User Tag List

Sayfa 6/9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
154 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Yeni Clio Rs 200 Martta Türkiye'de

  1. #96
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Murat Ören Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chris abinin testinde hiç öyle bir izlenim oluşmadı mesela ki dikkatlice tekrar izledim ikisini de, vites değişimleri ile alakalı.

    Eğer varsa bir gecikme (ki sanmıyorum hala dediğim gibi, bir tek Autocar'ın testinde öyle bir durum gördüm, test aracından kaynaklı da olabilir) yazılımsal güncelleme ile halledilir diye düşünüyorum keza DSG - Stronic de de zamanla yavaşlıyor yeni yazılım ile tekrar hızlanıyor

    GT86 ile kıyaslamak cidden saçma olmuş. Sonuçta en başta birisi RWD diğeri FWD, onu da geçtim GT86 nın ağırlık merkezinin ne kadar yere yakın, ağırlık dağılımının ne kadar lineer olduğunun herkes farkındadır sanırım, keza arabanın üretilirkenki sloganı bile "Fun to drive car" idi, which means "sürüş zevki" yani

    Tur zamanlarını da ekliyim, gerçi Clio daha ölçülmemiş görünüyor ama ilerde karşılaştırırız.

    Toyota GT-86 lap times and specs - FastestLaps.com
    Renault Clio RS 200 EDC lap times and specs - FastestLaps.com

  2. #97
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi her ne kadar farazi olsa da iki araç hakkında bazı teknik esaslara dayanarak karşılaştırma yapılabilir. Gti ile rs ciddi rakip olacaklar.. Rakamsal olarak olmasa bile yollarda enazından..

    Şöyle genel olarak verilere bir bakarsak

    Gti : 1390 cc , 6200 rpm de 180 ps ve 250 nm tork ( 2000-4500 rpm ) veren bir üflemeliye sahip.

    Rs : 1618 cc, 6000 rpm de 200 ps ve 240 nm tork ( 1750 - 5500 rpm ) veren bir üflemeliye...

    Gti : 7 ileri dsg , 1270 kg (en boşu olsa gerek)

    Rs : 6 ileri edc , 1280 kg ile 1370 kg arasında degişecek (donanıma göre)
    1204 kg yazıyor uk versiyonunda.

    Gti : 0-100 : 6.9 sn , top speed 229 kph
    Rs : 0-100 : 6.7-6.8 sn, top speed 230 kph


    Gti : Yakıt : 7.5 / 5.1 / 5.9 lt (ş.içi / ş.dışı / karma )

    Rs : Yakıt : 8.1 / 5.1 / 6.3 lt (ş.içi / ş.dışı / karma )


    Veriler birbirine çok yakın. Rs de Normal, Sport and manual Race olarak 3 şekilde yönetilebiliyor şanzıman (shift time- 150 milliseconds ) Launch control var ve gerek ESC gerek ASR manuel olarak tamamı ile kapatılabiliyor.


    Yine ingiltere de fiyatlandırma vs 28 şubatta açıklandı, Nisan ortasında sipariş alınmaya başlanıp , haziranda da ilk teslimatları gerçekleşecekmiş. TR'de ilk teslimatlarda temmuzdan önce olmaz diye bekliyorum..


    BORKED
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  3. #98
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi her ne kadar farazi olsa da iki araç hakkında bazı teknik esaslara dayanarak karşılaştırma yapılabilir. Gti ile rs ciddi rakip olacaklar.. Rakamsal olarak olmasa bile yollarda enazından..

    Şöyle genel olarak verilere bir bakarsak

    Gti : 1390 cc , 6200 rpm de 180 ps ve 250 nm tork ( 2000-4500 rpm ) veren bir üflemeliye sahip.

    Rs : 1618 cc, 6000 rpm de 200 ps ve 240 nm tork ( 1750 - 5500 rpm ) veren bir üflemeliye...

    Gti : 7 ileri dsg , 1270 kg (en boşu olsa gerek)

    Rs : 6 ileri edc , 1280 kg ile 1370 kg arasında degişecek (donanıma göre)
    1204 kg yazıyor uk versiyonunda.

    Gti : 0-100 : 6.9 sn , top speed 229 kph
    Rs : 0-100 : 6.7-6.8 sn, top speed 230 kph


    Gti : Yakıt : 7.5 / 5.1 / 5.9 lt (ş.içi / ş.dışı / karma )

    Rs : Yakıt : 8.1 / 5.1 / 6.3 lt (ş.içi / ş.dışı / karma )


    Veriler birbirine çok yakın. Rs de Normal, Sport and manual Race olarak 3 şekilde yönetilebiliyor şanzıman (shift time- 150 milliseconds ) Launch control var ve gerek ESC gerek ASR manuel olarak tamamı ile kapatılabiliyor.


    Yine ingiltere de fiyatlandırma vs 28 şubatta açıklandı, Nisan ortasında sipariş alınmaya başlanıp , haziranda da ilk teslimatları gerçekleşecekmiş. TR'de ilk teslimatlarda temmuzdan önce olmaz diye bekliyorum..

    rs in özelliklerine bakılırsa fiyat farkının olması çok ama çok normal bence. tüm verileri gösteren ekran vs felanda cabası. dediğim gibi malesef ülkemizde spor araç sadece 60-200 olarak düşünüldüğü için hemen gti - rs karşılaştırması yapıldı.

    tekrar söylüyorum gti güçlü konforlu bir hothatch olabilir ama rs ile farklı. rs ağırlıklı olarak pist kullanımı için üretilmiş bana kalırsa...

  4. #99
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Bence ufak arabasıyla hızlı viraj dönmek isteyenlere göre RS daha çok

  5. #100

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben çok begendim şahsen
    4 kapı olması satış grafiğini arttıracaktır
    ayrıca 1.4 tsi motorlar piyasada yokken kimse verimliliğini bilmiyordu
    o yüzden bende bi vag cı olarak diorum ki neden rs in motor verimliliği düşük olsun ???
    herşeyi zaman gösterdiği gibi bunuda zaman göstericek , doğmamış çocuga don biçmenin alemi yok
    şuda unutulmamalıdır ki ÇOĞU zaman için turbo > n/a (turbo çıkmasına üzülenler için yazdım)
    atmosferiğe dökülen paranın tamamı ile aradaki fark nirvana boyutlarını alabilir

    edit ; N/A king hondalar bile ilerleyen günlerde turbo halleriyle bizi selamlayacak bakalım herşeyi zamanla görücez..

  6. #101
    weST.27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    keşke 2 kapı olsaydı eski rs in yanından geçemez

  7. #102

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnsanlar turboya karşı değil sadece spor araç kavramından geliyor atmosferik taraftarlığı. Saf spor araç benim görüşüme göre de atmosferik olmalı fakat çokta takılmam buna. GTİ günlük kullanım adına daha uygun olacaktır RS daha sert, daha agresif olur keza fransız ekolü de böyledir. Ayrıca Emisyon mevzusu turboya ilgiyi çok arttırdı. Bu emisyon kuralları yararlıdır buna bir şey demem fakat eğer bu durum olmasaydı günlük kullanılan modellerde bu kadar çok turbo nesli göremezdik.

  8. #103
    AYDIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul / TURKEY
    Mesaj
    76
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O paraları verdikten sonra GP alınır sıfır . Benim gözümde ederi 55-60 bin. İşim gereği EDC'yide DSG'yide kullandım. EDC ani güç ihtiyaçlarında ne yapacağını şaşırıyor. RS 'te belki bunu düzeltmişlerdir. Malzeme kalitesini konuşmaya gerek yok zaten.

  9. #104
    mert_can 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    KKTC
    Mesaj
    5.476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    eğer 100 bine gelirse golf r alırım daha iyi uzun zamandır bekliyodum ama fiyatı hüsran oldu ne yazıki yolda fazla göremem bundan
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

  10. #105
    Anti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Renault bayii çalışanı bir arkadaş varsa aramızda, şu araç hakkında biraz bilgi sızdırması mümkün müdür?

    Tam olarak ne zaman piyasaya sürülmesi planlanıyor, fiyat aralığı ne olacak, vergi kabusu için bir önlem alınacak mı? Hala renk vermiyor Renault Türkiye..
    Alıntı JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
    Olm dayanamıyorum ya k20 olmadan hayatın tadı yok

  11. #106
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  12. #107
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clio'ya 100.000 TL mi? Saka yapiyor olmalisiniz... Degil RS, uzay yolu atilgan edition olsa gene verilmez bu rakam.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  13. #108
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 mart ?
    hahaushhahuas ula cihan yıktın ya akşam akşam
    DR. OWL

  14. #109

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gereksız o paraya

  15. #110
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fiyat belirsiz hatta arac hakkinda Mais'in bile haberi yok...

  16. #111
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni Clio Icon 1.5 dCi EDC 90 bg 54.300TL
    R-link
    Geri Görüş Kamerası
    Yedek Lastik
    Metalik Renk

    sadece bu dört opsiyonla fiyatı 59.050 TL

    Rs gelirse en az 80bin olur gibime geliyor. Renault uçuşlarda. daha önceki postlarda şu versiyoniçin 42bin denmiş şu an 49bin;
    Clio Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  17. #112
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni Clio Icon 1.5 dCi EDC 90 bg 54.300TL
    R-link
    Geri Görüş Kamerası
    Yedek Lastik
    Metalik Renk

    sadece bu dört opsiyonla fiyatı 59.050 TL

    Rs gelirse en az 80bin olur gibime geliyor. Renault uçuşlarda. daha önceki postlarda şu versiyoniçin 42bin denmiş şu an 49bin;
    Clio Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start..
    Yanlış düşünüyorsunuz. Çoğu aracın spor versiyonuyla dizel full versiyonu arasında dağlar yok.

    Hatırlatayım;

    Polo 1.6 TDI 90 PS Tiptr. DSG Comfortline 49.600 TL (sıfır opsiyon)
    Polo GTI 1.4 TSI 180 PS Tiptr. GTI 50.400 TL (sıfır opsiyon)

    208 GTi 1.6 THP 200 hp 59.900 TL
    208 ALLURE 1.6 HDi Auto6R Stop&Start 92 hp 51.400 TL


    Seat İbiza 1.6lt TDI CR 90 hp > Reference 41.400
    Seat İbiza 1.4 lt TSI 180 hp DSG > Cupra 48.300

  18. #113
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı m. ali öz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış düşünüyorsunuz. Çoğu aracın spor versiyonuyla dizel full versiyonu arasında dağlar yok.

    Hatırlatayım;

    Polo 1.6 TDI 90 PS Tiptr. DSG Comfortline 49.600 TL (sıfır opsiyon)
    Polo GTI 1.4 TSI 180 PS Tiptr. GTI 50.400 TL (sıfır opsiyon)

    208 GTi 1.6 THP 200 hp 59.900 TL
    208 ALLURE 1.6 HDi Auto6R Stop&Start 92 hp 51.400 TL
    rs malesef 1.6 sınıfının üstüne çıkıyor az bi cc farkı ile. yani ötv iki katı gibi.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  19. #114
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rs malesef 1.6 sınıfının üstüne çıkıyor az bi cc farkı ile. yani ötv iki katı gibi.
    Hadi ya bunu bilmiyordum.
    Kac cc abi ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •