mesela bir port polish örneği. ciddiden kastım böyle bir işlemcnc de yapılmış.
orjinal ile karşılaştırmalı kapak flow testi.
mesela bir port polish örneği. ciddiden kastım böyle bir işlemcnc de yapılmış.
orjinal ile karşılaştırmalı kapak flow testi.
Failure is not an option.
parmağımla bile zor hissettiğim pürüzlerin temizlenip parlatılmasıyla alınan farka bak. Sen neye kadirsin cnc. !
O konulan fotograflar yüzeyde pürüz varmı yok mu şimdi ben anlamadım böyle çizik çizik mi yoksa düzmü o yüzey?
Kapak güzelmiş ben bir yerden hatırlıyom böle bişi![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Türkiye'de CNC ile kapak işletmiş olan varmı. Yurt dışında yaptırılan yada yurt dışından hazır getirilen kapaklar hariç. Burada yapılan.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
bildiğim kadarı ile 5 eksen kapak işleyen cnc makinası türkiyede yok olsa bile programı yok.
5 Axis CNC Cylinder Head Porting Centroid CNC. Hi res version with Digitizing - YouTube
Failure is not an option.
bilal abicim program sorun değil hiç 5 EKSEN cnc işleme merkezi olsa program için paket cam programımız var.makina olsa kapakları bu hale getirebilirim.bu işlem parlatma değil portların geometrik ölçülerini değiştirmek oluyor.yüzeydeki takım izlerinden böyle anlıyorum ama belkide genişletme işleminden sonra yüzey pürüzsüzlüğü için polish proseside yapıyorlardır ve yapmalarıda şart bence.portların duvarlar cidarları böyle kaba kalırsa akan hava vizkos olarak çok etkilenecektir ondan sonrası için portlar polish ten geçiyordur.
ayrıca bilal abi sormak istediğim şu.ek kasanın ön yürüyeninden eg nin ön yürüyenine geçmek demek tam olarak hangi parçaların eg den alınıp ek ya takılması demek oluyor.bu konuyu detaylı cevaplarsan çok mutlu olurum..
Ben bi sarı evonun kapagını gördüm oda yurt dışından geldi
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
her hangi bir 5axis cnc dik işleme merkezinde yapılır bilal , programıda mevcut hatta benım elımde mevcut , butun 3d modelleme ve cam yazılımlarında eger lısanslı değilse yanı crack kullanılıyosa zaten var , bu işi yapmayı düşünen arkadaşlara surfcam velocıty2 crack öneririm sebebi ise 5 axis lısanslı bır yazılım almaya kalkarsa kullanıcı en az 20k doları gıder sadece yazılım için, ayrıca vıdeodakı tezgah normal 2.5 eksen tabır ettıgımız bır tezgah sadece sonradan 4. ve 5. eksen için divizör takılmış
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
çok güzel bilgiler hakikaten sağolasın. ama bu işi yapmak için kapakların iç yüzeylerini bilmemiz gerekiyor bir kaç tane kapak feda edip kesip incelemek gerekiyor su kanalına olan uzaklığı et kalınlığı vs vs için yrarlı olması açısından.
bu işi yapsan yapsan sen yaparsınusa de bu işin bedeli 1850$
tr de kaç kişi yaptırır
![]()
Failure is not an option.
kapak kesıp biçmeye hiç gerek yok aslında , yapılacak şey basit bılal, cok yumşak kauçuk hamurunu kapaktakı boşluklara doldurup sonra 180 derecede pişirip pişen kaucukları model olarak kullanarak mıkrostrıpe denen model tarayıcı ıle kapağın iç yapısı bulunur , yanı kapak kesip biçmeye gerek kalmaz![]()
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
bilal sen buna kapak gönder 2 sene o kapağı beklersin demedi deme
aslında günümüzde prof araç yapanlar için ve yapılan harcamalara bakılırsa 1850 $ pek abartı bir rakam değil gibi![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
ben bu işe girerimde kaç tane bılal aktepe var türkiyede ??? aç kalırız aaaaç![]()
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)