typermelih Nickli Üyeden Alıntı
bende şöyle bir içimi dökim ozaman...bu aracı 2011 yılında aldım stok bir şekilde,ve başladım yapmaya.idda ediyorum şu türkiyede benden daha fazla tsi yada tfsi olarak aracını dolduran yoktur
revonun tüm motor kulağından tutunda şanzuman kulağı,hpa motor sports dsg yazılım hemde stage 4 olandan,okada bobine kadar ve toplamda 70.000 tl harcadım.benim en şanssız olduğum durum aracımın adanada olmasıydı,çünkü bu işi bilenler hep istanbuldaydı.çok şükür ne kırıldı nede bişey oldu araç.1 yıl önce aracın benzin pompasının içindeki itici kırlıdı ve emme egsentriğine zarar verdi.bu işlemi adanada yaptırdım.ama ozamandan bu zamanakadar giden araç bir gider bir gitmez oldu.sürekli p310 b arızası verdi.bayçuyu aradım dedimki bu aracın böyle bir arızası var sorun nedir?melih dedi sorun birçok yerden olabilir bu sebeple bana getirmen lazım.dedimki bayçu ben bu aracı sana 1000 km uzaklıktaki yere böyle ha dediğimde gönderemem .sen söyle ben burada baktırim dedim.kapalı konuştu sıkıntı ön pompa olabilir arka pompa olabilir dedi ve ben böyle aylarca kaldım ortada moralim çok bozuldu arayışa girdim...ne yaptıysak başarılı olamadık ,tabi bu arada bayçuya çok kırıldım vs vs...adanadaki 2 plus araçlarla deniyorum 210 km ye kadar yanyanayız.şaşırıyorum nasıl oluyor bu falan.dayanamadım bayçuyu aradım dedim sana bu aracı tırla gönderiyorum,tamam gönder dedi.tabi bu arada aracın içinde 100 oktan benzin tolıan karışık gönderdim.bayçu teste çıktı ve bu araçta bir sıkıntı var kasıyor kendini dedi.kendi daynolarına çıkardılar araç 6 avansta 462 hp verdi ve dayno eyrisi araç 7100 devirden sonra güç düşüyor.tuttular aracın egsentriklerine sentesine arka ve ön pompasına baktılar
sente yarım diş kaçık çıktı arka benzin pompa hortumu yırtık enjektorlerin altına gelen pullar yok ,egsoz sorunlu dedi sen bırak bakalım dedi,2 günde aracı bitirdiler.içerisinde benzin kalmadığı için avansı 4 e alıp, pompa benzini ile bu sefer 465 hp çıkardılar ve dayno eyrisi güç 7800 e kadar yükseliyor.levent y arkadaşım ,artık kardeşim diyorum dostum diyorum, kendisine hiçbir zorunluluğu olmadığı halde aracımla ilgilendi.daha 2 gün önce 100-200 ölçtü 4 avans 170 basınç
araç 7.8 derece çıkardı ve vidyoda var eğim ise 2.2.demekki yakıtla 6 avans dereceler çok daha iyi olacak.gece beni levent aradı dediki melih abi bak bu aracın şanzumanı yine olmamış vitesi yavaş atıyor nasıl olur levent erdem usta yeni şanzumanı söktü yaptı dedim.inan bana bu olmamış dedi,leventin kapalı otoparkı var ve sessiz bir ortam olması sebebiyle ,araçtan çıkan her sesi duyabiliyorsunuz.dediki vitesi geriye alıyorum yada D moduna alıyorum tıkırt diye ses geiliyor vites düşürüyor ekranda ama 1 saniye sonra araç tepki gösteriyor dedi...dsg mekatironik yada içindeki yazılımda bişey olma ihtimali yok ben bu sorunu kavramayı değiştirdikten sonra bu sorunları yaşadım.gelelim murat beyin kendini savunma şekline,herşey bukadar basit olamaz.sitede bağzı arkadaşlar yurt dışından parça tedariği yapıyor.alıyor getiriyor satıyor.ben şimdiye kadar 1 parçamı dahi başkalarının aracılığıyla getirtmedim,hep powershoptan aldım,garantinin olmayacağını yemin ediyorum sormadım.murat engin hep olayın iyi yerlerinden bahsettiği için şöyle güzel olacak böyle olacak dediği için hep hayaller aleminde yaşadım.demedimki murat peki bu parça sorunlu olursa neyapacaz ? onuda sordum gerçi oda 15 gün önce murat sorun var bu kavramada hala dedim,benim yapacak bişeyim yok hgp ile işini çözersin dedi.fakat ben bu parayı hgp ye vermedimki.haricen bu kavramaya verdiğim paranın haddi hesabı yok.garanti için nasıl almanyaya gönderim gidiş 300 dolar dönüş 300 dolar.oda hgp garantiyede sokmayabilirmiş vs vs ...bu saatten sonra insanlar ne yazarsa yazsın canları sağolsun sorun değil,ama kazanırım ama kaybederim bu davayı elimden geleni yapacam.tüm herşeyi çıkarttırıyorum yapılan alışverişin belgelerini vs vs .burada tek madur da ben değilim yiğit neden yazmıyor bu konuya bilmiyorum ama çocuk yaşadığı sıkıntıları yazsa destan olur benimki gibi...