User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
76 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Project Turbo SI (Kturbo)

  1. #39
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu güçteki bir araca 195 taban ufak kalmamış mı sizce 205 ya da 215 e çıksanız daha güzel olmaz mıydı ?
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  2. #40
    x_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    antalya AKDENİZ SAN.SİT
    Mesaj
    533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ksilav Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel dileklerin için teşekkürler, ve verdiğin bilgiler için de teşekkür ederim. İç yapısını bilmiyordum. Ve genelde de gece daha serin havada denediğimiz için bir sıkıntı yaşamadık. Haftasonuna doğru bi denerim tekrar. İnşallah dediğin gibi değildir.
    2 tane d16 da bikaçtanede başka arabada denedim ben o cooleri ama antalya cok sıcak ondandır belki ama siz yinede dikkat edin coolerin çıkışını ve emmeye giden boruları 70 lik yaparsan süper olur
    MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07

    242 220 00 07

    https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl

    İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır

  3. #41
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu güçteki bir araca 195 taban ufak kalmamış mı sizce 205 ya da 215 e çıksanız daha güzel olmaz mıydı ?
    aracı aldığım lastiklerle kullanıyorum. evet genişliği biraz az, 205 40 16 ya cıkarmayı düşünüyorum. Lastiklerin ömrü var hala, daha sonra

  4. #42
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı x_power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 tane d16 da bikaçtanede başka arabada denedim ben o cooleri ama antalya cok sıcak ondandır belki ama siz yinede dikkat edin coolerin çıkışını ve emmeye giden boruları 70 lik yaparsan süper olur
    zaten borularla intercooler girişi capları farklı. Cooler'ın giriş ve çıkışlarını genişletmeyi düşündüm, o da sadece silikonlar dayanmayıp atar mı diye. İki farklı çapı sabitlemek daha zor olur. Kullandığımdan beri, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Ama bu yine de sıcak havada deneyip, hava sıcaklığına dikkat edicem. Uyarın için tekrar teşekkürler.
    Bu arada eğer ki Cooler sadece bir "düz borudan" ibaretse, giriş çıkış çaplarını değiştirmem ne gibi artısı olacak? Havanın daha rahat girmesi ve çıkması mı? Soğutmaya ne gibi artısı var?

  5. #43
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güle güle kullan. Aracını denem şansın oldumu hiç?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #44
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ksilav Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracı aldığım lastiklerle kullanıyorum. evet genişliği biraz az, 205 40 16 ya cıkarmayı düşünüyorum. Lastiklerin ömrü var hala, daha sonra
    400 hplerde 195-45 veya 205-40 cok ufak kalacak lastikler bana göre.. frenlerde bir değişiklik yapacağınızı söylemişsiniz.. frenlerle beraber 215-45-16 lastiklerle beraber cok daha iyi bir duruş ve tutunma elde edersiniz bana göre..

    si'ın lanet 3-4 vitesleri ne hale geldi acaba ben de bunu cok merak ettim o uzunluk avantaj olsa gerek deneme şansınız oldu mu ? ara hızlanma top speed falan ?

    kazasız belasız.. maşallah..

  7. #45
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    400 hplerde 195-45 veya 205-40 cok ufak kalacak lastikler bana göre.. frenlerde bir değişiklik yapacağınızı söylemişsiniz.. frenlerle beraber 215-45-16 lastiklerle beraber cok daha iyi bir duruş ve tutunma elde edersiniz bana göre..

    si'ın lanet 3-4 vitesleri ne hale geldi acaba ben de bunu cok merak ettim o uzunluk avantaj olsa gerek deneme şansınız oldu mu ? ara hızlanma top speed falan ?

    kazasız belasız.. maşallah..
    Teşekkürler;

    suan zaten 400 hp değil, henüz! Bu zamanı bu lastiklerle değerlendirmek istedim. Şuan ki güce "yeterli" geliyor.
    Viteslere gelince, 3.ve 4. de torku çok iyi hissedebiliyorsun. Özellikle 4 bitmek bilmiyor. Ama tabii ki diğer viteslere göre. Genelde de 200 civarında 5 e atıyorum. 5'de de fazla zorlamamaya çalışıyorum ve 260-270 gibi bi hıza rahatlıkla ulaştım diyebilirim. Bi daha ki sefere video yapmaya çalışırım.

  8. #46
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güle güle kullan. Aracını denem şansın oldumu hiç?
    Yok denemedim, ama Çifte yapsak da denesek dimi?

  9. #47
    x_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    antalya AKDENİZ SAN.SİT
    Mesaj
    533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ksilav Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten borularla intercooler girişi capları farklı. Cooler'ın giriş ve çıkışlarını genişletmeyi düşündüm, o da sadece silikonlar dayanmayıp atar mı diye. İki farklı çapı sabitlemek daha zor olur. Kullandığımdan beri, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Ama bu yine de sıcak havada deneyip, hava sıcaklığına dikkat edicem. Uyarın için tekrar teşekkürler.
    Bu arada eğer ki Cooler sadece bir "düz borudan" ibaretse, giriş çıkış çaplarını değiştirmem ne gibi artısı olacak? Havanın daha rahat girmesi ve çıkması mı? Soğutmaya ne gibi artısı var?
    iyibir cooler düz borudan ibaret değil içindeki sogutucu borulardada zikzak petekler vardır havayı bölerek soğutur turbodan colere giden 50 veya 60 olsada olur cıkıştan emme manifolduna giden boruyu 70 yapınca rahatlamayı farkedeceksin şimdilik kullan istersen daha sonra güzelbi cooler alırsın
    MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07

    242 220 00 07

    https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl

    İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır

  10. #48
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ksilav Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok denemedim, ama Çifte yapsak da denesek dimi?
    valla ya izmir uyuyor bu ara, ramazan ayı gelsin herkes eve dönsünde bi eğlence yapalım
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #49
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ya izmir uyuyor bu ara, ramazan ayı gelsin herkes eve dönsünde bi eğlence yapalım
    herkes tatildeydi bi biz çalışıyoruz galiba inşallah en kısa zamanda yine keyifli hale gelir.

  12. #50
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kasa çok güzel bir kasa,
    renk eg lerin en güzeli,
    jantlar zaten çok şık,
    üstüne bir de turbo yapınca dört dörtlük olmuş. emeklerinize sağlık.

    kazasız belasız problemsiz binmeni diliyorum.

    not; vitese göre boostu olan ender araçlardan birisin, biliyorsun değilmi
    Çok teşekkürler Mutluay abim. Herşeyi özenerek yapmaya çalıştık. Ayarda PWM olayını da yapınca gerçekten 4 köşe olduk

    Güzel dileklerin için tekrar teşekkürler!

  13. #51
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaan su pwm hakkinda biraz bilgi versene nasil bisey bu?

  14. #52
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaan su pwm hakkinda biraz bilgi versene nasil bisey bu?
    Neptune e ait bir Boost selenoidi. Vites ve devre göre boostunu ayarlamaya yarıyor. Birden Boostun gelip sarmanı engelleyebiliyorsun, kademe şeklinde artış yaptığında. Özdin abiyle kafa kafaya verdik, cillop gibi de oldu. Galiba ilk olarak uygulandı diye biliyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  15. #53
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    niye ilk olarak uygulansın ki? genelde olan birşey zaten
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  16. #54
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    niye ilk olarak uygulansın ki? genelde olan birşey zaten
    Neptune ECU olup da PWM ile ayar yapılan ilk diye biliyorum. Bi de genelde olan bişey derken neyi kastediyorsunuz? Devre ve vitese göre farklı farklı basınç ayarlayabilme (Neptune ile) daha önce yapıldı mı?

  17. #55
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ksilav Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neptune ECU olup da PWM ile ayar yapılan ilk diye biliyorum. Bi de genelde olan bişey derken neyi kastediyorsunuz? Devre ve vitese göre farklı farklı basınç ayarlayabilme (Neptune ile) daha önce yapıldı mı?


    zaten neptunede olan bir ozelli boost selenoid baglayip duty cycle ayalarini vs yapinca kontrolu yapilabilen bisey. sirf neptune degil zaten tum aftermarket ecularla zaten kullaniliyor
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  18. #56
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kasa çok güzel bir kasa,
    renk eg lerin en güzeli,
    jantlar zaten çok şık,
    üstüne bir de turbo yapınca dört dörtlük olmuş. emeklerinize sağlık.

    kazasız belasız problemsiz binmeni diliyorum.

    not; vitese göre boostu olan ender araçlardan birisin, biliyorsun değilmi
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten neptunede olan bir ozelli boost selenoid baglayip duty cycle ayalarini vs yapinca kontrolu yapilabilen bisey. sirf neptune degil zaten tum aftermarket ecularla zaten kullaniliyor
    Neptune un özelliklerini biliyorum, ve nasıl yapıldığını da. Diğer Aftermarket ECU larda da olduğunu biliyorum. Hangi araçta Neptune ve PWM ile uygulandı, çok merak ediyorum? Bildiğim kadarıyla uygulanmak istenmiş ancak başarılı olunamamıştı. Bu sebeple (başarıyla) uygulanan ilk dedim. İlk değilse de, verdiğim yanlış bilgi için herkesten özür dilerim.

  19. #57
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Videolar eklendi arkadaşlar.

    İlk video'da launch biraz kısa, çekime biraz geç başlamışız

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •