User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
112 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Itb & Ecu & High Comp. & Saxo Vts

  1. #39
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KingoAtmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor revizyonu bitmeden paylaşmayacaktım ama madem sordunuz
    Saxomuz bu sezonun son yarışında --13.824-- yaparak beklentilerimizi karşıladı sayılır. Aslında bu haliyle biraz daha ileri götürebilirdik belki ama arabayı geliştirmeye çalışırken harcıyacağımız benzin ve para yerine yeni setupa karar verdik. Arabanın yeni setupına "Saxo l'évolution-2" ismini verdim gitti.
    Daha yüksek dereceli egzantirik mili ve ona uygun mekanik itici sipariş ettik.
    Marka olarak değişik bir şey olsun istedim ve newman almaya karar verdim.
    Parçalar kısa sürede elimize ulaştı.


    Parçalar elimize ulaştı ama ben bir türlü cesaret edip başlıyamıyordum çünkü iticiler şim denen parçalarla takılması gerekiyor, buda Türkiye de rektefiyecilerin hergün yaptığı iş değilmiş...
    Gücümüzü toplayıp kapağımız sökülüp egzantrikler yerine takıldığında, turlarını tam tamamlayamadıklarını gördük, kapakta tadilat gerekiyormuş.
    Şu an kapakçımız gerekli işlemleri yapıyor ve bizim şim bulabilmemizi bekliyor..
    Dün senin egzantrikleri iticileri ve kapağı inceledim de ondan sordum Kapakçı olarak doğru seçim yapmışsınız, Sabri usta şim işini halleder sorun olmaz Sabri usta için kolay işler bunlar. Yapabileceğim birey olursa haber ver yeter. Benim kapakla kardeş kardeş yatıyorlar Solid lifter iyidir umarım emeğinin karşılığını alırsın da çok daha iyi süreler çıkar.
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  2. #40
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şim denilen parça nedir?

    egzantriğin lobları mı kapağa dokunuyor dönerken?

    ph5 konusunda güzel seçim diyorum.

  3. #41
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oncelikle masallah acaba rica etsem orjnal yagli iteceklerle bu solid fincanlarin resimlerini cekebilirmisin (ayrintili) gordugum kadariyma tam subaba basan kismi baya bi uzun agirlik farki ne kadar acaba bende benim kapaklarda dusunmustum agir olup siki ti cikaracaginai soglemislerdi yurt disindan subarucu abiler
    Shimde itecegin tipine gore altina yada ustune ayar amaciyla kullanilan pullara shim diyolar
    Dedigi gini biraz sikintili bende hepsini tektek japonyadan aliyorum
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  4. #42

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah devir kac donuyorsunuz acaba. guc bandi ne civarda
    eski egzantriklerle yeni egzantrklerin spec farki nedir, 190 hplerde varsa 13,5 sikintisiz kosmasi gerek sanki
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  5. #43
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şim denilen parça nedir?

    egzantriğin lobları mı kapağa dokunuyor dönerken?

    ph5 konusunda güzel seçim diyorum.
    aynen kapağa temas ediyo ph5 güzel seçim

    9200 dönüyodu eskiden
    ECUTECH İstanbul

  6. #44
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen kapağa temas ediyo ph5 güzel seçim

    9200 dönüyodu eskiden
    ah bide ben dönmeye başlasam

  7. #45
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oncelikle masallah acaba rica etsem orjnal yagli iteceklerle bu solid fincanlarin resimlerini cekebilirmisin (ayrintili) gordugum kadariyma tam subaba basan kismi baya bi uzun agirlik farki ne kadar acaba bende benim kapaklarda dusunmustum agir olup siki ti cikaracaginai soglemislerdi yurt disindan subarucu abiler
    Shimde itecegin tipine gore altina yada ustune ayar amaciyla kullanilan pullara shim diyolar
    Dedigi gini biraz sikintili bende hepsini tektek japonyadan aliyorum
    bunlar mekanik olanlar. yağlı iticilerde şeklen nerdeyse aynı.
    RACE WERKS

  8. #46
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sağolsunlar Erkut ve Ahmet cevapları vermiş, Şim denilen zımbırtı, mekanik iticilerde subap ayarı yapabilmek için kullanılan, pul gibi bir parça diyebiliriz. Bir kaç çeşit şim var, ne yazıkki bizim kullanmamız gereken şimi yurtdışından getiricez, geldiğinde resimleriz, bizde tam nasıl bir şey olduğunu görmeden kestiremedik.
    Büyük ihtimalle linkteki parçalar :
    PUG1OFF Peugeot and Citroen Specialists
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  9. #47
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bursada kapağı kuru şim e çeviren bi yer vardı 53 takılınca hatta bursadaki bordo saxo da pt53 lü zaten iticileride değişik kuruşim
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  10. #48
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KingoAtmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sağolsunlar Erkut ve Ahmet cevapları vermiş, Şim denilen zımbırtı, mekanik iticilerde subap ayarı yapabilmek için kullanılan, pul gibi bir parça diyebiliriz. Bir kaç çeşit şim var, ne yazıkki bizim kullanmamız gereken şimi yurtdışından getiricez, geldiğinde resimleriz, bizde tam nasıl bir şey olduğunu görmeden kestiremedik.
    Büyük ihtimalle linkteki parçalar :
    PUG1OFF Peugeot and Citroen Specialists
    çapları 6mm mi bunların şimdi?
    peki kalınlıklarını neye göre istediniz?

    bende bakmıştım bunlara ama ne olduğunu anlamadığım için es geçmiştim.

    bi sitede hondalardaki gibi bi sistemin fotosu vardı.akşam eve dönünce fotosunu bulur koyarım.o tarz sistem bunlara olmuyorsa neden o tarz foto koydular anlayamadım.

  11. #49
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çapları 6mm mi bunların şimdi?
    peki kalınlıklarını neye göre istediniz?

    bende bakmıştım bunlara ama ne olduğunu anlamadığım için es geçmiştim.

    bi sitede hondalardaki gibi bi sistemin fotosu vardı.akşam eve dönünce fotosunu bulur koyarım.o tarz sistem bunlara olmuyorsa neden o tarz foto koydular anlayamadım.
    Subap götünün çapı 6 mm "Valve stem " .
    Burada aradığımız şimleri bulamayınca egzantrikleri aldığım firma ile bağlatıya geçtim, şimleri onlardan tedarik edicez.
    Şim kalınlıklarını rektefiyeci ölçüp veriyor.Olması gereken subap boşluğunu sağlayabilecek mesafeleri ölçüyor. Mesela biz 3mm. lik istedik, Şimler geldikten sonra, her sübap için gerekli ölçülere işlenecekler.
    Yarın yollayacaklarını söylediler, bakalım ne zaman elimize geçicek.
    Aslında 2 tip mekanik itici mevcut; benim aldığım şimli olanlar ve kolay ayarlı dedikleri model var, ama bildiğim kadarı ile kolay ayarlı dediklerini her yağ değişiminde kontrol etmek gerekliymiş. Neden se biz zor olanı seçtik
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  12. #50
    serkanokan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En güzel aşk zor olandir pampa

  13. #51
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KingoAtmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Subap götünün çapı 6 mm "Valve stem " .
    Burada aradığımız şimleri bulamayınca egzantrikleri aldığım firma ile bağlatıya geçtim, şimleri onlardan tedarik edicez.
    Şim kalınlıklarını rektefiyeci ölçüp veriyor.Olması gereken subap boşluğunu sağlayabilecek mesafeleri ölçüyor. Mesela biz 3mm. lik istedik, Şimler geldikten sonra, her sübap için gerekli ölçülere işlenecekler.
    Yarın yollayacaklarını söylediler, bakalım ne zaman elimize geçicek.
    Aslında 2 tip mekanik itici mevcut; benim aldığım şimli olanlar ve kolay ayarlı dedikleri model var, ama bildiğim kadarı ile kolay ayarlı dediklerini her yağ değişiminde kontrol etmek gerekliymiş. Neden se biz zor olanı seçtik
    diğer dediğin vidalı ayarı olan mı?

  14. #52
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu 8 valve lagunalarda var sim hic baktinizmi reno cikmasi belki uyar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #53
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunlar mekanik olanlar. yağlı iticilerde şeklen nerdeyse aynı.
    aynı olmasından ziyade sorumun amacı mekaniklerın ortasındakı tam subabın tepesıne gelen kısımları uzunmuş gibi geldi ben aynı tasarımı düşünmüş ve uygulamak istemiştim yaglı iteceklerden daha ağır olacagı ve sıkıntı yaratacagı söğlendi bilmiyorum ağırlıklar arasındaki fark nasıl ama
    shimlerde çok büyük sıkıntı allah sabır versın bende olcu cıkarılcak olanları aldım sımdı olculer cıktı onları sıparıs gecıcem kolay gelsın
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  16. #54
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serkanokan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En güzel aşk zor olandir pampa


    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diğer dediğin vidalı ayarı olan mı?
    Mantık olarak öyle olmalı ama gözümle görmedim

    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu 8 valve lagunalarda var sim hic baktinizmi reno cikmasi belki uyar
    Bu fikri veren olmamıştı, reno parçacısına sorayım,teşekkürler.
    Adamlar kendilerine özel bir dizayn kullanacak halleri yoktur diye düşünmüştüm, illaki bir üreticinin oem şimini kullanıyorlardır, ama konuştuğumuz ustalar, rektefiyeciler daha önce bu tiple karşılaşmamışlar

    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı olmasından ziyade sorumun amacı mekaniklerın ortasındakı tam subabın tepesıne gelen kısımları uzunmuş gibi geldi ben aynı tasarımı düşünmüş ve uygulamak istemiştim yaglı iteceklerden daha ağır olacagı ve sıkıntı yaratacagı söğlendi bilmiyorum ağırlıklar arasındaki fark nasıl ama
    shimlerde çok büyük sıkıntı allah sabır versın bende olcu cıkarılcak olanları aldım sımdı olculer cıktı onları sıparıs gecıcem kolay gelsın
    Dostum hidrolik iticilerin subaba temas eden yerlerinin daha kısa olmasının sebebi, elinizde incelediğinizde içinde yağ olmaması, yani çalışmaya başlamamış olması olabilir, motor çalışmaya başladığında iticilerin içine yağ dolar ve gerekli uzunluğa ulaşırlar, kuru iticilerde bu sistem olmadığı için üretim esnasında gerekli boyda üretilirler, oda hidrolikten daha uzun durabilir.
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  17. #55
    devran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    447
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah ama iyi emek harcamışsın (para hariç )
    -Mapped by Chare-

    -By Chare VTS Spec-

    -07 AKS 99-

  18. #56
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum newman solid lifter non shim olanları vts için bunun gibimi?


  19. #57
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç bir fikrim yok berkcim
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •