User Tag List

Sayfa 7/17 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
308 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Spawn's '93 Nissan "Proper" 200 SX S13 CA18DET

  1. #115

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugünlük kapanışı bu mesajla yapayım . Hemde merak uyandırayım

    2013.04.20

    Yaklaşık 2 ay süren ısrarlarımdan sonra canım abim cüneyt beni kırmayarak biraz da buruk, jantlarını bana sattı . Bayağı ısrar ettim fakat


    ICE cüneyt abiyi tekrar beni kırmadığı için sevgi ve saygıyla kulaklarını çınlatıyorum.


    R33 GT-R 17x9 30ET OEM jantlar. Benim gözümde en pahalı en değerli janttan daha değerli. Hem oem hem hafif hemde 9 offset. daha ne olsun Ayrıca Türkiye'de bir eşi daha yok


    Arabaya takılmış halini yarın paylaşacağım ..

    Şimdilik iyi geceler..


    8 Offset FN01R-C ile 9 ofset R33 farkını aşşağıda görebilirsiniz.


    5Zigenlerden çıkan 215-45-17 Adrenalinlerde tam tadında oturdu janta . Daha iyisi olamazdı ...


    Retro sarı göbekleriyle








  2. #116
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bu konuyu nasıl göremedim 1 senedir hala şaşıyorum Arabada gerçekten büyük emek var tebrik ediyorum, Önceki sayfalarda arabanın tamamen soyulup pas yapan yerlere falan girişme planınız vardı, ne oldu?

  3. #117
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun kardeşim 10 numara olmuş maşallah

  4. #118

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    2.836
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zaman , Emek , Para , Sabır , Sıkılmamak , El Becerisi , Bu Konunun özeti bence budur tebrik ederim gerçekten büyük emek var allah emeklerinizi boşa çıkartmasın konuyu takipteyim...

    Bide bu aracın muanesi filan hiç bitmedimi

  5. #119
    therev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin yaptigini yapabilicegime inansam 1 dakika dusunmem 200sx alirim ama yemiyo

    emeklerin bosa gitmez insallah

    olmus fotograflari yeniliyebilirsen cok iyi olur. konu bizede yardim eder ilerde
    Alıntı doncarlo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elin oğlu mars için tarih veriyor biz halen kesicide honda yürütüyoruz.
    RUH CZT

  6. #120

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi dilekler için sağolun arkadaşlar muaynesi tabiki bitiyor , herkez gibi ben de tüv den muayne randevusu alıp görüyorum, geçiyorum



    vallahi yalan yok saydıklarınızın hepsi lazım hakaten bir tanesi eksik olsa olmaz dediğiniz gibi . Jenga nın yıkılmadan önceki son hali gibi. bi tane çeksen devrilecek ya hani . aynen orası .



    Gel gelelim yazıya devam etmeye .

    Jantlarımızı almışız en son , Takılı hali de budur .


    Canını yediğim

    2013.04.29






    2013.05.03

    Senatjım la bir garaj günü daha çalışırken , önceki gece eBay de Nismo Brace in ilanını görüp "yahu bu ne kaddar basit birşey, bu kadar para çok, biz yaparız lan daha iyisini" dedikten sonra ilk test aracı olarak benimki üzerinde deneme yapmaya karar verdik . Ön torsiyon kollarının bağlandığı braketleri söküp senat'ın uzman elleri ile birlikte Nismonun kendisine taş çıkartacak kalitede brace imizi hazırladık . Amacı şudur ki , direk olarak ön alt şasi gergisi S13 de mevcut değil . Sway bar var , fakat kauçuklar üzerine oturduğu için tam olarak da alt gergi sayılmaz . Ön motor taşıyıcısı da ön şasiyi birbirine bağlıyor mevcutta , fakat şasinin en uc kısmı boşta , sadece radyatör alt paneli ( pardon tenekesi ) az buçuk destek veriyor . Ön kaza demirini( demir değil bu da teneke) de ön şasiye bağlanıyor fakat bu brace kadar rijit olması mimkin değil . Ki nismo da upgrade olarak bunu sunduğu için bizde kullandık .

    Şaşırtıcı ama , ön tutuşa yaptığı katkı inanılmaz. Ben bu kadar beklemiyordum yalan yok. arabanın direksiyon harketlerine tepki vermesi %15-20 arttı. Kafadan kaydığı yerlerde limitleri %8-10 arttı. Çok mutlu olmuştum , şimdi yazarken bi daha hatırladım .

    Sizi fotoğraflarla bırakıp bir sonraki mesajı yazmaya başlıyorum .














    Öncelikle brace e kaynatılacak desteğin yeri belirlendikten sonra ( destek bildiğimiz soğuk çekme boru ) kaynatılacak yüzeye önce destek plakalarını kaynattık.










    Plakaların kaynattıktan sonra , destekeri arabaya takıp ölçü aldık , ve araba üzerinde sabitleme putlolarını attık . Ardından senkojuğum güzelcene etraflarından döndü , bir de ileri geri rijitliği arttırmak için minik destek attı . o kısımların fotoğrafları yok .


    Bundan sonra , bir de alt tarafta borunun yükünü L şeklinde dran saca bindirmemek ve brace i iyicene sıkılaştırmak için alt tarafına da plaka kaynattık.



    Boyaya hazır son hali .







    , Boyadıktan sonra arabanın üzerine taktım , alttan ve üstten son görünüşü bu şekilde.






  7. #121
    EVOII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    FRANKFURT
    Mesaj
    68
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baştan sona kadar yaptıgınız işlemleri takip ettim bravo çok emek harcamışınız jantlar nokta olmuş çok yakışmış araba bir başka duruyor kazasız güzel günlerde kullanın.
    Jet Black II 323i.

  8. #122

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2013.05.08

    Önceki sayfada hatırlarsını Ignıtion chip ısındığı için yerini değiştirip filtrenin yanına almıştım .


    Günlerden bir gün evde otururken , gözüm çektiğim fotoğraflara takıldı, Ignition chip i taşıdığım yerin aslında pek de uygun olmadığına karar verim ( iç ses : " b*k gbi oldu bu burda lan. başka yere koycam )

    Şimdi siz diyosunuz ki , "sağdan sola taşımış onu gösterecek kesin" . Bende öyle yapacam diye düşünüyordum ki ; iş şu alttaki fotoğrafa kadar geldi





    Aynı sezonun 5 bölüm ilerisinden kesit gösterdim ki heyecan artsın


    Öncelikli hedefim Ateşleme chipini(Ignitor - Ignition Chip) tamamen göz önünden kaldırıp göğsün içine yada beynin etrafında bir yere taşımaktı .

    Kablolarının sağ röle kutusunun yanından geçtiğini biliyordum dolayısıyla bende radyatör panelinin altından geçen kablo grubunun kılıfını söküp ignitor kablolarını çekebildiğim kadar geriye çektim . Ki orası da sağ röle kutusunun yanına denk geliyor . Ardından kabloları güzelce izole bantla sarıp çamurluğun içinden sağ çamurluk içi firewall kağuçuğundan geçirerek göğüs içi koruma demirine güzelcene sabitledim . Bu arada radyatör paneli altındaki grubunu dağıtmışken 1-2 kopuk kablo da gözüme çarptı onları da lehimleyip makaronlayıverdim . Çiçek gibi oldu.

















    Dikkatli arkadaşların gözünden kaçmayacaktır , paraya kıydım 80 dolara amerikadan su taşırma kabı aldım . Misler misi bebekler bebeği olsu . İstediği kadar taşabilir artık su ( eskisi talihsiz bir olay sonucu dağıldı . yapanın adını vermeyeyim (senat) çok sevdiğim bir dostum "kavrulmuş la bu bah " deyip parmağıyla bastırınca kırıldı )


  9. #123
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o igniter i aem ile değiştir kanka
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #124

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Twin fire ?

    yeniden harita yazıcaz mı , tak çalıştır?

  11. #125
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senat bidigin usta olmus adam kaynak örüyor falan cok guzel olmuş bende 86 nın altını bastan yapmayı dusunuyorum ilham verdin bana
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  12. #126
    1998corsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    efe ellerine sağlık on numara olmuş... bodrumda beklerız gene

  13. #127
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    efe sen başkasınnnn ilerde frenlerede bi el at diskler felan delikli fena durmaz kuzen şöyle inceden bi işçilik yap fren hortumları kaliperler vs zevkle okuduk her zamanki gibi

  14. #128
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ellerinize sağlık, vtecin yanına bi s13 koyma hayalim var ilerisi için ama gözümü korkutuyor. böylelerini görünce de insanın canı istiyor. allah kaza bela vermesin kesenize bereket.

  15. #129
    wiesmann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    techturkey' e aktif üye olma sebebimdir bu konu. ellerine sağlık üstat.
    i'm not a monster i'm just ahead of the curve..

  16. #130

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senat bidigin usta olmus adam kaynak örüyor falan cok guzel olmuş bende 86 nın altını bastan yapmayı dusunuyorum ilham verdin bana
    Aynen öyle oldu halil abi . Adamın dibi senko

    Alıntı 1998corsa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    efe ellerine sağlık on numara olmuş... bodrumda beklerız gene
    sağol cem , en kısa zamanda inşallah

    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    efe sen başkasınnnn ilerde frenlerede bi el at diskler felan delikli fena durmaz kuzen şöyle inceden bi işçilik yap fren hortumları kaliperler vs zevkle okuduk her zamanki gibi
    Moruk disklerle balatalar değişecek evet , fakat kaliperler 300ZX hortumlarda çelik . Kısa zamanda onlarla ilgili plan yok

    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ellerinize sağlık, vtecin yanına bi s13 koyma hayalim var ilerisi için ama gözümü korkutuyor. böylelerini görünce de insanın canı istiyor. allah kaza bela vermesin kesenize bereket.
    Teşekürler , ben tam tersini yaptım s13 ün yanına vtec koydum üstü açılandan eheh

    Alıntı wiesmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    techturkey' e aktif üye olma sebebimdir bu konu. ellerine sağlık üstat.
    Teşekkürler




    Konu devam edicek fakat işten güçten sıfır vakit bu aralar . En kısa zamanda yazıcam geri kalan günleri .

  17. #131
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ellerine emeğine bilgine parana bereket versin kardeşim allah kaza bela vermesin her geçen gün biraz daha güzelleşiyor
    PROJECT 01

  18. #132

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2013.05.10

    İgnition chip i içeri almak beni yine pek heyecanlandırmadı . İçeri aldığım tesisatı çamurluk içine gizleyeyim derken , aslında 10 günlük bir çalışmanın başlangıcı oldu . Buraya yazamamın sebebi olan yoğun tempodan dolayı anca gece iş çıkışları garajda uğraşa uğraşa 10 günde bütün motor içi tesisatını göğüs içine aldım Clean bay seviyorum , ayrıca orjinal tesisatın motor içinde durması da rahatsız ediyordu . Hayde bre dedim giriştim . Senkojum da hiç yardımı esirgemedi , evinin arkasındaki güvenli alanı bana açtı .

    İş çok büyük iş arkadaşlar . Eski yerine al , sana 10.000 tl deseniz hakikaten reddederim Olurda gaza gelip aman diyim . Elektrikçide biter işiniz , milyara mal olur . Ben yaptım bir iş , çok güzel oldu, ilk 4-5 gün çok eğlenceliydi , fakat devamı bana işkence oldu . Orasını düzeltim burasını toparlim derken arabanın üzerindeki tek tek her kabloyu soydum . İşçilik güzel olsun diye 2 günlük iş 10 günde bitti.

    Neyse güzel anayım . Fotoğraflarla zenginleştireyim .


    ilk iş çamurluk içlerindeki ve radyatör panelinin altından geçen tesisatı sökmek için ön tarfı tamamen söktük .








    Ardından ilk röle kutusundan başlayarak tesisatı sökmeye başladım . İlk nokta orayı kabul ettim çünkü tüm tesisatın beslenme noktası ana röle kutusu .




    Tesisatı ayırmaya devam ettikçe senat içine çöktü derin düşüncelere daldı



    Ardından göğüs içine alacağımız tesiatın yerini hazırlamak için göğüs ve bütün ekstra parçaları ayırmaya başladık . Göğüs demiri dahil !







    Ardından ben göğüs içi tesisatı ve havalandırmaları söktüm . Dışarıya alıp 20 yaşındaki tesisatı yeniden yeni haline çevirmek için .



    Göğüs içi demiri temizlenip paslarından arındırılacak ve boyanacak .



    Göğüs içi sökmeye devam ...




    Bu görmüş olduğunuz arabanın yanına yatan yavru , direksiyonun altındaki multi junktion bağlantısıdan çıkıp sol şasi altından devam edip , sol pop-up far tesisatı + farlar , devamından radyatör panelinin altından geçen ekip , sonra sağ far aydınlatma ve ana röle kutusuna girip ardından su fışkiyelerinin motorları , silecek amfisi ve kumanda kabloları na gidip ekrar sağ kulenin arkasından göğüs içine giren tesisat.

    Bunsuz araba çalışmıyor yani





    Havalandırma ve klima söküldü. Yerdeki kalan tesisat veyin tesisatının içeri giren kısmı




    Ana röle ve sigorta kutusunun yerinde yeller esiyor. Destek demirini de söktük .





    demin uzun uzadıya anlattığım tesisatın diğer başı . Gözüken kutu pop-up farların kontrol röleleri . Hepsi içeriye gidecek .



    başka açı



    kuru göğüs. (70B)



    Senkojum göğüs demirini temizliyor tel fırça taşla.

    Ardından boyuyor.








    Ben göğüs içinde kablolar için yer arıyorum .




    bağırsak da yatıyor.





    göğüs içinden türlü enstantaneler.








    Akşam oldu ben gözler de kör oldu .


    S13 sahipleri bilir , kulelerde pas bizde kronik . İngilteredeki arabadada aynı yerde hongkong daki arabada da aynı yerde bizim memleketteki arabada da aynı yerde aynı pas. Kulenin şasiyle bağlandığı yerdeki ek parçasının üstü ve kenarı .


    benimde bahsi geçen yer paslı .

    Arabayı ilk aldığım günden bir foto ekliyorum problemi açıklayabilmek için .




    bu kardeşi halledelim dedik bizde , hazır bu kadar söküp temizlenmeye hazırken .


    Arkadaş , biz temizledik o alttak daha çıktı , biz temizledik daha pas çıktı .çıktı çıktı derken . bir baktık biz kule desteğinin büyükçene bir kısmını kesmişiz neyse ki uzman pro senko , orjinalinden daha iyi hale getirdi gün sonunda . Velhasıl kelam , fotoğraflarla devam ediyorum .

    Kesici arkadaşlardan birisi de barış .


    ilk kesme başlangıcı bu şekilde. zoom lu halini de ekliyorum . alttan çıkan devamı görmeniz için . serçe parmak tırnağı kadar dışarıdan gözüküyor , ama içten içe yürümüş gitmiş .

    kule kenarındaki portakal kabuğu , selülit görüntüsünü seçebilirsiniz zoomlu halde.






    sonunu düşünen kahraman olamaz dedik , başladık pas kalmayana kadar temizlemeye.





    ben bi taraftan tesisat ayıklıyorum .





    barış kesmeye devam ediyor.



    Kesme işi : Stage 2 oldu . Daha da devam edecek .





    Gün sonu...




    Devamı geliyor.....

  19. #133
    yakaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    182
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla helal olsun ya başka ne denir ki. Kolay gelsin..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •