User Tag List

Sayfa 3/12 İlkİlk 12345 ... SonSon
225 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: BRK Motorsports 1.8T Project ~ R41

  1. #39
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm evet burak eger rakamlar dyno ciktisiysa buna göre hydro lifterlar dedigin gibi yuksek devirde islevini yitirmeye basliyor.zaten ikisi arasinda ki (8000rpm) hp farki cok ciddi.demekki hydro lifter ile max 8000 donucez bunuda böylece kavramis olduk belki biraz az biraz fazla ki bence 8000 bile yeterli bir devir araligi hatta gt35 icin bile 5000de spool ettigini dusunursek,ben stok makinada 7000 görünce huzursuz oluyorum peki girdle kit koymayi dusundun mu arabana ?
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  2. #40
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm evet burak eger rakamlar dyno ciktisiysa buna göre hydro lifterlar dedigin gibi yuksek devirde islevini yitirmeye basliyor.zaten ikisi arasinda ki (8000rpm) hp farki cok ciddi.demekki hydro lifter ile max 8000 donucez bunuda böylece kavramis olduk belki biraz az biraz fazla ki bence 8000 bile yeterli bir devir araligi hatta gt35 icin bile 5000de spool ettigini dusunursek,ben stok makinada 7000 görünce huzursuz oluyorum peki girdle kit koymayi dusundun mu arabana ?
    Donemessin zaten kimse demiyor, doner ama gereksiz olucaksa neden stres veresin motora guc kaybettigini bile bile.

    Ondan her zaman dyno'da ayar yapmak, yolda yapmaktan cok daha iyi.

    Hic degilse nerde guc kaybedip, nerde guc aldigini goruyorsun.

    Aracin ustundeki Oem Girdle Kit, Eurospec Girdle Kitten cok daha iyi.

    Eurospec Girdle Kit'e islem yapmak zorunda kaliyorsun, fitment'i o kadar iyi olan bir parca degil.

    Sadece Billet Main Caps ve ARP Main Studs'larla kapattik alt tarafi.

    INA Engineering cikaricak Main Girdle Kit muhtemelen onu kullanirim ileriki zamanlarda ama suan icin gerek duymadik.

    Eger arabadan iyi sonuc alirsak, alt tarafta Dry Sump tarzi Karterede gidilebilir, bunlar sadece guzel planlar simdilik.

    Ilk once araba ciksin, bi yurusun, ondan sonra illaki degisilicek yerleri olucaktir yada eklemeler zamanla

  3. #41
    oguzgkhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    INA Engineering Version 1 karter almistik 6-7 ay once ama 1 hafta once version 2'ler cikti piyasaya.

    Versiyon 1 den farki, tasariminin stroker kite gore yapilmis ve aluminyum yerine 6mm celikten imal edilmistir.

    Sagdaki Versiyon 2.



    Cuma gunu saat 3 gibi Eksoz Manifoldumuzun flansinin 38'lik wastegate'e gore tasarlanmis oldugunu gorduk.

    Sansimiza Norman Racing'in 2 sokak arkasinda oldugumuz icin, hemen 44'luk flans kaynattirdik.

    Firewall'a baya yakin oldu ama Golf'e biseyler sigdirmaya alistik acikcasi



    Turbo ve downpipe calismalari, egzosun her yerinde V-Band flanslar ve kelepceler kullanildi.









    Bu arada ID1000 enjektorlerimiz ve 034 Motorsport benzin kutugumuz takildi.





    Oil Catch Can'imizin rekorlari ve hortumlari takilliyor.

    Burak gene kitlenmis ne dusunuyor acaba





    R41 isallah bikac gun icinde egsozcuya gidicek hale gelicek

  4. #42
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    side-mount manifoldlar var mı 1.8t için
    Forcefed Performance'in tasarimi war ama cok tutulmadi.

    Benim arkadasimin aracinda war hic memnun degil.

    Cok uzun bi manifold tasarimi zannedersem, ondan tercih edilmiyor.

    Manifold tasarimdan anlayanlar daha iyi bir bilgi verebilirler zannedersem, resime bakarsak azcikta olsa.


  5. #43
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sona yaklasiyoruz

    Yag sogutuculari takildi ve intercoolerin pipingi bitti.

    Methanol takilmaktan vazgecildi, surge tank arka tarafa aliniyor, tamponun ordan sokuldu.

    Bikac kaynak isi war onlardan sonra araba Cuma gunu egsozcuya gidicek.

    Bugun Tuner'la konustum, oda PNP Harnessi bitiricek ve pazartesi gunu yollicak.

    Isallah hersey istedigimiz gibi olur





    Transmission Oil Cooler'imizdan bikac kare.







    Brembo Caliperler takildi.








  6. #44
    VM5590 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    231
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yukarida yazmayi unutmusum.

    Egzantrik Dislisinin vidasinida loctite ile sabitlicez kesinlikle, cuma gunu gittigimde konustum.

    Uyari icin tekrardan tesekkurler Serkan.

    Rica ederim



    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Walla onu Dyno disinda anlamaniz cok zor Emir.

    Son 1000RPM'de guc kaybedip kaybetmedigini, arac hizli oldugundan ole gelmistir belkide

    INA Engineering yaptigi ust kapaklarin powerbandlerini mail atti Issam.

    Rakamlar sadece anlatim icin olabilir emin degilim ama olayin ozeti bole.

    Ikiside Ayni egzantriklerle yapilan solid ve hydro lifterli kapaklar.

    Hydro Lifter:

    6000 rpm – 520 hp

    7000 rpm – 550hp

    8000 rpm – 490 hp

    9000 rpm – 440 hp

    Solid Lifter:

    6000 rpm – 520 hp

    7000 rpm – 550hp

    8000 rpm – 670 hp

    9000 rpm – 700 hp

    Issam'a gore kesinlikle 7600'den sonra hidro lifterlarin gorevini yitirmeye basliyor ama istersen biraz uzatabilirsin diyor.

    Muhtemelen A4 onceden 8500 civari ceviriyordu, simdi GT30'dan GT35'e upgrade edince, Rev Limitini yukari cekti kaybettigi 800-900 RPM'i geri almak icin.

    Bence Serkan ayarlarini tekrar gozden gecirse iyi olur, yada Solid lifterlara gecsin.

    Suanda 9000 bile donmesinin hic bir mantigi yok.

    Selamlar arkadaşlar ..

    Söyle açıklayayım, aracım için 3 ayrı rev limit için araylanmış durumda ,switch vasıtası ile rev limitimi değiştirebiliyorum.

    1. 6000 rpm lunch control
    2. 8500 rpm günlük kullanım
    3. 9000 rpm özel amaçlı kullanım

    Günlük olarak problemsiz 8500 rpm cevirmeden vites atmam Yaptığım ölçümlerde ve netteki birçok dyno sonuçlarından gördüğüm kadarıyla şimdiki turbo ve kapak kombinasyonu ile bir güç düşüşü yaşamıyorum. Tabi böyle yüksek devirlerinde getirdiği birkaç önemli nokta var, vibrasyondan dolayı sık sık kayış, gergileri ve vidaları kontrol etmeniz gerekiyor. Motorun çok iyi balanslanmasıda çok önemli ,volan,debriyaj ve krank. Tabiki her dakka 8500 çeviren bir motordan çok çok uzun bir ömür beklemiyorum .. 9300 rpm'e gelince .. bir fantaziden ibaret Çok nadir olarak yaptığım ölçümlerde 9300rpm 'i gördüm, 8500rpmden sonra tork/hp düşmeye başlıyor fakat 9000 rpm kullanılabilir .. Issam üstadın 'ın yaptığı ölçümler hakkında yorum yapmak doğru olmaz, nasıl ölçüm yaptı bilmiyorum ama gördüğüm diğer dyno ölçümlerde 7 devirden sora bu kadar sert bir düşüş görmedim acıkçası.

  7. #45
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VM5590 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rica ederim
    Selamlar arkadaşlar ..

    Söyle açıklayayım, aracım için 3 ayrı rev limit için araylanmış durumda ,switch vasıtası ile rev limitimi değiştirebiliyorum.

    1. 6000 rpm lunch control
    2. 8500 rpm günlük kullanım
    3. 9000 rpm özel amaçlı kullanım

    Günlük olarak problemsiz 8500 rpm cevirmeden vites atmam Yaptığım ölçümlerde ve netteki birçok dyno sonuçlarından gördüğüm kadarıyla şimdiki turbo ve kapak kombinasyonu ile bir güç düşüşü yaşamıyorum. Tabi böyle yüksek devirlerinde getirdiği birkaç önemli nokta var, vibrasyondan dolayı sık sık kayış, gergileri ve vidaları kontrol etmeniz gerekiyor. Motorun çok iyi balanslanmasıda çok önemli ,volan,debriyaj ve krank. Tabiki her dakka 8500 çeviren bir motordan çok çok uzun bir ömür beklemiyorum .. 9300 rpm'e gelince .. bir fantaziden ibaret Çok nadir olarak yaptığım ölçümlerde 9300rpm 'i gördüm, 8500rpmden sonra tork/hp düşmeye başlıyor fakat 9000 rpm kullanılabilir .. Issam üstadın 'ın yaptığı ölçümler hakkında yorum yapmak doğru olmaz, nasıl ölçüm yaptı bilmiyorum ama gördüğüm diğer dyno ölçümlerde 7 devirden sora bu kadar sert bir düşüş görmedim acıkçası.
    Aciklamalar icin tesekkurler Serkan.

    Su switchle Rev limit olayini bizimde yapmamiz lazim eger Vi-PEC'te bole bir fonksiyon warsa, kulaga hos geliyor

    7800 / 8000 / 8200 seklinde guzel olur bizim arac icin belkide tuner daha farkli bisey yapmak ister, tabiki onlarinda gorusunu almak lazim.

    Arac bitiyor, son dakka paylasmak istedigin tiyolar warsa haberimiz olsun

  8. #46
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bullet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada bu tür şeyleri baştan düşünüp önlem almak lazım, yanlış yaptığınızı gördükten sonra bunu söylemiş olmak bir işe yaramıyor, riski büyük sesin çok önemi olmaması lazım bu setuptaki aracta, tekrar gözden geçirin derim bende
    Konuyu okursan benzin hattinin bagaja alincagini yazdigimi goruceksin

    Pazartesi sali resimlerini eklerim, suan arkada duruyor.

    Yanlis oldugu dusunulen seylerin yeri degisti kesinlikle, biz fikir almaktan gocunmuyoruz

    Mantikli cercevede aciklanmis her bilgi bizim icin cok degerli.

  9. #47
    Oytun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okursan benzin hattinin bagaja alincagini yazdigimi goruceksin

    Pazartesi sali resimlerini eklerim, suan arkada duruyor.

    Yanlis oldugu dusunulen seylerin yeri degisti kesinlikle, biz fikir almaktan gocunmuyoruz

    Mantikli cercevede aciklanmis her bilgi bizim icin cok degerli.
    İlk sayfayı okudum sadece, görmedim. bagaja almanız iyi olmuş, genelde bagajda konumlandırılıyor zaten, yazılımı kim yapıyor? göremedim başlık altında

  10. #48
    oguzgkhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Surge Tank arkaya alindi, kasaya bulkhead'lerle sabitlendi benzin hatti.



    Aracin son hali, Tuner'imiz Vi-PEC V88 beyni ve PNP Harness'imizi bugun yolladi, isallah Pazartesi elimizde olucak.






  11. #49
    oguzgkhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  12. #50
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada bugun Tuner'imiz Mitch Pederson ile neler yapicagimizi konustuk.

    Aracta Toggle Switch'ler ile High Boost (Race Gas) ve Low Boost (Pump Gas) switchleri konulcak.

    Bunun disinda 3 tane farkli switch daha konularak; Launch Control ve Rev Limit icin 2 tane switch konulacak, 7800 RPM ve 8200 RPM seklinde.

    Isallah aracimiz 2 hafta icinde yollarda olucak

    Bidahaki hafta gelismeleri tekrar resimler ve videolar ile desteklicez.

  13. #51
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burak filtreyi neden cold air olarak aşağı almadınız ? ya da far a daha yakın bir posizyona. pist kullanımında yoğun sıcak hava ile karşılaşmazmısın şu durumda abi ?

    Temiz iş olmuş,kazasız belasız olsun inşallah

  14. #52
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Patron burda gördüğüm kadarıyla oem ecu ve oem harness var .(iki silecek kolunun arasında duruyor oem ecu) yeni gelen harness oem kadar iyiyse seri üretim şart

  15. #53
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boncuk olmuş Maşallah emeğe deysin hayırlısı ile

    Şu tial housingler çok hoşuma gidiyor birde aşırı pahalı olmasa herkesin kullanmasında fayda var öle cıvata sık saplama gevşetle ugraşmıyorsun direk V band egzost ve cooler borularındada aynı şey yapılması zamanla TR de de olucak inşallah

    Bu marş videosunda harness ve ecu takılmış durumdamı yoksa oem ecu enjektor ile mi marş bastınız
    aslında gerekli malzeme çok kolay bulunabiliyor.. Sebo da sık sık kullanır bu malzemeyi.. uygun da fiyatı..



  16. #54
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Video'nun detaylarinda yaziyor diye burda yazmak istemedim

    Tabiki stock ecu ve stock enjektorlerle calistirdik, baktik bi yerinden yag akiyor mu ediyor mu diye on hazirlik yaptik Tuner gelmeden.

    Ecu geldiginde harnessin resmini paylasicam

  17. #55
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında gerekli malzeme çok kolay bulunabiliyor.. Sebo da sık sık kullanır bu malzemeyi.. uygun da fiyatı..


    Mehmetim sanayide tornacıya yaptırtırsın sorun degil ama cooler için olanlarının bir tarafını Oring li yapmak zorundasın maliyet yükselir oysa hazır üretim varsa USA de daha uyguna gelir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #56
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burak filtreyi neden cold air olarak aşağı almadınız ? ya da far a daha yakın bir posizyona. pist kullanımında yoğun sıcak hava ile karşılaşmazmısın şu durumda abi ?

    Temiz iş olmuş,kazasız belasız olsun inşallah
    Suanlik burayi on gorduk ama degistirilebilir, dedigim gibi bi araba ciksin, intake borusunu degistirmek cok kolay.

  19. #57
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunlari diyorsun zannedersem Miniks.

    Dedigin gibi maliyet yukseliyor ama Turkiyede bunu hatta bundan daha iyisini uretip kullanan ustalar war.

    Ama az urettigi icin maliyet fazla oluyor dedigin gibi.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •