User Tag List

Sayfa 5/15 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
267 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: mazda rx8 mi yoksa honda s2000 mi

  1. #77

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisiniede bindim 2-3 den sonrada uzasın diyorsan s2k ama biraz daha sekil diyorsan rx yakıt olarak yakınlar birbirlerine 14-16 lt arası rx yine o derecelere yakın s2k s2000 düşünüyorsun su ayrıntıyı geçme kardeşim 2006 dan sonrakı s2klarda vsa war diğerleri direk canlı tabut tutamazsın yolda rx'de sesi büyüleyici anlayacağın yüremekdse deridn s2k yok karizma olsun diyorsan rx derim
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  2. #78
    VA_VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    ÇAMLICA
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İç mekan , Motor , Yol tutuş , Konfor , İşlevsellik , Güvenlik , Donanım , Servis , Fiyat , Yedek Parça vs vs .. Araç testi yapan sitelere bak orda gorursun nelerine bakılırmış bir aracın o aracı puanlarken veya kıyaslarken...



    Merakını gidermişimdir umarım Kısaca "çek bakalım yan yana" diye kıyaslanmaz Sana göre daha uygundur hızlıdır çünkü ben baska seyine bakmam dersin o ayrı.. Ama genel kıyaslama öyle olmuyor işte..
    işte bak bende onu diyorum ..(BANA GÖRE) s2000 rx8 den her konuda +10 dur
    .bunu techturkeyde anketini yapsan sonuç aynıdır.konfor konusunda haklısın ama s2000 rx8 e göre kafes gibi.

  3. #79
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VA_VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne olursa olsun rx8 le s2000 kıyas edilmez..hertürlü s2000 derim....
    S2000 ile RX8e objektif olarak bakarsanız RX-8 'in her anlamda daha albenili ve kaliteli oldugunu görebilirsiniz.S2000 de kaliteye dair hiçbir şey yok. Cabrio olmasaydı bakar mıydınız S2000'e? Daha iyi gidiyor gibi görünür,ancak rotary motorun yapabileceklerini de unutmamak gerekir. Hele ki 10.000 rpm çevirip o sesi çıkaran bir makinadan... Anket eklenseydi oyum RX-8 den yana olurdu. Kaldı ki Rx-8 in sürüş kalitesi de S2000'de yok malesef. Yol tutuşu da, drift performansı da.Sadece sokak başlarında yanlarken işe yarıyor S2000 , ağırlık dağılımı da kötü

  4. #80
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emre abi, sen Onuru dinle. Hakikaten stock ken bile sesi yanlayışı falan gayet tatminkar benim bildiğim s2000 ile rx8 in beygirleri aynı fakat tekerleğe verdikleri güç eşit değilmiş neyse her türlü rx-8
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  5. #81
    Berk7767 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/Kavacık
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emre abi, sen Onuru dinle. Hakikaten stock ken bile sesi yanlayışı falan gayet tatminkar benim bildiğim s2000 ile rx8 in beygirleri aynı fakat tekerleğe verdikleri güç eşit değilmiş neyse her türlü rx-8
    aha sende s2000 yerine rx8 dedin ya şaşırttın beni şuan

  6. #82
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda al kardeş vti denilen araçlar altından kolay değerleniyor ileride s2000 de öyle olur mu olur yani =)

    şaka bir yana böyle bir tercih şansım olsa düşünmem s2000 derim o da cabrio sevdamdan yoksa rx8 çok daha mantıklı..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    Ey Türkoğlu bu ihanetlerin tarihini sakın unutma!
    16.11.2013
    08.06.2014

  7. #83
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S2000 ile RX8e objektif olarak bakarsanız RX-8 'in her anlamda daha albenili ve kaliteli oldugunu görebilirsiniz.S2000 de kaliteye dair hiçbir şey yok. Cabrio olmasaydı bakar mıydınız S2000'e? Daha iyi gidiyor gibi görünür,ancak rotary motorun yapabileceklerini de unutmamak gerekir. Hele ki 10.000 rpm çevirip o sesi çıkaran bir makinadan... Anket eklenseydi oyum RX-8 den yana olurdu. Kaldı ki Rx-8 in sürüş kalitesi de S2000'de yok malesef. Yol tutuşu da, drift performansı da.Sadece sokak başlarında yanlarken işe yarıyor S2000 , ağırlık dağılımı da kötü
    motortrendin 3 araç testi... rx-8 - s2000 - 350z

    First Place: 2004 Mazda RX-8
    Unconventional thinking has its rewards. You'd be hardpressed to find anything conventional about the Mazda RX-8, and it turns out that's a good thing. Engine, steering, styling, and packaging are all unique.

    Second Place: 2004 Nissan 350Z
    From the first moment behind the wheel of the Nissan 350Z, we got the distinct feeling it was the heavyweight of this threesome. Although it tips the scale between 196 and 390 pounds more than the other two, it also has about a 50-horsepower advantage, and, more dramatically, over 110 pound-feet more torque. If you consider the power-to-weight ratios, the Z still comes out ahead, as our acceleration times demonstrate. In fact, this is the quickest 350Z we've tested thus far.


    Third Place: 2004 Honda S2000
    The list of revisions and improvements to the Honda S2000 for the 2004 model year is substantial and does much to soften the car's sharp edges--but those edges are still there. The less-frenetic character of the 10-percent-larger engine (to 2.2 liters) is complemented by a kinder, gentler suspension and taller, wider tires. A new brake-pad material takes full advantage of larger tire contact patches and gives better feel. Further, the direct-link gearbox has a wider spread of ratios, and carbon-fiber replaces brass in forward synchronizers for improved shifting action--if that's possible. A limited-slip differential quells nervousness in low-grip or limit-handling maneuvers.

    Compact Sport Coupe Comparison - Honda S2000, Mazda RX-8 & Nissan 350Z - Motor Trend
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  8. #84
    drahte1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Tc / Ist
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı batucan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boyunuz ve hatta en önemlisi kilonuz s2k için çok ama çok önemli... rx8 i önceden kullanmış olan bir arkadaşım s2k ya oturdu ve direksiyon iki bacağının arasında sıkıştı kaldı inmeside binmeside ayrı dert oldu.... indikten sonra töbe töbe mezara girmiş gibi oldum dedi...

    s2k cabrio tamam iyi hoş ama 2 gün sonra o mekanizma sıkıntı çıkarabilir...

    rx8 in vergi avantajı var...

    s2k çok ama çok güzel ama bu rakamlarla değil... alıcı mantığıyla düşününce iki araba arasında kalmamak elde değil fakat genel olarak avantajlarını ve dezavantajlarını düşününce rx8 bana daha mantıklı geliyor...
    S2000'i 190 - 195cm 5 140-150 Kilo kullanan iki kisi var bu forumda...

    S2000'in direksiyonu birinin bacaklarinin arasina sikisiyorsa, o adam arabadan inmeden kalp krizinden hayatini kaybeder, oyle bir bacak dunyaya gelmedi daha...

    S2000'in tentesi sikinti cikardigi gibi, Rx8'in arka kapilarida sikinti cikarabilir, bagaj kapagi dusebilir...

    Ne ?

    Hic arka kapisi bozulan, bagaj kapagi yola dusen Rx8 duymadiniz mi ?

    Bende 2 gun sonra tentesi bozulan S2000 gormedim..

    Ben alici mantigi ile dusundugum gunlerde ikisi arasinda kalmamistim...[/B]

    -------------------------------

    Alıntı batucan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arızanın ne olduğuna göre değişir fakat motor ömrü bitince sandık motor geliyor yani rektifiye olmuyor...

    sık yağ değişimi yapmak gerekiyor....
    S2000'in maliyetini hesaplarken kaskosundan, bozulmayan tentesinden bahseden siz, Rx8'in yakitinin yanina birde yag masrafini eklemeyi neden unuttunuz ?

    Yag'i bedavayami aliyorsunuz siz ?

    -------------------------------

    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S2000 ile RX8e objektif olarak bakarsanız RX-8 'in her anlamda daha albenili ve kaliteli oldugunu görebilirsiniz.S2000 de kaliteye dair hiçbir şey yok. Cabrio olmasaydı bakar mıydınız S2000'e? Daha iyi gidiyor gibi görünür,ancak rotary motorun yapabileceklerini de unutmamak gerekir. Hele ki 10.000 rpm çevirip o sesi çıkaran bir makinadan... Anket eklenseydi oyum RX-8 den yana olurdu. Kaldı ki Rx-8 in sürüş kalitesi de S2000'de yok malesef. Yol tutuşu da, drift performansı da.Sadece sokak başlarında yanlarken işe yarıyor S2000 , ağırlık dağılımı da kötü
    [B]

    Man S2000'in agirlik dagilimi kotu olabilir



    Ama bununki degil...

    Ayrica;

    With its front/mid-engine and rear-wheel-drive layout, the RX-8 achieves a 52/48 front/rear weight distribution

    2011 Mazda RX-8 Overview - 2011 Mazda RX-8 - Overview - CarGurus
    Rx8'de artik 50:50 degil !

  9. #85
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drahte1905 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    [B][CENTER]



    Rx8'de artik 50:50 degil !

    artık üretilmiyor zaten rx-8 2011 sondu
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  10. #86
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her turlu havada karada denizde s2k' sirf honda vtec s2k askim yuzunden aylardir araba alamadim cunku bir turlu kafama gore s2k bulamadim. Ama azimle s.can betonu deler cebimde 85-90 lira param var elbet guzel bi 09 s2k cikicak karsima

  11. #87
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada BENİM GOZUMDE RX8 s2k e asla bir rakip olamaz ancak bmw nin m serileri(m3 , z4m vs..) surus zevki olarak rakip olabilir gerisi fosss. S2k hayrani olan adama ferrari gibi gelir olmayana ise hic birsey.......

  12. #88
    S.Özeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/B.evler/Fatih
    Mesaj
    6.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zevk için alıcaksanız s2k

    ama günlükse Rx8 terchim ederim ben
    Livestrong





  13. #89
    drahte1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Tc / Ist
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    artık üretilmiyor zaten rx-8 2011 sondu
    Bu cevap mi simdi ?

    2011 model 52:48 cikti diyorum...

    "Artik uretilmiyor" diyorsunuz...

    Kimlerle fikir alisverisinde bulundugumu ve baslik sahibinin kime araba danistigini gosterdiginiz icin, tesekkur ederim...

    Mazda Rx8 degil reklami 50:50 yapilan cogu arac gercek bir 50:50 tuturamaz, surucunun kilosu, deponun doluluk orani bunlar hep orani etkileyecek gercekler...

    Keza 50:50 reklami yapilan cogu araba 49:51'dir bu inceleme yapilan aracin deposuna, incelemenin soforlu/soforsuz yapilmasina ve soforun kilosuna, arabanin donanimina vs... bagli...

    Rx8'in otomatik sanzumani ile manuel sanzumani birebir ayni kilo mu geliyor ? Sekil olarak bire bir ayni veyahut agirlik merkezleri ayni yerde mi ? Yoksa otomatik Rx8 ile manuel Rx8 arasinda suspansiyon yukseklik farki mi var ?

    Elimdeki en objektif kaynak bu idi ama araba 2004 yilinda'da 50:50 degildi...[/B]

    That's wrong. A magazine hear in Greece did the same thing with the 8 with 3/4 of gas. The distribusion was 51.9% front and 48.1 rear when empty (1380kg). Then up to four people they measured:

    51.75%-48.25% front-rear with driver
    51.68%-48.32% front-rear with driver and passanger
    49%-51% front-rear with four passangers

    RX8Club.com - View Single Post - corner weights!
    [B]Buradan anladigim, Rx8 ne 2 nede 4 kisilik, 50:50 tuturmak icin 3 kisi binmek lazim...

    4 kisi binince arkasi, 2 kisi binince onu agir geliyor...

  14. #90
    S.Özeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/B.evler/Fatih
    Mesaj
    6.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İBO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şöyle düşün 16-17 litre yakan rx8 km de 65-80kr yakıyor.. ortalama 72,5kr
    s2000 ise kullandıgımdan biliyorum kullanıma gore 45 ila 60kr arası yakıyor. ortalama 52,5kr diyelim.
    diyelimki senede ort 10,000 km yaptın aradaki benzin farkı min 2000tl max 3000tl arası olacaktır..
    siz hiç trafiğe girmiyosunuz sanırım veya gaza basmıyorsunuz ?
    Livestrong





  15. #91
    KAAAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    USA/st.louis
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisinide kullanmis biri olarak sana diyecegim, kesinlikle s2000. 1 sn bile dusunmene gerek yok

  16. #92
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu forumda sorulmayacak soru bu. Vti lar bile evo, sti, m3 lerle kiyaslandi ki s2k ya rx8 cok basit kalmis m5, gtr fln olmaliydi.

  17. #93
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Drahte Rx8 konularında yaptığın yorumların hayranıyım.

    Teknik veri ve tecrübelere dayalı anlatmaya çalıştığın şeyler çok mantıklı geliyor.Rx8 fanatiklerinin gözardı ettiği negatif ayrıntıları çok güzel gün yüzüne çıkarıp bilgilendiriyorsun insanları.Tebrik ediyorum.

    Rx8 sevenlerine,fanatikliklerine saygı duyarım sonuçta hepimiz aynı olay için burdayız otomobil tutkusu..

    Evet rx-8 in iç mekanı o sınıfta bir japondan beklenmeyecek kadar kaliteli görsel olarak güzel,ne bileyim içmekanın genişliği, 4 kişilik olması bir avantaj .Yakıt tüketimini vergiyle absorbe edebildiğinide düşünebiliriz ama s2000 çok farklı bir keyiftir .Oturuş pozisyonuyla yaşattığı hislerle o içeri aldığı rüzgar,iç mekandan gelen tıkırtılar bile insanın canını sıkmaya yetmez.Cabrio ve 2 kişilik çok farklı bir kavram bana göre.

  18. #94
    meh66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul /ATAŞEHİR
    Mesaj
    1.174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Drahte Rx8 konularında yaptığın yorumların hayranıyım.

    Teknik veri ve tecrübelere dayalı anlatmaya çalıştığın şeyler çok mantıklı geliyor.Rx8 fanatiklerinin gözardı ettiği negatif ayrıntıları çok güzel gün yüzüne çıkarıp bilgilendiriyorsun insanları.Tebrik ediyorum.

    Rx8 sevenlerine,fanatikliklerine saygı duyarım sonuçta hepimiz aynı olay için burdayız otomobil tutkusu..

    Evet rx-8 in iç mekanı o sınıfta bir japondan beklenmeyecek kadar kaliteli görsel olarak güzel,ne bileyim içmekanın genişliği, 4 kişilik olması bir avantaj .Yakıt tüketimini vergiyle absorbe edebildiğinide düşünebiliriz ama s2000 çok farklı bir keyiftir .Oturuş pozisyonuyla yaşattığı hislerle o içeri aldığı rüzgar,iç mekandan gelen tıkırtılar bile insanın canını sıkmaya yetmez.Cabrio ve 2 kişilik çok farklı bir kavram bana göre.
    kanka sanada katılmamak elde degıl

  19. #95
    ÇALIŞKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Şehir
    Leodikia
    Mesaj
    22.825
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000 bence

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •