler var onlarıda custom yapıp kasaya montajlıcam. mirafiorilerde de aynı sistem var
    155Q4, Lancia delta HF, Lancia delta HF İntegrale, Fiat chroma Turbo ie, ............
    konuyu takip edenler daha da ilave ederler diye tahmin ediyorum. bu arabalar sizin işinizi görür.
    Radyatör için zaten başka seçenek yok.
    Kasa takviyesini unutmayın derim. Özellikle kolların kasaya bağlandığı yerler ve arka koltuğun altı. Gene sizin bileceğiniz işi ama yapmakta fayda var. En eğlenceli zamanda tamiratla uğraşmazsınız.

    Benzin hortumları ne oldu. Benzin Pompası bagajdamı yoksa kaput içindemi??
    Araba tamamlanınca bir ölçüm yaparsanız bende merağımı gideririm
    Kolay gelsin.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  12. #145

    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğin araçların hepsinin üstündeki piston capı 84.00 std ile baslar 84.60 ile biter hf grubunda bu 84.80 ila olabilmekte slx,tempra tipo brava marea,fiat 128 ve x1/9 86.00 ve 87.00ye kadar honlanabilmekte,bunlarda benden olsun ygt anladın sen

  13. #146
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    155Q4, Lancia delta HF, Lancia delta HF İntegrale, Fiat chroma Turbo ie, ............
    konuyu takip edenler daha da ilave ederler diye tahmin ediyorum. bu arabalar sizin işinizi görür.
    Radyatör için zaten başka seçenek yok.
    Kasa takviyesini unutmayın derim. Özellikle kolların kasaya bağlandığı yerler ve arka koltuğun altı. Gene sizin bileceğiniz işi ama yapmakta fayda var. En eğlenceli zamanda tamiratla uğraşmazsınız.

    Benzin hortumları ne oldu. Benzin Pompası bagajdamı yoksa kaput içindemi??
    Araba tamamlanınca bir ölçüm yaparsanız bende merağımı gideririm
    Kolay gelsin.
    o pistonlarla bizim çaplar uymuyo malesef.. kasaya takviye yapıcaz evet defransiyeli takarken aklımda o.. benzin pompası kaput içinde ortumların hepsi degisti 28 bar a dayanıklı hortumla sıfırladık tesisatı.. tesekkürler..

    Alıntı ygtturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dediğin araçların hepsinin üstündeki piston capı 84.00 std ile baslar 84.60 ile biter hf grubunda bu 84.80 ila olabilmekte slx,tempra tipo brava marea,fiat 128 ve x1/9 86.00 ve 87.00ye kadar honlanabilmekte,bunlarda benden olsun ygt anladın sen
    sagol abi anladım şu x1/9 parçalarını bi çözsek offf

  14. #147

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi seninki gibi deilde turboyu direk orjinal stock motora yüklesek enjeksiyonsuz piç motor denilen türden enjeksiyona bulaşmadan maliyet ne kadar olur bide bu dediğim iş için internette tonlarca turbo kit war 500 ile 1500 arasında bunlardan verim alınırmı acaba ?

  15. #148
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzcu1997 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi seninki gibi deilde turboyu direk orjinal stock motora yüklesek enjeksiyonsuz piç motor denilen türden enjeksiyona bulaşmadan maliyet ne kadar olur bide bu dediğim iş için internette tonlarca turbo kit war 500 ile 1500 arasında bunlardan verim alınırmı acaba ?
    cevapladım..

  16. #149
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yiğitcim şanzumanında vitesden atma cartlama gibi problemlerin yoksa 1.0 1.3 bara kadar şanzumanda sıkıntı çekmezsin uno turbo egzantriğine gelirsek turbon biraz büyük olduğu için oem egzantriğe bakarak daha erken gelcek ve üstlerin daha dolu olcak , gergi kollarını slx yapmayı unutma ustalara selamlar

  17. #150
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yiğitcim şanzumanında vitesden atma cartlama gibi problemlerin yoksa 1.0 1.3 bara kadar şanzumanda sıkıntı çekmezsin uno turbo egzantriğine gelirsek turbon biraz büyük olduğu için oem egzantriğe bakarak daha erken gelcek ve üstlerin daha dolu olcak , gergi kollarını slx yapmayı unutma ustalara selamlar
    şanzumanda sıkıntı yok normalde evet gergilerin hepsini sıfırlıcam slx le.. Alyeküm selam çagrı

  18. #151
    İzzet Göçmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    1.129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Proje güzel gidiyor masallah,inş istediginiz gibi olur.

  19. #152
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel araba çıktı valla bu konudan eline saglık. Dışı olabildigince stock olsun yolda kalp kırsın
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •