Atmo olarak 280li guclere bisey diyemem, agir hondaci degilim o kadar tanimam hondayi ama o gucler icin ciddi skstrma orani gerekir ve ciddi devir. Bunlara bisey demiyorum ama boyle bi setup in ustune 250 shot nos nasil basilacak orayi anlayamadim acikcasi.
Birde ortada dyno vs gibi elle tutulur bir veri olmadan rakamlar nasil telaffuz ediliyor onu hic anlamadim.
Umaarim istedikleri gibi olur, yurusun guzel ulkemin arabalari..
If you have no LAG, you have no turbo..
Adamlar atmosferik 530 dememis, 280+ nos demis. Bu kadar takilmayin.
Ozgun orda dyno orda, giderler mustang dyno'ya bakarlar kac beygir hep beraber kutlariz. Oktaykanlar gercekten bu ise gonul vermis ve Alman sistemi ile calisan adamlar, bahsedilen rakamlari alamasalar bile guzel sonuclar almalari olasi.
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
bu kadar laf edildi adamlara. Hatırlarsanız tanus ile uzun zaman milleti geçmişlerdi..
benden hatırlatması.
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
530 u bilmem çok iddialı bir rakam ama Oktaykanlar işin içindeyse kesinlikle korkulması gereken bir makina olduğunu düşünüyorum.Babamın benim yaşım kadar senedir tanışıklığı var hep ilginç işlerinden bahsederbekleyip görmek en iyisi.Bi çoğumuz vitamin değilken onlar bu işleri yapıyordu bu konularda saygı duyulması gereken insanlar.
Taunusa pinto motor koyup, karbüratörlü hali ile herkese gider yapmıştı oktaykanlar. Jdmistanbul geyiğine girmeyelim ama oktaykanlar çoğumuz suya buuuu derken araba yapıyorlardı..
kimse oktaykanlara laf etmiyor . herkez 530 hp nin peşinde dikkat ederseniz. işçiliğe laf zaten kimse söyleyemez. evet herkez babamızın bacağındayken araba yapıyorlardı onada laf yok .
SENSİN.
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)