User Tag List

Sayfa 2/8 İlkİlk 1234 ... SonSon
149 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: İstanbul Park Tüyoları

  1. #20
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orasi oyle tabi para sorunu yoksa en guzeli o.onun disinda gidisati yavaslatmis oluyorsunuz.benim etkinlikte hiz pek olmadigi icin sorun yoktu ama ben simdi girsem pistte yavas kalirim ayip olur
    Bu arada virajlar aslinda,keskin virajlar var genis oldugu icin alirim saniyorsunuz bi bakmissiniz disari savrulmussunuz keskinligi bazen hissedemiyorsun
    evet virajlara katılıyorum. geniş yol olunca, genel pist alanıda geniş olunca viraj giriş süratinizi kestiremiyorsunuz. piste birden fazla çıkma lazım.. bir kaç seans alındıktan sonra bir günde de virajları öğreniriz. her etkinlikte limitleri zorlarız.

  2. #21
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özellikle ilk deneyimi olanlar çok zorlamaz diye tahmin ediyorum zaten gerek de yok... etkinlikler devam ederse bir müddet sonra ezberleriz zaten pisti
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duzgun fren balatasi sart, zarar vermek istemiyorsaniz isindigini anladiginizda yarim tur pas gecin. Yag seviyesi ve yag kacaklarini iyi kontrol edin orada adrenalinden anlamazsiniz yuksek ihtimal. Guzel lastik is yapar ama normal lastiklerde yoldakinden fazla tutunacaktir.

    Yag sicakligi, yag basinci kontrolu bazi araclar icin sart. Her hangi bir yag kacagi vb. icin kesin 1 litre yag bulundurun, aksilik o ya motor yag kapagi cikti mesela bende Yekta da yag varmis getirdi ekledik devam.

    Lastik basinclariniz tur attikca yukselecek ve isiyla beraber sizi daha riskli bolgelere tasiyacaktir bunun icinde sogutmaniz gerekli. Tavsiye lazimsa 2 turda bir yarim tur pas gecin. Araclarimiz icin en onemli sey istanbul park ta bu bana kalirsa.

    Virajlara gelince, herkesin ufak tefek yol arabalarina yakin videolar izleyip pistte yavas yavas hizlanmasini tavsiye ederim. Buradan kalkip orada sunu yap bunu yap demek bana gore yanlis. Bir kamera edinin, seans bitiminde video yu izleyin cok fazla sey fark edeceksiniz videoda.

    Istanbul Park ta hizli gidebilmek icin bazi virajlarda kendinizi cidden korkutacak hizlarda girmeniz lazim onu da belirteyim. Bir arkadasimin soyledigi gibi " Eger kendi limitinde degilde otomobilinin limitinde gitmek istiyorsan kendini cok korkutman ve ondan biraz daha hizli gitmen lazim" : ) Cok begenmistim bu lafi

  4. #23
    HALDUN!
    Misafir
    bende geçen hafta ilk deneyimimi yaşadım normal asfaltla gerçekten alakası yok aşırı tutuş söz konusu bu sebeplede ön takıma cok fazla yuklenıyoruz ıster ıstemez. Frenler çok önemli duzluklerde guzel hızlara cıkıp frenajı sonuna kadar kullanırsanız balatalara yüklenmiş oluyoruz.(balataları yarım olanlar bile bence dıkkatlı davranmalı) lastikte çok önemli pistten sonra lastıklerimde gözle görulur ve hıssedilir erime oldu artık diş yok son olarakta baskı ben 2. turu tamamladıgımda baskı kokusu sardı her yerı 3. turu yavas sogutma turu gibi atmak zorunda kaldım. Ama herkese tavsıye ederım son derece keyıfli uç noktalarda bir sürüş yaşıyosunuz normal sokakta caddede gazlamayla zerre alakası yok ve transponder mutlaka alın ben almadım çok pişmanım

  5. #24
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın yürüyeni gerçekten önemli. hele ki coiloverın tamamen pist için yapıldığını anlıyorsunuz. verdiğim her kuruşu hak etti. ve bunca zaman şehir içinde coilover kullandığım içinde pişman oldum. yazık etmişim coiloverlara..

  6. #25
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mcy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın yürüyeni gerçekten önemli. hele ki coiloverın tamamen pist için yapıldığını anlıyorsunuz. verdiğim her kuruşu hak etti. ve bunca zaman şehir içinde coilover kullandığım içinde pişman oldum. yazık etmişim coiloverlara..
    çok doğru bir tespit, coiloverların amacı zaten bu tarz kullanımlar, sekme derdi yok çukur derdi yok, yükseklik ve sertliği ayarlayıp yatma kalkma derdi olmadan gazlamak...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #26
    therev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    frenler 20 dakikada hemen bitiyo. padokta el freni ile durmak zorunda kaldik. piste ilk cikan gruplar daha dikkatli olmali yer tozlu oldugundan araclar kayiyor.
    Alıntı doncarlo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elin oğlu mars için tarih veriyor biz halen kesicide honda yürütüyoruz.
    RUH CZT

  8. #27
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En tehlikelisi 11. viraj gibi gözüküyor izlediğim videolardan da tahmin ettiğim kadarıyla bir anlık hata yüksek hızlarda olduğu için büyük tehlikeler oluşturabilir

  9. #28
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar ciddi anlamda piste gelmeden önce balatalarını kontrol ettiren oldu mu? yani durumu nasıldı?

    aracımda e39 M5'in orj fren sistemi var 330 mm çaplı ve de balata olarak ferodo taktım yeni... bazı araçlar hiç sıkıntı yaşamamış bazı araçlar ise balataları bitirmiş, arkadaşımın 330ci si çekiciyle gitti mesela eve balata artık saca inmişti... bunun sebebi pist mi yoksa kullanım tarzı mı? TaGo diyor ki passat CC ile hiç sıkıntı yaşamadım, hatta pistin üzerine 2.000 km daha yaptı İzmir'e gidene kadar...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  10. #29
    Velter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her şeyden önemlisi konsantre olunmalı tamamen, bir anlık dikkatsizlikle temas yaşayabilirsiniz.

  11. #30
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en güzeli çıkınca ilk 1 2 tur temkinli olmak sanırım, olunabilirse tabi
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  12. #31
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Buğra'nın telefonunu almak için bir arkadaş aramıştı beni aracını hatırlamıyorum ama balataları bitmiş çektirmek istiyordu galiba.

    Benim balatalarında 4-5k ömrü var değiştiripte girsem yeni balatalar piç olucak bu sefer kararsızım :S

  13. #32
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En tehlikelisi 11. viraj gibi gözüküyor izlediğim videolardan da tahmin ettiğim kadarıyla bir anlık hata yüksek hızlarda olduğu için büyük tehlikeler oluşturabilir
    11. viraj yokuş yukarı benim arac 1.4 olduğundan bildiğin yavaşlıyordum çıkışta tehlike falan kalmıyordu euheu

    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ciddi anlamda piste gelmeden önce balatalarını kontrol ettiren oldu mu? yani durumu nasıldı?

    aracımda e39 M5'in orj fren sistemi var 330 mm çaplı ve de balata olarak ferodo taktım yeni... bazı araçlar hiç sıkıntı yaşamamış bazı araçlar ise balataları bitirmiş, arkadaşımın 330ci si çekiciyle gitti mesela eve balata artık saca inmişti... bunun sebebi pist mi yoksa kullanım tarzı mı? TaGo diyor ki passat CC ile hiç sıkıntı yaşamadım, hatta pistin üzerine 2.000 km daha yaptı İzmir'e gidene kadar...
    abi ben piste çıkmadan 2 gün once 4 disk 4 balata aldım

    oyle çok sert gidemediğim halde lastiklerimin tutunmasıda iyi olduğundan frenlere çok yük bindi

    20dk sonrası durum bu şekildeydi ama ne diskim nede balatam bitti


    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  14. #33
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son organizasyonda 1saat döndüğüm için ufak tefek bilgiler verebilirim sanırım.Öncelikle aracınızı çok iyi hazırlamalısınız.Nedir bu hazırlıklar ön takımın sorunsuz olması(hızlı virajlarda kaza riskini azaltmak adına)disklerin fazla torna görmemiş olması balataların kesinlikle yeni olması(ben yeniyle çıktım şu an bitik hepsi arka dahil),fren hidroliğinin eski olmaması ve yüksek ısıya dayanıklı bir hidrolik olması ayrıca mümkünse fren hortumları çelik olursa beklenmedik anlarda büyük faydasını görürsünüz güvenlik için lazım bu.Burdan şu viraj bu viraj diyemeyeceğim aracınızı ve pilotajınızı en iyi siz bilirsiniz ama arka düzlükte 210 gördüm düzlüğün sonunda lastiğin faydasını anlatamam size.Kesinlikle 2turda 1tur dinlendirin toplam 6tur sığdırırsınız seansa ve aracı soğutma turundan sonra sokarsınız içeri çok faydalı olur bende otoparka girerken 5-10km hızla önümdekine çarpacaktım az daha fren tamamen iptal eğer dinlendirmezseniz.Normal yol lastikleri çok ama çok zorlanıyor arkadaşımın 0km conti sport 5leri önler çöp.Birde ne denir ona bilmiyorum kerb mi şikan mı o kenardaki şeyler pek haşır neşir olmayın onlarla lastik kesiyor üstüne tam çıkmazsanız.İlk seansta kesinlikle gaza gelmeyin gözünüze kestirdiğiniz bir araç varsa bile bırakın gitsin çünkü tanımadan gazlamak felaket demek ve ilk seansın sonunda anca tanımaya başlıyorsunuz viraj sayısı çok.Aracınızın sesini hareketlerini iyi gözlemleyin çok ağır şartları var anlamazsınız bi anda orası burası kırılıp bükülmesin.Birde siz kendinizi kollayın bazı arkadaşlar etrafa saygı göstermeyi bilmiyor.Kesinlikle iyi bir fren sistemi ve lastik en büyük dostunuz olacak.Şimdilik aklıma gelenler bunlar geldikçe yazarım.

  15. #34
    BamBam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel konu olmuş. Bu sefer gelemiyorum ama birdaha olursa inşallah diyelim, te Ankara'dan gelmek düşündürüyor.
    Neyse, ben ESP açık mı turluyorsunuz kapatıyor musunuz merak ettim? Yorumları alalım

  16. #35
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BamBam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel konu olmuş. Bu sefer gelemiyorum ama birdaha olursa inşallah diyelim, te Ankara'dan gelmek düşündürüyor.
    Neyse, ben ESP açık mı turluyorsunuz kapatıyor musunuz merak ettim? Yorumları alalım
    ben yürütmeyi düşünmüyorum, Armağan'la (Armageddon) beraber 8 kişi toplamaya çalışıyoruz çekici için...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  17. #36
    aslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL/Sultangazi
    Mesaj
    5.060
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla bir izleyici olaraktan 14.viraja yanlayarak girmek ve düzlükte çatara patara geçerek tüm alkışı almak sizler için paha biçilemez olur
    IMPOSSIBLE IS NOTHING

  18. #37

    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biz z3 le 40ın üstünde tur attık hiç yoktan , akşam saatlerine doğru arka balatalar öldü -yaklaşık 8-9bin km civarında balatalar-. Ön balatalarda öyle abartı bir aşınma yoktu.

    Balata tamamen bittiği için diskte değişti
    Form > Function

  19. #38
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rawr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biz z3 le 40ın üstünde tur attık hiç yoktan , akşam saatlerine doğru arka balatalar öldü -yaklaşık 8-9bin km civarında balatalar-. Ön balatalarda öyle abartı bir aşınma yoktu.

    Balata tamamen bittiği için diskte değişti
    sizin araç otomatik dimi?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •