Edit: pardon ben üzerime alınmıştım benimle alakası yokmuş.... Dün yazdığı postunda benimle alakası yokmuş klavye delikanlılığı ile alakalı postun o yüzden...
Üzerime alınıp konuştuğum için üzgünüm.... Kusura bakma hondatuğral....
Printable View
arkadaş herkes motor kırılınca karşı tarafı bir *** bilmiyor ilan ediyor. Yaw yarış takımları ve spor araba üreticileri motor geliştirirken kaç tane motor harcıyolar haberiniz var mı? Bu konuda dünyanın en bilgili insanlarından bahsediyoruz. İstanbul parkta 2011 de F1 yarışında daha antremanın ilk turlarında Mercedes sıfır motoru çöpe attı. Takım direktörü gıkını çıkarmadı paddockta. Mekanik spor bu. 20 kere de kırarsın 30 kerede.
Abi sabaha kadar ne söylemeye çalıştığımı anlatsam anlamazlar... Motor kırmak falan filan bunların diline dolanma yeterki...
Ben diyorum ki birileri birşey yapmış ki şöyle bir durum söz konusu 280 hp almaları imkansız değil...
Yahu 250 shot nos basıcaz demiş 530 hp olacak Demiş...
Şimdi bu adamın ne tasarladığını bilmiyoruz...
Ne gerek var bir işle uğraşıp ortaya bir idda atan insanlar ile alay eder gibi konuşmaya ve ayrıca bu kişiler bu işlerle uğraşıp bişeyler yapmış insanlar...
Eğer finans durumum yerinde olsaydı d16 ile ilgili bir idda atardım ortaya millet benim banlanmam için imza toplardı bu duruma göre...
ne yaptı bu alet draglarda ızleyenler anlatabılır mı ?
aracın videosu varsa atar mısınız
sanırım nosun fazlalıgından konya yerine uzaya çıktı 530 hp crx :D
noldu şimdi dragda geldi geçti?
Meshur bir laf vardi
edison ampulu bulurken 200 mu 2000 binmi yanlis denemenin sonunda ampul yapmamanin bu kadar sonucunu buldum demis..
Bizim ulkemizde soyle bisey var. bi seyler gelistirmek yada yapmak isteyenlerle hep dalga geciyor ve eziyoruz bu yuzden hep cekimser ve pasifis.. dolayisi ile hep vaybe elin avrupalisi yapmis deyip geciyoruz
Soyle bi tarihe bakin her bulusun altinda bi cilgin ve deli olarak adlandirilmis insanlar var..
Çok basit bir sorunu var ama yedek parça olmadığı için gelemedi.
Akhisar var oraya gelirmi ki:soru:
kimsenin kimseyi aşagıladıgı veya ezdigi filan yok elin gevuruda yapıyo evet ama adamlar herşeyi hakkıyla yapıyo bizim ustalarımız gibi herbişeyi cırtlayarak yapmıyo ,adam aks körügüne bi tane kelepçe alıp takmamak için üşendiginden basıyo cırtı soraa 2 gün sonra cırt kopuyo körük açılıyo ve yagı bitip körük kuruyo e sonra adam giderken aks kitliyo ve kaza yapıyo bumudur şimdi ??
kimse kusura bakmasın herşeyin bi oluru var ,bu olurdan fazlasını söylemek atmasyon olur ve bölede olunca bu yorumlara maruz kalınır
saygılar
donebılırmı sence ?
http://www.hondatuningmagazine.com/f...sir/k20z3.html
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2852803
ıncele lınkı ıstersen Neden K20Z3 u 2.0 hacımdan 1.5L hacıme dusurduklerını anlarsın ozaman :)
"2 litre doner, 4 litre donmez, 3 litre hem doner hem donmez" tarzi muhabbetleri bir kenara birakip bu isler nasil oluyor diye ogrenmeniz icin asagidaki linki okuyunuz, detaylica yaziyor. Linkteki konu 4G mitsu motorlari ile ilgili ancak cok degerli genel bilgileride edinmis oluyorsunuz.
Buyrun link.
http://www.kidzuku.com/StrokeOrNot.pdf
Bunu okumaniz 4-5 saat surer. Ama yazanlari anlamak icin yillarca surecek egitime ihtiyaciniz olabilir, o konuda yardimci olamiyorum maalesef.
2.0 sti motoru ile 9300 dönen var nos ile :) Konyada