Aynı şeyi bende yazıcaktım.
Printable View
hiç birimiz resimdeki hyundainin kaç G kuvveti ile hasar aldığını bilemeyiz , kaldıki yeterli G kuvveti aldığı halde airbag açmamış araçlar var.. mahkemelerde son bulan , o yüzden resme bakarak olayın iç yüzünü bilmeden ne konuşsak boş.
24metre takla ve sonucunda hiçbirşey acılmıyor ancak 1 hava yastığı fiyatı bin lira... :) her arabada böyle... milyarlarca para ödüyoruz ama sonuç sıfır...ancak şu var ki hyundai 2007den itibaren sıfındaki bütün araçlar 5yıldız alıyor euro ncap da ve ncap testlerinde sadece ön ve yan testler yaplmıyor takla testleri de yapılıyor.. bu da demek oluyor ki g kuvveti ile alakası yok
o zaman hava yastığı pek fazla hayat kurtaran bir şey değil ben g kuvvetini yedikten sonra iç organlarım birbirine geçer zaten gereksiz bir özellik. ben son hızla direksiyona yöneleceğim direksiyondan bana aynı şiddetle patlayan bir şey gelecek en iyisi emniyet kemeri belki perde hava yastıkları işe yarar takla atarken
normalde yastık takalım arabanın içine kuş tüyü olandan en sağlamı o olur :D