User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
115 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Rover 220 Turbo Projesi

  1. #58
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dj_batukaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok gzel olmuş ellerinize sağlık. Turbonun Filtre yönü için daha musait bi yer yok sanırım
    Tşk ederim.Malesef yok anca bu kadar sığdırabildik.Zaten bu modellerin kaput altı çok doludur.Büyük yer sıkıntısı var.En kötü kaput üzerinden tam filtrenin üzerine bir hava emiş düzeneği yapmayı düşünüyorum...

  2. #59
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dilbata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sen ne yapmışsın ya hay maşallah!!! ayar yaptınız mı abi?
    tşk ederim serdar ayar daha yapılmadı havalar düzelir düzelmez yapacağız..

  3. #60
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tuncay Selam,
    Bu arabaya ne kadar emek verdiğini biliyorum. Umarım herşey istediğin gibi olur. Resimlerden gördüğüm kadarıyla yerleşim benimkine çok benziyor. Yaşayacağın sorunlarda benimkine benzer olacaktır
    1- Isınma sorununu çözmen gerekiyor. Turbo tam aracın hava girişinin arkasında olduğu için kaput içine sıcak hava basmış olacaktır. Ayrıca hava filtresi de kaputun altında ki sıcak havayı emecektir. Kaputu tam turbonun üstünden kesebilirsen, hava filtresi için de önden bir hava kanalı yapabilirsen güzel olur.
    2- Çıkış manifoldunu koç boynuzu vs gibi bir manifoldla değiştirsen süper olurdu.
    3- Giriş manifoldunu plate ile genişletmen oldukça faydalı olacaktır.
    4- Radyatör fanlarını aracın önünde yani orjinal yerinde bırakmışsın. Slim fanlar ile içeri alıp radyatörü dışarı doğru çıkarabilirsen soğutmaya oldukça katkısı olur. Radyatörün önünü açmış olursun.
    5- Direksiyonu artık değiştir, airbag için tutuyorsan söyleyim benimki 200 km/h ile taklalar attım maalesef açılmadı.

    Aklıma geldikçe yine yazarım.

  4. #61
    PriSOneR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vkarayel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tuncay Selam,
    Bu arabaya ne kadar emek verdiğini biliyorum. Umarım herşey istediğin gibi olur. Resimlerden gördüğüm kadarıyla yerleşim benimkine çok benziyor. Yaşayacağın sorunlarda benimkine benzer olacaktır
    1- Isınma sorununu çözmen gerekiyor. Turbo tam aracın hava girişinin arkasında olduğu için kaput içine sıcak hava basmış olacaktır. Ayrıca hava filtresi de kaputun altında ki sıcak havayı emecektir. Kaputu tam turbonun üstünden kesebilirsen, hava filtresi için de önden bir hava kanalı yapabilirsen güzel olur.
    2- Çıkış manifoldunu koç boynuzu vs gibi bir manifoldla değiştirsen süper olurdu.
    3- Giriş manifoldunu plate ile genişletmen oldukça faydalı olacaktır.
    4- Radyatör fanlarını aracın önünde yani orjinal yerinde bırakmışsın. Slim fanlar ile içeri alıp radyatörü dışarı doğru çıkarabilirsen soğutmaya oldukça katkısı olur. Radyatörün önünü açmış olursun.
    5- Direksiyonu artık değiştir, airbag için tutuyorsan söyleyim benimki 200 km/h ile taklalar attım maalesef açılmadı.

    Aklıma geldikçe yine yazarım.
    Volkan Abi Selam adana dan Gökhan ben. Tuncay abi aracın kaputuna sti scoop taktı fayda görmez mi ? emiş konusunda

  5. #62
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir Rover kullanıcısı olarak bu konuyu okumaktan büyük zevk alıyorum. Öncelikle tebrik ederim, gerçekten özenilmiş, ince ince işlenmiş, çok güzel bir proje.

    Gözüme takılan bir iki nokta var, belirtmek isterim. Araç içindeki karbon görünümlü folyolar çok basit duruyor bence. Eğer kaplanılan malzemeler belli kusurları örtmek için kaplandıysa, daha şık (parlak siyah gibi) bir kaplama malzemesi, veya en basitinden düzgün bir işçilikle uygulanacak boya, veya plasti-dip çok daha güzel görünecektir (zevk meselesidir, bir şey diyemem, sadece bir öneri )

    Filtre için de, dirsekten arkaya çevirmek yerine aşağıya çevrilebilir diye düşünüyorum. Turbo araçlarda çekilen havanın soğukluğu veya sıcaklığı pek bir değişiklik göstermemeli mantıken, zira turbonun kendisi motordan çok daha yüksek sıcaklıklarda çalıştığından, ne olsa hava turbonun içinden geçerken ısınacaktır. Zaten intercooler, turbonun bastığı havayı soğutmak için takılan bir parça değil mi neticede Önemli olan soğuk hava çekmesi değil, rahat bir şekilde hava çekmesidir. Amacım bilgiçlik taslamak, veya size ders vermek değil, yanlış anlaşılma olmasın, sadece naçizane bir hatırlatma
    öyle işte.

  6. #63

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d3n1s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir Rover kullanıcısı olarak bu konuyu okumaktan büyük zevk alıyorum. Öncelikle tebrik ederim, gerçekten özenilmiş, ince ince işlenmiş, çok güzel bir proje.

    Gözüme takılan bir iki nokta var, belirtmek isterim. Araç içindeki karbon görünümlü folyolar çok basit duruyor bence. Eğer kaplanılan malzemeler belli kusurları örtmek için kaplandıysa, daha şık (parlak siyah gibi) bir kaplama malzemesi, veya en basitinden düzgün bir işçilikle uygulanacak boya, veya plasti-dip çok daha güzel görünecektir (zevk meselesidir, bir şey diyemem, sadece bir öneri )

    Filtre için de, dirsekten arkaya çevirmek yerine aşağıya çevrilebilir diye düşünüyorum. Turbo araçlarda çekilen havanın soğukluğu veya sıcaklığı pek bir değişiklik göstermemeli mantıken, zira turbonun kendisi motordan çok daha yüksek sıcaklıklarda çalıştığından, ne olsa hava turbonun içinden geçerken ısınacaktır. Zaten intercooler, turbonun bastığı havayı soğutmak için takılan bir parça değil mi neticede Önemli olan soğuk hava çekmesi değil, rahat bir şekilde hava çekmesidir. Amacım bilgiçlik taslamak, veya size ders vermek değil, yanlış anlaşılma olmasın, sadece naçizane bir hatırlatma
    Hava turbonun icinden gectigi icin isinmiyor, hava sıkısıp basinc olustugu icin isiniyor..

    turboya giris ne kadar dusuk sicaklikta olursa cikis o kadar dusuk olur.

  7. #64
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vkarayel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tuncay Selam,
    Bu arabaya ne kadar emek verdiğini biliyorum. Umarım herşey istediğin gibi olur. Resimlerden gördüğüm kadarıyla yerleşim benimkine çok benziyor. Yaşayacağın sorunlarda benimkine benzer olacaktır
    1- Isınma sorununu çözmen gerekiyor. Turbo tam aracın hava girişinin arkasında olduğu için kaput içine sıcak hava basmış olacaktır. Ayrıca hava filtresi de kaputun altında ki sıcak havayı emecektir. Kaputu tam turbonun üstünden kesebilirsen, hava filtresi için de önden bir hava kanalı yapabilirsen güzel olur.
    2- Çıkış manifoldunu koç boynuzu vs gibi bir manifoldla değiştirsen süper olurdu.
    3- Giriş manifoldunu plate ile genişletmen oldukça faydalı olacaktır.
    4- Radyatör fanlarını aracın önünde yani orjinal yerinde bırakmışsın. Slim fanlar ile içeri alıp radyatörü dışarı doğru çıkarabilirsen soğutmaya oldukça katkısı olur. Radyatörün önünü açmış olursun.
    5- Direksiyonu artık değiştir, airbag için tutuyorsan söyleyim benimki 200 km/h ile taklalar attım maalesef açılmadı.

    Aklıma geldikçe yine yazarım.
    tşk ederim volkan sanırım turbonun üzerini kaputa denk gelen yerde bir çalışma yapacağım gözüküyor.Ama sende biliyosun ki, malesef araç çok sıkışık yer bulmak çok zor.Koç boynuzu işine giresim yok üzerindeki orjinal manifoldu işimi görecektir.Radyatör özel yapıldı sana orjinal gelebilir ama değil custom dizayn edildi 4 row lu Direksiyonu evt airbag için tutuyorum orjinalden yanayım her zaman böyle iyi

  8. #65
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d3n1s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir Rover kullanıcısı olarak bu konuyu okumaktan büyük zevk alıyorum. Öncelikle tebrik ederim, gerçekten özenilmiş, ince ince işlenmiş, çok güzel bir proje.

    Gözüme takılan bir iki nokta var, belirtmek isterim. Araç içindeki karbon görünümlü folyolar çok basit duruyor bence. Eğer kaplanılan malzemeler belli kusurları örtmek için kaplandıysa, daha şık (parlak siyah gibi) bir kaplama malzemesi, veya en basitinden düzgün bir işçilikle uygulanacak boya, veya plasti-dip çok daha güzel görünecektir (zevk meselesidir, bir şey diyemem, sadece bir öneri )

    Filtre için de, dirsekten arkaya çevirmek yerine aşağıya çevrilebilir diye düşünüyorum. Turbo araçlarda çekilen havanın soğukluğu veya sıcaklığı pek bir değişiklik göstermemeli mantıken, zira turbonun kendisi motordan çok daha yüksek sıcaklıklarda çalıştığından, ne olsa hava turbonun içinden geçerken ısınacaktır. Zaten intercooler, turbonun bastığı havayı soğutmak için takılan bir parça değil mi neticede Önemli olan soğuk hava çekmesi değil, rahat bir şekilde hava çekmesidir. Amacım bilgiçlik taslamak, veya size ders vermek değil, yanlış anlaşılma olmasın, sadece naçizane bir hatırlatma
    öncelikle yorum için tşkler..
    folyolar sadece zevke göre yapılmıştı fakat üç sene oldu yaptıralı.o zamanki bakış ile şimdiki bakış bir değil tabiki o zaman bir araçta örneğini görmüştüm.hemen ani bir karar ile bende yaptırayım dedim ve öyle kaldı.sökmek istemiyorum zararı yok aracın kozmetiğinden ziyade mekaniğine önem veriyorum
    filtreyi aşağıya çevirmek mümkün değil 1 cm bile aşağıya inmez araçta yer yok malesef en uygunu böyle oldu..Volkan a söylediğim gibi kaput üzerinden soğuk hava almasını sağlayacağım...

  9. #66
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hava turbonun icinden gectigi icin isinmiyor, hava sıkısıp basinc olustugu icin isiniyor..

    turboya giris ne kadar dusuk sicaklikta olursa cikis o kadar dusuk olur.
    Hocam yanlışım varsa düzeltin ama, turbo normal çalışma sırasında 800-900 santigrat derece civarında bir sıcaklıkta çalışmıyor mu? E turbonun çektiği hava 20 derece olsa ne olur, 40-50 derece olsa ne olur? Zaten turbodan geçtikten sonra ısınmayacak mı (dediğiniz gibi turbo sonrası oluşan basınçtan ötürü de zaten ısınacak)? Cooler'ın amacı bu değil mi? Hatta, daha uç örneklerde, turbonun cooler'a yolladığı havanın çok sıcak olması durumunda ve/veya motora giren havanın sıcaklığının istenenden çok yüksek olması durumunda, cooler'a N2O basılarak cooler'dan çıkan havanın ekstra soğuk olması sağlanmıyor mu? Turbo beslemeli araçlarda, benim bildiğim kadarıyla, amaç birim zamanda maksimum havayı sağlamak, maksimum soğuklukta havayı sağlamak değil. Lütfen yanlış olduğum noktaları düzeltin ki ben de kendi bilgilerimi buna göre düzelteyim
    öyle işte.

  10. #67
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hava= Oksijen
    Oksijen + Benzin = Güç
    40-50 derecede hava = 10 birim oksijen
    20-30 derece hava = 12-13 birim oksijen

    Alıntı d3n1s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam yanlışım varsa düzeltin ama, turbo normal çalışma sırasında 800-900 santigrat derece civarında bir sıcaklıkta çalışmıyor mu? E turbonun çektiği hava 20 derece olsa ne olur, 40-50 derece olsa ne olur? Zaten turbodan geçtikten sonra ısınmayacak mı (dediğiniz gibi turbo sonrası oluşan basınçtan ötürü de zaten ısınacak)? Cooler'ın amacı bu değil mi? Hatta, daha uç örneklerde, turbonun cooler'a yolladığı havanın çok sıcak olması durumunda ve/veya motora giren havanın sıcaklığının istenenden çok yüksek olması durumunda, cooler'a N2O basılarak cooler'dan çıkan havanın ekstra soğuk olması sağlanmıyor mu? Turbo beslemeli araçlarda, benim bildiğim kadarıyla, amaç birim zamanda maksimum havayı sağlamak, maksimum soğuklukta havayı sağlamak değil. Lütfen yanlış olduğum noktaları düzeltin ki ben de kendi bilgilerimi buna göre düzelteyim

  11. #68
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vkarayel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hava= Oksijen
    Oksijen + Benzin = Güç
    40-50 derecede hava = 10 birim oksijen
    20-30 derece hava = 12-13 birim oksijen
    motora giren havanın soğuk olması önemli demek istemiştim. Filtreye giren hava ne de olsa turbodan geçtikten sonra ısınacak, dolayısıyla zaten çekilen havadaki oksijen miktarı düşecek? Yanılıyo muyum?
    öyle işte.

  12. #69
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d3n1s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motora giren havanın soğuk olması önemli demek istemiştim. Filtreye giren hava ne de olsa turbodan geçtikten sonra ısınacak, dolayısıyla zaten çekilen havadaki oksijen miktarı düşecek? Yanılıyo muyum?
    tabiki bu konuları bilgiye dayalı tartışmak lazım.elbette bununda bir cevabı var.fakat tek bildiğim şu araç alabildiğince soğuk hava almalı ve alınan hava iyi soğutulmalı...

  13. #70

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d3n1s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam yanlışım varsa düzeltin ama, turbo normal çalışma sırasında 800-900 santigrat derece civarında bir sıcaklıkta çalışmıyor mu? E turbonun çektiği hava 20 derece olsa ne olur, 40-50 derece olsa ne olur? Zaten turbodan geçtikten sonra ısınmayacak mı (dediğiniz gibi turbo sonrası oluşan basınçtan ötürü de zaten ısınacak)? Cooler'ın amacı bu değil mi? Hatta, daha uç örneklerde, turbonun cooler'a yolladığı havanın çok sıcak olması durumunda ve/veya motora giren havanın sıcaklığının istenenden çok yüksek olması durumunda, cooler'a N2O basılarak cooler'dan çıkan havanın ekstra soğuk olması sağlanmıyor mu? Turbo beslemeli araçlarda, benim bildiğim kadarıyla, amaç birim zamanda maksimum havayı sağlamak, maksimum soğuklukta havayı sağlamak değil. Lütfen yanlış olduğum noktaları düzeltin ki ben de kendi bilgilerimi buna göre düzelteyim
    turbonun yüksek sıcaklıkta çalışan kısmı eksoz tarafı, tabi emme tarafıda ısınıyor ama o kadar yüksek sıcaklıklara çıkmaz.

    tekrar belirtmek isterim ki turbo veya sc ile basınçlanan sıkıştırılan hava, basınç oluştuğu için ısınır, tabiki turbonun kendisinin sıcak olması etkiler ama esas sıcaklığı arttıran havanın sıkışması ve basınç oluşturması.

    Eğer mesele sadece turbonun ısıtması olsaydı, supercharger lı araçlarda cooler kullanmaya gerek kalmazdı, nede olsa onlarda eksozla ısınan bir parça yok, ama supercharge sistemde de intercooler olmazsa, hava ısınıyor ve verim düşüyor. Çünkü sıkışan hava ısınıyor. Fizik kanunu.

    Bir başka örnekte endüstriden: Büyük işyerlerinde, fabrikalarda hava ile çalışan için ekipmanları beslemek için, vidalı kompresörler vardır , 7-10-13 bar gibi değerlerde basınçlı hava üretirler, bunlarda eksozla dönen turbo yok ama genede hava çok ısındığı için, uygulamada problem çıkaracağı için, hava önce soğutucudan geçirilir sonra hatta verilir. Hatta hava o kadar ısınır ve soğur ki, su buharı yoğuşması olur, uygun su tutucu ekipman yoksa, şıpır şıpır su damlar hat çıkışlarından

  14. #71

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim bir rover tutkunu olarak tebrik ederim öncelikle biz sene 2007 de mor yumurta kasa 200 vi ye 620 tesisat ve motorla swaplamıştık. O zamanlar bu kadar imkan ve parça yoktu dr.destan iyi bilir . Projenin sonucunu merakla bekliyorum biz t3/t4 ayarında turboyla oem beyinle safc ile 1.76 barda yürütmüştük safcden maksimum %50 açabiliyoduk hks ayarlı regülatör vardı benzin basıncımızda 50-55 psi arasıydı ve avans 0 dı güç olarak sağlıklı bir dyno verisi alamadım o zaman kendi dynometer olmasına rağmen. Mekaniği RMG recep usta yapmıştı teknik konularda destanın ve tanju abinin ve sertaçın emeği çoktur. Tahmini olarak 350 hp civarıydı 100-200 8-9 sn civarındaydı. Sana nacizane tavsiyem bu araçlar fazla devir sevmiyor kol boyu uzun strokta fazla yapı itibarıyla buna müsait değil tabi denemekte fayda var. Ama biz devir bandı kısa olduğu için şanzumandan uzattık ve turbo seçimini buna göre yaptık. Top speed 272 km görebiliyorduk rahatlıkla. Bide şanzumandan hiç korkma 300-350 hp arası ben 20000 km gazladım sadece bilyalarını değiştirdim o kadar sıfırdan çok kaldırdım ama hiç yüzüstü bırakmadı beni . Tekrar kolay gelsin emeğinize sağlık .

  15. #72
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kol boyu uzun ise nasıl araç devir sevmiyor anlamadım ? Yatak felan mı sarıyor devir sevmiyor yoksa araç devirlenmekte mi isteksiz ?
    Blok boyu, kol boyu ve stroke kaç bu motorların ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #73
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    89 mm olması lazım stroke
    Renault Sports & ///MPower

  17. #74

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stroke 89 mm piston çapı 86 mm aynen öyle devirlenmekte isteksiz belki bu sıkıntı çözülmüştür kullanılacak parçalarla ama uzun soluklu olması adına mevcut devir bandında kalmak bence en mantıklısı.

  18. #75
    dilbata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tuncay abinin şuan ki specleri şöyle;

    Wiseco Sport Compact Series Pistons 6545M85
    Recommended RingSet: 8500XX
    Bore: 85mm
    Comp Height: 30
    Comp Ratio: 8.4: 1
    Dome Volume: -18
    Gram Weight: 284
    Rod: 137
    Stroke: 89

  19. #76
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hezenger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stroke 89 mm piston çapı 86 mm aynen öyle devirlenmekte isteksiz belki bu sıkıntı çözülmüştür kullanılacak parçalarla ama uzun soluklu olması adına mevcut devir bandında kalmak bence en mantıklısı.
    Krankımız ne kadar büyük olursa olsun 3500 den sonra devirlenme sıkıntımız asla yok. Çünkü GT3071 gibi bir turbo koyduk.Devir bandı nı 7200 e çekmeyi düşünüyoruz.Şuan Kısmi bir remap yaptık.Basıncımız 16psi avansı 3 derece aşağıya çektik.Ayrıca turbonun tam spool başlangıcından kesiciye kadar Afr değerimiz 11 ile 11.5 arasında geziyor.Ve OEM beyinde...
    Dolayısı ile şimdilik kısa bir süre motorun böyle gitmesine karar verdik.Yakın zaman da ise basıncı 22psi yapıp avansı (kulaklık ile dinleyip) açmak istiyoruz.Şuan herşey çok güzel hiçbir sıkıntı yok.Zaten tüm sonuçları resmi belgeler ve videolar ile birlikte buraya sunacağım.Saygılar...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •