kaçtane asker varsa okadar sorun oluyo sıralı ıyıdır
Her aldıgın motorda piston grank değiştircen diye bır kuralmı var ?
Rektifiyeciye 1200-1800 ne işlemi için veriyorsunuz ?
Subaplar değişmedimi ?
Yag pompası değişmiş fakat triger palet be zincirleri yazmamışsunız ?
Zaten bir araç alırken çalışıp yürüyen araç alınır benim bildiğim, cihaza bağlanır vanoslar ve elektronik aksam kontrol edilir, kompresyonları ölçülür.
Aldıkdan sonra zaten km ye bağlı olarak motor açılır , yataklar sekmanlar sübaplar gözden geçirilirlir .genelde kullanılan malzeme;
Takım conta, sekman seti, palet, zincir, yatak seti, yag filitredi yağ, benzin filitresi dir.
Diğer türlü düşünürsek sizin listede subaplar yok ,vanoslar yok,triger zinciri ve paletleride yok, knock sensörleri, oksijen sensörleride yok vs... Uzar gider
Siz yatak sardınız rektifiyeye 1200-1800 tl işcilik verdiniz diye bütün 540i lerde aynı sorun çıkıyor yada çıkıcak diye bir durum söz konusu olamaz diye düşünüyorum
Bügüne kadar 6 tane 540 alıp satmış , motor açmış , açtırmış biri olarak yazıyorum.
“Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”
e34 540i kullanan bırı olarak soyluyorum 1 seneden fazla kullandım yenıden motor yapmak zorunda kaldık yarım yamalak ıscılıgı kesınlıkle kabul etmez yan sanayı parcayı sevmez her ne kadar 520 kasayla aynı gorunsede cok parcası bulunmaz bulunsada cok pahalı ben a'dan z ye motora 10 bın cıvarı gıttı kı ıvır zıvırı harıc bende extra gotunde m5 kılıt vardı sana tavsıyem alıcaksan kesınlıkle yenılemen lazımkı motoru ıcıne sınerek bınebılesın yoksa cok ugrasırsın oda usta ellerde bırının yapması lazım kasaplara verırsen vay halıne
Ben değiştirdiğim ve fiyatını bildiğim şeyleri yazdım. Rektefiye civarı 400 TL ye iş yapıyor , rektefiyeci var 3000 e yapıyor. 8 Silindir motorun rektefiyesi , artı kapak işçiliği , yalama olan alüminyum dişlerin helicoil işlemi vs çok rahat 1500TL tutuyor.
Sen değişmedin diye bu parçalar açılan motorlarda sağlam sanma. Zaten piyasa da motor yapmayı bilen çok usta olduğu için bu arabaların çoğu bu şekilde. İnsan bineceği arabanın motorunu yaparken 3'e 5'e bakmıyor.
Satacağı arabanın motorunu kör topal toplamak basit. Rektefiyesi de para tutmuyor zaten o zaman.![]()
yedek parça fiyatı olarak 30 ve 40 motorların 20 motorlarla bu kadar arasında fark olduğunu bilmiyordum.bu paraların yanında çerez kalabilecek bi fiyata yaptırmıştım m20 yi , a dan z ye ne var ne yok değiştirmiştik
Allaha şükür buğüne kadar topladığım yada toplattığım hiç bir motorda sıkıntı yaşamadım.
Bmw leri ve ustalarını azçok bilirim, rektifiyecileride
Siz standart motor toplamadınız anlaşılan . Çünkü bügün ortalama 20 yıldır piyasada olan standart motoru toplatıp sorun yaşıyorsanız , kesinlikle ustanızı yada rektifiyecinizi gözden geçirin.
Benim demek istediğin siz hararet yapmış motor aldınız, saplamakar rasgele sıkılmış yalama olmuş diye ,yada zamanında su pompası değişmemiş hararete dıkkat edılmemiş bir arac aldınız diye bütün 540 larda aynı sorun olucak diye bişey yok. Hararet yapmıyan , komresyonları düzgün olan,vanosları , zinciri şıkırdamıyan bir 540 zaten çalışınca kendini belli eder rolantide durması ,ilk marşı.
Nedense piyasadaki 540 ların %90 ındaki sesi sorduğumda ya sübap ayarı istiyo, yada vanosu ayarlancak oluyo![]()
“Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”
“Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)