User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
93 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Yüksek Km Tavsiyeler

  1. #20

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konunun abartıldığı bir gerçek ama insanlar çekinmekte de haklılar, bakın yukarıda örnekler verilmiş adam ayn yağla ile senelerce yol gidiyor.
    2.el işinde aracın sahibini tanımıyorsan %70 şans işidir.
    Örnekleyelim; geçen hafta kuzene 260 binde Vectra Gt aldık. Ekspertiz tam not verdi. Kasa da değişen yok 1 parça boyalıydı. Alt takım motor herşey düzgündü.
    2 gün sonra ses duyduk motorda. Ustamıza götürdük ve yatak sesi dedi. Ayrıca pompa gibi birşeyle test yaptı conta da yanık çıktı. Keşke ekspere değilde ustamıza güvenseydik.

    Fakat 14.000 kmde aldığımız civic şuan 285 binde sıfır sorunla devam ediyor. 14 yıldır aynı kullanıcı ve aynı ustayla hiçbir sorun çıkmıyor.
    2010 senesinde aldığım tahminen 240 binde olan Ford Escort bana 2 ayda 3 bin lira harcattı. 2012 de onu satıp ilk sahibinden henüz 100k yol yapmmaış yine Escort aldım. 3 senedir çıkardığı arıza 500 tlyi bulmadı.

    Arkadaşa servis bakımlı Europa Alize bulduk. Sıfırdan beri ilk sahibi bütün kayıtları servisde vardı, kmsi 120k civarı. Bir aldık birkaç ay sonra sürekli masraf çıkardı, 4 bin tlye yakın masraf yapıldı. Ama arkadaş soğumuştu ve aracı sattı herhalde alan adam çok dua etmiştir.
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konunun abartıldığı bir gerçek ama insanlar çekinmekte de haklılar, bakın yukarıda örnekler verilmiş adam ayn yağla ile senelerce yol gidiyor.
    2.el işinde aracın sahibini tanımıyorsan %70 şans işidir.
    Örnekleyelim; geçen hafta kuzene 260 binde Vectra Gt aldık. Ekspertiz tam not verdi. Kasa da değişen yok 1 parça boyalıydı. Alt takım motor herşey düzgündü.
    2 gün sonra ses duyduk motorda. Ustamıza götürdük ve yatak sesi dedi. Ayrıca pompa gibi birşeyle test yaptı conta da yanık çıktı. Keşke ekspere değilde ustamıza güvenseydik.

    Fakat 14.000 kmde aldığımız civic şuan 285 binde sıfır sorunla devam ediyor. 14 yıldır aynı kullanıcı ve aynı ustayla hiçbir sorun çıkmıyor.
    2010 senesinde aldığım tahminen 240 binde olan Ford Escort bana 2 ayda 3 bin lira harcattı. 2012 de onu satıp ilk sahibinden henüz 100k yol yapmmaış yine Escort aldım. 3 senedir çıkardığı arıza 500 tlyi bulmadı.

    Arkadaşa servis bakımlı Europa Alize bulduk. Sıfırdan beri ilk sahibi bütün kayıtları servisde vardı, kmsi 120k civarı. Bir aldık birkaç ay sonra sürekli masraf çıkardı, 4 bin tlye yakın masraf yapıldı. Ama arkadaş soğumuştu ve aracı sattı herhalde alan adam çok dua etmiştir.
    Japon aracları kılometresel olarak daha uzun omurlu oldugu su goturmez bır gercek.

    Sahsi gorusum bır japon alıcaksam once kasaya bakarım kasa guzelse. Motorunuda dogru dugun compressyon testıne tabı tutar alırım. Ornek vereyım 1. 1.5 ay once 1.4 is amlamaya gıttık. Kasa turkıyedekı en temız ılk 10 na gırer. Gitmeden once bır mesaj attık arac 180 190 km deydı yıl 2010 da. Biz gıttııgımızde yıne 180 km cıvarıydı aracın gercek km sını cıdden bılmıyoruz ama en az 250 260 ı vardır. PAzarlıgımızı yaptık 18.250 ye aldık. Guzelde kullanıyor motor cıddı saglıklı.

    Demem o kı japonlarda kmcok ta muhım deıl. Ama bu demek deıldırkı 500.000 km dekı arabayı gozumuz kapalı alalım. Para kolay kazanılmıyor. Aynı sekılde 1.6 iesim var 100.000 ustunde aldım hatırlayamıyorum tam 5 6 yıldır kullanıyorum 185 oldu. Bİr 185 daha yapabılecegımın garantısını verırım , o derece saglıklı kı bunun da 80.000 km sı lpg de. Ama kmye bakmaksızın 8 ayda bır yagını kendım değiştirim.

    Bu arada yukarda europa ıcın ornek vermısısınız. Onları tahmın ederek almısınızdır dıye umuyorum. Yanı 10 yasını gecmıs bır fransız ıstısnalar harıc sorunludur. Bunu zaten emsal olan japonların fıyatına bakıncada zaten acık net gozukuyor.

  2. #21
    Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    941
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İbrahim33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300 binde satamazsın abi. kmsini 150 bine çekip km si düşürülmüş olarak daha hızlı satarsın. satarkende söylersin km si orjinal değil diye , inan ki onu bile kabul ediyorlar , yüksek km'dense.

    km si düşürülmüş jetta aldım araba biraz yorgundu , km si düşürülmüş olarak çok hızlı sattım. km si orjinal 250 bin olan zıpkın gibi jettayı da 2 ayda zor sattım.
    Valla kardeşim düzgün bakılan araçlarda sorun yok millet hasta.
    Yani ben kendim yaşayarak görüyorum düzgün bakıyoruz kmsi 300 bine yaklaştı araçta tık yok maşallah.
    Şu da bir gerçek; millete çok kızmamak gerek sadece netten görüp alıyorsun bir ustaya gösteriyorsun tamam derse alıyorsun. O kmye kadar nasıl geldi hangi yağ kullanıldı ne zaman değişim yapıldı çukurlardan tümseklerden nasıl geçti hiç bir bilgin yok. Doğal olarak da millet yüksek modek düşük km arıyor e biraz haklılar. Çünkü bizdeki sanayi kültürü de belli eski ustalar yok artık şimdikiler kasap. parçalar pahalı milletin alım gücü düşük herkeste nerede tırak orada bırak mantığı bu sebeple nette temiz araç sayısı çok az.

    Km düşürmek bize göre değil elbet bir tanıdık alır aracı.
    Alıntı bymurat___61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Japon aracları kılometresel olarak daha uzun omurlu oldugu su goturmez bır gercek.

    Sahsi gorusum bır japon alıcaksam once kasaya bakarım kasa guzelse. Motorunuda dogru dugun compressyon testıne tabı tutar alırım. Ornek vereyım 1. 1.5 ay once 1.4 is amlamaya gıttık. Kasa turkıyedekı en temız ılk 10 na gırer. Gitmeden once bır mesaj attık arac 180 190 km deydı yıl 2010 da. Biz gıttııgımızde yıne 180 km cıvarıydı aracın gercek km sını cıdden bılmıyoruz ama en az 250 260 ı vardır. PAzarlıgımızı yaptık 18.250 ye aldık. Guzelde kullanıyor motor cıddı saglıklı.

    Demem o kı japonlarda kmcok ta muhım deıl. Ama bu demek deıldırkı 500.000 km dekı arabayı gozumuz kapalı alalım. Para kolay kazanılmıyor. Aynı sekılde 1.6 iesim var 100.000 ustunde aldım hatırlayamıyorum tam 5 6 yıldır kullanıyorum 185 oldu. Bİr 185 daha yapabılecegımın garantısını verırım , o derece saglıklı kı bunun da 80.000 km sı lpg de. Ama kmye bakmaksızın 8 ayda bır yagını kendım değiştirim.

    Bu arada yukarda europa ıcın ornek vermısısınız. Onları tahmın ederek almısınızdır dıye umuyorum. Yanı 10 yasını gecmıs bır fransız ıstısnalar harıc sorunludur. Bunu zaten emsal olan japonların fıyatına bakıncada zaten acık net gozukuyor.
    Açıkçası Fransızdan arıza beklemiyorduk. Çünkü servis bakımlıydı. Yukarıda yazdığım gibi nasıl kullanıldı bilmiyorsun ancak kayıtlara ulaşıyorsun o bile bizde olduğu gibi yeterli olmuyor.
    Japon konusunda haklısın her zaman memnun kaldık japondan.
    500.000 de araç japon olsada alınmaz. Ya çok düşük fiyat olacak yada bildiğin araç olacak. Motor düzgün çalışsa diğer aksamlar nolacak.

  3. #22
    Mivec_4G63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuda başı ek civic çeker bence. Orjinal motoru ile 350-500 bin km arasında hala 25-30 bin TL arasına satılıyor. Yalnız ek civiclerin kilometre 200 binde takılı kaldığı için kimse 500.000 kmde sıkıntısız binildiğini bilmiyor
    men dakka dukka.

  4. #23
    alpeRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya-Girne
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mercedeslerin dizel cdi motorlari derim 220 cdi ile kapak acilmadan sadece 1 kere enjektor ve turbo degisimi milyon km yi deviren taksici arkadasim var

  5. #24
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.425
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En basitinden,

    Dizel Accord aldım 2005 model 250k civarlarında. Arabayı gören herkes 'Ooo hem de dizelmiş, Maşallah ömürlük arabalar, çok temizmiş.' diye yorum yapıyor. Sonra km'yi öğrenince 'Çokmuş ya.' diyor. Ömürlük nasıl oluyor o zaman bu arabalar?

  6. #25
    Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    941
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mivec_4G63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuda başı ek civic çeker bence. Orjinal motoru ile 350-500 bin km arasında hala 25-30 bin TL arasına satılıyor. Yalnız ek civiclerin kilometre 200 binde takılı kaldığı için kimse 500.000 kmde sıkıntısız binildiğini bilmiyor
    Evet var böyle bir durum özellikle vti lar hep aynı kmde.
    Alıntı alpeRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mercedeslerin dizel cdi motorlari derim 220 cdi ile kapak acilmadan sadece 1 kere enjektor ve turbo degisimi milyon km yi deviren taksici arkadasim var
    Hey maşallah. Zaten kmde rekortmen araçlara baktığımızda Almanda Mercedes Japonda Honda.
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En basitinden,

    Dizel Accord aldım 2005 model 250k civarlarında. Arabayı gören herkes 'Ooo hem de dizelmiş, Maşallah ömürlük arabalar, çok temizmiş.' diye yorum yapıyor. Sonra km'yi öğrenince 'Çokmuş ya.' diyor. Ömürlük nasıl oluyor o zaman bu arabalar?
    Nasıl Accord memnun musun? Büyük masraf çıkarttı mı?

  7. #26
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Essek gibi araba kullanmaya devam ederse bu halk
    Yeni nesil arabalar 200k da suyu salar ha cogu salıyorda zaten

  8. #27
    Gar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizde 2006 model c2 almıştık 2 sene önce. Aldığımızda 117bindeydi şuan 180 bin civarında. Ben %90 km düşürülmüş olduğunu düşünüyorum iç aksam gibi şeylerden. Fakat motor sesi hala saat gibi sesi çekişi (1.4hdi) bizden önce tahminimce çok hor kullanmamışlar bakımı düzgünmüş

    Ama burda dediğiniz gibi alcağımız zaman km düşürülmemiş atıyorum 190binde olsaydı almazdık

    Yüksek km dosta gider anca yoksa zor malesef

  9. #28

    Üyelik
    Jan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim cok agir 100 bin takintim var araba alirken naptim ettim 55 binde arabayi buldum aldim, simdi 140 bin oldu bi problem var mi yok olay kullanis sekline ve bakimlarin nasi yapildigina bakar

    Ama simdi baska araba bakiyorum, 80 km alti olanlara bakmiyorum bile o ayri takinti yapcak bisi yok

  10. #29

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben babam kadar düzgün araba kullanan bakımlarını eksik etmeyen adam görmemişimdir. 2004 yılında sıfır nissan primera aldı, araç 120 130 binlerde yağ eksiltmeye başladı, direksiyon kutusu arıza yaptı, bir ton elektrik arıza problemleri çıkardı, motor arıza ışığı yaktı, baya bir parçası değişti bu yüzden yine de sönmedi. 200000 de sattı geçen ay. demek ki düzgün kullanılsada araç arıza çıkaracağı varsa çıkarır. yüksek km her zaman risktir istersen babandan al.

  11. #30

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mivec_4G63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuda başı ek civic çeker bence. Orjinal motoru ile 350-500 bin km arasında hala 25-30 bin TL arasına satılıyor. Yalnız ek civiclerin kilometre 200 binde takılı kaldığı için kimse 500.000 kmde sıkıntısız binildiğini bilmiyor

    Alıntı Mivec_4G63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuda başı ek civic çeker bence. Orjinal motoru ile 350-500 bin km arasında hala 25-30 bin TL arasına satılıyor. Yalnız ek civiclerin kilometre 200 binde takılı kaldığı için kimse 500.000 kmde sıkıntısız binildiğini bilmiyor
    NAsıl oluyor 200.000 de takılıyor ?. Ben cok bılıyorm 250 km cıvarı ek cıvıc. Su da bır gercek ek cıvıc sanırsam o yıllardakı rakıplerıne gore motor ve sanzıman saglıgı olarak cıddı bir fark acmıs.

    Suanda 185 binde EK cıvıc sahıbıyım. Bunun 80.000 km lpg de. En az 350 - 400 km yapacagımı garanti ederım. Ama aracımın 8 ayda bır 5-40 tam sentetık yagınıda yag fıltresınınde degıstırırım. Hatta emsallerı arasında kompresyon degerlerı cok cok ıyı cıkar.

    Kısacası ısın ozu km onemlı ama km nın nasıl yapıldııgı daha onemli.

  12. #31

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla kardeşim düzgün bakılan araçlarda sorun yok millet hasta.
    Yani ben kendim yaşayarak görüyorum düzgün bakıyoruz kmsi 300 bine yaklaştı araçta tık yok maşallah.
    Şu da bir gerçek; millete çok kızmamak gerek sadece netten görüp alıyorsun bir ustaya gösteriyorsun tamam derse alıyorsun. O kmye kadar nasıl geldi hangi yağ kullanıldı ne zaman değişim yapıldı çukurlardan tümseklerden nasıl geçti hiç bir bilgin yok. Doğal olarak da millet yüksek modek düşük km arıyor e biraz haklılar. Çünkü bizdeki sanayi kültürü de belli eski ustalar yok artık şimdikiler kasap. parçalar pahalı milletin alım gücü düşük herkeste nerede tırak orada bırak mantığı bu sebeple nette temiz araç sayısı çok az.

    Km düşürmek bize göre değil elbet bir tanıdık alır aracı.


    Açıkçası Fransızdan arıza beklemiyorduk. Çünkü servis bakımlıydı. Yukarıda yazdığım gibi nasıl kullanıldı bilmiyorsun ancak kayıtlara ulaşıyorsun o bile bizde olduğu gibi yeterli olmuyor.
    Japon konusunda haklısın her zaman memnun kaldık japondan.
    500.000 de araç japon olsada alınmaz. Ya çok düşük fiyat olacak yada bildiğin araç olacak. Motor düzgün çalışsa diğer aksamlar nolacak.
    Fransız konusu bıraz lades olmus. Tabıkıde dedıgınızde haklısınız. sırf japon dıyede 500km dekı arac alınmaz. Ama gecenlerde 470 km dekı vtec2 param olsaydı alıcaktım.

  13. #32
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2003 model 300bin küsür e270 cdi kullanıyorum şuan çoğu w212 dizelden iyi kondisyonda olabilir
    Aracın geçmişi çok çok önemli
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  14. #33
    Bolkar1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Marmaris
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi ben sunu bilirim arabaya bakarsan yağına suyuna oda seni üzmez km Kerim sıkıntısı yok. Babamda yag degistirme gibi bir Alışkanlık yok eskiden bisey olmaz derdi yada ekleriz derdi (eski taksici Akli) simdide önemsemez ben zamanından once değiştiririm Zaten yılda iki kez değiştiriyorsun acimicaksin verdigin paraya yag konusunda yağına duzgun bak o seni götürüyor zaten ozellikle japon Araçları km ler sorun degil
    bizim insanlarımız cok takıntılı oooo 100 binmi cok yav la neresi cok bu arabalar onlara gore 200 bine kadar olanı alınır sonra zor satılır. Oyle Düşünen insanlara km düşürüp yada km si düşük bakımları aksatilmis araba müstahak

  15. #34
    Bolkar1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Marmaris
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca vtec2 demişken bizim burda 2005 model 720 binde motoruna anahtar değmemiş vtec2 sinı sattı bir Abi'miz ilk sahibi kendisiydi 20 bine verdi arabayi dun gibi hatırlarım o arabayı tas gibiydi maşallah

  16. #35
    MuratCan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen sene 1.7 dizel corsa bakıyoruz arkadaşa.. Bulduk bitane gittik 120binde araba dedi tertemiz akrabamdan aldım zaten.. Test etmek için bindim içine araba bağırıyor abi benim ırzıma geçmişler diye. İşgillendim çekim sanayiye usta bi bakarmısın niyetliyiz buna dedim 5 dk sonra geldi çırak yanıma. Abi beyni açılmış arabanın sok arkada işlem boya var kapı değişik sağ arkada işlem boya var km de 180-190 binden düşürme dedi. eyw dedim çıktım adamada yaramaz bize bu araba dedim. Demem o ki etrafta çakal çok.. tek servisede göstermicen 2-3 yer gezcen en az
    MCT 106
    '11 GP evo dizel ===>
    '02 Corsa C GSI 1.8 ===>

  17. #36

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    2.271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Marka model fark etmez, yanlış kullanılmış her dizel motorun ömrü çok kısadır.Fiat övülmüş ilk mesajda arkadaşımın doblosu 120k km küsür de motoru değiştirmek zorunda kalmıştı.

  18. #37
    Erdem K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir-Mavişehir
    Mesaj
    3.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yüksek km'li araç tabiki de riskin yüksek olduğu araç grubudur ancak herkesin de hemfikir olduğu gibi aracın geçmişi ve nasıl kullanıldığı çok önemlidir.

    40-50.000 km'de de motor yaptırana rastladım, 3xx.000km'de olup da yağ su bakımla devam edene de ...

    aracın sürekli çok yüksek devirli kullanılması bence motora en çok zarar veren etkendir.
    Subaru
    Technica
    InternationaL



    PSN: ekduncan

  19. #38

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    Burak - istanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım örnekler güzel oldu sağol da biraz gözümü korkuttun.
    Alfayı hatırlıyorum burda da ilanı paylaşmıştın hatta orda da sana sormuştum madem düzgün neden vazgeçtin diye.

    Şimdi sen böyle deyince bizim civiten tırstım. Şuan 285 binde. Demek ki 300 bine yaklaşınca biz bunu satarken çok zorluk yaşayacaz. Ama km düşürmek falan olmaz piyasanın altına veririz satılırsa satılır satılmazsa bineriz.

    Arkadaşım çok temiz bir Astra 1.3 cdti aldı 2005 model. 20 bin kadar kullandı. Sonra ev almak için satması gerekti. Kmsi 223 bindeydi çok net hatırlıyorum tam 3 ay ilanda kaldı kaç kere pazara gittik geldik. En sonunca Antalyadan bir Opel ustası geldi adam aracın sesini 1 dk dinledi kaputu kapattı haydi notere

    Geçen burada bir ilan vardı 2005 Vtec2 Es modeli kmsi 417 bindeydi. Arkadaş 26 binden kapı açtı en son 22 bine düşmüştü. Sonra satıldı kaça satıldığını bilmiyorum. Param olsa alacaktım. Yürüyen düzgünse bir motor yaptırır kullanırdık.
    2005 Vtec2 yi ben aldım 417 bindeydi motor saat şanzuman saat gibiydi ne su eksiltme ne yağ yakma vardı doğru kullanım zamanında bakım yaptırmanın önemi satan arkadaşın babası gayet iyi ve düzgün bakmıştı alsat yapan bir arkadaşım gelip gece yarısı aldı benden sonra...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •