User Tag List

Sayfa 6/12 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
225 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: BRK Motorsports 1.8T Project ~ R41

  1. #96
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayirli olsun insallah bu sefer agiz tadiyla binersin, allroad la aran nasil? 2003 2,7t var bnde de...
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  2. #97
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizimkisi sanzimaninda sorun cikardi ama genede seviyoruz, cok kahrimizi cekiyor gercekten

    Hantal ama genis ve rahat bi arac.

  3. #98
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizimkisi sanzimaninda sorun cikardi ama genede seviyoruz, cok kahrimizi cekiyor gercekten

    Hantal ama genis ve rahat bi arac.
    torque converter bende de arizali konuyu daitmayayim, hayirli olsun tekrardan...
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  4. #99
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burağım hayırlı olsun, AGN egzantrikler çok popüler. Çok güzel feedbackler bekliyorum senden çok bakınmıştım bende AGN egzantrik upgrade ine

    Allah kaza,bela uğursuzluk vermesin. Şansınız yanınızda olsun.

  5. #100
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    torque converter bende de arizali konuyu daitmayayim, hayirli olsun tekrardan...
    Kronik hastalik, tamiri $5K'li rakamlara geliyor ona gore dikkat et

    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burağım hayırlı olsun, AGN egzantrikler çok popüler. Çok güzel feedbackler bekliyorum senden çok bakınmıştım bende AGN egzantrik upgrade ine

    Allah kaza,bela uğursuzluk vermesin. Şansınız yanınızda olsun.
    Eywallah Alper tesekkur ettim.

    Suan yokluktan dolayi AGN Egzantriklere gectik, IE'yle dun konustum yazin sonuna dogru cikicakmis egzantrikler piyasaya, ondan beklicez bizde malesef.

    Her iste bi hayir wardir demisler, alistik beklemeye nede olsa sorun yok, araba yollara ciksin tek istegimiz o suanda.

  6. #101
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada aracta yapilicak degisiklikleri yaziyim, bilgilendirmek acisindan;

    Blockumuzun silindirlerindeki cizilmelerden dolayi block degisti.

    Egzantriklerimiz AGN'ye gecildi simdilik.

    Supertech Stroker Pistonlar Mahle Motorsports Stroker Pistonlariyla degisti ama Supertech zaten pistonlarini Mahleden alip ustune kendi markasini basiyor ondan farklilik olmicak speclerde.

    Pauter Kollarimiz Age +625 Rod Bolt upgrade yapildi.

    Debriyaj catalimiz yamulmustu, zaten kronik bi hastalik 1.8T'lerde onu IE Reinforced Clutch Fork ile degistirdik.

    Arac yatak sardigi icin Oil Cooler degisiyor.

    Turbo ve Oil Cooler'a giden hattalarin uzerine Earl's Filtreler takiliyor ki bidahaki kotu bi durumda Oil Cooler veya Turbo cop olmasin diye.

    Wastegate firewall'a cok cok yakindi carpmiyordu, solid kulaklarimiz oldugundan dolayi ama genede icimize pek sinmemisti.

    Onu ATP'den aldigimiz V-Band Router Dirsekle asagiya aldik gene ATP'nin screamer pipe'i ile guzel yol yaptik ona.

    Intercooler Pipinglerini kullanmayin dememize rahmen ebay'den alinan cin isi borular ve hortumlar kullanilmisti onlarida Vibrant borular ve Tial Silikon hortumlara ceviriyoruz.

    Sagolsun Korhan abimizin yardimiyla, ona guzel bi proje cizdik, guzel bilgilerde ogrenmis olduk, cok daha guzel ve saglam olucak bu sefer

    Turbonun intercooler outletine vibrant 90 derece dirsek kaynattiriyoruz, hortum atma vs gibi seyleri onlemek icin.

    034 Motorsports'tan aldigimiz benzin rayi SEM Intake Manifold'a oturmadi, SEM Motorsport Fuel Rail'a gectik.

    Tein Euro Damper'larda Top Mountlar olmadigi icin, Ground Control'le ile Steve Nyguen'in ortak calismasi olan Camber ve Caster ayarili top mountlar alindi.

    NRG Quick Release, Sparco Competition Quick Release ile degisildi.

    Bu arada heralde yanlis anlasilmadan dolayi oldu.

    Biz Vipec V88 & PnP Harness olarak siparis vermistik ama malesef piggyback olarak paralel baglandi Oem Ecu'ya, Ozgun simdi ben demistim diyecek olsada

    Suanda aklima gelenler bu kadar, aklimizda kalmicak insallah hic biseyde bu sefer.

    Yazdan sonra gene duruma gore ufak defek eklemeler olabilir, egzantrik vs. gibi

  7. #102
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi daha yaşamazsınız inşallah bu tarz sıkıntı. düzenlemeler güzel gibi görünüyor. işçlikle alakalı sıkıntı olmaz inşallah.

  8. #103
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada aracta yapilicak degisiklikleri yaziyim, bilgilendirmek acisindan;

    Blockumuzun silindirlerindeki cizilmelerden dolayi block degisti.

    Egzantriklerimiz AGN'ye gecildi simdilik.

    Supertech Stroker Pistonlar Mahle Motorsports Stroker Pistonlariyla degisti ama Supertech zaten pistonlarini Mahleden alip ustune kendi markasini basiyor ondan farklilik olmicak speclerde.

    Pauter Kollarimiz Age +625 Rod Bolt upgrade yapildi.

    Debriyaj catalimiz yamulmustu, zaten kronik bi hastalik 1.8T'lerde onu IE Reinforced Clutch Fork ile degistirdik.

    Arac yatak sardigi icin Oil Cooler degisiyor.

    Turbo ve Oil Cooler'a giden hattalarin uzerine Earl's Filtreler takiliyor ki bidahaki kotu bi durumda Oil Cooler veya Turbo cop olmasin diye.

    Wastegate firewall'a cok cok yakindi carpmiyordu, solid kulaklarimiz oldugundan dolayi ama genede icimize pek sinmemisti.

    Onu ATP'den aldigimiz V-Band Router Dirsekle asagiya aldik gene ATP'nin screamer pipe'i ile guzel yol yaptik ona.

    Intercooler Pipinglerini kullanmayin dememize rahmen ebay'den alinan cin isi borular ve hortumlar kullanilmisti onlarida Vibrant borular ve Tial Silikon hortumlara ceviriyoruz.

    Sagolsun Korhan abimizin yardimiyla, ona guzel bi proje cizdik, guzel bilgilerde ogrenmis olduk, cok daha guzel ve saglam olucak bu sefer

    Turbonun intercooler outletine vibrant 90 derece dirsek kaynattiriyoruz, hortum atma vs gibi seyleri onlemek icin.

    034 Motorsports'tan aldigimiz benzin rayi SEM Intake Manifold'a oturmadi, SEM Motorsport Fuel Rail'a gectik.

    Tein Euro Damper'larda Top Mountlar olmadigi icin, Ground Control'le ile Steve Nyguen'in ortak calismasi olan Camber ve Caster ayarili top mountlar alindi.

    NRG Quick Release, Sparco Competition Quick Release ile degisildi.

    Bu arada heralde yanlis anlasilmadan dolayi oldu.

    Biz Vipec V88 & PnP Harness olarak siparis vermistik ama malesef piggyback olarak paralel baglandi Oem Ecu'ya, Ozgun simdi ben demistim diyecek olsada

    Suanda aklima gelenler bu kadar, aklimizda kalmicak insallah hic biseyde bu sefer.

    Yazdan sonra gene duruma gore ufak defek eklemeler olabilir, egzantrik vs. gibi
    Hadi hayırlı olsun tekrar, Vipec i neden piggyback olarak girdiler Burak ? birde sen DBW den DBC ye dönmemişmiydin ?

  9. #104
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hadi hayırlı olsun tekrar, Vipec i neden piggyback olarak girdiler Burak ? birde sen DBW den DBC ye dönmemişmiydin ?
    Tuner'la direk konusmuyorduk siparis verdigimizde, arkadas araciligiyla konusuluyordu heralde orda bi yanlis anlasilma oldu ama ziyani yok.

    Kabloya hic bir zaman donmedik, Electronic kelebekle devam ediyoruz, zaten arabayi calistirirken sabahlamamizin tek nedeni buydu

  10. #105
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba Burak agn ile ne devir dönmeyi planlıyosunuz bu setup'ta??inşALLAH bir daha problem yaşamazsınız..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  11. #106
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdilik yazdığınıza göre rodaj'da kullanıp daha sonra değiştireceksiniz galiba

    sonrasında hangi egzantrik'leri kullanıcaksınız ?

    kol'lar daha güçlendiği için basınç açıp max hp'yi daha yukarıya çekmek gibi bir düşünceniz varmı ?

  12. #107
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Burak agn ile ne devir dönmeyi planlıyosunuz bu setup'ta??inşALLAH bir daha problem yaşamazsınız..
    Selamlar kardesim,

    AGN'ye gitmemizdeki amac setup degisikliginden ziyade, Cat Cams'lerimizin cizilmis olmasi.

    Yoksa ozel olarak secmedik bunlari ama suan elde olanin en mantiklisi gibi gozukuyor.

    Dynoda ayar yapicagimiz icin kendimiz gorebiliriz diye dusunuyorum hangi devir bandinda karar kilicagimizi, 7800-8000-8200 sekilde switchler olucak ve hangisinden en iyi performansi alirsak onunla devam edicez.

    Stock camlere gore daha agresif ama Cat Camslere gore daha mildler, kisacasi birazcik deneme yanilma yontemine gidicez.

    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdilik yazdığınıza göre rodaj'da kullanıp daha sonra değiştireceksiniz galiba

    sonrasında hangi egzantrik'leri kullanıcaksınız ?

    kol'lar daha güçlendiği için basınç açıp max hp'yi daha yukarıya çekmek gibi bir düşünceniz varmı ?
    IE Race Cams kullanmak istiyoruz ama yazin sonuna doru cikicagi haberi geldi dun.

    Ondan planlar birazcik degisti acikcasi.

    Kollar ayni sadece kol civatalari degisti ve bizim donucegimiz devir ve basinclar icin aslinda biraz extra oldu.

    Biz pist donmeyi dusundugumuz icin 15-16 PSI yane 1 Bar civari basinc acmayi dusunuyoruz, belki duzluklerde switchlerle 28 PSI'lara cikariz kisa muddetler icin.

    Bu projenin kesinlikle cok beygir aliyim gibi rakamsal bir handikapi yok, hedefimiz verimli ve gucu yere aktarabilen bi arac yapmak.

    Hedefimize ulastigimiz andan itibaren ve arabayi tam potansiyel surmeye alistigimiz zaman daha guclenmesi icin biseyler yapmaya calisabiliriz.

    Daha yolun cok basindayiz.

  13. #108
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tuner'la direk konusmuyorduk siparis verdigimizde, arkadas araciligiyla konusuluyordu heralde orda bi yanlis anlasilma oldu ama ziyani yok.

    Kabloya hic bir zaman donmedik, Electronic kelebekle devam ediyoruz, zaten arabayi calistirirken sabahlamamizin tek nedeni buydu
    Dön gitisn bilader, Vems in PnP harness i ile mutlu son wallahi, ESP filan ne işin olur pistte

  14. #109
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dön gitisn bilader, Vems in PnP harness i ile mutlu son wallahi, ESP filan ne işin olur pistte
    Suanlik bu kadar degisiklik yeter, tunerimizin dedigine gore zaten traction control gibi ozellikleri war Vi-PEC'in hepsini kullanmaya calisicaz bakalim zaman icinde.

    Degisik seyler denemessek farklarini anlayamayiz, kabloya donmek kolay yolu secmek olur ki, kolay yolla isimiz yok

  15. #110
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kolay gelsin ozaman

  16. #111
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar kardesim,

    AGN'ye gitmemizdeki amac setup degisikliginden ziyade, Cat Cams'lerimizin cizilmis olmasi.

    Yoksa ozel olarak secmedik bunlari ama suan elde olanin en mantiklisi gibi gozukuyor.

    Dynoda ayar yapicagimiz icin kendimiz gorebiliriz diye dusunuyorum hangi devir bandinda karar kilicagimizi, 7800-8000-8200 sekilde switchler olucak ve hangisinden en iyi performansi alirsak onunla devam edicez.

    Stock camlere gore daha agresif ama Cat Camslere gore daha mildler, kisacasi birazcik deneme yanilma yontemine gidicez.



    IE Race Cams kullanmak istiyoruz ama yazin sonuna doru cikicagi haberi geldi dun.

    Ondan planlar birazcik degisti acikcasi.

    Kollar ayni sadece kol civatalari degisti ve bizim donucegimiz devir ve basinclar icin aslinda biraz extra oldu.

    Biz pist donmeyi dusundugumuz icin 15-16 PSI yane 1 Bar civari basinc acmayi dusunuyoruz, belki duzluklerde switchlerle 28 PSI'lara cikariz kisa muddetler icin.

    Bu projenin kesinlikle cok beygir aliyim gibi rakamsal bir handikapi yok, hedefimiz verimli ve gucu yere aktarabilen bi arac yapmak.

    Hedefimize ulastigimiz andan itibaren ve arabayi tam potansiyel surmeye alistigimiz zaman daha guclenmesi icin biseyler yapmaya calisabiliriz.

    Daha yolun cok basindayiz.

    zaten okudum oraları tekrar buyuk geçmiş olsun agn nin tabiki daha agrasif olduğunu biliyorum merakım acaba size ne kadar yeterli olucak diye sormak istemiştim aslında takip ediyorum projeni yani
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  17. #112
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eywallah.

    Dedigim gibi suan baska caremiz olmadigi icin elimizdekinden en iyi sekilde yararlanmaya calisicaz, hep birlikte gorucez sonuclari

    IE'ler ciktiginda, Alper kardesimiz motorunu yaparsa AGN'leri ona hediye ederiz

  18. #113
    ardacngns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardesım tekrardan hayırlı olsun emın adımlarla ılerlemeye dewam araban bıtınce cok merak edıyorum bol bol vıdeo beklıyecegız senden ...
    S2000 turbo

  19. #114
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eywallah.

    Dedigim gibi suan baska caremiz olmadigi icin elimizdekinden en iyi sekilde yararlanmaya calisicaz, hep birlikte gorucez sonuclari

    IE'ler ciktiginda, Alper kardesimiz motorunu yaparsa AGN'leri ona hediye ederiz
    Allah yaptırmasında, egzantrikleri pnp kullanabilirim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •