User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
60 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Hangi Alfa 156 2.0

  1. #39
    easy_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür butonu
    Family Rider
    So So Slow rider

  2. #40
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alfa selespeed otomatik şanzıman değildir karmaşık bir yapısı var otomatikleştirilmiş düz şanzuman bir robot vasıtasıyla vites atıyor sistem sıkıntı çıkarsa bu robottan çıkarıyor robot arızasıda büyütülücek bir arıza değil alfa ustası servisi yapar.. ben 140 binde selespeed gördüm şanzımanı tıkır tıkır çalışan 100 binde gördüm gene onunda şanzımanına el değmemişdi..

    selespeed doğru servis ve ustasına götürülüp gösterilirse alınıcak arabadır bu şanzıman bu kadar milletin yazdığı kadar kötü olsa alfa niye yıllarcana bu şanzımanı koysun üstelik daha sonra 147 lere bile opsiyonel seçenek olarak eklediler alfa mühendisleri bilgisizmi o kadar bozuk arızalı bir şanzımanı koyucak..

    Alfadaki en büyük sıkıntı arabaların doğru dürüst alfa ustalarına götürülmemesi aracın sorununu bilmeyen anlamayan ustalara götürülürse aracın sorunu bitmez çünkü usta sorunu bulamaz deneme yanılmayla gider sonuca... bazen arabanın dilinden anlamıyorsa ona rağmen bulamaz.. buda sanayide defalarca git gel can sıkıntısı demek..
    bizim millettede huy var ustaya yapamadı beceremedi diye toz kondurmaz direk arabaya çamur atar derdi bitmiyor v.b diye..

    selespeed hassas bir şanzıman kullanılan yağı bile özel öyle her yağı koyamassınız. arasıra soketleri temizlemeniz gerekir oksitlenme yaparsa o bile arıza verdire bilir basit bir wd40 a bakar soketlerin temizlenmesi ama bunu bile bilmeyen bir usta şanzımana kadar indirtir ona rağmen problemin çözümünü bulamaz.. bunları bilirseniz zaten birazda otomatik şanzıman nasıl kullanılır biliyorsanız ben selespeed in kolay kolay arıza vericeğini üzüceğini düşünmüyorum..iş biraz doğru usta yada servis ve bilinçli kullanmaya bakıyor.
    teşekkürler ama denizlide bunun ustasını bulmak büyük zor hele selespeed şanzıman olunca tamamen muamma ben her bakım için izmire gitmeyi göze aldım gel görki izmirde bile çokfazla alfadan gerçekten anlıyan usta zor bakalım alcam birtane görcez ozaman
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  3. #41
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler ama denizlide bunun ustasını bulmak büyük zor hele selespeed şanzıman olunca tamamen muamma ben her bakım için izmire gitmeyi göze aldım gel görki izmirde bile çokfazla alfadan gerçekten anlıyan usta zor bakalım alcam birtane görcez ozaman
    ben zaten alın diye yazmadım genelde selespeed'e olumsuz bir yaklaşım var ama bunun kaynağı araba değil bunu anlatmaya çalışdım Umarım çok temiz güzel gönlüne göre bir alfa alırsın ve doya doya alfanın keyfini çıkartarak sürersin
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  4. #42
    tunerviper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka'dan
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler ama denizlide bunun ustasını bulmak büyük zor hele selespeed şanzıman olunca tamamen muamma ben her bakım için izmire gitmeyi göze aldım gel görki izmirde bile çokfazla alfadan gerçekten anlıyan usta zor bakalım alcam birtane görcez ozaman
    İzmir'de alfadan anlayan bir çok usta var.Ben 156 almadan önce ustamı bulup öyle aldım. Buradan reklam yapmak gibi olmasın onun için ihtiyaç olursa pm atabilirim. İzmir ve alfa konusunda bir kuşkunuz olmasın.

  5. #43
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İzmir de anlayan illaki vardır.Zaten selespeed öyle problem çıkaran birşey değil kullanmayı bilmek lazım birde kullanıcı aynı kalmalı çok farklı kişiler kullanınca etkiliyor ne alaka derseniz aynı düz vites gibi düşünün şanzuman sizin kullanım stilinize göre kendini ayarlıyor debriyajlı çünkü sadece sizin yerinize robot basıyor debriyaja.4000devir altında o robot ayağını debriyajdan yavaş çeken bir insan gibi davranırken 4000devirin üstündeki geçişlerde debriyajdan çabuk çekiyor ayağını(ya da neresiyle basıyorsa ) selespeedde çok devirsizken 1e çekmemek lazım aynı zamanda çok devirliykende mesela.Kullanımı çok zevklidir selespeedin.

  6. #44
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ferrarinin alfa için tasarladığı zaten temeldede kendi araçlarında kullandığı bir şanzıman o yani zevkli olması lazım bende hep düz 156 lar kullandım hiç selespeed denk gelemedim.
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  7. #45
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selespeed normal otomatik gibi değil,değişik ya çok seversiniz ya nefret edersiniz

    1-2. vitesi kullanırken biraz bocalayabiliyor ama 3-4-5. viteslerde gayet zevkli ss vites
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  8. #46
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alfa selespeed otomatik şanzıman değildir karmaşık bir yapısı var otomatikleştirilmiş düz şanzuman bir robot vasıtasıyla vites atıyor sistem sıkıntı çıkarsa bu robottan çıkarıyor robot arızasıda büyütülücek bir arıza değil alfa ustası servisi yapar.. ben 140 binde selespeed gördüm şanzımanı tıkır tıkır çalışan 100 binde gördüm gene onunda şanzımanına el değmemişdi..

    selespeed doğru servis ve ustasına götürülüp gösterilirse alınıcak arabadır bu şanzıman bu kadar milletin yazdığı kadar kötü olsa alfa niye yıllarcana bu şanzımanı koysun üstelik daha sonra 147 lere bile opsiyonel seçenek olarak eklediler alfa mühendisleri bilgisizmi o kadar bozuk arızalı bir şanzımanı koyucak..

    Alfadaki en büyük sıkıntı arabaların doğru dürüst alfa ustalarına götürülmemesi aracın sorununu bilmeyen anlamayan ustalara götürülürse aracın sorunu bitmez çünkü usta sorunu bulamaz deneme yanılmayla gider sonuca... bazen arabanın dilinden anlamıyorsa ona rağmen bulamaz.. buda sanayide defalarca git gel can sıkıntısı demek..
    bizim millettede huy var ustaya yapamadı beceremedi diye toz kondurmaz direk arabaya çamur atar derdi bitmiyor v.b diye..

    selespeed hassas bir şanzıman kullanılan yağı bile özel öyle her yağı koyamassınız. arasıra soketleri temizlemeniz gerekir oksitlenme yaparsa o bile arıza verdire bilir basit bir wd40 a bakar soketlerin temizlenmesi ama bunu bile bilmeyen bir usta şanzımana kadar indirtir ona rağmen problemin çözümünü bulamaz.. bunları bilirseniz zaten birazda otomatik şanzıman nasıl kullanılır biliyorsanız ben selespeed in kolay kolay arıza vericeğini üzüceğini düşünmüyorum..iş biraz doğru usta yada servis ve bilinçli kullanmaya bakıyor.
    aynen katılıyorum yazdıklarına, 2002 model 156 2,0 SS sahibiyim kıyıp da satamıyorum çünkü 15-16bine satılanları gayet iyi biliyorum kendi arabalarımın o fiyatlardan yukarı gitmeyeceğini de biliyorum o nedenle kalsın dedim kullanıyorum...

    SS lerdeki sistemi darkmoon net olarak anlatmış, bu arabalardaki sıkıntı şu: city moduna basınca araba tam otomatik oldu zannediyorsunuz ama aslında olmuyor, yüksek viteslerden biranda düşüklere geçmesi, çok düşük devirlerde vites değiştirmeye alışması vs vs şanzımanı çok yoruyor bu da arızalara sebep oluyor... bu da yetmezmiş gibi elektriksel olarak sıkıntılar var, akünün altında soketler var, onların belli periyodlarda sökülüp temizlenmesi gerekiyor...

    ön takımı hassastır alacağınız aracın ön takımına mutlaka baktırın, motoru şanzımanı da iyiyse güzelce alınır bilinir bence, ben hala çok seviyorum...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #47
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alfalar çekici cihazlar. 147 içlendiğim arabadır

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

  10. #48
    easy_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Family Rider
    So So Slow rider

  11. #49
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam SS almanı pek tavisye etmem. Arıza yaptığında zorlanırsın. Bence almışken 1.6 baksan iyi olur. Çünkü 2.0 arabanın yatak sarma hastalığı var. 1.6 ile 2.0 aynı yakar. Birde ağır bakımları yapılmış olsun. Ortalama 1000tl tutar sadece trigel vs. vs işlemleri. maf ve lampdaları 100.000km ye yakın gider sora cortlar Alt takımı hassastır yaylı olanı alma derim Üst kapakları zayıftır antifreez olmayanlar hem conta yakma hemde silinidr kapağın çatlama ihtimalı var. Ona önem verirsen iyi olur. Alacağın arabada su deposu muhakkak içi çamur gibi olmasın. Onun dışında düzgün bakılmış bir alfa seni asla üzmez. Alacağın alfada öncelikle NTC sensorunu hemen değiştir . Fan müşürü olmadığında hareret hep yükseklerde gezer. Termostat ile beraber değiştirirsen çok iyi olur. Alfa çok keyiflidir bakımlısını bulursan kaçırma derim. Hergün zevkle binersin...

  12. #50
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam SS almanı pek tavisye etmem. Arıza yaptığında zorlanırsın. Bence almışken 1.6 baksan iyi olur. Çünkü 2.0 arabanın yatak sarma hastalığı var. 1.6 ile 2.0 aynı yakar. Birde ağır bakımları yapılmış olsun. Ortalama 1000tl tutar sadece trigel vs. vs işlemleri. maf ve lampdaları 100.000km ye yakın gider sora cortlar Alt takımı hassastır yaylı olanı alma derim Üst kapakları zayıftır antifreez olmayanlar hem conta yakma hemde silinidr kapağın çatlama ihtimalı var. Ona önem verirsen iyi olur. Alacağın arabada su deposu muhakkak içi çamur gibi olmasın. Onun dışında düzgün bakılmış bir alfa seni asla üzmez. Alacağın alfada öncelikle NTC sensorunu hemen değiştir . Fan müşürü olmadığında hareret hep yükseklerde gezer. Termostat ile beraber değiştirirsen çok iyi olur. Alfa çok keyiflidir bakımlısını bulursan kaçırma derim. Hergün zevkle binersin...
    2,0 larda yatak hastalığı var demişsin peki bunun bir çözümü yokmu ben 2,0 bakıyorum bu aralar va böyle bir yorumda tek senden duydum
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  13. #51
    FB10ur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.358
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alfa alma diyenlere kulak asma eğer dikkate alırsanız hiç bir zaman alfa alamazsınız aslına bakılırsa alfa alma diyenler bir kez bile o koltuğa oturmamıştır belkide sürmediği araba hakkında yorum ne kadar sağlıklı siz karar verin..

    Ayrıca 1.6 ts ve 2.0 arasında yakıt olarak öyle ahım şahım yakıt farkı olmaz ss olayına gelicek olursak öyle çok fazla arıza çıkartan bir şanzıman değildir.Her araç gibi bakımsız olan alfada sizi üzer biraz daha fazla para verip temizini bakımları eksiksiz yapılmış olan araç bulmanızı tavsiye ederim..

    İlanlarda'ki araçlardan sırayla vb plakalı olan önceliğim olurdu sırayla kırmızı ve bordo izlerdi..

  14. #52
    Red10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zktrs bendeki 1.6 ts la ben normal sürüşte yol bilgisayarı ortlama 8.1 gösteriyo hesapladım 250 270 civarı yakıyo arkadaşımda 2.0 var ortalama 9,5 -10.8 gösteriyo ki peş peşe gezdiğimizde baya bi fark çıkıyo bende 2.0 a niyetliyim ama kafadan +2 litre performans olaraksa kovalıyorum ahım şahım açamıyo arayı ayrıca şunu belirtim selespeed e girmeyin gerçekten sıkıntılı bi şanzuman seçeneği...
    Ride Or Die

  15. #53
    FB10ur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.358
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Red10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zktrs bendeki 1.6 ts la ben normal sürüşte yol bilgisayarı ortlama 8.1 gösteriyo hesapladım 250 270 civarı yakıyo arkadaşımda 2.0 var ortalama 9,5 -10.8 gösteriyo ki peş peşe gezdiğimizde baya bi fark çıkıyo bende 2.0 a niyetliyim ama kafadan +2 litre performans olaraksa kovalıyorum ahım şahım açamıyo arayı ayrıca şunu belirtim selespeed e girmeyin gerçekten sıkıntılı bi şanzuman seçeneği...
    Sıkıntılı demişsiniz daha önce ss kullandınız mı? Veya ne gibi sorunlarına denk geldiniz 100bin kmde sıkıntısız birçok ss biliyorum..

  16. #54
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...14492514/detay

    İçi hariç hasta oldum bu araca. Tasarım olarak çok çok iyi bence. Fiyatlarda aman aman çok değil RC RS parası aşağı yukarı. Kıyaslandığında nasıldır acaba onlara göre?

  17. #55
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2,0 larda yatak hastalığı var demişsin peki bunun bir çözümü yokmu ben 2,0 bakıyorum bu aralar va böyle bir yorumda tek senden duydum
    Bir çok 2.0 kullanıcılarına ulaşabilirsen duymuş olursunuz. Motor yapılıp daha teslim edilmeden teste çıkıldığında bile başına geliyor. Serviste yağ değişimi için gelen arac, daha teslimat sırasında 30sn içinde yatak sarmıştı gözümün önünde. Sorun ise 1.4 motorla 2.0 motor aynı blok ve aynı yağ seviyesi. Kartalde ufak bir değişiklik var. Çaresi yağ seviyesini hep yukarda tutmanız. Birde yağ basınc saati . Lifterli olduğu için çok fazla kalın yağ konulmaması.

  18. #56
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Red10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zktrs bendeki 1.6 ts la ben normal sürüşte yol bilgisayarı ortlama 8.1 gösteriyo hesapladım 250 270 civarı yakıyo arkadaşımda 2.0 var ortalama 9,5 -10.8 gösteriyo ki peş peşe gezdiğimizde baya bi fark çıkıyo bende 2.0 a niyetliyim ama kafadan +2 litre performans olaraksa kovalıyorum ahım şahım açamıyo arayı ayrıca şunu belirtim selespeed e girmeyin gerçekten sıkıntılı bi şanzuman seçeneği...
    1.6 ile 2.0 arasında performans baya fark var. Sizin denediğiniz araba biraz bakımsız galiba. İkisinde sürdüm özellikle 155hp lik 2.0 üst devirler fena canlıdır. bulduğu düzlükte 230 çok rahat görür.

  19. #57
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Red10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zktrs bendeki 1.6 ts la ben normal sürüşte yol bilgisayarı ortlama 8.1 gösteriyo hesapladım 250 270 civarı yakıyo arkadaşımda 2.0 var ortalama 9,5 -10.8 gösteriyo ki peş peşe gezdiğimizde baya bi fark çıkıyo bende 2.0 a niyetliyim ama kafadan +2 litre performans olaraksa kovalıyorum ahım şahım açamıyo arayı ayrıca şunu belirtim selespeed e girmeyin gerçekten sıkıntılı bi şanzuman seçeneği...
    Yol bilgisayarında 8.1se zaten yaklasık 40kuruş yakıyor lpg mi var 250-270yakıyor dedin bilmediğim için soruyorum?Valla benim arkadaşımda çok güzel düşük kmli tek kapı bi 147 vardı tertemiz 1.6ts benim 156 2.0ts 160.000+kmde arabada 4kişi kalktık ilk başta ağırlıktan falan tutundu 3ten itibaren rahat açıyordum ağır olmama rağmen ki 4-5denemedik eminim fark açılarak büyüyecekti.Bu arada selespeed için sorunlu diyenler kullandığından mı yoksa duyduğundan mı diyor bilmiyorum 3sene kullandım 156ss sportwagon yaklaşık 80.000km yaptı bizde hiç problem yaşamadık şanzumanla alakalı hatta ben yeni ehliyet aldığımdan yapılmaması gereken ne varsa yapmıştım yinede hiç sorun çıkarmadı 50ile giderken 1e çekmeler falan.Demekki şanslıydım çünkü sarsıntılı rampa kalkışları ve düşük devirlerde saçmalaması dışında bir sorun yaşamadım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •