i-vtec07'den inatla her yazdığıma beğenmedim iletileri geliyor :D
Güzel kardeşim biz honda düşmanı değiliz, ailemde son kasa bi crv bi civic var :)
Bu arabayı da fuarda ilk inceleyenlerdeniz, kötü olana kötü diyoruz sadece bunu ayırt edelim :)
Printable View
i-vtec07'den inatla her yazdığıma beğenmedim iletileri geliyor :D
Güzel kardeşim biz honda düşmanı değiliz, ailemde son kasa bi crv bi civic var :)
Bu arabayı da fuarda ilk inceleyenlerdeniz, kötü olana kötü diyoruz sadece bunu ayırt edelim :)
Gelsin deniyelim yorumlayalım :)
Siyahı da çok fena .Bu konsept aracda ki spoiler aftermarket olarak çikar zannediyorum .İlk yapan ,Dünya da bu arabaya ,aftermarket ne yapsa satar .direk marka olur .
Ki buna daha ne 3076 lar daha neler yaparlar.
Arabadaki o devasa arka kanat yüzünden yürümüyor o araç 200km üstü çok net.
Öyle bir downforce oluyor ki 200+ hızlarda o kanat yüzünden, hızlanmayı çok etkiliyor.
Roll aracı olmadığını o kanadı gördüğümde anladım zaten, Roll koşsun isteyen alıcılar söker atar o kanadı anca öyle yürür.
Pist için alan adam içinse nimet o kanat zaten.
bu ilk party araçlar gt paketmi normalmı bilen yokmu
Gt paket büyük ihtimal hiç gelmez. Gelenler Türkiye'ye özgü donanımla gelirler. Tek bilgi autoshow'da sunumda belirtilen donanımlar. Orda da gt paketteki güvenlik donanımlarından bahsetmediler. (şerit takip, kör nokta uyarı vs.)
dün trafikte yeni kasa hatchback civic gördüm. muhtemel coil vardı üzerinde basıktı araç, çok yakışıklı geldi gözüme. bu araçta gelsin tr ye bikaç işlemden sonra çok daha güzel olur, type-r ın alıcı kitlesi herzaman hazır, neticede sınırlı sayıda girecek türkiye ye 120-150 arası bişey olur tamamıda galeride beklemeden satılacaktır, satış politikasından pazarlama tekniğinden dem vuranlar boşuna alınganlık göstermeyin, neticede bir civic alıyosunuz.. digeride golf ve leon :))
Honda europe'a birisi fiyatı sormuş. Honda'da nerede yaşıyorsun deyince bende umutlandım, Türkiye fiyatını sordum. Türkiye sitesinin linkini verince de Honda Türkiye'den biraz dert yandım bakalım ne diyecekler.
http://i58.tinypic.com/2q8sjnd.png
http://i60.tinypic.com/13zbs41.png
Hızlanma videosunu izledikten sonra bunumu yapmışlar dedim Olmamış bu typer Ep3 içinden geçer bunun.
Yinemi siyah
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...2758c4d36b2c35
İlk parti araçlar üretim bandından iniyor
https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net...02370129_o.jpg
Siyah, füme ve mavi yakışmış. Beyaz sıkıcı artık. Kırmızı olunca da kırmızı detaylar kayboluyor. Ben alacak olsam füme alırdım herhalde.
tayyar teslimatları temmuzu pas geçti. zaten 30.06'da ilk parti araç üretildiyse ve bunlar sağdan direksiyon olduğuna göre daha soldan direksiyon üretilecek gemiyle gelicek ilk parti olduğu için gümrük işlemleri vs. ardından satış müdürlerine tanıtımı yapılacak bla bla bla derken 15 ağustos iyimser bir teslimat tarihi olur.
bu arabanın rakipleri ile drag videosu gibi performansını gösteren bi video yayınlanmadımı henüz ? aradım bulamadım hiç . bi kaç tane pist videosu var sadece .
ağustos 15 bile erken gibime gelmeye başladı bu gidişle eylülü bulmasa bari :D
bu gidişle 15 ağustosu bile ğeçer gibime geliyor eylül derlerse şaşırmam :D
Japonyadan 1 ayda gelir.
Tse vs daha isi var.
araçların tamamı ingilterede üretiliyor. Hatta yanlış hatırlamıyorsam bi tweet atılmıştı type-r japonyaya ingiltereden gidicek diye.
İngiltere de bile ay sonunda bayiilerdeki yerini alacağına göre 1 ay beklemek iyimser yaklaşım olur.
https://www.youtube.com/watch?v=k4i-72xLFT4
https://www.youtube.com/watch?v=ROyEA-AYnh0
iki araç arasında hızlanmada çok büyük bir fark var
bence honda nın videosunda bir gariplik var type r bu kadar yavaş olamaz eğer gerçekse bu araba alınmaz..
Type-r yürümüyor dediğimde taşa tutulmuştum :D
Bu arada ayık olun biri 280hp biri 310hp.
Arac gelmeden videolara bakıp yorum yapmak bıraz yersız gıbı bence. O videolar da her ıkı arac aynı sartlar altında mı ? egim ne durumda? atmosfer basıncı ne alemde ? hava sıcaklıgı ne ?
sonucta bu işin reklam kısmı var ? REklam da avrupalılar her zeman ondedır. O videoların hepsı aynı yolda aynı sartlarda yapılıyorsa yavas dıyebılırz tabıkıde :)
Varmı elınde sağlam kaynagı olan link ? inceleyebılrım ıngılızcede olur.
çek cumhuriyetinde autoforum ekibi için defalarca dava açılmıştı. ben çekte 2 yıl kadar kaldım onların avrupa araç sempatisini hemen herkes bilir. hatta bir keresinde bu corolla TS in testlerini yokuş yukarı 0.3mm civarı aralığa düşürülmüş buji ve ağzını tıkadıkları bir hava filtresiyle yaptıkları için test ekibinden birisi bunları deşifre ve dava etmiş ve davayı kazanmıştı. çekte yaşayan arkadaşlar varsa olaydan kesinlikle haberleri vardır.
Bilemıyorum dostum ben muhendısım. Bana bıraz matematık fızıklı verıler lazım. cok cok ta ıncelemedım hızlanma testlelrınde bır verı varmıydı , belkıde vardı acıkçası , sahsen ben o testı yapan bagımsız bır fırma olsam
Videonun basına o gunluk
1. Atmosfer Basıncını
2. Hava Sıcaklıgını
3. Egiminı
4. Ruzgar siddetını
5. Havdakı nem oranına varana kadar en az 10 parametleyle bilgilendırme yapardım kı. İzleyen ınsanlar matematıge dayalı bır fikirlerı olsun.
oğlumun tabancası tak tak ediyo abısı mantığıylan su forum kırelenmese keşke.
:) Az cok dunya pazarına bakıldıgında durum zaten acık ve net.
Dostum bende mühendisim. Zaten bu sistemler tamamen matematiğe dayalı işlediği için ve ***** otomobillerde gayet komplike sistemler olduğu için performansı etkileyen birçok parametre var. İstanbulluymuşsun bolu dağına çıkmışsındır. ben aracım ile bolu dağında ürettiğim gücün yarısını bile alabildiğimi düşünmüyorum. Otomobil geçmişi olmayan biriside değilim fakat bu tarz testler o bahsettiğin tarzda kesime hitap ettiği için bir gerçekçiliği olduğunu düşünmüyorum. bana hitap ediyor olsa idi şayet o parametrelerden haberdar olmak isterdim.
Sende haklısın dostum :) Bolu dagı orenegın gayet yerınde. Genellıklen ınsan rampanın dikliğinden sıkayet ederler. Rakım ve atm basıncını goz ardı tutarlar. Soyle bır ornek te ben verım erzurum trabzon yolu arası kop dagı geciti vardır. rakım 3000 metreye yakın. Inanılmaz otesı bır guc farkı olusuyor. En azından benı anlayan ınsanların cıkması sevındırıcı. :)
Bizde mühendisiz nolmuş yani ?
burada mühendisten başka biri yok mu :)
Bi an kendimi cahil hissettim muhendisler ise el atmis :D
Kime dokunsan mühendis çıkıyor maşallah:)
Somut bir örnek vereyim birisi 1.6 atmosferik diğeri 1.6 turbo dizel iki aracı bir kaç defa Alanyada bir kaç defa da Ankarada denedik.Bütün şartlar aynıydı çünkü Alanyada araçları deneyip arkalı önlü Ankaraya geldik yolda da deneme şansımız oldu.İkimizde birer kişiydik araçlarda.Alanyada iki araç 150-160 a kadar yan yana yürürken Ankara'da turbodizel olan araç atmosferik olana 4 boy kadar fark atıyor.Bir fark oluşacağına inanıyordum ama bu kadarı beni de şaşırttı.Sonuç şu ki Ankara gibi rakımın çok yüksek olmadığı bir yerde bile atmosferik araç için deniz seviyesine nazaran en az %10 güç kaybı var.Daha yüksek rakımlardaki durumu hayal bile edemiyorum.Turbo araç halihazırda zaten basınç bastığı için pek iplemiyor atmosfer basıncını ama atmosferik araç için kayıp hayati.
@levent sende möhendistin gel temsil et bizi, cahil kaldık hor görülüyoruz.
ERzurum ataturk unısınde 1 yaz okulu gecırdım atmosferık 1.6 iesimle sızı cok cok ıyı anlıyorum. ornek olarak hatırlayamıyorum ama turbo makınelerın ne denlı verımlı oldugunu bilirim. DEnız seviyesınde yuruyebıldıgım turbo beslemelı araclardan zaten uzak duruyordum.
Atmosferık ıcın saglam fark yaratıyor. Konu sapmasın arkadaşlar. konuyu farklı bır kulvara tasıdıgım ıcınde. Ozur dılıyorum. Ama ***** tayper konusu 143 sayfaya ulastıgına gore mazhur gorulur dıye dusunuyorum.
Arkadaşlar konu mühendislik cahillik konusu değil. ama orjinal şanzımanı uzatıp 2. viteste 120 yapınca daha iyi gittiğini sanan insanlar var bu ülkede. benim lafım onlara. ***** burası TECHturkey.