bencede özellikle x drive almak daha mantıklı.arkadan itiş ile eksoz yazılım vs sonrası o güçlerde ciddi tutunma problemi olucak,xdrive her zemin ve yol koşulunda sorunsuz aktarır gücü.
INFINITE PERFORMANCE
Eger dediginiz gibiyse 4 ceker almak daha mantikli duruyor. Pist etkinliklerinde felanda guzel olur aslinda. Bu spor suspansiyon olayina ne diyorsunuz peki ? Bizim 3.20D'de spor suspansiyon vardi sertti araba yay takinca resmen demir oldu. Spor suspansiyonu iptal ettirmek mantiklimi sizce ? Yay takicam cunku
normal suspansiyonada yay takınca sekme vs yapmazmı yay sert amortisor yumuşak olunca yük yayda olucak
en azından spor sert amortisore yay daha verimli ve sağlıklı olur gibi geliyor bana
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
Bmw nın X drive sıstemını bıraz arastırın. Yanlama yada o tarz seylerde cok keyıf alamazsınız.
Tutus kaybı olucaktır ancak unutayınkı 300HP lık Bmw var dıff kılıtsız.
Suan ıcın 280-310HP arası oluyor. Gayet mantıklı bır otomobıl.
Ancak ne bekledıgınız onemlı...
ön cam görüş açısı çok kötü. ayrıca 150+ hızlarda rüzgar sesi çok fazla. keyifle binenler neye göre değerlendiriyorlar bilemiyorum.
M. The most powerful letter in the world.
4.20d düşünmüyor musun?Performans paketle birlikte fabrika çıkışı 200 hp ile geliyor,az yakar,güzel gider hemde arkadan itiş istediğin gibi yanla.
borusan ve kosiflerde 420d ve 428i xdrive alabiliyorsunuz.
Şuan için sadece bu 2 modeli getiriyorlar.
428i arkadan itiş neden getirmiyorlar anlamak çok güç, illa xdrive almaya zorlamak da nedir alıcıyı ?
Bmw gibi individual seçeneklere önem veren bi marka için büyük dezavantaj bence.
Bunları göz önünde bulundurun...
x drive la istediğin kadar dtc off yap arkadan iti araç zevkini vermez. + x drive ın aktarmadan kaynaklı güç kaybı cabası. Ama maalesef borusan şu an sadece xdrive getiriyor 28i de.
[I]CORVETTE C7 Z51 STINGRAYBMW X3 SDRIVE
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)