Rica ederim

Selamlar arkadaşlar ..
Söyle açıklayayım, aracım için 3 ayrı rev limit için araylanmış durumda ,switch vasıtası ile rev limitimi değiştirebiliyorum.
1. 6000 rpm lunch control
2. 8500 rpm günlük kullanım
3. 9000 rpm özel amaçlı kullanım
Günlük olarak problemsiz 8500 rpm cevirmeden vites atmam

Yaptığım ölçümlerde ve netteki birçok dyno sonuçlarından gördüğüm kadarıyla şimdiki turbo ve kapak kombinasyonu ile bir güç düşüşü yaşamıyorum. Tabi böyle yüksek devirlerinde getirdiği birkaç önemli nokta var, vibrasyondan dolayı sık sık kayış, gergileri ve vidaları kontrol etmeniz gerekiyor. Motorun çok iyi balanslanmasıda çok önemli ,volan,debriyaj ve krank. Tabiki her dakka 8500 çeviren bir motordan çok çok uzun bir ömür beklemiyorum .. 9300 rpm'e gelince .. bir fantaziden ibaret

Çok nadir olarak yaptığım ölçümlerde 9300rpm 'i gördüm, 8500rpmden sonra tork/hp düşmeye başlıyor fakat 9000 rpm kullanılabilir .. Issam üstadın 'ın yaptığı ölçümler hakkında yorum yapmak doğru olmaz, nasıl ölçüm yaptı bilmiyorum ama gördüğüm diğer dyno ölçümlerde 7 devirden sora bu kadar sert bir düşüş görmedim acıkçası.