User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
93 sonuçtan 77 ile 93 arası

Konu: Yüksek Km Tavsiyeler

  1. #77
    Turboğuz54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim sorum kendi aracımla ilgili yüksek kmlerdeki araclar için tavsiyeler neler bakım dışında yağ genel bakım hiç aksatmayız mesela bu aracla 5. Vites 3.5 4 devir sürekli gitmeye korkuyorum kmden dolayı hep aklımda soru işareti aslında belki hiç bişey olmaz ama benimde huyum arac e46 km 210 binde motor orjinal

  2. #78
    Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    941
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fthdrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burada "yüksek km alınır ne var ki yeaa" diyenlerin çoğu arama kısmında km aralığını max. 150.000 olarak yapıyordur.
    Konuyu açalı 1 sene olmuş tekrar baştan okudum. Durum aynen söylediğiniz gibi açılan araç tercih konularına bakıyorum, kimse yüksek kmli araç istemiyor. Bazen temiz olduğu bilinen bir araç paylaşılıyor bilmem kimin aracı diye, konu sahibi hemen evet güzel araç ama kmsi yüksek diyor ve kestirip atıyor. E hani güzeldi, geçmişi temizse yüksek kmli araç alınırdı. Konuyu açtığımdan beri sitede gözlemliyorum bu durumu.
    Marv (Mickey Rourke) on the Mercedes:

    "The padre drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars, they all look like electric shavers."

  3. #79
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  4. #80
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  5. #81

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    27
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracımda 2014 model şu an 142.000km sıfır aldım bizzat kendim kullandım 100.000 de ön fren balatalarını değiştirdim arkalar hala orjinal balatalar baskı orjinal herhangi bir kaçırmada yok 1 kere lastik değiştirdim 120.000 de triger onun dışında standart yağ değişimi 15.000 binde maşallah tık yok saat gibi. Yani arabaya düzgün bakarsanız bakımını zamanında yapıp nazik davranırsanız arabaya masraf çıkarmaz satarkende neyse o söyleyip satarım piyasanın 5-6 bin altına gider

  6. #82
    VW6R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ANTALYA /Dortmund
    Mesaj
    698
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şirket aracim olan sıfır km olarak teslim aldığım 2014 model 1.6 motor Doblo`yu 206.000 Km de geçen hafta teslim ettim. Bakımları zamanında ve eksiksiz olduğu için hiç problem yaşamadım araçla. ( Her 10.000 de fren balatasi değişimi ve yağ eksiltmesi haricinde ). Bu km de Doblo almayı düşünen arkadaşlar varsa bakımları eksiksizse pek problem yaşayacağını düşünmüyorum
    07 DCS 35 2011 Polo 6R 1.2 TDI
    07 DDR 89 2012 Polo 6R 1.4
    07 DBT 98 2013 Polo 6R 1.4
    07 DDZ 05 2014 Polo 6R 1.2 TSI
    07 DJJ 87 2017 TIGUAN 1.4 TSI

  7. #83
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300 350bine kadar sorun çıkaran araç zaten sıkıntılıdır. Sıfır araç 300bine kadar sorun çıkarırsa dandiktir.

    Bazıları yazmış 100 küsür bin kmlerde hala daha bişey olmadı diye.
    Olmamalı zaten, olursa sıkıntı.

    Benim gördüğüm çok araç var. Albea taksiye bindim mesela, 1 milyon küsür kmdeydi. Bir kez segman attık dedi taksici.
    Sanayide ustamın 94 ae101 corollası vardı 1.6 4a-fe. 800bindeydi. Yağ kaçırıyordu, yakmıyordu.
    Komşunun nissan country pick-upı sanırım 700küsür binlerde. -20 derecede karın içinde tek marş basıp gidiyor adam.
    Megane 1 görmüştüm 400 küsür binde. Saat gibiydi.
    Milletin altındaki w140 kasa mersolar ölmüyor mesela. 300bin açılış kilometresi onlarda.

    Ama, benim bir polom oldu mesela, sürekli servisteydim, 120bini göremedim. Ki tam durmadan vitesle oynamıyorum, yokuşta parkta p'ye indirmiyorum aracı, n'de el freniyle boşluğunu alıp atıyorum falan, ısınmadan bırak gazlamayı havalandırma açmıyorum, kapatırken turbosunu bekliyorum, bakımlara erken erken giriyorum falan.

    Sadece yağ değişe değişe starlete kaç bin km binen ben, sıfır vw'e binemedim arkadaş.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  8. #84
    deryaank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Ataşehir/Büyükçekmece
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    247k kilometrede x type ımız var , sadece geçen sene enjektör pompa bakımı yaptık , bu sene de debriyaj balatası . Sorunsuz sıkıntısız kullanıyoruz
    Dizelde çok vibrasyon var abi

  9. #85

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    315k da toyota corolla versom var ne yağ eksiltiyorum ne su ne başka bişi 2 defa yurt dışına çıktım hatta gürcistanda yolları karıştırıp 4 saat dağ başında taşların, minik şelalelerin üzerinde kullandım banamısın demedi

    gel gör ki 25 bine satamıyorsun aracı neymiş kmsi yüksekmiş bende artık satmıyorum 25e bunu satsam ne alıcam? tek sorunum manuel olduğu için hanım iyi kullanamıyor o kadar
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  10. #86
    levent_s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İki tane yüksek km li araç aldım birisi 1.5 crdi accent era 160binde aldım 190 binde sattım hiçbir sıkıntı çıkarmadı servis bakımlıydı ikincisi megane 2, 1.5 dci onuda 125 binde aldım 210 binde sattım oda motor aksamından hiçbir sıkıntı çıkarmadı ikisininde bakımlarını 10bin km de düzenli olarak yaptırdım. Özellikle 1.5 dci motorlar çok dayanıklı motorlar bakımları düzgün olursa 400-500bin km yi çok rahatlıkla görürler. Akrabada şirket aracı 1.5 dci megane 2 var 380binde daha motor tık demedi.

  11. #87
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bnm accord da suan 290 binde,
    4-5 sene önce ki vti ymda 330 binde filandı sanırım, suan da 180-190 bin filandır ��

  12. #88
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç alırken, aracın o kmlere gelene kadar olan bakımlarının yapıldığına ikna olursam alırım. 77.000de araç baktım, 115bin k'da baktım gittim 162 bin k'da araç aldım. Bana o km'de arabamı alınır diyen bir çok insan arabanın içini, gidişini vs görünce hiç 160.000de değil diyorlar.

  13. #89
    Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    941
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300 350bine kadar sorun çıkaran araç zaten sıkıntılıdır. Sıfır araç 300bine kadar sorun çıkarırsa dandiktir.

    Bazıları yazmış 100 küsür bin kmlerde hala daha bişey olmadı diye.
    Olmamalı zaten, olursa sıkıntı.

    Benim gördüğüm çok araç var. Albea taksiye bindim mesela, 1 milyon küsür kmdeydi. Bir kez segman attık dedi taksici.
    Sanayide ustamın 94 ae101 corollası vardı 1.6 4a-fe. 800bindeydi. Yağ kaçırıyordu, yakmıyordu.
    Komşunun nissan country pick-upı sanırım 700küsür binlerde. -20 derecede karın içinde tek marş basıp gidiyor adam.
    Megane 1 görmüştüm 400 küsür binde. Saat gibiydi.
    Milletin altındaki w140 kasa mersolar ölmüyor mesela. 300bin açılış kilometresi onlarda.

    Ama, benim bir polom oldu mesela, sürekli servisteydim, 120bini göremedim. Ki tam durmadan vitesle oynamıyorum, yokuşta parkta p'ye indirmiyorum aracı, n'de el freniyle boşluğunu alıp atıyorum falan, ısınmadan bırak gazlamayı havalandırma açmıyorum, kapatırken turbosunu bekliyorum, bakımlara erken erken giriyorum falan.

    Sadece yağ değişe değişe starlete kaç bin km binen ben, sıfır vw'e binemedim arkadaş.
    Katılıyorum.
    En az 250k sorunsuz yürümelidir.
    Bu yüksek kmle en az sorunla ulaşan araçlar genelde japon araçları oluyor.
    Almanlar da mercedes.

    Belki Bmwlerde ulaşır ama kullanıcılardan dolayı bmw ler de sıkıntılı.
    Marv (Mickey Rourke) on the Mercedes:

    "The padre drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars, they all look like electric shavers."

  14. #90
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle şu soruyu sormak gerekiyor. Yüksek km nedir? 100k-150k seviyelerine yüksek muamelesi yapıp yazanlar olmuş.

    Benim için araç yılda 30k'den fazla yapmışsa eğer yüksektir. Şuan 10 yaşında herhangi bir aracın 200k seviyelerinde olmasına çok diyenler, inşallah kiometresi oynanmış araçlara binmezler.
    Benim bir de anlamadığım bir konu var, aracın km'si yükseliyor hemen satalım mantığı. Satalım da kimin elinde patlarsa patlasın mantığı. Arabayı satarken bin gez arabaya o km'lerde demezsin derler, sattıktan sonra o km'lerdeki arabaların hepsine çöp muamelesi yaparlar.

  15. #91
    JosephuS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    ISPARTA
    Mesaj
    712
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracım 2012 Model 129 K da şu an. Hesaplıyorum araç 5 yıldır Trafikte.6. yılına dönüyor.
    Bakımlarını yaptırdım Yağını hava filtresini polen filtresini balatalarını değiştirdim..
    Tıkır Tıkır çalışıyor. Bu arabayı seçmemin tek nedeni kazasız boyasız olması, tramer kaydının olmaması.
    Şase düzgün motor düzgün. Karın altında yattı 1 hafta tek marşta tık diye aldı.
    Lastiklerini sıfırladım.. Bana kalsa bir 5-6 sene daha binerim inşaALLAh.
    16 YM 477 - 2006 Vtec LS / 05 EA 813 - 2003 Toyota SOL / 34 YA 8623 - 2012 Honda FB 7

  16. #92
    ErayCerit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    01-33
    Mesaj
    1.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200K km'lere yüksek diyen sıfır araç baksın bir zahmet. Adam akıllı bakımları yapılmış,ciğeri sökülmeden kullanılmış her araç şu anki piyasada min 250-300K km sıkıntısız yürümeli bence

  17. #93
    alpeRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya-Girne
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizelde en uzun ömürlü makina Mercedestedir benim gözümde heleki Kıbrıs'taki taksileri gördükten sonra 950 binde e220 cdi var yakın arkadaşımda 10 yıldır takside daha kapak açık değil bu süre zarfında 2 kere turbo ve 3 kere enjektör yaptırmış.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •