User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
107 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Hondanın Yeni Turbo Motoru (( HR-412E ))

  1. #20
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Valla bence 300 civarında olur yol versiyonu, Honda'cılar Ring'de en hızlı Hatch olmayı hedeflediklerini belirtmişlerdi daha önce de

  2. #21
    Akın Sarıkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonunda hondanın da harama el sürdüğü günleri gördük eyvah eyvah

  3. #22
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izmirlicem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.5 bar basıyomuş turbo, sıkıştırma oranı 12.5, Çap x Strok: 81 × 77.4 mm, japonca bi siteden çevirdim ama beygir gücü hakkında bişey yok.başka kaynaklarda 300 hp üstü olcağı yazıyo
    o turbo o basınç o sıkıştırmayla verdiği güç çok çok fazladır..bana sorarsan o şekilde en az 650 700 çıkarır.

  4. #23
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izmirlicem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.5 bar basıyomuş turbo, sıkıştırma oranı 12.5, Çap x Strok: 81 × 77.4 mm, japonca bi siteden çevirdim ama beygir gücü hakkında bişey yok.başka kaynaklarda 300 hp üstü olcağı yazıyo
    Bu değerlere göre kabaca hesapladım, 1670cc silindir hacmiyle, 450-500 bg civarı olması gerekli.
    Fotolarda turbo küçük duruyor ama birşey yapmışlardır ona da.

  5. #24

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manifold muhtesem iscilik
    Turbonun palleri acaba toz icin mi kapali yoksa saklmak mi istediler. Dump valve in de kapali ama yinede degisik bir dizayn cikabilir.

    Ayrica carbon airbox un altinda ITB var gozuken. Umariz seri uretim
    Modeli de itb li olur

  6. #25
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seri uretım 1300 kılo onden ceker bır aracın 260-270 hp nın ustunde olacagını sanmıyorum.

    oda 2.0 yada 1.8 olursa. 1.6 motoruda o kadar guclu yapmazlar serı uretımde.

    o emme egzoz manıfoltları ve turbo fabrıkasyon bır cıvıc ıcın hayalden baska bısey degıl

  7. #26
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kasa olarak hoş geldi yollarda görürsek istekler artıcaktır o basıncın sesini

  8. #27

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kimse carbon airbox krom manifold koymaz tabiki seri uretim araca. Ferrariyi disarida tutuyorum.

    O buyuklukte bir turbo da sehir ici icin imkansiz.

    Fakat ben itb icin umutluyum yinede. Dunyadaki ikinci itb+turbo motor olabilir.

    internal lar saglam olursa yeni cupra geliyor demektir. Hayirlisi

  9. #28
    h.savas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    .....
    Mesaj
    4.807
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nasıl bi headers o ..
    tabi ya ...

  10. #29
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.647
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başarılı
    hep standart fabrika çıkış bi hondam olsun istemişimdir
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  11. #30
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kimse carbon airbox krom manifold koymaz tabiki seri uretim araca. Ferrariyi disarida tutuyorum.

    O buyuklukte bir turbo da sehir ici icin imkansiz.

    Fakat ben itb icin umutluyum yinede. Dunyadaki ikinci itb+turbo motor olabilir.

    internal lar saglam olursa yeni cupra geliyor demektir. Hayirlisi
    Motoru hazırlayan mühendis bizim foruma üyeymiş. .... şöyle olsa böyle olsa yorumlarını okumuş, type R konularını okuyunca bi araba yapalım alayına efsane olsun demiş bu manifoldla çıkıçakmış piyasaya egsoz ve external wastegate borularıda kaputtan çıkıcakmış

  12. #31

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oyle birsey olsa ya hakkaten. Full race manifoldlarla ciksa ctr ler

  13. #32
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izmirlicem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.5 bar basıyomuş turbo, sıkıştırma oranı 12.5, Çap x Strok: 81 × 77.4 mm, japonca bi siteden çevirdim ama beygir gücü hakkında bişey yok.başka kaynaklarda 300 hp üstü olcağı yazıyo
    sıkıştırma yı arttır basıncı uçsun araba sonra. yok öyle bi dünya.

    sıkıştırma oranı 12,5 olamaz, turbo benzinli araçlarda sıkıştırma oranı düşük seçilir.

    edit: aşırı besleme araçlarda dinamik sıkıştırma(motor iş yaparken ulaştığı sıkıştırma) fazla olacağı için belli limitlerden sonra özellikle stock motorlarda sorun yaşanabilir, yüksek sıkıştırma nedeniyle motor biraz daha sıcak çalışabilir bu sıcaklık motora zarar verebilir yakıt kalitesi nedeniyle motor kırabilir vs gibi nedenlerden dolayı sıkıştırma oranını düşürmek mantıklı olur.
    2,5 bar da çok iddalı ayrıca.


  14. #33
    FAGE12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    ADYMN
    Mesaj
    1.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkes bi gün hondacı olacak desenize
    Birgün Ölürsem Tabutumu 4kişi Taşıyacak Yaa. Öndekiler 1.60 Boylarında, Arkadakiler 1.90boylarında Olsun. Maksat Ön Biraz Basık Dursun

  15. #34
    SLH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Gelibolu & Tuzla
    Mesaj
    1.137
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olaya haram karıştıysa honda tehlikeli olur
    Alıntı ridwan_1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cocuklugumuz neydi be panpa

  16. #35
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.647
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emekli olunca çekerim bi tane çuff çuf
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  17. #36
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın üzerindeki turbo wtcc yarışları için geliştirilen bi turbo büyük ihtimallede araçın bu hali (yani turbolusu )sadece yarışlar yapılmış oalabilir seri üretime atmo bile çıkabilir.
    12,5sıkıştırma+itb+turbo hee vay arkaşdaş
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  18. #37
    mert_can 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    KKTC
    Mesaj
    5.479
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    güzel güzel 2015 te sıfır typer'a bineriz bide yazılım yaptırdınımı ohhh

  19. #38
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kimse carbon airbox krom manifold koymaz tabiki seri uretim araca. Ferrariyi disarida tutuyorum.

    O buyuklukte bir turbo da sehir ici icin imkansiz.

    Fakat ben itb icin umutluyum yinede. Dunyadaki ikinci itb+turbo motor olabilir.

    internal lar saglam olursa yeni cupra geliyor demektir. Hayirlisi
    k20de stcok blok 500 hp sorunsuz kullanıyorsun zaten NA aracta. orjınalden turbolu bı honda makınesının saglamlıgını tartısmakabesle ıstıkal

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •