User Tag List

Sayfa 7/10 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
180 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Şahin Drag Spec

  1. #115
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı dun gordum maşallah
    ancak 13 slics o kadar işlemin yanında olmamış o lastikle tutunmanın imkanı yok bence
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  2. #116
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaç yaptı araç?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #117
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaç yaptı araç?
    13 galiba....
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  4. #118
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski zamanlarından dahamı kötü çıktı yani şimdi
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  5. #119

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı hazırlık aşamasında yürüyenle alakalı baya bir problem yaşadık şanzıman + defransiyel ama tutunmayla ilgili problemimiz yoktu çünkü aracı bir çok kez denedik 13" slicklerle ama vht olayını çözemedim vht bitene kadar araç tutunamadı vht bittiği yerde tutundu.. 1. denemede 1.vites kalkış yaptı 13,400 en iyi süreydi.. 2. denemeyi 2. vitesde kalkıldı burnout yaparak 150mt. gitmiştir heralde.. lastik değişimi yapıldı tutundu ama yürüyemedi ) bu seferde şanzıman 2. vites kırıldı + defransiyelde sıkıntıya girmiş malesef ( neyse bunlar olacak yürüyende setup değişikliği yapılacak.. çözülmeyecek sorunlar değil tecrübe işte..
    bu arada yazdıklarımı bahane olarak yazmıyorum herşey olabilir.. bi dahaki yarışa kısmet..

  6. #120
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BMW difi deneyin birde.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  7. #121

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmw dif. şahine uyarlamak baya sıkıntılı olacaktır.. bizim aklımızdan ford mustang dif. geçiyor.. ayna mahruti seçeneğide çok..

  8. #122

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın draglarda çekilmiş videoları varmı abi bakındım ama bulamadım aksilikler içinde geçmiş olsun

  9. #123
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dexspeed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracı hazırlık aşamasında yürüyenle alakalı baya bir problem yaşadık şanzıman + defransiyel ama tutunmayla ilgili problemimiz yoktu çünkü aracı bir çok kez denedik 13" slicklerle ama vht olayını çözemedim vht bitene kadar araç tutunamadı vht bittiği yerde tutundu.. 1. denemede 1.vites kalkış yaptı 13,400 en iyi süreydi.. 2. denemeyi 2. vitesde kalkıldı burnout yaparak 150mt. gitmiştir heralde.. lastik değişimi yapıldı tutundu ama yürüyemedi ) bu seferde şanzıman 2. vites kırıldı + defransiyelde sıkıntıya girmiş malesef ( neyse bunlar olacak yürüyende setup değişikliği yapılacak.. çözülmeyecek sorunlar değil tecrübe işte..
    bu arada yazdıklarımı bahane olarak yazmıyorum herşey olabilir.. bi dahaki yarışa kısmet..
    Demek ikiyle kalktiniz baya uzun 1. Dişlisi var diye düşünmüştüm.
    Hayırlısı gördüğüm en iyi kuş maşallah
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  10. #124
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bu konuyu nasıl görmemişim. Gerçekten emek ve malzeme dolu bir araç olmuş tebrikler.

    Ancak daha önce çok 9200 döndük demişsiniz. Orjinal 1.6 motor ve kendi krankı ile 9200 döndünüz galiba. Bu yeni 1.9 motorunuz yükselen stroke değeri sebebiyle devir dönmekte size sıkıntı yaşatabilir teorik olarak kağıt üstünde. Mevcut Rod / Stroke oranı ne oluyor bu ZRP kiti ile ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #125
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence şanzuman ve difranseyel grubu olarak türkiye şartlarında fiyat ve sağlamlık olarak bmw grubunu tercih etmeniz sizin faydanıza olabilir. Aşagıda bir videoda e30 oem bmw şanzumanı ve diffranseyeli ile 9 sn koşuyor araştırmakta bence fayda olabilir. Tekrardan kolay gelsin.

    Bmw E30 2.7T - 9.62@235kmh - YouTube
    Renault Sports & ///MPower

  12. #126
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abarth şanzumanın 2. Vites ile geri vitesi çok kırılgandır ve şanzuman vites araları çok sert ve zor geçer siz bence bmw şanzumanına geçiş yapın

  13. #127

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abarth şanzumanın 2. Vites ile geri vitesi çok kırılgandır ve şanzuman vites araları çok sert ve zor geçer siz bence bmw şanzumanına geçiş yapın
    çağrı konunun başında sen zaten söylemiştin şanzıman konusunda yanlış seçim olduğunu.. kesinlikle doğru, çok yüksek güçlerde kullanılmayacak bir şanzıman N.A. içinde geçerli... şu andaki proje bmw şanzıman + ford 9" diff. + M/T 15" ET Drag slick lastik tabi şu anda düşünce aşamasında en hızlı şekilde faaliyete geçireceğiz.. resim ve videolar elime geçtikce paylaşırım..

  14. #128
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah abi deneme yanılma yapılarak bazı şeyler rayına oturuyo umarım en güzel şekilde yürütürsünüz , bide 3 viteste bitirebilceğiniz oranları tutturursanız ciddi süreler gelir

  15. #129

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seyircilerden bir arkadaş çekmiş 2. viteste kalkış yaptı launch controlle burnout + drag karışımı bişey olmuş )

    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater

  16. #130
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ancak daha önce çok 9200 döndük demişsiniz. Orjinal 1.6 motor ve kendi krankı ile 9200 döndünüz galiba. Bu yeni 1.9 motorunuz yükselen stroke değeri sebebiyle devir dönmekte size sıkıntı yaşatabilir teorik olarak kağıt üstünde. Mevcut Rod / Stroke oranı ne oluyor bu ZRP kiti ile ?
    Tekrar sorayım ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #131
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kilit olmadıgı için tekerin biri dönüyordu digeri dönmüyordu

    o yüzdende kalkıslarla diff akslar yoruldu kilit olsa hersey daha farklı olurdu bence

  18. #132

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dexspeed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seyircilerden bir arkadaş çekmiş 2. viteste kalkış yaptı launch controlle burnout + drag karışımı bişey olmuş )

    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
    hay maşallah ya başarılarınızın devamını dilerim abi çok güzel bi proje olmuş hakkaten

  19. #133

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bu konuyu nasıl görmemişim. Gerçekten emek ve malzeme dolu bir araç olmuş tebrikler.

    Ancak daha önce çok 9200 döndük demişsiniz. Orjinal 1.6 motor ve kendi krankı ile 9200 döndünüz galiba. Bu yeni 1.9 motorunuz yükselen stroke değeri sebebiyle devir dönmekte size sıkıntı yaşatabilir teorik olarak kağıt üstünde. Mevcut Rod / Stroke oranı ne oluyor bu ZRP kiti ile ?
    Zrp strokerla birlikte hacim 1.9 oluyor.. 9200 dönüyoruz bu kitle.. yarista yuruyen + tutunma sorunundan dolayi devir 8200 basinc 1.9 bardaydi..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •