User Tag List

Sayfa 10/15 İlkİlk ... 89101112 ... SonSon
281 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: B.Aktepe Civic EKK2 K20A2 new project..

  1. #172
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah çok güzel değerler ben inanıyorum bilal bu sene bu aracı da satmayıp (inşallah) piste girecek güzel süreler yapacak copilot bilal değil best driver olarak anılacak 2012 beklentim sadece
    ECUTECH İstanbul

  2. #173

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dbn konusunda + olarak ciddi bir port polish yapılsa demişsin abi, peak garage port polish yazıyor speclerinde de. sadece parlatmamı yaptınız yoksa genişletme olayını mı tam kapasite yapmadınız?

    rbc emme manifolduna port polish yaptınız mı? (yapılmadıysa neden)

    ve piston + daha agresif egzantrik( yine dbn konusundan) neden düşünmedin?

    maşallah m3'lerin kabusu olmaya devam etmeniz dileğiyle
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  3. #174
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dbn konusunda + olarak ciddi bir port polish yapılsa demişsin abi, peak garage port polish yazıyor speclerinde de. sadece parlatmamı yaptınız yoksa genişletme olayını mı tam kapasite yapmadınız?

    rbc emme manifolduna port polish yaptınız mı? (yapılmadıysa neden)

    ve piston + daha agresif egzantrik( yine dbn konusundan) neden düşünmedin?

    maşallah m3'lerin kabusu olmaya devam etmeniz dileğiyle
    kapakta sadece parlatma yapıldı, portları genişletme vs yapılmadı.

    rbc emme polish yapılmadı.

    bunların hepsi vakit gerektiren işler ben agresif bir setup peşinde değilim. günlük kullanıma uygun keyifli bir araç ortaya çıkarmaktı amacım.

    yarışa araç hazırlamıyorum sonuç olarak.

    m3 lere kabus olma gibi bir terim yok. az yapılı sökülü bir m3 gelir geçer.

    Geçilmeyecek araç yoktur.
    Failure is not an option.

  4. #175
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zx-10rr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayrıca bilal abi sormak istediğim şu.ek kasanın ön yürüyeninden eg nin ön yürüyenine geçmek demek tam olarak hangi parçaların eg den alınıp ek ya takılması demek oluyor.bu konuyu detaylı cevaplarsan çok mutlu olurum..
    -EG Crossmember w/LCA`s (beşik ve alt bağlantı kolları , salıncak deniyor bazen)
    Genelde DC2 Type R veya üst model EG civic in seçilir ki kalın olan "swap bar" denge kolu kullanılabilsin..

    diğer notlar ..
    *EG/DC2 yürüyen aksamları bağlantı noktaları olarak 1e 1 aynıdır.
    *Taşıyıcı ve suspansiyonları EK kasadan kullanabilirsiniz. Kullanacağnız kalipere göre taşıyıcı seçimi yaparsınız .. B Serisi 16CL ve 17CL kodları ile başlıyor.
    *üst kamberi EK civic den kullanılması zorunludur.

    eskiğim varsa tamamlayın arkadaşlar

  5. #176
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir update de bizden ..

    JDM K20A LSD "NT3S" 06 DC5 Integra Type R çıkışlı..






  6. #177
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    teşekkür ederim fuatcım
    Failure is not an option.

  7. #178
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adamsın fuat
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #179
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DC2-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    -EG Crossmember w/LCA`s (beşik ve alt bağlantı kolları , salıncak deniyor bazen)
    Genelde DC2 Type R veya üst model EG civic in seçilir ki kalın olan "swap bar" denge kolu kullanılabilsin..

    diğer notlar ..
    *EG/DC2 yürüyen aksamları bağlantı noktaları olarak 1e 1 aynıdır.
    *Taşıyıcı ve suspansiyonları EK kasadan kullanabilirsiniz. Kullanacağnız kalipere göre taşıyıcı seçimi yaparsınız .. B Serisi 16CL ve 17CL kodları ile başlıyor.
    *üst kamberi EK civic den kullanılması zorunludur.

    eskiğim varsa tamamlayın arkadaşlar
    abi harikasın)ek kasaya k swap yaparken genel olarak eg yürüyenini kullnıyorlar ek kasada.anladığım kadarıyla eg yüreyeninde k20 daha geride oluyor buda aktarmada avantaj sağlıyor.peki direksiyon kutusu vs de değişmesi gerekiyormu ek kasaya eg yürüyeni koyunca.yada şöyle sorayım ek kasada k swap için ekk2 kulakları(eg k swap kulakları) kullanmak için ek kasada ne tür yürüyen değişikliği yapmak gerekli?

  9. #180
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adamsın fuat

    bilal abide,sende,fuat abide adamın ilahlarısınız)

  10. #181
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok sevdıgım bı arac gercekten tebrıkler sevıyorum tıpını
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  11. #182
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim

    Ekk2 için

    Travers
    salıncaklar
    amortisör çatalları
    direksiyon kutusu

    degiştirmen yeterli
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #183
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim

    Ekk2 için

    Travers
    salıncaklar
    amortisör çatalları
    direksiyon kutusu

    degiştirmen yeterli

    çok teşekkür ederim miniks abicim.

  13. #184
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    jdm dc5 kilitli difransiyel

    jdm dc5 volant (2.5kg hafif)

    jdm dc5 6. vites dişlisi (0.780)

    ve competition clutch stage 5 debriyaj setim tamamlandı. kısmetse yarın bunların montajını yapıcaz.

    alternatorde voltaj dalgalanması vardı, onunla ilgili bir çalışma yapıcam.

    Lastikte deneme amaçlı değişikliğe gitmeyi düşündüm. Şanzıman oranlarımı uzatmak için,

    205-55-15 toyo t1r lastik aldım. hem sürtünmeden kazanç sağlıcam hemde dönme çapı büyüdüğü için hızım artıcak. özellikle 5. vites için iyi olucak

    hem eski yeni oranlarımı hemde ep3 typer ile kıyaslamak için şanzıman oran tablom bu şekilde olucak. bakalım artısı eksisi nasıl olucak bende merak ediyorum.


    Failure is not an option.

  14. #185
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilal abi hayırlı olsun yeni mallar, güle güle gazla

    Sormak istediğim soru;

    Sende şu anda arabanın üzerinde olan volant makyajsız ep3 lerde olan "ağır" tip volan mı?

    Yani kısaca

    JDM DC5 volantı ile makyajlı ep3 volanları (hafif) aynı mı? ep3 te de 2.5 kg fark var diye bilyodum çünkü makyajlı ile makyajsız arasında

    Yoksa bu daha da mı hafif

    Teşekkürler

  15. #186
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    benim aracın üzerinden çıkan volan 2002-2004 ün makyajsız kasanın volanı idi. 15lbs geliyor.

    ben jdm dc5 in volanını koydum 10.25 lbs.

    makyajlı kasa ep3 lerde 2005 ve sonrasında yanlış hatırlamıyorsam jdm dc5 in volanı geliyordu.

    dahada hafif volan uğurda var o da competition clutch ın ultra lightweight 8 lbs.
    Failure is not an option.

  16. #187
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Evet dün montaj işine bitirdik. Peak Garage Serdar ve Serkan usta'ya buradan da teşekkürler :=))



    2. el aldığım için,volan yüzeyimiz taşlandı, baskının bağlantı ayakları ile olması gereken değere göre yapıldı, extra olarak balansını yaptırdım.



    Competition clutch debriyaj setininde baskı yüzeyi eğiklik kontrolu yapıldı ve balansı yapıldı.



    Kilit montaja hazır hale geldi.



    jdm 6. dişli ve karşılığı.



    Serdar usta dişlilerin montajını yaparken.



    ve son hali şanzıman montajı yapıldı case kapandı. yerine takıldı.

    yağ,yağ filtresi ve şanzıman yağı yenilendi. dün akşam aracımla evime döndüm.

    şimdi debriyajın bir süre rodajı olucak. ilk kalkışlarda hafif titreme var 4 puck yaylı olduğu için balata. baskı beton olmadıgayet kullanışlı, çok fazla bir değişiklik olmadı.
    Failure is not an option.

  17. #188
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilal abı,

    Eski lastıgın oranları nedır tam olarak 15 dıye hatırlıyordum?

    Birde soyle bır sorum olucak mesala 15 orjınalı olan bır araca 17 fakat daha hafıf jant-lastık takarsak sonuc ne olur?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  18. #189
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilal abı,

    Eski lastıgın oranları nedır tam olarak 15 dıye hatırlıyordum?

    Birde soyle bır sorum olucak mesala 15 orjınalı olan bır araca 17 fakat daha hafıf jant-lastık takarsak sonuc ne olur?
    215 45 15 ti lastik ebadım, burada önemli olan dönme çapı jant ebadına fazla bakmaman gerekir. 205 40 17, 205 55 15 ten daha düşük yuvarlanma çapına sahiptir mesela.

    o yüzden tam lastik ölçülerin gerekir.
    Failure is not an option.

  19. #190
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    215 45 15 ti lastik ebadım, burada önemli olan dönme çapı jant ebadına fazla bakmaman gerekir. 205 40 17, 205 55 15 ten daha düşük yuvarlanma çapına sahiptir mesela.

    o yüzden tam lastik ölçülerin gerekir.
    stock jantım agır ve 205-60-15 ti yenı aldıgım hafıf 205-45-17 sonuc ne olur bu durumda roll gıderken onları degıstırmem gerekırmı eger fark edıcek ıse..

    Ben cap buyudugu ıcın 15-17 yawaslacagımı dusunmustum fakat lastıklede dogru orantılıymıs sanırım
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •