maşallah çok güzel değerler ben inanıyorum bilal bu sene bu aracı da satmayıp (inşallah) piste girecek güzel süreler yapacak copilot bilal değil best driver olarak anılacak 2012 beklentim sadece :)
Printable View
maşallah çok güzel değerler ben inanıyorum bilal bu sene bu aracı da satmayıp (inşallah) piste girecek güzel süreler yapacak copilot bilal değil best driver olarak anılacak 2012 beklentim sadece :)
dbn konusunda + olarak ciddi bir port polish yapılsa demişsin abi, peak garage port polish yazıyor speclerinde de. sadece parlatmamı yaptınız yoksa genişletme olayını mı tam kapasite yapmadınız?
rbc emme manifolduna port polish yaptınız mı? (yapılmadıysa neden)
ve piston + daha agresif egzantrik( yine dbn konusundan) neden düşünmedin?
maşallah m3'lerin kabusu olmaya devam etmeniz dileğiyle:D
kapakta sadece parlatma yapıldı, portları genişletme vs yapılmadı.
rbc emme polish yapılmadı.
bunların hepsi vakit gerektiren işler ben agresif bir setup peşinde değilim. günlük kullanıma uygun keyifli bir araç ortaya çıkarmaktı amacım.
yarışa araç hazırlamıyorum sonuç olarak. :)
m3 lere kabus olma gibi bir terim yok. az yapılı sökülü bir m3 gelir geçer.
Geçilmeyecek araç yoktur.
-EG Crossmember w/LCA`s (beşik ve alt bağlantı kolları , salıncak deniyor bazen)
Genelde DC2 Type R veya üst model EG civic in seçilir ki kalın olan "swap bar" denge kolu kullanılabilsin..
diğer notlar ..
*EG/DC2 yürüyen aksamları bağlantı noktaları olarak 1e 1 aynıdır.
*Taşıyıcı ve suspansiyonları EK kasadan kullanabilirsiniz. Kullanacağnız kalipere göre taşıyıcı seçimi yaparsınız .. B Serisi 16CL ve 17CL kodları ile başlıyor.
*üst kamberi EK civic den kullanılması zorunludur.
eskiğim varsa tamamlayın arkadaşlar :)
Bir update de bizden ..
JDM K20A LSD "NT3S" 06 DC5 Integra Type R çıkışlı..
http://img194.imageshack.us/img194/6646/dsc06421v.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/1894/dsc06422fx.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/4976/dsc06423t.jpg
http://img859.imageshack.us/img859/6995/dsc06425k.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/1936/dsc06424j.jpg
teşekkür ederim fuatcım :):)
Adamsın fuat
abi harikasın:))ek kasaya k swap yaparken genel olarak eg yürüyenini kullnıyorlar ek kasada.anladığım kadarıyla eg yüreyeninde k20 daha geride oluyor buda aktarmada avantaj sağlıyor.peki direksiyon kutusu vs de değişmesi gerekiyormu ek kasaya eg yürüyeni koyunca.yada şöyle sorayım ek kasada k swap için ekk2 kulakları(eg k swap kulakları) kullanmak için ek kasada ne tür yürüyen değişikliği yapmak gerekli?
çok sevdıgım bı arac gercekten tebrıkler sevıyorum tıpını:)
Kardeşim
Ekk2 için
Travers
salıncaklar
amortisör çatalları
direksiyon kutusu
degiştirmen yeterli
jdm dc5 kilitli difransiyel
jdm dc5 volant (2.5kg hafif)
jdm dc5 6. vites dişlisi (0.780)
ve competition clutch stage 5 debriyaj setim tamamlandı. kısmetse yarın bunların montajını yapıcaz.
alternatorde voltaj dalgalanması vardı, onunla ilgili bir çalışma yapıcam.
Lastikte deneme amaçlı değişikliğe gitmeyi düşündüm. Şanzıman oranlarımı uzatmak için,
205-55-15 toyo t1r lastik aldım. hem sürtünmeden kazanç sağlıcam hemde dönme çapı büyüdüğü için hızım artıcak. özellikle 5. vites için iyi olucak :)
hem eski yeni oranlarımı hemde ep3 typer ile kıyaslamak için şanzıman oran tablom bu şekilde olucak. bakalım artısı eksisi nasıl olucak bende merak ediyorum.
http://img137.imageshack.us/img137/9035/gear205215.jpg
http://img507.imageshack.us/img507/994/gear2055515.jpg
Bilal abi hayırlı olsun yeni mallar, güle güle gazla
Sormak istediğim soru;
Sende şu anda arabanın üzerinde olan volant makyajsız ep3 lerde olan "ağır" tip volan mı?
Yani kısaca
JDM DC5 volantı ile makyajlı ep3 volanları (hafif) aynı mı? ep3 te de 2.5 kg fark var diye bilyodum çünkü makyajlı ile makyajsız arasında
Yoksa bu daha da mı hafif :)
Teşekkürler
benim aracın üzerinden çıkan volan 2002-2004 ün makyajsız kasanın volanı idi. 15lbs geliyor.
ben jdm dc5 in volanını koydum 10.25 lbs.
makyajlı kasa ep3 lerde 2005 ve sonrasında yanlış hatırlamıyorsam jdm dc5 in volanı geliyordu.
dahada hafif volan uğurda var o da competition clutch ın ultra lightweight 8 lbs.
Evet dün montaj işine bitirdik. Peak Garage Serdar ve Serkan usta'ya buradan da teşekkürler :=))
http://img444.imageshack.us/img444/4...0105152628.jpg
2. el aldığım için,volan yüzeyimiz taşlandı, baskının bağlantı ayakları ile olması gereken değere göre yapıldı, extra olarak balansını yaptırdım.
http://img6.imageshack.us/img6/665/20120105152912.jpg
Competition clutch debriyaj setininde baskı yüzeyi eğiklik kontrolu yapıldı ve balansı yapıldı.
http://img27.imageshack.us/img27/2989/img7975f.jpg
Kilit montaja hazır hale geldi.
http://img862.imageshack.us/img862/6158/img7972v.jpg
jdm 6. dişli ve karşılığı.
http://img689.imageshack.us/img689/1381/img7974c.jpg
Serdar usta dişlilerin montajını yaparken.
http://img94.imageshack.us/img94/946...0105145523.jpg
ve son hali şanzıman montajı yapıldı case kapandı. yerine takıldı.
yağ,yağ filtresi ve şanzıman yağı yenilendi. dün akşam aracımla evime döndüm.
şimdi debriyajın bir süre rodajı olucak. ilk kalkışlarda hafif titreme var 4 puck yaylı olduğu için balata. baskı beton olmadıgayet kullanışlı, çok fazla bir değişiklik olmadı.
Bilal abı,
Eski lastıgın oranları nedır tam olarak 15 dıye hatırlıyordum?
Birde soyle bır sorum olucak mesala 15 orjınalı olan bır araca 17 fakat daha hafıf jant-lastık takarsak sonuc ne olur?