Aynen lastiklerde değişmesi şart :) saolsun herkez yardımcı oluyor
Printable View
15.000 tl ye ne kadar seri bir honda alabılıceksın bır de o var ?"
106 la 206 Gti leri ayırabilecek kadar bilgimiz var merak etmeyin arkadaşlar o yüzden he 306 hariç onun alti olanlar rahat kafa tutar rsi yüklü olmamak şartıyla:)
Bildiğin araba her zaman en iyisidir. Dış görünüş olarak Williams yapar biraz da motorla oynarsan harika olur. Ama değiştirmek aklındaysa Golf 3 Gti lara da bak, hiç olmazsa konforlu donanımlı ve fena değil gücü. Honda lar gibi sadece motordan ibaret değil.
206 gti tahminimde en azindan rsi kadar yurur diye dusunuyorum.hem uzerine fazla eklemeden daha yuksek model ve donanimli bir araca gecmis olursun o yuzden 206gti dedim.ama rsi in ust kapagini islet guzel bi cai backpressure sartini yerine getirebilecek iyi bir komple egzos sistemi ve iyi bir yazilimciyla tabi yay kule gergisi lastik kombinasyonunuda es gecmeden bi go kart yaratabilirsin :) bu da bi fikir
106 gti ile kalkan benim 106 gti stock deneye biliriz sıkıntı yok gtı dedin araba kaç kilo ?
106 quic ile bn stock corsa d ile rahatlıkla yiyorum 106 gti olsun bukadar büyütmeyin pejo serisinnde en dandik serisi 206 gti lerdir stock rsi yer bu olayda lastik jant motor diriline göre deyişir 307 xt premi 110 bg 106 gti yanına grlemiyor bunun açıklaması nedir ? Yani herkezin arabası kedine güzeldir ama bazende direk 8v aldanmayın roll da youtblerdr mevcut yani pejoxular kızcak ama 106gti- 206 gti - 306 gti bu serilerin hepsi hakknda bilgim var
Sariyerli olan arkadaşlar maslak sanayide piç mustafa lakabı ile bi abimiz var filmci tanıyanonun arabalarında bilir yani okadar kiçük görmeyin rsi
clio rsi 206gti ve 106 gti'yı geçebiliyor mu yani ?
eğer geçiyorsa zaten clio rsi'ı değiştirmeye hiç bir şekilde gerek yok :)
Stock 106 arabadan arabaya 3boy fark olabiliyor: gecer ama saglikli 106 denemesinde gecmek icin vites kacirmasi lazim vs
106 gti 8.7sn
206 gti 8.4sn
clio rsi 8.9sn
0-100ler birbirine baya yakınmış. clio rsi 9.5-9.8 filan gibi aklımda kalmış. sağlıklı bir clio rsi iyi bi pilotaj ile kafa kafaya gider demek ki :)
değerler ortada.
rsi ile uğraş bence, her köşe başı honda oldu artık.
o zaman güzel kardeşim bir renault hayranı olarak diyorum ki "rsi ile yol devam" :D
[QUOTE=enesTI2;6659889]Rsi kullandınmı hiç ? bunu 206 kullanarak bana gelmiş maval okuma ben 2sinide kullandım ama laf kalabalığına girmicem HAKLISIN..[/QUOTE
Bencede girme.2 aracın 0-100 km verilerini geçtim 206 nın üst devirlerini ne yapacaksın?
Hangi yazdığına cevap veriyim ? şimdikinemi demin düzeltim cümleyemi ?
neyse yazdım yazdım sildim. siz 110 hp 307 ile 106 gtiyi geçin :D :D ha bide ankarada varsa stock rsi tüplü gtiyi gececek görüşelim 0506 262 57 02
senin tarzında yazmak istedim tekrar düzelttim cümlemi efendiliğimi bozmamak için.laf ile peynir gemisi yürümez.Ben 206 gti övme egosunda değilim.Zaten bu arabanın kapasitesi belli.Ama sen stock bir rsi ile 206 gtiye şaka yaparım dersen orda duracaksın arkadasım.
clionunn orjinali 1.8 105 bg civarında ki şuanda dynoya sok tekerlekde en kralı en fazla 70 75 bg verir. siz hala bu aracın 106-206 gtiyi gececegıne ınanıyosanız bence 2 kere düşünün. ayrıca corsa d ile 106 gtiye anca 5 km arkadan sellektör yaparsınız çok acık ve net. 106 gti madem işe yaramaz bi araba olarak görüyorsunuz büyütmememizi istiyosunuz yıl 2013 ve hala stock 106 gtiler vtileri ve muadili arabaları eziyo biraz mantık çercevesi içerisinde konuşun yaşınız benden büyük ama bu yazdıklarınızla sadece üstünüze güldürürsünüz.
Ug 206 yi satmasaydim gelnce denerdik bi tir boyu garanti veriyorum rsi a:D denemisligim var fazla fark oldu kirmizi arac beyaz jantli sislideydi 2sene once sinifim olmadigi icin video bile cekmemistim.
Isin ozu sariyerli kardeslerm rsi 206gti a 106gti a rakip olmasi imkansiz hayal kurmaya gerek yok. 206 gti hakknda bilgisi olmayan arkadaslar asagidaki stock oglu stock 60bin deki 206gti in neler yapabildgni izlemesini tavsiye ederim. http://m.youtube.com/CRUEL9
Corsa D 120 bg sana kısa öz şöle diyim sen eski nesil dizelle şimdiki dizeller arasında kalmıssın 10 yaşımdan beri araba üzerindeyim çocuklugumda maslak sanayide geçti
yani kalkıp bana 110 bg araç eski diye dnyo çıksaa 75 bg verir dersen güldürürsün kendine model eskidikce bg düşmüyor
(Konumuz bu deyil konun başlıgın altında sizden istenilen sadece konu hakkında yorumlarınız extra hakaret içerikli aşalıyıcı konuşmak deyil bizde burda konuşuruz
gerek yok bunlara sevmedim muhabbetler ben böle şeyleri arkadaş ortamında bile kullanmıyorum sevmiyorum herkezin bilgisi kendine kalkıp burda size inandırcam diye kendimi ispat edicem diye laf yarıştıramam kalp kırmıyalım konu kapansın lütfen konu hakkında yorum alalım laf olsun diye değil yani)
sen çok güvendiğin bi rsi al ankaraya gel dynoda 105 bg verirse ben bütün masraflarınızı ögrencı harclıgımla karşılamaya razıyım madem o kadar iddalısın ? bızdede corsa c 1.3 90 bg var arabanın nasıl oldugunu biliyorum merak etme. aracın eskimesiyle alakalı bi durum tabı bahsettıgın araba 90 küsür o arabanın canı kaç kere alınmıştır neyse sen fabrika cıkısıyla hala aynı sanıyosan o arabayı ben başka bişey demiyorum
Tekerlekde %30 civari kayip mumkun ama gereksz olms tabi 75fln 106da 120 ama tekerlekde 100 vereblr orasi tartisilir. Eski araclar 206vardir 100hp cikar baska bi 206 140 hp. Bi rsi 100 cikar dieri 125 deiseblr tabi kondisyonu onemli. 106gti gecms olablrsn kondisyonu kotudur seninki saglamdir.olmicak seyler dril ama saglikli denemelerde zor yani gecmen onu anlatmaya calsmis sanrm. Konu sapmasin madem ozelden yazion ben sana:D
yok artık :D ben rsi le çoğu aracın canına ot tıkayanını biliyorum.. çok değişik bir yapısı var rsi nin. bide birinin bir lafı vardı beygir araba sattırır, tork yarış kazandırır diye. tork değerleri nedir fikrim yok ama eski araçların. yada bu tar araçların beygirleri düşük olmasına rağmen seri araçlardır, değişik yapıları vardır.
şuan, bizim arabalar hakkında konuşuyım, normalde 100-90hp fabrika verisi var. lpg+400kda lduğunu düşünRsek tekerleğe o mantıkla 60-70arası güç vermesi gerekir. benc bu iş biraz saçmalık. arabayı adam gibi kullanmayı bilince, lpgde olsa bile öldürmedikçe, araba gayet güzel gider. bunun en büyük örneğide her sabah yaşıyoruz. çoğu muadili turbo dizel, benzinli araçların içinden geçiyor. yani demek istediğim şuki eski diye yeni diye bu güçler ezbere konuşulamaz.
stock gtininde neler yaptıgını yukarıda CRUEL nickli abi paylaştı zaten. tekerlek ve kasnak farkını bılmyıosun sanırım. her araba gücü yere verirken zaten %30 35 gibi bi kayıba uğruyor benım demek istediğim buydu 75 bgden kastım tekerlekde ki gücüydü. ki bide o arabanın fabrika çıkış haliyle bile mümkünken 90 küsür araba kaç el değiştirdi nasıl kullanıldı kmside en az 230bin üstüdür. bunlar arabasından arabasına değişir ama çoğu böyle. ben kendi aracımızdan örnek verirsem almak ıcın baktıgımız gtilerin cogu 120 civarlarında verirken bizimki gene aynı dynoda 140 verdi ama sıfır motor yapıldıkdan sonra flitre + sonda sadece egzoz var kat ve orta üstünde tekerleğede 112 gibi bişey vermişti