User Tag List

Sayfa 2/12 İlkİlk 1234 ... SonSon
225 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: BRK Motorsports 1.8T Project ~ R41

  1. #20

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    san diego
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burak selam, daha yeni bakabildim resimlere..

    isin en heyecanli yerine geliyoruz, biz sana ecu ve harness yollayacagiz, once bir marsa basilacak bizim tuner daha gelmeden. Log istiyoruz. Detaylari konusuruz.

    Burdan yazmak istedim, zira konuyu takip edenlerde degisikliklerin sebebini, ve getirisini gorsunler.

    Surge tanki ordan HEMEN alin, minikler iyi soylemis, mazallah ordan darbe alirsan kotu olur. Arkadaki haliyi, plastigi komple sok, cope at. Meth kiti sokmen taraftariyim, aslinda senin ustan aradiginda soyleyecektim ama cok mudahil gorunmek istemedim. Zaten yuksek oktan kullanacaksin, gerek yok meth kite, ilerde pistlerde eserken beygirin yetmezse, oktanin az gelirse alkol motora gecersin Oil catch can setupta ustanla onunla ayni fikirdeyim, direk turboya bagla, Intake 100mm olacak, yerin yok ama yaratin biseyler Teinleri yol yakinken sokup sat bence, onlardan randiman alamazsin. Yada en azindan yay gerekecek, bakmadim ama tahminim 9/7kg yay vardir ustunde.

    Birde NRG quik release cok tehlikeli, hemen kurtul. Sparco, omp gibi FIA sertifikali bisey alman lazim, yoksa direksiyon elinde kalabilir. Cin mali kullanmayacaksin, 1.kural bu

  2. #21
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mig Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burak selam, daha yeni bakabildim resimlere..

    isin en heyecanli yerine geliyoruz, biz sana ecu ve harness yollayacagiz, once bir marsa basilacak bizim tuner daha gelmeden. Log istiyoruz. Detaylari konusuruz.

    Burdan yazmak istedim, zira konuyu takip edenlerde degisikliklerin sebebini, ve getirisini gorsunler.

    Surge tanki ordan HEMEN alin, minikler iyi soylemis, mazallah ordan darbe alirsan kotu olur. Arkadaki haliyi, plastigi komple sok, cope at. Meth kiti sokmen taraftariyim, aslinda senin ustan aradiginda soyleyecektim ama cok mudahil gorunmek istemedim. Zaten yuksek oktan kullanacaksin, gerek yok meth kite, ilerde pistlerde eserken beygirin yetmezse, oktanin az gelirse alkol motora gecersin Oil catch can setupta ustanla onunla ayni fikirdeyim, direk turboya bagla, Intake 100mm olacak, yerin yok ama yaratin biseyler Teinleri yol yakinken sokup sat bence, onlardan randiman alamazsin. Yada en azindan yay gerekecek, bakmadim ama tahminim 9/7kg yay vardir ustunde.

    Birde NRG quik release cok tehlikeli, hemen kurtul. Sparco, omp gibi FIA sertifikali bisey alman lazim, yoksa direksiyon elinde kalabilir. Cin mali kullanmayacaksin, 1.kural bu
    Surge Tank herkesin uyarisi goz onunde bulundurarak bagajda iki kulenin arasina alincak.

    Bugun konustuk, pazartesi halledicekler.

    Suanlik komple sokmicez abi arabayi, yazdan once yapicaz o hafifletme islemlerini.

    Mudahale degil, doru oldugunu dusundugun herseyi soyleyebilirsin.

    Ama bugun solediklerinden sonra alkole muhtemelen gecmem

    Oil Catch Tank icin sordular bende degistirin o zaman dedim, sen dedin diye bugun yenisini takmislardi.

    Teinler icin onceki aracimda cok memnun kalmistim ama dediysen illaki bi bildigin wardir ama suanlik arabanin ustunde kalicak, belki sonra memnun olmassak degistiririz.

    NRG'nin o kadar kotu oldugunu bilmiyordum, pazartesi hallederiz onuda.

    Yapici elestiriler icin herkese tesekkurler.

  3. #22
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haftanin son gunundeki calismalar.






















  4. #23
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burak neden komple motor bir kerede araba üstüne atılmıyor dikkatimi çektide. bloktan sonra hep kapağı vs araç üzerinde montajlamaya devam etmişler.Böyle dahamı kolay oluyor ?
    Acikcasi banada garip gelmisti ilkte ama sonradan motor askisi oynuyor, bole daha iyi sikiyoruz kapagi dediler.

    Bide bolt-on bir turbo kit olmadigi icin, onceden tek tek test ederek takiyorlar.

    Her yigitin yogurt yigisi farkli demek ki

    Cokta islerini karismak istemiyorum bu tarz konularda, zaten yeterince onu ole yapma bunu bole yap diyoruz, biseylerin yeri degisiyor surekli.

  5. #24

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    san diego
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Getiri goturu hesabi yapinca gereksiz oldugu orataya cikiyor..Bu tur sistemler %100 guvenilir degil, 2-3 ay sorun cikarmaz belki daha uzun gider ama sorun cikmasi yangin cikmasi demek..Ben her zaman yaris arabalarinda basit sistemlerden yanayim. Bende denedim meth, hatta intercoolerimi sokup sogutmayi 2 x 1600cc %100 meth ile yaptim, gazladikca intake temp dusuyordu artacagina. Ama exh manifoldunu sokup kapaklarin halini gorunce aman dedim..yavas yavas yemeye baslamis afiyetle..Bosch 044 pompa bozuldu yarista, yedek vardi ama midem bulandi..

    Birde soyle bir faktor var, bizim tuner'in eli degdigi arabada egt derdi falan olmuyor

    Burak, panelleri sok dememin sebebi benzin tankinin ve pompanin oraya takilacak olmasi. Alev alabilecek birsey olmasin etrafinda..

  6. #25
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mig Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Getiri goturu hesabi yapinca gereksiz oldugu orataya cikiyor..Bu tur sistemler %100 guvenilir degil, 2-3 ay sorun cikarmaz belki daha uzun gider ama sorun cikmasi yangin cikmasi demek..Ben her zaman yaris arabalarinda basit sistemlerden yanayim. Bende denedim meth, hatta intercoolerimi sokup sogutmayi 2 x 1600cc %100 meth ile yaptim, gazladikca intake temp dusuyordu artacagina. Ama exh manifoldunu sokup kapaklarin halini gorunce aman dedim..yavas yavas yemeye baslamis afiyetle..Bosch 044 pompa bozuldu yarista, yedek vardi ama midem bulandi..

    Birde soyle bir faktor var, bizim tuner'in eli degdigi arabada egt derdi falan olmuyor

    Burak, panelleri sok dememin sebebi benzin tankinin ve pompanin oraya takilacak olmasi. Alev alabilecek birsey olmasin etrafinda..
    Biz arabanin ici kalsin istiyoruz suanlik, ona gore bisey yapmamiz lazim.

    Yaris sezonu bittigi icin cok gazlayamicaz, ***** biraz disarida gezeriz heralde.

    Rodajdi oydu buydu derken.

    Cok ilgi ceksin istemiyoruz, polisler tarafindan, bizim oturdugumuz yerde birazcik anallar.

    Belki gene istepnenin oldugu yere koyariz birazcik daha yer warsa tam hatirlamiyorum suan.

  7. #26

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    san diego
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biz arabanin ici kalsin istiyoruz suanlik, ona gore bisey yapmamiz lazim.

    Yaris sezonu bittigi icin cok gazlayamicaz, ***** biraz disarida gezeriz heralde.

    Rodajdi oydu buydu derken.

    Cok ilgi ceksin istemiyoruz, polisler tarafindan, bizim oturdugumuz yerde birazcik anallar.

    Belki gene istepnenin oldugu yere koyariz birazcik daha yer warsa tam hatirlamiyorum suan.
    anal derken ?

    benim bir musterim polis, hatta bana bugun toplandik, dagilirken goz testi yapti, gectim testten basariyla gelismeleri takip edecegim, emaillasiriz, forumada yazmaya calisirim.

    TR'deyim kasim basina kadar vatani gorevimi yapmak icin geliyorum, simdiden herkese selamlar..

  8. #27
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VM5590 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cat egzantiriklerinin cam dişlilerini çok iyi sıkmak gerekiyor, gevşeme yapabiliyor .. Cat Cams sorunu çözüceğini söylemişti sistemi değiştirdimi bilmiyorum .. siz ynede dikkatli olun ,gerekirse loctite ile sabitleyin.
    Yukarida yazmayi unutmusum.

    Egzantrik Dislisinin vidasinida loctite ile sabitlicez kesinlikle, cuma gunu gittigimde konustum.

    Uyari icin tekrardan tesekkurler Serkan.

  9. #28
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burak hidrolik lifterlar kac bin devire kadar dayanabiliyor ? bazi kaynaklarda hidroliklerin yuksek devirde yag basincinin yetismedigini ve supap yakaladigini okumustum aydinlatirsan sevinirim.
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  10. #29
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burak hidrolik lifterlar kac bin devire kadar dayanabiliyor ? bazi kaynaklarda hidroliklerin yuksek devirde yag basincinin yetismedigini ve supap yakaladigini okumustum aydinlatirsan sevinirim.
    Stock hidroluk lifterlarla 8000 RPM donen saglikli setuplar war ama en ideal 7800 RPM civari donmek olucak, biz ole yapicaz hic degilse.

    Ama bu demek olmuyor ki sen motorunu yaptir ama lifterlarini degistirmeden buyuk Turbo Setup yapip devir don.

    Bu curuk temelin ustune 10 katli bina yapmaya benzer.

    Bu tarz setuplari yapan butun araclar degistiriyor lifterlarini, cunku 1.8T'nin lifterlari o kadar iyi degil, muhtemelen sorun insanlarin bunu goz ardi etmesinden yada bilmemesinden kaynaklaniyor.

    Zaten 1.8T'ler o kadar cok devir ceviren araclar degil, ondan eger cok devir cevirmek istiyorsan Solid Kapak yapicaksin yada daha azla yetinemeyi biliceksin.

    Tamamen setupa bagli bi olay ama ne olursa olsun solid kapak yapmayanlar, sifirlariyla degistirsinler ust kapagi elden gecirirken.

  11. #30
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mekanik iticilere dönemekte fayda var diyen bi kac kisiyle konusmutum ve hidroliklerin en fazla 8500 civari dönebilecegini sölemislerdi ki 8000 bile yeterli bence ama...sizinde gt30lu strokerli makinada cok keyifli olacagina eminim..
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  12. #31
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mekanik iticilere dönemekte fayda var diyen bi kac kisiyle konusmutum ve hidroliklerin en fazla 8500 civari dönebilecegini sölemislerdi ki 8000 bile yeterli bence ama...sizinde gt30lu strokerli makinada cok keyifli olacagina eminim..
    Walla o rakamlar soleyenden soyleyene degisiyor.

    Mesela 8800 diyende war ama kac km gitmis onu bilmiyoruz, somut ornek lazim karar vermeden once bence.

    Bazen Vortex'i kistas almayin, cok sacma sapan insanlar olabiliyor sadece yazan ve cok bilmeyen, kulaktan dolma bilgileri paylasan insanlar.

    Bir arac ciksin bizde daha cok sey ogrencez, belki bizde birazcikta olsa devri artiririz, deneme yapariz kirariz solide geceriz, bunlar olmicak seyler degil.

    Ben onceden hep hondalarla ugrastigim icin devir benim icin cok onemli, gerci devir olarak cok aratir hondayi ama genede devir ceviren bi setup istedim.

    Yoksa aksi takdirde 2.1L de yapabilirdik araci ama buna karar kildik.

    Ankara Savas arkadasimizin araci 2.1L belki daha iyi sonuclar verir gider bineriz begeniriz bizde 2.1L Setuba geceriz.

    Bunlar hep bilgi alisverisi ile olucak seyler ama dedigim gibi somut bilgiler lazim

  13. #32
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada Serkan'a sormak lazim aslinda bildigim kadariyla kendi aracininda ayarini kendi yapiyor Autronic Standalone ile.

    Rev Limit ne A4'te?

  14. #33
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dun serkanla uzun uzun konustuk sagolsun bilgilerini esirgemedi bizden.harika bir araci var , bir tur attirdi bana mest oldum aracin butun ayarlarini kendisi yapiyor ve hidrolik lifterlarla max 9300 dönüyorum dedi su ana kadar bir sıkıntı yasamamis..ozellikle sormustum hidrolik lifter mi diye...
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  15. #34
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dun serkanla uzun uzun konustuk sagolsun bilgilerini esirgemedi bizden.harika bir araci var , bir tur attirdi bana mest oldum aracin butun ayarlarini kendisi yapiyor ve hidrolik lifterlarla max 9300 dönüyorum dedi su ana kadar bir sıkıntı yasamamis..ozellikle sormustum hidrolik lifter mi diye...
    Eminim cok keyiflidir A4, Serkan'in setubi gercekten cok guzel.

    Walla bende bugun Issam'la konustum, oda 7800-8200 RPM arasinda saglikli olucagini soledi stock hidrolik lifterlar icin.

    Acaba Serkan surekli mi 9300 RPM'de kesiciye giriyor?

    Cunku 8200 RPM ile 9300 RPM arasinda daglar kadar fark war.

    Benim duydugum en yuksek devirde Serkanin aracinda suan

    Heralde kendisi daha aciklayici bi bilgi yazar, 9300 RPM donmesinin bi nedeni olmasi gerek, bana baya fazla gelsede.

    Acaba Ankaradaki Quattro'nun rev limiti kac?

  16. #35
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende dun serkanla konusurken baya sasirdim 9300 deyince hatta sagolsun bir tur attirdi bana 2. viteste asildigimizda kac döndün abi dedim 9000 civari demisti yuzumde bir gulumseme olmustu fena halde ama cok gerekmedikce o kadar uzun donmuyordur diye tahmin ediyorum , kendisi konuyu gorunce detaylari yazar zaten.aslında 8000-8200 civari dönsende cok iyi olmazmi burak senin arabanda 2 litre gt30 4300 gibi falan spool etse ? gt30 da 9000 kusur donmenin cok buyuk bir getirisi olurmu ?

    ankaradaki dedigin anıl abinin aracini mi soluyorsun ? o ne kadar donuyor bilmiyorum ama ondada gt35+nos var hala 1.8 bildigim kadariyla
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  17. #36
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende dun serkanla konusurken baya sasirdim 9300 deyince hatta sagolsun bir tur attirdi bana 2. viteste asildigimizda kac döndün abi dedim 9000 civari demisti yuzumde bir gulumseme olmustu fena halde ama cok gerekmedikce o kadar uzun donmuyordur diye tahmin ediyorum , kendisi konuyu gorunce detaylari yazar zaten.aslında 8000-8200 civari dönsende cok iyi olmazmi burak senin arabanda 2 litre gt30 4300 gibi falan spool etse ? gt30 da 9000 kusur donmenin cok buyuk bir getirisi olurmu ?

    ankaradaki dedigin anıl abinin aracini mi soluyorsun ? o ne kadar donuyor bilmiyorum ama ondada gt35+nos var hala 1.8 bildigim kadariyla
    Benim max max donucegim devir 8200'dur onuda zamanla yaparim diye dusunuyorum.

    Ben daha onceden 9000 devir ceviren gormedim 2008cc Strokeri olup acik solemek gerekirse ondan merak ettim acikcasi.

    Belkide getirisi wardir ama getiri ile goturunun sonucuda onemli

    Oncedende bu setuplarin dynolarina baktim genelde hep herkes 7800-8250 arasi kullaniyor Rev Limitini, 2 Litre/Build Head-Cat Cams 3658/GT30-35 setuplarinda.

    Tam hatirlamiyorum, Serkanin aracinda Stroker Kit mi wardi yoksa sadece kol piston mu?

    Belki 1.8 hacmi warsa hadi biraz daha fazla ceviriyordur ama genede 9300 RPM'e kadar gucu tasiyabiliyor mu orasi muamma bence.

    Bi cevirmek war bide cevirmek war, bosa ceviriyorda olabilir.

  18. #37
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dünkü hissiyata bakilirsa dolu dolu ceviriyordu dedigim gibi kendisi bu konuda en dogrusunu yazar.aracinda stroker var ama dun soylemisti 92.8 stroke 83 bore.ama onda gt30 deil 35 var 5bin gibi spool ediyordu.
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  19. #38
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dünkü hissiyata bakilirsa dolu dolu ceviriyordu dedigim gibi kendisi bu konuda en dogrusunu yazar.aracinda stroker var ama dun soylemisti 92.8 stroke 83 bore.ama onda gt30 deil 35 var 5bin gibi spool ediyordu.
    Walla onu Dyno disinda anlamaniz cok zor Emir.

    Son 1000RPM'de guc kaybedip kaybetmedigini, arac hizli oldugundan ole gelmistir belkide

    INA Engineering yaptigi ust kapaklarin powerbandlerini mail atti Issam.

    Rakamlar sadece anlatim icin olabilir emin degilim ama olayin ozeti bole.

    Ikiside Ayni egzantriklerle yapilan solid ve hydro lifterli kapaklar.

    Hydro Lifter:

    6000 rpm – 520 hp

    7000 rpm – 550hp

    8000 rpm – 490 hp

    9000 rpm – 440 hp

    Solid Lifter:

    6000 rpm – 520 hp

    7000 rpm – 550hp

    8000 rpm – 670 hp

    9000 rpm – 700 hp

    Issam'a gore kesinlikle 7600'den sonra hidro lifterlarin gorevini yitirmeye basliyor ama istersen biraz uzatabilirsin diyor.

    Muhtemelen A4 onceden 8500 civari ceviriyordu, simdi GT30'dan GT35'e upgrade edince, Rev Limitini yukari cekti kaybettigi 800-900 RPM'i geri almak icin.

    Bence Serkan ayarlarini tekrar gozden gecirse iyi olur, yada Solid lifterlara gecsin.

    Suanda 9000 bile donmesinin hic bir mantigi yok.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •