+1
Hondayı falan çekememezlik değil, konu honda olunca 1in 5 hatta 15 yapılması![]()
Buyurunuz 1*,
310hpBODY – BMW 320si E90, 4 doors.
ENGINE – turbocharged 4-cylinder in line, longitudinally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; displacement: 1598 cc; bore x stroke: 77 x 85.8 mm; compression ratio: 12.5:1; engine management: Cosworth Pectel MQ 12; lubrication: dry sump.
Buyurunuz 2;
1*=Bmw 3.20 tc (1598cc)BODY – SEAT León Cupra, 5 doors.
ENGINE – turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; compression ratio: 12.5:1; displacement: 1595 cc; bore x stroke: 82.5 x 74.6 mm; engine management: Magneti Marelli Marvel; lubrication: Dry sump.
1*=Fia Wtcc linki bmw
2*=Fia Wtcc linki seat
yarış motorunda ilk kez yapılan birşey de değilmiş yani
Baştan beride olmaz yapılamaz diye birşey söylemedim ayrıca yapılır, ama dünya pazarlarına satılmaz dedim. Yani cadde de fabrikasyon 12.5:1 cr, + turboşarj hayalden öte değil günümüzde.