8l s3 kullanıyorum ve sızede tavsıye ederım bence oem k04 turbosuyla fıltre, eksoz ,yazılım amortısörle keyıfle pıstte kullanılır
8l s3 kullanıyorum ve sızede tavsıye ederım bence oem k04 turbosuyla fıltre, eksoz ,yazılım amortısörle keyıfle pıstte kullanılır
Tarkan pist koşacaksan önden çekerle 400 hp lere sakın girme gerekı yok. Aynı şekilde S3 lerede gerek yok. Hemen hemen aynı karakteristikteler biri Fwd diğeri AWD olmasına rağmen. 400 hp hayalin varsa o zaman ya arkadan iter ya da 4WD alacaksın M3 subaru ya da evo gibi. Megane için şunu söyleyebilirim. Öne kilit gerekiyor. Yol tutuş stock olarak yaylı halinden daha iyi. Ben iki şekilde de kullandım yayları 1 ay sonra çıkardım. Kilit gerekmesinin nedeni benim arabam şu anda 290 hp civarında ve viraj içerisinden tork gelmeye başladıktan sonra araba tork steer olmaya başlıyor. Ağırlık içinde ön iki koltuğu çıkardığın zaman zaten 84 kilo atıyorsun. 9 kiloluk koltuklarla sana kazancı 66 kg. Arka koltuklarda 50 kilo civarında. eder 110 kilo. Jantlar gereksiz ağır oradanda jant başına 5 kilo desen 20 kilo etti 130 toplamda. Cam tavan iptali çok basit. Oradan da 50 kg 180 kg. Yani 1200 kiloya yaklaşıosun. Tampon demirlerini sök tamamdır. Ama istanbul park için megane mı hazırlarsın m3 mü dersen kesin m3 derim. Daha çok zevk alırsın. Kontrol daha zor olabilir limitte ama daha zevkli olur.
IN BOOST WE TRUST
alper hocam; sizin modifiyeler ile bir dönem baya ilgilwndim. zaten 400hp çok zor. o yüzden yakını dedim. bence hafif rs için maks 350hp ideal olur. inan 350hp 1200kg rs yüklüm3.den çok daha stabil döner. megane rs yol tutuşumda siizin arabaların üstünlüğü tartışılmaz
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
forumdaki williams ı düşünmezmisiniz acaba ? pistte iyi şeyler yapmazmı ki tam bilgim yok bu konu hakkında![]()
o araç çok özel. türkiyede tek, koleksyonerin alması daha iyi olur. clio cup araçları daha uygun olur benim için. satılık ilanı bilen varmı?
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
herkes turbo falan demiş ama bana göre Supercharger olmalı araç viraj çıkışlarında falan kesinlikle dokunduğun yerde güç olması önemli ki kontrolüde daha rahat olacaktır pistte. benim aklıma gelen araç olarak sadece pist kovalanıcaksa Porsche 944 olabilir değişik bir swaplı veya Pug 205GTI 'a turbo 16 swapı herşeyiyle ama tabi bilemiyorum nekadara maalolur![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
karşıda bitane üniversiteye gitmiştim otoparkında clio cup vardı satılıkmı bilmiyorum istenirse ulaşılabilir üniversiteyi unuttum
edit : kültür üniydi hatırladım
yurt dışında ingilterede sayısız clio rs track car projesi var. ama gerçekten çok fazla var. bence amaç sadece pist ise ve gündelik kullanmaya bir aracınız var ise direk whiters i alıp, düzgün bir coil takımı, roll cage ler ve daha iyi bir fren sistemi ile güzel şeyler yapabilirsiniz. hem canınız isterse deli gibi rollde kovalarsınız.
Palio Kit Car felan bakın. Hiç kasmayın bence.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
elde megane rs, clio rs ve cup, 207 rc, czt gibi veriler oluştu.
bunlardan coil ve aftermarket fren seçenekleri olanlar öncelikli tabi.
bu arada kimse iyi setuplı 1.4 tsi önermedi hayret
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Yukarıda eklenen EF videosundan sonra aklıma direk Bilal abinin hazırladığı EKK24 geldi , tam olarak aranan o araç bence fakat maliyet açısından düşündüğünüzün üstünde olur sanırım , fakat o kadar profesyonel şekilde olmasada o şekilde bi araç düşünülebilir yani N/A olarak EF-EG-EK swap K20 tarzı bişi![]()
Mapped by DR.ECU
clio cup?? sıralı şanzımanlı olması ve pist için hazırlanmış olması bence çok büyük bi etken
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)