User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
38 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: polo gtı egsoz sistemi seçimi yardım

  1. #1
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    polo gtı egsoz sistemi seçimi yardım

    Arkadaşlar engin bilgilerinize ihtiyacım var. Aracım 2011 polo gtı 1.4 180 hp. Aracıma milltek komple turboback egsoz almayı düşünüyorum hadda sipariş aşamasında. Milltek sports firması 70 mm çapında bir sistem yaparken aynı araç için supersprint firması 60 mm boru çapında bir sistem geliştirip orta susturucu da koymuş. Yani milltek firması düz boru tercih etmiş. Supersprint firması 60 mm downpipe dahil komple turboback egsoz sisteminde kağıt üzerindeki dyno verilerinde 18 hp güç artışı yakalamış. Tork sabit kalmış. Ben milltek alıp stage 1 yazılım yapmayı düşünüyorum. Avantaj sağlar mı yoksa dezavantaj mı sağlar ? milltek in dyno verilerinede ulaşamadım. Ne olur yardım edin...
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  2. #2
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo aracta geri basınc ne kadar az olursa eksoz cıkısı ne kadar rahat olursa o kadar verimli olur.
    miltek eger 70mm ve tek son susturucu kullanıyorsa ve yazılımda düşünüyorsanız sizin için daha avantajlı olur.
    supersprint 60mm ve orta kullanmasının sebebi perf yanında birazda sessiz olmasını saglamak içindir.
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  3. #3
    burak özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim. Başka yorum yapacak veya ekleyecek arkadaşlarda var mıdır acaba?

  4. #4
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öme RS gayet açıklamış fiyatı ne kadar bilmiyorum ama ben olsam custom yaptırırdım 76mm krom potsuz borudan güzel bi egzost yaptırır sesini dinleyerek istediğim şekilde ayarlatırdım

    modifiye ederken custom herzaman daha keyifli ve kendine özgü olur ben custom taraftarıyım

    ama marka alıcam dersen bence en iyisi miltek

  5. #5
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hangisi daha verimli bilmiyorun, ** ne kadar genis o kadar verimli diye bisey yok bu kadar baside indirgenicek bir durum degil egzoz sistemi... Yabanci forumlardaa dyno sheetler vardir bence onlari incele...

  6. #6
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun-E30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangisi daha verimli bilmiyorun, ** ne kadar genis o kadar verimli diye bisey yok bu kadar baside indirgenicek bir durum degil egzoz sistemi... Yabanci forumlardaa dyno sheetler vardir bence onlari incele...
    turbo aracta en güzel eksoz olmayan eksozdur
    neden yüklü araclar eksozu kaputtan veya camurluktan cıkıs veriyor hiç düşündünüzmü?
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  7. #7
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun-E30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangisi daha verimli bilmiyorun, ** ne kadar genis o kadar verimli diye bisey yok bu kadar baside indirgenicek bir durum degil egzoz sistemi... Yabanci forumlardaa dyno sheetler vardir bence onlari incele...
    turbo araçlar backpressure ihtiyaç duymazlar ayrıca ne kadar backpressure o kadar kayıp demektir

    turbo araçlarda olabildiğince kısa geniş düz ve susturucusuz olması gerekir

  8. #8
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor hacmi yerinde olan ve üzerine büyük turbolar uygulanan araçlarda bu genel kabul görebilir ve doğrudur diye de düşünüyorum, gördüğüm örneklerden, ottoman Type-r da buna örnek verilebilir. Ancak bu 1.4 turbo benzinli motorların stock egzoz işçilikleri yabana atılacak işçilikler değilk diye düşünüyorum. Turbonun verimli olduğu devirler diğer japon grubu fabrikasyon turbolu araçlara nazaran daha farklı. turboda en iyi egzos olmayan egzoz genel kabulu biraz eleştirilebilir üzerine düşünülebilir diye düşünüyorum.

    saygılar.

  9. #9
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence siz bi dedigim gibi bir bakin dyno sheetlere oyle bana nasil egzoz yapilir anlatin =)

  10. #10

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo araçlar backpressure ihtiyaç duymazlar ayrıca ne kadar backpressure o kadar kayıp demektir

    turbo araçlarda olabildiğince kısa geniş düz ve susturucusuz olması gerekir
    öyle birşey yok ne yazıkki

  11. #11
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle birşey yok ne yazıkki
    sebep ?

    bildiğiniz bişey varsa açıklayında herkes yalnış yapmasın

  12. #12
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo Exhaust Theory

    açıklaması var burda, defalarca da anlatıldı. öyle düz bir mantık yok egzoz olmasın diye. turbonun boyutu vs. göre değişiyor. hem teorik hem de deneyen insanlar tecrübelerini anlattı daha önce.
    siz neye göre hala iddia ediyorsunuz? kaç kere tecrübe ettiniz, ne hesaplama yaptınız?
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  13. #13

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sebep ?

    bildiğiniz bişey varsa açıklayında herkes yalnış yapmasın
    düz mantık turbo arabada en rahatı free flow diye birşey yok çünkü ben kendi arbamda tecrübe ettim.aracına göre değişir deneyip görürsün.hersey nette yazıldığı gibi değil maalesef

  14. #14
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende iskender 63lük boru sonunda varex var ama polisle uğraşmamak için varexi tercih ettim, o sıkıntım olmasa revo önerdiği için bile hiç düşünmeden millteki getirir koyardım arabama..

  15. #15
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Milltek en iyisiyse eğer gidip İskender'de aynısından yaptırın, en güzeli bence

  16. #16
    JOCCO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    58 > 34
    Mesaj
    623
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende iskender 63lük boru sonunda varex var ama polisle uğraşmamak için varexi tercih ettim, o sıkıntım olmasa revo önerdiği için bile hiç düşünmeden millteki getirir koyardım arabama..
    Aracınızın şu anki haliyle hiç dyno'ya çıktınız mı?
    OTOPAK AKARYAKIT - SIVAS

  17. #17
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JOCCO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızın şu anki haliyle hiç dyno'ya çıktınız mı?
    yok dynoda denemedim ama standard cuprayla roll yaptığımızda cidden ayırıp gidiyor araba

  18. #18
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JOCCO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızın şu anki haliyle hiç dyno'ya çıktınız mı?
    Arkadaşın aracı stage 2'ymiş. 240 hp civarı sanırım.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  19. #19
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    modifiyede beygirler havada uçuşsada 97 oktanla 240hp bana çok zor gibi geliyor, bir de bizim stage2ler leon cupra stage2 si gibi çok agresif değil. 225-230 aralığındaysa eğer iyi bir sonuç gibi geliyor bana.. aslında aklımda methanol var, eğer methanole geçersem sanırım zorlarız 240hpyi..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •