User Tag List

Sayfa 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon
149 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: İstanbul Park Tüyoları

  1. #39
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    4. viraj için viraja erken girenler dikkatimi çekmişti, çok az daha geç girip daha başarılı bir apex çizgisi elde edilebilir diye düşünüyorum ben viraj çıkış hızı yükselir ki Murat abi o virajda farklı yöntemler deniyordu gördüğüm kadarıyla, videolarını izleyebilirsiniz.

    8. virajda ise ilk 2 dönüşte içe kapanmadan çıkış öncesi düzlüğe en dış en iç şeklinde girilebilirse iyi bir çıkış hızı elde edilir ortalama 120km/h ile döner orayı herhangi bir araba zaten ama hedef 135-140 olmalı diye düşünüyorum süre kasmayı düşünenler için

  2. #40

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim ön lastikler tahmini %25 filan aşındı balatalarda %50 gibi. ortalama 6 turda..

    frenler çok önemli bana göre 2 virajda çok hızlanıldığı için.
    sınırları çok zorlamazsanız lastikler çok gitmez.

    8 çok teknik bi viraj aracın mekanik yol tutuşu çok önemlı orada. arka düzlüğün oradaki virajda aynı şekilde
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  3. #41

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4. viraj için viraja erken girenler dikkatimi çekmişti, çok az daha geç girip daha başarılı bir apex çizgisi elde edilebilir diye düşünüyorum ben viraj çıkış hızı yükselir ki Murat abi o virajda farklı yöntemler deniyordu gördüğüm kadarıyla, videolarını izleyebilirsiniz.

    8. virajda ise ilk 2 dönüşte içe kapanmadan çıkış öncesi düzlüğe en dış en iç şeklinde girilebilirse iyi bir çıkış hızı elde edilir ortalama 120km/h ile döner orayı herhangi bir araba zaten ama hedef 135-140 olmalı diye düşünüyorum süre kasmayı düşünenler için
    aynen lewo güzel tespitler, katılıyorum.4tede farkli çizgiler mevcut.
    8 i de 145le dönmüş olarak aracın mekanik yol tutuşu çok önemli e birde gözü kara olucan hız yüksek olduğu için.
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  4. #42
    cumhur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dip gaz , dip fren

  5. #43
    bugramutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Bolu
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk defa çıkıcam pist koşullarında aracımın tepkileri ne olur kestiremiyorum ama aracımın sınırlarını bildiğim için zorlamadan keyif almaya bakıcam. virajları az çok f1 den de biliyorum. f1 2012 ve konsolla çok döndüm ama gerçeği eminim çok farklı olucaktır

  6. #44
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen lewo güzel tespitler, katılıyorum.4tede farkli çizgiler mevcut.
    8 i de 145le dönmüş olarak aracın mekanik yol tutuşu çok önemli e birde gözü kara olucan hız yüksek olduğu için.
    8. virajda limite yakın girildiği zaman aracın şase rijitliğinin ön plana çıktığını herkes görebilir, dediğin gibi limiti çok yüksek aracın mekanik yol tutuşunu çok ön plana çıkaran bi viraj 8 abi

    ben çıkmadım ama düşünüyorum bu org olmasa da yaz ortasında veya eylül gibi denk getirebilirsem herhangi bir organizasyonu

    Alıntı bugramutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk defa çıkıcam pist koşullarında aracımın tepkileri ne olur kestiremiyorum ama aracımın sınırlarını bildiğim için zorlamadan keyif almaya bakıcam. virajları az çok f1 den de biliyorum. f1 2012 ve konsolla çok döndüm ama gerçeği eminim çok farklı olucaktır
    aracın limitleri bildiğinin üzerinde çıkacak, emin olabilirsin o konuda.. yol asfaltı ile çok farklı tepkiler veriyor arabalar orda

  7. #45
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cumhur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dip gaz , dip fren

    Üç seans sonu çeyrek depo gaz no fren

  8. #46
    bugramutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Bolu
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın limitleri bildiğinin üzerinde çıkacak, emin olabilirsin o konuda.. yol asfaltı ile çok farklı tepkiler veriyor arabalar orda

    normalde de zaten cüssesinden beklenmiyecek bi yol tutuşu var. bazen şeytana uyduğum zamanlarda herhangi bir kopma yaşamadım hiç. latiklerim yeni 3000km olmamıştır. yürüyenimde sağlıklı bi balataları kontrol ettirmem ve genel kontrol yaptırmam lazım. bakalım neler yaşatıcak o gün bana kerata.

  9. #47

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar Istanbul Park, korfez gibi degil. Normal araclar icin bir maraton . Bu yuzden dip fren yapmaniza gerek yok, cok isitmayin. Balatam bitti diyen arkadaslar var, ben daha once bu balatalarla 3 Izmit korfez yaptim, sonra 40 dakika Istanbul park yaptim, 1 senedir de araba gunluk kullaniliyor bitmedi ne balata ne disk.. Hic bir anormallik yok. Disk kanalli EBC, balata Yellow Stuff EBC.

    Vitesleri yavas atin, debriyaji cok isitmayin dunya rekoru kirmiyoruz. Arabasini seven viraj yapsin cok isitmasin guzel sogutsun hic bir sorun cikmaz. Pist bu kadar kirici degil. Bir set pist lastiginiz olacak yeter.

  10. #48

    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mcy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin araç otomatik dimi?
    araç otomatik. 4 ileri , yakıt ve performans düşmanı
    Form > Function

  11. #49
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Istanbul Park, korfez gibi degil. Normal araclar icin bir maraton . Bu yuzden dip fren yapmaniza gerek yok, cok isitmayin. Balatam bitti diyen arkadaslar var, ben daha once bu balatalarla 3 Izmit korfez yaptim, sonra 40 dakika Istanbul park yaptim, 1 senedir de araba gunluk kullaniliyor bitmedi ne balata ne disk.. Hic bir anormallik yok. Disk kanalli EBC, balata Yellow Stuff EBC.

    Vitesleri yavas atin, debriyaji cok isitmayin dunya rekoru kirmiyoruz. Arabasini seven viraj yapsin cok isitmasin guzel sogutsun hic bir sorun cikmaz. Pist bu kadar kirici degil. Bir set pist lastiginiz olacak yeter.

    Bence sen kanallı diskin faydasını farketmeden çok görmüşsün.O soğuma kanalından dolayı balatanda daha az ısınmış ve performansını kaybedecek kadar yüksek ısıları görmediğinden hala sağlam haliyle bütün fren sistemin,daha az ısınıp hidroliğin falanda problem yaratmamış ama normal diskli araçların çoğunda kavrulma yaşandı.Bence pist ön takım falan için değil (araca göre değişir bu) asıl fren ve lastikler için çok kırıcı.Havalar serin olsa bu kadar yorucu olmazdı nispeten.

  12. #50
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birkaç güne bir video çeker eklerim, ideal çizgiyi gösterme adına.. *****, bizim iş yeri
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  13. #51

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence sen kanallı diskin faydasını farketmeden çok görmüşsün.O soğuma kanalından dolayı balatanda daha az ısınmış ve performansını kaybedecek kadar yüksek ısıları görmediğinden hala sağlam haliyle bütün fren sistemin,daha az ısınıp hidroliğin falanda problem yaratmamış ama normal diskli araçların çoğunda kavrulma yaşandı.Bence pist ön takım falan için değil (araca göre değişir bu) asıl fren ve lastikler için çok kırıcı.Havalar serin olsa bu kadar yorucu olmazdı nispeten.
    Kanallilar cok bomba isler degil , dip fren hic kullanmadim. Bazi yerlerde araci cok rahat biraktim ve en onemlisi cok soguttum. Koku geldi mi 50km lere kadar dustum. Araci incitmek istemeyen yavaslasin problem olmaz.

    On takimda en fazla rot balansiniz bozulur eger hali hazirda bir problem yoksa. Sokakta iyi bir cukura girmek pistten daha zararli..

  14. #52
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birkaç güne bir video çeker eklerim, ideal çizgiyi gösterme adına.. *****, bizim iş yeri
    Bari ayın 2'sinden önce ekle de örnek ol, işe yarasın

  15. #53
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada ben piste çıkmadan önce kilometreyi sıfırlamıştım. padok alanında park ettikten sonra 33,2 olarak gözüküyordu dip not olarak konuda kalsın.

    aracınızdaki aşınmaları bir seans olarak hesaplarsanız 33km boyunca aracınızın hiç durmadan aşınacağını hesaplayın.

  16. #54
    34ace97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Böyle bir konu açılması gerçekden faydalı olmuş çünkü çoğumuzun pist tecrübesi yok, neyin ne kadar aşındığı neye dikkat etmemiz gerektiğini öğrenmemiz iyi oluyor.

    Benimde merak ettiğim bir konu ise 1 seansda ortalama ne kadar yakıt sarfiyatı yaptığınız.Giden arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

  17. #55
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    15 lt / 100km yakıt ortalaması tuttursanız 5.5 lt gibi bir şey yapıyor 33 km de.. yarım depo civarı yakıtla çıkın derim ben

  18. #56
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34ace97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Böyle bir konu açılması gerçekden faydalı olmuş çünkü çoğumuzun pist tecrübesi yok, neyin ne kadar aşındığı neye dikkat etmemiz gerektiğini öğrenmemiz iyi oluyor.

    Benimde merak ettiğim bir konu ise 1 seansda ortalama ne kadar yakıt sarfiyatı yaptığınız.Giden arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.


    100km de ortalama 33litre civarıydı tüketimim.Ortalama 3dakikadan döndük desek nereden baksan 7tur civarı.5.3x7=...33km den saysak kolay hesap için 20dakikada 11litre etti yani 55TL temiz yakıt tabi araca ve kullanıma göre değişir

  19. #57
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15 lt / 100km yakıt ortalaması tuttursanız 5.5 lt gibi bir şey yapıyor.. yarım depo civarı yakıtla çıkın derim ben


    15litre ortalama?? çok iyimser..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •