User Tag List

Sayfa 5/9 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
158 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Spor yayım kırıldı yardım istiyorum

  1. #77
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı therev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayir ne kadar kullandiniz ta technixde bokluyonuz. bu kafayla ilerlendigi icin zaten boyle vakalar oluyo. ben el yapimi coil ile(ank amortisor) orjinal fk coilover arasindaki farki birinci elden yasadim. biri durdugu yerde yag kaciriyodu, oburunu 80le bariyere caktim yamulmadi bile. bisey illa ucuz diye kalitesiz oldugu anlamina gelmiyo. bilip bilmeden sallamayin lutfen.

    el yapımı olanlada bariyere patlasan yamulmicaktı belki nerden biliyosun

  2. #78
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oznsrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    el yapımı olanlada bariyere patlasan yamulmicaktı belki nerden biliyosun
    el yapımı olanla barıyere carpmıs yamulmamıs zaten

  3. #79
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    milletin işini boklamayın!

    350tl custom coilover müşterinin ucuza kaçmasıdır başkada bişey değildir.
    Custom coilover'da aynı fiyata markalı coilover'da aynı fiyata gelir.
    Tek farkı markalı coilover'da amortisor patlarsa yurtdısına garantıye gonderıceksın onaylıcaklar yenısını gonderıcekler kargo gelıcek takıcaklar.
    Bu işlem ne kadar sürer? En az 10 gün bence.
    Custom coiloverda adamı ararsın en gec ertesi gün gidersin 2-3 saat içinde gülerek ayrılırsın.

    Ha şöyle bişey var coilover var coilover var.
    Farkı nedir diye sorarsanız?
    350tlye yapılan coiloverda amortisor işlem görmez.
    500-600tl yapılan coiloverda amortisor, miller, kovan kısalır amortisor sertleştirilir.

    Bu ikisi arasındaki en büyük önemi kısaltma ve sertleştirme taşıyor.

    Fabrikasyon coiloverdan dahada iyi düşer aracınız

    Ha sorarsanız, spor yay-spor amortisorde kullandım, 500liralık coilde kullandım, 300 liralıkta kullandım, presste kullandım, airde kullandım, yeri geldi kesik yay kullandım.
    Hangisi diye bi kavram yoktur paranız oldugu kadar yaparsınız bu kadar basittir.

  4. #80
    AEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    İstanbul - Eyüp.
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı low&slow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    milletin işini boklamayın!

    350tl custom coilover müşterinin ucuza kaçmasıdır başkada bişey değildir.
    Custom coilover'da aynı fiyata markalı coilover'da aynı fiyata gelir.
    Tek farkı markalı coilover'da amortisor patlarsa yurtdısına garantıye gonderıceksın onaylıcaklar yenısını gonderıcekler kargo gelıcek takıcaklar.
    Bu işlem ne kadar sürer? En az 10 gün bence.
    Custom coiloverda adamı ararsın en gec ertesi gün gidersin 2-3 saat içinde gülerek ayrılırsın.

    Ha şöyle bişey var coilover var coilover var.
    Farkı nedir diye sorarsanız?
    350tlye yapılan coiloverda amortisor işlem görmez.
    500-600tl yapılan coiloverda amortisor, miller, kovan kısalır amortisor sertleştirilir.

    Bu ikisi arasındaki en büyük önemi kısaltma ve sertleştirme taşıyor.

    Fabrikasyon coiloverdan dahada iyi düşer aracınız

    Ha sorarsanız, spor yay-spor amortisorde kullandım, 500liralık coilde kullandım, 300 liralıkta kullandım, presste kullandım, airde kullandım, yeri geldi kesik yay kullandım.
    Hangisi diye bi kavram yoktur paranız oldugu kadar yaparsınız bu kadar basittir.
    özür dilerim kanka büyüksün
    Zirve hala tek kişilik...
    Adalet bakanı.

  5. #81
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AEM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    özür dilerim kanka büyüksün
    eray git yaylarını tak takozda dolasma

  6. #82
    AEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    İstanbul - Eyüp.
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı low&slow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eray git yaylarını tak takozda dolasma
    ben yay sevmiyim
    Zirve hala tek kişilik...
    Adalet bakanı.

  7. #83
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı low&slow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    milletin işini boklamayın!

    350tl custom coilover müşterinin ucuza kaçmasıdır başkada bişey değildir.
    Custom coilover'da aynı fiyata markalı coilover'da aynı fiyata gelir.
    Tek farkı markalı coilover'da amortisor patlarsa yurtdısına garantıye gonderıceksın onaylıcaklar yenısını gonderıcekler kargo gelıcek takıcaklar.
    Bu işlem ne kadar sürer? En az 10 gün bence.
    Custom coiloverda adamı ararsın en gec ertesi gün gidersin 2-3 saat içinde gülerek ayrılırsın.

    Ha şöyle bişey var coilover var coilover var.
    Farkı nedir diye sorarsanız?
    350tlye yapılan coiloverda amortisor işlem görmez.
    500-600tl yapılan coiloverda amortisor, miller, kovan kısalır amortisor sertleştirilir.

    Bu ikisi arasındaki en büyük önemi kısaltma ve sertleştirme taşıyor.

    Fabrikasyon coiloverdan dahada iyi düşer aracınız

    Ha sorarsanız, spor yay-spor amortisorde kullandım, 500liralık coilde kullandım, 300 liralıkta kullandım, presste kullandım, airde kullandım, yeri geldi kesik yay kullandım.
    Hangisi diye bi kavram yoktur paranız oldugu kadar yaparsınız bu kadar basittir.
    İşte aradığım kan ...

    Anlat bakalım coilover nedir ?
    O amortisör ve üzrindeki yayın tansiyonunun otomobilin yoltutuşuna etkisi nedir ?

    Bir otomobilin amortisörleri sökülerek o sökülen amortisörlere yapılan işlemin sonucunda o aracın amortisörünün ve yayının taşıyabileceği maksimum ağirlık/ yük oranı nedir ?

    Türkiyedeki X ustanın söküp işlem yaptığı amortisör için takmadan önce yaptığı test işlemi nedir ?

    Bu işi yapan yani fizik kuralları ile uğraşıp hesap ktap yapması gereken türkiyedeki en iyi ustanın eğitim durumu / diploması nedir ?

    Şimdilik bunları yanıtla 3-5 bişey daha var onları cevabına saklıyorum ...
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  8. #84
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte aradığım kan ...

    Anlat bakalım coilover nedir ?
    O amortisör ve üzrindeki yayın tansiyonunun otomobilin yoltutuşuna etkisi nedir ?

    Bir otomobilin amortisörleri sökülerek o sökülen amortisörlere yapılan işlemin sonucunda o aracın amortisörünün ve yayının taşıyabileceği maksimum ağirlık/ yük oranı nedir ?

    Türkiyedeki X ustanın söküp işlem yaptığı amortisör için takmadan önce yaptığı test işlemi nedir ?

    Bu işi yapan yani fizik kuralları ile uğraşıp hesap ktap yapması gereken türkiyedeki en iyi ustanın eğitim durumu / diploması nedir ?

    Şimdilik bunları yanıtla 3-5 bişey daha var onları cevabına saklıyorum ...
    Öncelikle cevapladıgımı saygısızlık olarak düşünmezseniz sevinirim bildiğim kadarıyla yazıyorum


    Coilover yükseklik ayarlı amortisordür. Lastik sökülerek ayar yapılır. Araç alcaldıkca amortisor sertleşir.

    Yayın tansiyonu custom yapılan coiloverlarda genel olarak 1000-1200kg ortalama alınarak sarılmaktadır. Tabiki her araca göre değişir ama marka olarak yapılanlarda bile değişik oldugunu düşünmüyorum.

    Yağı gramaj olarak koyuyor zaten bildiğimiz üzere hidrolik yağı kullanılıyor. Yağ işleminden sonra makinada düzgün birşekilde ağzı kapatılıyor. Havası basılıyor. Ve mil bastırılarak test ediyorlar. Yeterlilik bakımından bişey söyliyemiyeceğim.

    Eğitim durumları yok bildiğim kadarıyla, uzun yılların verdiği tecrübeyle yapıyorlar sanırım.


    Tekrarlıyorum abi saygısızlık olarak yazmadım...

  9. #85
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Koca forumda uc seye cozum bulamadik.. bir gorkem abiye baykus, bi hondanin piyasasinin yukselmesi bi de yay kesme bicme presleme sundurme gerdirmeye..

  10. #86
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Wink

    Alıntı low&slow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle cevapladıgımı saygısızlık olarak düşünmezseniz sevinirim bildiğim kadarıyla yazıyorum


    Coilover yükseklik ayarlı amortisordür. Lastik sökülerek ayar yapılır. Araç alcaldıkca amortisor sertleşir.

    Yayın tansiyonu custom yapılan coiloverlarda genel olarak 1000-1200kg ortalama alınarak sarılmaktadır. Tabiki her araca göre değişir ama marka olarak yapılanlarda bile değişik oldugunu düşünmüyorum.

    Yağı gramaj olarak koyuyor zaten bildiğimiz üzere hidrolik yağı kullanılıyor. Yağ işleminden sonra makinada düzgün birşekilde ağzı kapatılıyor. Havası basılıyor. Ve mil bastırılarak test ediyorlar. Yeterlilik bakımından bişey söyliyemiyeceğim.

    Eğitim durumları yok bildiğim kadarıyla, uzun yılların verdiği tecrübeyle yapıyorlar sanırım.


    Tekrarlıyorum abi saygısızlık olarak yazmadım...
    Öncelikle kibar ve saygı ile yaklaşımın için teşekkür ederim . Bu yaklaşımı senden tüm üyelere yazarkende bekliyorum .

    1- Coilover sadece alçaklık yada yükseklik odaklı değildir . Coiloverın yükseklik alçaklık ( görünen kısmı ) hariç aslında açılma katsayısı , kapanma katsayısı gibi birimler ile üzerindeki yayın max min yay tansiyonu ile birlilte çalışma durumu ile hesap ve test edilerek dizyan edilirler.

    2-Custom coiloverda yaykısmı içinse usta denilen kişinin kafasına göre tansyon ölçmeye sahip cihazı olmadan yaptığı el yordamı soguk yada sıcak press yaylar ile sağlamaya çalıştığı bir dengedir . Yay tansiyorunu eğer 1000-1200 kg ise muhtemelen Landkreuzer P. 1500 Monster tankı için hazırlanmış olmalı .

    3-yağ denildiğinde yağın hangi sıcaklıkta nasıl çalışıcağı bellimidir ? Yağ hangi basınçta ne tepki verir bu bilinmektemidir ? Yani oda sıcaklığında yada 100 derecede nasıl çaışır bu yağ X otomobil için test edilmişmidir denenmişmidir ? Her gelen X otomobil için X yağ uygunmudur ? X yağ uygunsa Bu X yağ hangiderecede hangi değişikliği göstermektedir (% genleşme viskozite vb.) ?

    Gelelim en önemlisi 4 e bu aslında benim yazma sebebim görüyorumki amacın iyi niyetle bişey yazmak istemişsin ancak 10.000 den fazla aktif üyenin gelip okuduğu her ay milyonlarca kişinin google.com aracılığı ile gördüğü ve gerçekten bu işin meraklılarının olduğu bir forumda ''milletin işini boklamayın! '' kelimesiyle başlayıp sonunu getirecek Teknik bilgin varmı gerçekten merak ediyorum. C usta Y usta sevdiğin insanlar olabilir ancak TechTurkey.com da yazarken ya gerçekten her tip bilgiye sahip olmalısın yada gerçekten araştırıp doyurucu cevaplar vermelisin.

    Amacım forumda seninle uğraşmak değil sadece forumda birşey yazmadan 2 kez düşünmeni sağlamak .

    iyi forumlar
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  11. #87
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genelde hiçbir konuya yorum yapmam fakat bu konuya yazma geregi duydum nedense.
    Önceden alıntı yaparak yazdım tartısma cıkmaması ıcın alıntıyı sildim
    Konu soyle arkadas air için geliyor 3800 deniliyor yav son ne olur vs vs 3200tl deniyor.
    Sonra tekrar geliyor bu seferde coilover istiyor honda civic ek 4coil 350 tl fiyat veriyoruz işte son ne olur ne biter konuşuluyor fiyat üzerinde yaptırmıyıp gidiyor. Buraya kadar hersey normal tabikide yaptırmak zorunda değildir.
    Ama bu siteye gelip o adamın işini küçümsemek yok 350 tlye yaptıgı coilden ne olur demek ayıptır. Buna istinaden yazma gereği duydum

    Coilover mevzusuda abi kimse bilerek doğmadı etmedi hepimiz herşeyi düzgün bir şekilde yapmıyoruz ama saygı duyarak teşekkür ediyorum bu bilgiler için

  12. #88
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle kibar ve saygı ile yaklaşımın için teşekkür ederim . Bu yaklaşımı senden tüm üyelere yazarkende bekliyorum .

    1- Coilover sadece alçaklık yada yükseklik odaklı değildir . Coiloverın yükseklik alçaklık ( görünen kısmı ) hariç aslında açılma katsayısı , kapanma katsayısı gibi birimler ile üzerindeki yayın max min yay tansiyonu ile birlilte çalışma durumu ile hesap ve test edilerek dizyan edilirler.

    2-Custom coiloverda yaykısmı içinse usta denilen kişinin kafasına göre tansyon ölçmeye sahip cihazı olmadan yaptığı el yordamı soguk yada sıcak press yaylar ile sağlamaya çalıştığı bir dengedir . Yay tansiyorunu eğer 1000-1200 kg ise muhtemelen Landkreuzer P. 1500 Monster tankı için hazırlanmış olmalı .

    3-yağ denildiğinde yağın hangi sıcaklıkta nasıl çalışıcağı bellimidir ? Yağ hangi basınçta ne tepki verir bu bilinmektemidir ? Yani oda sıcaklığında yada 100 derecede nasıl çaışır bu yağ X otomobil için test edilmişmidir denenmişmidir ? Her gelen X otomobil için X yağ uygunmudur ? X yağ uygunsa Bu X yağ hangiderecede hangi değişikliği göstermektedir (% genleşme viskozite vb.) ?

    Gelelim en önemlisi 4 e bu aslında benim yazma sebebim görüyorumki amacın iyi niyetle bişey yazmak istemişsin ancak 10.000 den fazla aktif üyenin gelip okuduğu her ay milyonlarca kişinin google.com aracılığı ile gördüğü ve gerçekten bu işin meraklılarının olduğu bir forumda ''milletin işini boklamayın! '' kelimesiyle başlayıp sonunu getirecek Teknik bilgin varmı gerçekten merak ediyorum. C usta Y usta sevdiğin insanlar olabilir ancak TechTurkey.com da yazarken ya gerçekten her tip bilgiye sahip olmalısın yada gerçekten araştırıp doyurucu cevaplar vermelisin.

    Amacım forumda seninle uğraşmak değil sadece forumda birşey yazmadan 2 kez düşünmeni sağlamak .

    iyi forumlar
    olmuş

  13. #89
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar yaptırdığınız custom işlerin sadece bozulma riskini tartışıyorsunuz da

    kimse tutupta fren mesafesini uzattığından

    çarpışma anında aracın güvenlik bölgesinin öndeki araca göre alçak kaldığından ölümlü kaza riskini yada yaralanma riskini arttırdığını kimse yazmamış eklemek istedim

    ki amortisörün frenlemeye %50 kadar etkisi olabilmekte bunuda bilmek lazım

    yani aracınız 100 den 0 a 40 metrede inebiliyosa bu ölçüyü 60 metreye kadar çıkarmış olma ihtimaliniz var
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  14. #90
    mody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biri demiş ya arge marge gerek yok diye, sallamasyon diye

    hadi herşeyi doğru, custom coil iyi bir şey olduğunu kabul edelim. tek bir şey söylemek isterim.

    dışarıdan aldığınız coiller Bugranında dediği parametrelerde modelleniyor, ihtiyaclar doğrultusunda üretiliyor, ve yurtdışında resmi normlara (DIN, EN...gibi) uygun olarak gerekli sayıda testten ve kalite kontrolden geçtikten sonra üreticiye sunuluyor. Orada bu coiller trafiğe trafiğe kapalı ortamlarda veya labaratuvar ortamında test ediliyor.

    Ama türkiyede sanayide yapılanlar sizler tarafından yolda, trafikte bizlerin arasında test ediliyor
    Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!

  15. #91
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5cm aldığın fk adındaki inşaat demiri zaten senin yaptığın işlemi daha önceden gördüğü ve sende üzerine tekrardan aynını yaptığından dolayı kırılmış.

    adamlar uçan araba yapıcak sen yayı presletip hayatınla oynuyosun.

    kusura bakma ama maddiyat değil seninki cahillik.

  16. #92
    blackweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 2 sene önce clio sport 1.6 16v olanından, onunla 2 takla attım ön yaylarım da 3 cm pressliydi, hatta kartal sanayide ki murat amörtisörde yaptırmıştım, takla attım araba 8 oldu ama yaylar sağlamdı hala, tabi bu sağlam kalcak anlamına gelmiyor.

    Burada herkes senin iyiliğin için konuşuyor elbet ama tavırları bazılarının yanlışi bu da senin ters tepki vermene yol açıyor, biraz daha ılımlı yaklaşılsa yangına körükle gidilmese belki de adam şimdiye orjinal yaylarına dönmüştü.

    Sanayiler hepimizin birçok işini çözen yerler, onlara da fazla haksızlık etmesek, tükaka yapmasak daha iyi olur sanki.

    Tekrar geçmiş olsun Serhat Kardeşim.
    Daddy Cool..


    BENZİNİ SHELL'DEN AKLI KELDEN ALACAKSIN !

  17. #93

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    3.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı blackweb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 2 sene önce clio sport 1.6 16v olanından, onunla 2 takla attım ön yaylarım da 3 cm pressliydi, hatta kartal sanayide ki murat amörtisörde yaptırmıştım, takla attım araba 8 oldu ama yaylar sağlamdı hala, tabi bu sağlam kalcak anlamına gelmiyor.

    Burada herkes senin iyiliğin için konuşuyor elbet ama tavırları bazılarının yanlışi bu da senin ters tepki vermene yol açıyor, biraz daha ılımlı yaklaşılsa yangına körükle gidilmese belki de adam şimdiye orjinal yaylarına dönmüştü.

    Sanayiler hepimizin birçok işini çözen yerler, onlara da fazla haksızlık etmesek, tükaka yapmasak daha iyi olur sanki.

    Tekrar geçmiş olsun Serhat Kardeşim.
    Buraya yazanların hiç biri yay kesmeyen hiç biri amortisör kısaltmayan hiç biri yay ısıtmayan adamlar zaten.... Düşürme işleminin sağlıklı olmadığını biliyorum dediğim halde mesaj sayısı artsın diye toplumsal mesaj veren dalga geçmeye çalışan arkadaşları gördüm Ama gerçekci yorum yapanlarda oldu

  18. #94

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    3.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5cm aldığın fk adındaki inşaat demiri zaten senin yaptığın işlemi daha önceden gördüğü ve sende üzerine tekrardan aynını yaptığından dolayı kırılmış.

    adamlar uçan araba yapıcak sen yayı presletip hayatınla oynuyosun.

    kusura bakma ama maddiyat değil seninki cahillik.
    Yaşın 28 ama akla mantığa uymayan şeyler yazmışsın iyi günler

  19. #95
    CGTY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim konuyu sildir kurtul bence
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet olası sokak yarışçıları...
    dekagrup.sahibinden.com

    instagram.com/cagataycora

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •