User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: E34 v8 motorlar hakkında

  1. #20
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaçtane asker varsa okadar sorun oluyo sıralı ıyıdır

  2. #21
    burkaykalyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piston 1000 TL
    TakımConta 1000 TL
    Rektefiye 1200 TL-1800 TL
    Krank 1000 TL-1500 TL
    Yataklar 800 TL
    Yağ pompası 1400 TL
    Su pompası yan sanayi 250 TL
    İşçilik 2000 TL
    Benzin filtresi 20 TL
    Yağ filtresi 20 TL
    Motor yağı 8lt 300 TL

    Siz toplayın , benim canım acıdı bir kez daha
    10.090 net pazarlıkla 10.000

  3. #22
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piston 1000 TL
    TakımConta 1000 TL
    Rektefiye 1200 TL-1800 TL
    Krank 1000 TL-1500 TL
    Yataklar 800 TL
    Yağ pompası 1400 TL
    Su pompası yan sanayi 250 TL
    İşçilik 2000 TL
    Benzin filtresi 20 TL
    Yağ filtresi 20 TL
    Motor yağı 8lt 300 TL

    Siz toplayın , benim canım acıdı bir kez daha
    Her aldıgın motorda piston grank değiştircen diye bır kuralmı var ?
    Rektifiyeciye 1200-1800 ne işlemi için veriyorsunuz ?
    Subaplar değişmedimi ?
    Yag pompası değişmiş fakat triger palet be zincirleri yazmamışsunız ?

    Zaten bir araç alırken çalışıp yürüyen araç alınır benim bildiğim, cihaza bağlanır vanoslar ve elektronik aksam kontrol edilir, kompresyonları ölçülür.

    Aldıkdan sonra zaten km ye bağlı olarak motor açılır , yataklar sekmanlar sübaplar gözden geçirilirlir .genelde kullanılan malzeme;

    Takım conta, sekman seti, palet, zincir, yatak seti, yag filitredi yağ, benzin filitresi dir.

    Diğer türlü düşünürsek sizin listede subaplar yok ,vanoslar yok,triger zinciri ve paletleride yok, knock sensörleri, oksijen sensörleride yok vs... Uzar gider

    Siz yatak sardınız rektifiyeye 1200-1800 tl işcilik verdiniz diye bütün 540i lerde aynı sorun çıkıyor yada çıkıcak diye bir durum söz konusu olamaz diye düşünüyorum

    Bügüne kadar 6 tane 540 alıp satmış , motor açmış , açtırmış biri olarak yazıyorum.
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  4. #23
    yusufbatırel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    e34 540i kullanan bırı olarak soyluyorum 1 seneden fazla kullandım yenıden motor yapmak zorunda kaldık yarım yamalak ıscılıgı kesınlıkle kabul etmez yan sanayı parcayı sevmez her ne kadar 520 kasayla aynı gorunsede cok parcası bulunmaz bulunsada cok pahalı ben a'dan z ye motora 10 bın cıvarı gıttı kı ıvır zıvırı harıc bende extra gotunde m5 kılıt vardı sana tavsıyem alıcaksan kesınlıkle yenılemen lazımkı motoru ıcıne sınerek bınebılesın yoksa cok ugrasırsın oda usta ellerde bırının yapması lazım kasaplara verırsen vay halıne

  5. #24
    JaSoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10000 max. diyelim ama 5000 de çok az...

  6. #25
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı I-HANN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her aldıgın motorda piston grank değiştircen diye bır kuralmı var ?
    Rektifiyeciye 1200-1800 ne işlemi için veriyorsunuz ?
    Subaplar değişmedimi ?
    Yag pompası değişmiş fakat triger palet be zincirleri yazmamışsunız ?

    Zaten bir araç alırken çalışıp yürüyen araç alınır benim bildiğim, cihaza bağlanır vanoslar ve elektronik aksam kontrol edilir, kompresyonları ölçülür.

    Aldıkdan sonra zaten km ye bağlı olarak motor açılır , yataklar sekmanlar sübaplar gözden geçirilirlir .genelde kullanılan malzeme;

    Takım conta, sekman seti, palet, zincir, yatak seti, yag filitredi yağ, benzin filitresi dir.

    Diğer türlü düşünürsek sizin listede subaplar yok ,vanoslar yok,triger zinciri ve paletleride yok, knock sensörleri, oksijen sensörleride yok vs... Uzar gider

    Siz yatak sardınız rektifiyeye 1200-1800 tl işcilik verdiniz diye bütün 540i lerde aynı sorun çıkıyor yada çıkıcak diye bir durum söz konusu olamaz diye düşünüyorum

    Bügüne kadar 6 tane 540 alıp satmış , motor açmış , açtırmış biri olarak yazıyorum.

    Ben değiştirdiğim ve fiyatını bildiğim şeyleri yazdım. Rektefiye civarı 400 TL ye iş yapıyor , rektefiyeci var 3000 e yapıyor. 8 Silindir motorun rektefiyesi , artı kapak işçiliği , yalama olan alüminyum dişlerin helicoil işlemi vs çok rahat 1500TL tutuyor.

    Sen değişmedin diye bu parçalar açılan motorlarda sağlam sanma. Zaten piyasa da motor yapmayı bilen çok usta olduğu için bu arabaların çoğu bu şekilde. İnsan bineceği arabanın motorunu yaparken 3'e 5'e bakmıyor.

    Satacağı arabanın motorunu kör topal toplamak basit. Rektefiyesi de para tutmuyor zaten o zaman.

  7. #26

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yedek parça fiyatı olarak 30 ve 40 motorların 20 motorlarla bu kadar arasında fark olduğunu bilmiyordum.bu paraların yanında çerez kalabilecek bi fiyata yaptırmıştım m20 yi , a dan z ye ne var ne yok değiştirmiştik

  8. #27
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 silindiri 700 800 gıbı yapıyolarsa 1500 8 sılındır rahat tutar

  9. #28
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben değiştirdiğim ve fiyatını bildiğim şeyleri yazdım. Rektefiye civarı 400 TL ye iş yapıyor , rektefiyeci var 3000 e yapıyor. 8 Silindir motorun rektefiyesi , artı kapak işçiliği , yalama olan alüminyum dişlerin helicoil işlemi vs çok rahat 1500TL tutuyor.

    Sen değişmedin diye bu parçalar açılan motorlarda sağlam sanma. Zaten piyasa da motor yapmayı bilen çok usta olduğu için bu arabaların çoğu bu şekilde. İnsan bineceği arabanın motorunu yaparken 3'e 5'e bakmıyor.

    Satacağı arabanın motorunu kör topal toplamak basit. Rektefiyesi de para tutmuyor zaten o zaman.
    Allaha şükür buğüne kadar topladığım yada toplattığım hiç bir motorda sıkıntı yaşamadım.

    Bmw leri ve ustalarını azçok bilirim, rektifiyecileride

    Siz standart motor toplamadınız anlaşılan . Çünkü bügün ortalama 20 yıldır piyasada olan standart motoru toplatıp sorun yaşıyorsanız , kesinlikle ustanızı yada rektifiyecinizi gözden geçirin.

    Benim demek istediğin siz hararet yapmış motor aldınız, saplamakar rasgele sıkılmış yalama olmuş diye ,yada zamanında su pompası değişmemiş hararete dıkkat edılmemiş bir arac aldınız diye bütün 540 larda aynı sorun olucak diye bişey yok. Hararet yapmıyan , komresyonları düzgün olan,vanosları , zinciri şıkırdamıyan bir 540 zaten çalışınca kendini belli eder rolantide durması ,ilk marşı.

    Nedense piyasadaki 540 ların %90 ındaki sesi sorduğumda ya sübap ayarı istiyo, yada vanosu ayarlancak oluyo
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  10. #29
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dorukky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 silindiri 700 800 gıbı yapıyolarsa 1500 8 sılındır rahat tutar
    Rahat tutar ama kapak, blok taşlama 8 gömlek çakma , takım sekman, subap taslama, kol burc değişimi ve ayarı , ana yatak kol yatak değişimi vs yapılırsa ve gömlek sekman rektifiyeciden olursa bu rakkamlar gayet normal derim
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •