Benden çok daha bilgili abilerim vardır ama motordan alınan beygir dolar,yen karşılığı olmuyor muydu ?? Yani ne kadar para o kadar beygir.
Benden çok daha bilgili abilerim vardır ama motordan alınan beygir dolar,yen karşılığı olmuyor muydu ?? Yani ne kadar para o kadar beygir.
herkez tanıyor oktaykanları bizde tanıyoruz. o adamlardan herşey beklenir demeyi kesin bencebir bakın bakalım vitek motordan en fazla hp yi kim almış dünyada ? en fazla kaç hp yapılmış ? az kafa çalıştırın arkadaşlarım dostlarım yoldaşlarım
SENSİN.
Oktaykan eski bir "arabacı" . Şimdi sıfırdan ben bile vtec swaplasam eskiye göre daha farklı birşey çıkarırım. Moto b16 değil diyorlar... O beygirler çıkarmı bilmem. Üstünkörü okuyup geçtim , ama iddialı olur inşallah. eski rexciyim , kupayı kaldırsın isterim![]()
Dört tekerlekle uçar gider kelebek gibi
Otobanlarda açar renk renktir çiçek gibi
Güzel havada var mı onunla gezmek gibi
Ayağı yerden kesen güzellik otomobil
bir aralar forumda RTU diye bir motor paylasımı olmustur ruslar tarafından yapılan asırı beslemelı tt rs 2500cc motorundan orjınal krank kol ve pıstonlarla sadece ust kapakla oynayıp basınc acarak +700hp ler fln alınmıs fln denılıyordu ve bu muhabbetler baya yazıldı cızıldı ama hala tam olarak acıklanmadı vıdeoda ust kapakta bazı yerlerı sansurlermıslerdı
sımdı bu kişilerde +500 hp uzerı alınabılecegı yada alındıgı soylenmıs bende forumun yenı yetmelerındenım ama olamaz dıye kesın bı gozle bakmıyorum dunyada yapılmadı dıyede yapılmıcak anlamınada gelmıyor egeryapılması mumkun olursa gayet guzel benımde tahmınım yaklasık kagıtta hesaptaa 280-300hp arası dıye dusunuyorum ama bekleyip gorucez ön yagılı olmamak lazım![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
/BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
/Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
/Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114
burda yazan ben dahil nerdeyse kimse daha yokken hatta daha doğma planlarımız bile yokken bu dalga geçtiğiniz adamlar hockenheim da ve nürburgringte yarışıyolardı para verip time trial demiyorum bak yarışıyorlardı diyorum her anlamda kırık ve çok eğlenceli 3 adam herşeyi elleriyle yapabilecek kadar bilgi ve tecrübeli acayip adamlar ingiliz sterlinini çok severler ve para varsa ciddi araba yapabiliyorlar 283 vs bilemem ama benim bildiğim araba b18 blok üstünü altını bilmem ve bu arabayla senelerdir bizzat uğraşıyorlar
Herkes Oktaykanlarla ilgili bişey yazmış adamlar geçmişte yapmışlar kimsenin birşey dediği yok bende yazıyım 530 beygir telafuzunu bizzat kendilerindende duyduk gittik garajlarında aracıda inceledik setupıda sorduk yurtdışından bulup aynısını yaptık dediler açık ve net söyliyim atmosferik 283 için eyvallah derimde 530 için kimse kusura bakmasın sadece göz dynosundan başka bişey değil
kk24 ile de baya uğraşıldı ve alınan güç 2400cc ile 300hp. adamlar 1.8 blok ile n/a 280hp alabilirlerse helal olsun.
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
K ile byi bir tutuyorsunuz. Zamaninda k ile anca 300hp alindi b ile alinamaz. Niye alinamaz? Calisma prensipleri bile farkli. F20c 2.0 atmosferik 241hp, k20a2 200 hp. Daha buyuk motordan daha az guc her zaman cikabilir, atmosferik gidersek c63amg 457 hp 6.2 litreden, s600 272 hp 6.0 litreden. Elmalarla armutlari karistirmamak lazim.
Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var)
makine b18c ye 95 krank la 2160cc gibi olur biraz sıkıştırma egz belki 280bg olabilir ama onun üstüne nos la nekadar çıkar görücez yapmışlardır inşallah yürütürler kırmadan .
1 hafta kaldi konyaya nasil yurucek acaba![]()
Computest dynosunda ölçüldüyse 280 vardır evet
oktaykan kardeşler yaparlar. fantezi onların işi kendi bünyesindeki araçları biliyoruz boş yapmaya gerek yok arkadaşlar.
26.000 dolar harcayıp çakma hks filtre kullanan sayılı setuplardan araç beyin tercihide tam 11.000 rpm lik olmuş.
Saygılar
Gelin 160hp +250 shot nos 283hp diyelim
Aquila non captat muscas!
b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz
inanmak başarmanın yarısıdır !
ama sadece yarısı, o kadar.![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Profesyonel bir ekip aracı ilk çalıştırdığında bu şekilde gaz vermemesi gerekir
Zira bu tip motorların en sevmediği şeydir...
powered by MRÇ garage ekotech
mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)