www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Az once Tunerimiz Mitch'le konustuk, bidahaki Cuma ve Cumartesi gunu misafirimiz olucak.
Bir aksaklik cikmassa R41 22 Ekim Cumartesi gunu yollarda![]()
Selamlar Arkadaslar,
Bir haftadir yazamadim, durumu acikliyim, basimiza gelen aksilikler war.
21 Ekim gunu Mitch geldi, sabaha karsi 3 'te calistik arabayi Vipec V88 ile mutluyduk baya.
Sonrasinda 22'si sabahi arabayi dynoya goturduk, ayar yapmak icin.
Dyno'nun ustundeydik 2.5 saat olmustu, en son aldigimiz sonucu asagiya yaziyorum.
15 PSI - 7000 RPM - 15 PSI - Ign. Timing 15 - %30 Throttle Open - 117 Octane - 351WHP - 285 TQ
Bu run'dan sonra malesef aractan kotu bi ses geldi ve internal bi sorun oldugunu anladik.
Actik baktik ki reklifiye kurbani olmusuz, arac yatak sarmisti.
Motoru Issam'in Amerika'dan kontratli oldugu biri yapmisti.
Kanada'ya kadar gitmesini istememistim sorun olmasin die ama hata etmisiz.
Keske blocku bildigimiz biri toplasaydi.
Her neyse olay bundan ibaret, suan block sokuldu aracin ustunden ve Kanadaya dogru yola cikicak bikac gun icinde.
Heralde Allah izin verirse en kisa zamanda yollara donmek istiyoruz.
Motoru actigimizda ilk silindirde problem oldugunu gorduk, kolun civatasi cikmisti sallaniyordu.
Moral bozucu bi andi ama mekanik spor hersey oluyor, bu kadar erken olmasi kotu oldu ama dyno verilerinden sonra arabaya karsi umutlarim cok artti.
Alinan deger gercekten hafife alinacak bi deger degil
Gelismelerden haberdar edicez.
Çok geçmiş olsun Burak,
Malesef böyle aksilikler olabiliyor.
Umarım en kısa zamanda sorunlar hallolur,
Gelişmeleri bekliyoruz.
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
Abi geçmiş olsun, Allah daha beterinden korusun. Rodaj ı yapmıştınız öyle değil mi ? Sanki drek tune ettik gibi anlaşılıyor.
Sağlık olsun, Allahın izniyle çok daha iyileri olacaktır inşallah.
cok gecmis olsun burak dyno ustunde bole seylerin olmasi daha hayirli bence , ki yolda dahada kotu sonuclar cikabilirdi. en kisa zamanda sorunsuz toplarsiniz tekrardan insallah...sorun sadece yataklardamiymis ? yoksa dikkatlerden kacan baska seyler mi olmus ?
!! Yngwie J. Malmsteen !!
Cok az rodaj yapmistik ama sorun rodajdan degil blocktaki yapilan iscilik ve reklifiyeden kaynaklaniyor.
Sanirsam iyi torklamamislar kol civatalarini emin degiliz hala %100 olarak.
Ben B20 Vtecimi rodajsiz 1.5 sene hergun gunluk olarak gazlamistim, oda fully rebuild idi.
Tabiki rodaji uzun tutmak daha iyi, bidahaki sefere ole yapicaz bizde kesinlikle.
Bizde ayni seyi dusunuyoruz ki olan oldu coktan yapilcak bisey yok buna gore onlem alcaz.
Ilk defa bizim basimiza gelmiyor bole bisey sanssizlik diyelim herkes cok uzuldu ama daha iyisini yapicaz kesinlikle.
Sorun su Kol Civatasi gevsiyor, yatak sariyor motor.
Civata gevseyincede piston yukari cikiyor ve subab cakiyor #1 Silindirde.
Onun disinda cok sukur kapak temiz durumda, o gitseydi cok uzulurdum, Serdar abi cok emek verdi onun icin.
Krank, yataklar, piston, kol ve 5 subab cop birinci silindirdeki.
biraderim olmasa iyiydi ama bunlar bu isin maalesef icinde seyler, kafaya takacak bir sey yok. daha iyisi yapilir.![]()
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)