User Tag List

Sayfa 7/10 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
181 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Lüks Araçlara LPG Takılması..

  1. #115

    Üyelik
    Aug 2017
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ağabey Volvo kullanıcılarının bir kısmı yıllardır Volvo'ya biner vazgeçemezler, bakımlarını aksatmazlar ancak azımsanmayacak bir kısmı da 'Ulan çok para değil bi de Volvo'ya mı binsek gardaş ya' diyerek alıyorlar ve bu aracın hassas olmasını vs. hiçe sayarak eşşek gibi binip yüksek km'li araçların zaten patlamaya hazır mantarlarına bile bile basıp 'Volvo kötüymüş gardaş keşke pasat alaydıh yaa' diyip marka imajının içine s*çıyorlar..

  2. #116
    VETTE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/ANKARA
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı baskan96 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ağabey Volvo kullanıcılarının bir kısmı yıllardır Volvo'ya biner vazgeçemezler, bakımlarını aksatmazlar ancak azımsanmayacak bir kısmı da 'Ulan çok para değil bi de Volvo'ya mı binsek gardaş ya' diyerek alıyorlar ve bu aracın hassas olmasını vs. hiçe sayarak eşşek gibi binip yüksek km'li araçların zaten patlamaya hazır mantarlarına bile bile basıp 'Volvo kötüymüş gardaş keşke pasat alaydıh yaa' diyip marka imajının içine s*çıyorlar..
    Söyledigin cok dogru.Ancak 5 silindirli turbo motorlar lpg de kapakla birlikte blokda bozuluyor.2 ayri arac icin komple blok aradik Türkiye genelinde 1 tane bulduk deli para istediler.kapak zaten altin değerinde.ama parca olarak bile hurdaciya satamadik elimde 5 tane var motor hasarli diyor hurdacı

  3. #117
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    5 silindir o yüzden tutulmadı zaten

    Değişik birşey denediler olmadı

    Sıf LPG diyemem aracın o motor sorunu için

    Hayvan gibi kullanmadan bakımlarını bilinçsiz yapan usta bile faktör

    LPG kışın özellikle ayrı bir dert

    Fabrikasyon LPG li olmayan bir araca sonradan LPG taktırmak için

    İyi motorla uyumlu bir ekipman ve LPG montajını ayarını iyi bilen bir ustaya denk düşmek gerekir

    Ama ben şahsi fikrim gerek yok ben kendimi rahat hissetmiyorum LPG navigatör vardı 2 tane

    Bir tanesi hararet yaptı mesela ben sattıktan sonra

    Yazın mesele kışın ayrı mesele

    O yüzden bir kaç lt fazla yaksın önemli değil benim için
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  4. #118

    Üyelik
    Aug 2017
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 silindir o yüzden tutulmadı zaten

    Değişik birşey denediler olmadı

    Sıf LPG diyemem aracın o motor sorunu için

    Hayvan gibi kullanmadan bakımlarını bilinçsiz yapan usta bile faktör

    LPG kışın özellikle ayrı bir dert

    Fabrikasyon LPG li olmayan bir araca sonradan LPG taktırmak için

    İyi motorla uyumlu bir ekipman ve LPG montajını ayarını iyi bilen bir ustaya denk düşmek gerekir

    Ama ben şahsi fikrim gerek yok ben kendimi rahat hissetmiyorum LPG navigatör vardı 2 tane

    Bir tanesi hararet yaptı mesela ben sattıktan sonra

    Yazın mesele kışın ayrı mesele

    O yüzden bir kaç lt fazla yaksın önemli değil benim için
    Ağabey zaten gazlı arabaya binecek adam gidip TFSi veya FSi motor almıyor mesela.. Çok nadirdir gazlı Roccolar piyasada, gençmiş falan bunlar çokta önemli değil zaten bu devirde öğrenci adamın arabası varsa baba da zengin oluyor onun için çok koymuyor..

  5. #119
    YunuscanVg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Sarıyer
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim arabam karbüratörlü ve lpg li yani sıralı sistem lpg yok
    ben direk gazda çalıştırıyorum bunun bi zararı var mı?

  6. #120
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8 Volvo kullanmadım hiç...

    C70 2.3t5imde landinrenzo vardi. Berbat bir montajdi ve bana gecince duzelttirmistim. Gayet hakkını vererek kullandım. LPG kaynaklı bir sorun yaşamadım...

    Sonra S70 T5 aldım... Ucuz bir sistem taktırdık. 3-4 senesini biliyoruz aracın. LPG kaynaklı bir sorun yaşamadık. Araba 2 kişi dolaştı bana geri geldi, benden başka biri aldı ve çok memnundu

    Volvo xc70 2.4t... bir arkadaşın problem yaşayıp sokturdugj landı renzo LPG sistemini taktırdım. Ben bir sorun yaşamadım.

    Tekrar xc70 2.4 t aldım. 240binde taktik ve sorun yaşamadım. Yine volvocular arasında dolaştı ve LPG kaynaklı bir sorun yaşanmadı.

    Volvo c70 2.0t5... arkadaş prins sistemi söktüdu. Bilecik'te yaptıramadı. Zaten en üst sistem parası alıp ucuz sistem yakmaya kalmışlar başta... Arabayı ben aldım ve sökülen sistemi monte ettirdik... Benim bildiğim montajda sonra 60-70bin kullanıldı ve LPG kaynaklı sorun yaşanmadı. Alan arkadaş her gün 200km üstü yapıyordu iş gereği...

    Herkes taksin diyemem. Sorun yaşayanlarda olabiliyor. Ama ben şahsen Türkiye de olsam volvolarima lpgsiz binmezdim.


    Volvo ikinci elde şu sorun var... İyi bakım görmüş ve direk volvoculardan alınan arabalar...

    Aaaa Clio parasına diyerek Clio gibi binmeye çalışanlardan alınan volvolar... İlk aldığım c,70 2.3t5 Çok özel bir arabaydı. İlk sahibi 156bine kadar Evoda bakıma sokmuş. Omni fren kitleri, heico ekstralar ve çok güzel ve iskenderin "bunu ellemeyelim çok güzel bir kit" diyerek çift egzozdan beni vagzegirdiigi bir kit vardı.

    Ben 165binde aldım... 9bin km arabayı şahinci mantığı ile kullanmışlar. Baya bir emek vermiştim... Aynı kişiler 5 bin daha kullansa yeri hurdalikti...

    Satmadan önce motor yaptırdım... Sebebi ise radyatörün kaynak yapılması ve kaynak yerinden şu boşaltması. Sensorde bozukmus... Neyse... Uzun oldu...

    Sonuç olarak LPG den daha çok arabasına bakmayan yada iş beceremeyen ustalardan korkuyorum ben...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  7. #121
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YunuscanVg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim arabam karbüratörlü ve lpg li yani sıralı sistem lpg yok
    ben direk gazda çalıştırıyorum bunun bi zararı var mı?
    tabi ki sıralıya göre daha zararlı ama karbüratörlü araçlar (seninki nedir bilmiyorum) için arıza dönüş maliyetleri çok daha düşük olduğundan kimse umursamıyor.

    yani tofaş 100k olmadan motor yese conta yaksa ne olur? maliyetler ortada, açıkcası tofaşa komple motor yapan adam dediki çok girdi be usta 750 tl param gitti diye dert yandı bana sanayide, ben adama dedim ki, şu tamponu görüyormusun? işte o 1300 tl... Adamın moral düzeldi, hee benimkini ben 25 tl ye yenilemiştim, dur şimdi aşık oldum tekrar aracıma filan dedi bu sefer.

    yani her durumda lpg kullanan araçlar benzine göre kâr ediyor. tampon örneği ekstrem bir örnek. düşün bir bmw ayarında araç benzinli olsamasına rağmen motor rektefiye kaç para tutar
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  8. #122

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    516
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkesin yorumları fikirleri farklı tabiki ama alyımızdaki araç kaç para olursa olsun ekonomi yapmak suç olmamalı? Aldığımız araç lpg ile uyumlu ise güzel bir kit ve akıllı bir usta takıp binersin mis gibi. Şimdi 2001 corsam var. 268 bin de aldım direk lpg taktım? Milletten yemediğim laf kalmadı! Ya cahil adam ben 10 bin olmadan yağ Filtre bakımı yapan orjinal parça dışında parça takmayan adamım, araç şuan 300 bin oldu Filtre ve ayar dışında bir kez lpg ye gitmedim. %40 tasarrufla kullanmaktayım aracımı nerde problem? Millet benzinli aracı ile 110 ile gidiyor kaymak gibi otobanda az yaksın diye, ben 150 160 ile daha az yakabiliyorum bu güzel bir şey bence. Lüks araba, aslan besleme falan olaylarını geçelim, hobi aracı aracı hariç en az maliyetli araba candır! Çevremde çok var arabayı alıp binmeyen adam, ben üstünden inmiyorum

  9. #123
    dahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    884
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gaz ile benzin kalitesini eÅŸ tutanlar olmuÅŸ...

    gaz gazdır arkadaşlar gazlı arabanın gidişi bellidir aynı arabaya benzin koysanız o araba uçar gazlı araba hele yüklüyse rampalarda kamyonlarla aynı hızda çıkarsanız ...bir kere benzin ile gazı ayırt edin....

    bazıları vardır adam çoluk çoçuga karışmıştır benzine verecegim parayı gaza veririm çok gezerim der..
    bazıları vardır araba gitsinde nasıl giderse gitsin derler
    bazılarının parası çoktur arabasına halen gaz taktırmıştır buda bizi ilgilendirmez
    bazıları vardır kaliteden ödün vermez benzine biner
    bazılarının araba giderrlidir dogal olarak gaz taktırmaz ama taktıranda vardır burası türkiye

    isteyen ya gaza biner yada benzine kendi cebinin hesabı...ben 2.0 benzinliye biniyorum gazı sevmiyorum çevremde niye gaz taktırmıyorsun diyen çok oldu 2.0 turbolu arabaya ne gazı diyorum öyle bir niyetim olsa bu arabayı satar uyduruk bir gazlı araba alırım diyorum...

    bizdeki 90 mod tofaşa benzin koyuyoruz araba +30 bg kazanıyor...ucuz etin yahnisi yavan olurmuş

  10. #124
    dahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    884
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mesajım bozulmuş

  11. #125
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasıl aracınıza motor modifikasyonu yapıp yazılımla müdahale ediyorsanız
    LPG takınca da yazılımını doğru ellerde ayarlatacak ve mutlu mesut kullanacaksınız.
    LPG ne için var. Tasarruf etmek için. Amacına göre kullanınca sorun olmuyor. Canın çekti, gazlayacaksan da benzinde kullanırsın bu iş biter.
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  12. #126
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Volvo c70 2.0t5... arkadaş prins sistemi söktüdu. Bilecik'te yaptıramadı. Zaten en üst sistem parası alıp ucuz sistem yakmaya kalmışlar başta... Arabayı ben aldım ve sökülen sistemi monte ettirdik... Benim bildiğim montajda sonra 60-70bin kullanıldı ve LPG kaynaklı sorun yaşanmadı. Alan arkadaş her gün 200km üstü yapıyordu iş gereği...
    Eski araç sahibine ekran görüntüsü yolladım söylediği yazan "nicki ya semavi ya Kadir'dir"

  13. #127
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _opeth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski araç sahibine ekran görüntüsü yolladım söylediği yazan "nicki ya semavi ya Kadir'dir"
    Çok çektirdiler ona... Güzelim arabaya ağız tadı ile bindirmediler... Sadece LPG değil... Başka şeylerde vardı. Konu dışı diye yazmadım... Hepsini hallettmistim çok şükür. ABD olayı çıkınca sattım. Yoksa uzun bir süre kalacaktı bende...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  14. #128
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok çektirdiler ona... Güzelim arabaya ağız tadı ile bindirmediler... Sadece LPG değil... Başka şeylerde vardı. Konu dışı diye yazmadım... Hepsini hallettmistim çok şükür. ABD olayı çıkınca sattım. Yoksa uzun bir süre kalacaktı bende...
    2.4 outlander'la memnun şimdi

  15. #129
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir kişi değinmiş benzer bir olaya;

    Ne BMW'ler Mercedesler Audi'ler vs vs bahsi geçen 'lüks' araçlar görüyorum alayında çan çin çon lastikler ?
    Elbette içlerinde iyi markalar da vardır ancak yerle tüm temasınızı sağlayan, canınızı emanet ettiğiniz, sürüş keyfinizi doğrudan etkileyen birinci unsur olan lastik konusuna gelince tasarrufu hiç acımadan yaparız. Tanesinde 100 lira kazanıp kar edeceğim diye dünyaca kabul görmüş markalara alternatif ararız.

    Jant konusu lastikten sonra gelen;
    Lastiğimizi en ucuzundan aldık içimiz rahat, çünkü kar ettik. Bir de şu cantları replika nerede hangi malzeme ile üretildiği belli olmayan, test mest hak getire yöntemiyle üretilmişleri ile değiştiririz. Çok güzel gözükecek ama enayiler gibi tonla para vermeyeceğiz.

    Süspansiyon konusuna girmeden olur mu ? Pıstıracaz o arabayı;
    Bir takım parayı kolay kazananlar, enayi ve işi bilmeyen kekolar gidip markalı ürünlere para saçarken biz gidip jant -lastikten sonra bizi yere bağlayan sisteme gerek yay ısıtmak - soğutmak - ılıtmak - kaynatmak - fazla baklalarından kurtarmak gibi teknikler ile amortisörleri de bir güzel kurcaladıktan sonra çoooh güzel arabalar pıstırdık. Ve bunu başarırken bir ton tasarruf ettik.

    Yazılım vs işleri daha azınlığın yaptığı bir hadise olsa da benzer bir olaydır;
    Binlerce araca yazılım - tuning işlemleri yapmış tecrübeleri garajlar pahalı gelip gel abi 500 e yaparız diyeni tercih ederiz. O noktada da tasarruf ederiz.

    Tüm bu tasarrufları yaparken oh yes müthişiz.

    Lpg takınca vay seni keko
    -Fırat

  16. #130

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTAANBUL
    Mesaj
    555
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratörlu araçta her devirde uygun afr imkansız mutlaka motoru yer

  17. #131
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir kişi değinmiş benzer bir olaya;

    Ne BMW'ler Mercedesler Audi'ler vs vs bahsi geçen 'lüks' araçlar görüyorum alayında çan çin çon lastikler ?
    Elbette içlerinde iyi markalar da vardır ancak yerle tüm temasınızı sağlayan, canınızı emanet ettiğiniz, sürüş keyfinizi doğrudan etkileyen birinci unsur olan lastik konusuna gelince tasarrufu hiç acımadan yaparız. Tanesinde 100 lira kazanıp kar edeceğim diye dünyaca kabul görmüş markalara alternatif ararız.

    Jant konusu lastikten sonra gelen;
    Lastiğimizi en ucuzundan aldık içimiz rahat, çünkü kar ettik. Bir de şu cantları replika nerede hangi malzeme ile üretildiği belli olmayan, test mest hak getire yöntemiyle üretilmişleri ile değiştiririz. Çok güzel gözükecek ama enayiler gibi tonla para vermeyeceğiz.

    Süspansiyon konusuna girmeden olur mu ? Pıstıracaz o arabayı;
    Bir takım parayı kolay kazananlar, enayi ve işi bilmeyen kekolar gidip markalı ürünlere para saçarken biz gidip jant -lastikten sonra bizi yere bağlayan sisteme gerek yay ısıtmak - soğutmak - ılıtmak - kaynatmak - fazla baklalarından kurtarmak gibi teknikler ile amortisörleri de bir güzel kurcaladıktan sonra çoooh güzel arabalar pıstırdık. Ve bunu başarırken bir ton tasarruf ettik.

    Yazılım vs işleri daha azınlığın yaptığı bir hadise olsa da benzer bir olaydır;
    Binlerce araca yazılım - tuning işlemleri yapmış tecrübeleri garajlar pahalı gelip gel abi 500 e yaparız diyeni tercih ederiz. O noktada da tasarruf ederiz.

    Tüm bu tasarrufları yaparken oh yes müthişiz.

    Lpg takınca vay seni keko
    Dedikleriniz dogru. Fakat sizde de onyargi mevcut
    Mesela kumho ku31 bridgestone turanza'ya 5 basan bir lastik.
    Starmaxx st730 michelin energy'den cok daha iyi bir lastik.
    Dunyadaki en iyi kis lastigi ise vredestein. Michelin ya da goodyear falan degil.
    Bunlar bu isin otoriteleri tarafindan farkli araclarla yapilmis testlerin sonuclari, benim sallamam degil.

    Ayni sekilde cin'de en dandik jantlar da uretiliyor, en kaliteliler de. Parasina gore is yapiyor adamlar. JIC ya da tse damgali jantlar kullandim ben yillarca, hic biri egilmedi bile. Tabi bazi essekler kasislerden 20kmh+ ile gecip, cukurdan tumsekten kacmayip 'abi her yer bozuk ne yapayim' diyor, onlara team dynamics versen de kirar.

    Araci dediginiz yontemlerle basmak gayet apacilik tabi. Ona diyecek soz yok. Ama is bilmeyen kisiler en baba coilover'i da getirtse araci alcaltinca kamber kaster toein-outunu hesaplamadan en serte alip caddeye cikiyor. Bu da bir bakla kesilmis standart amortisorden daha fena sonuclar doguruyor.

    Yazilim isinde de kirilsa kirilsa anca kendi motoru kirilir, ayni lpg takmak gibi. Kendi eder kendi bulur, kalitesiz yere yaptirirsa bize ne

    Butun bunlarin hic birisi, millete ust sinif gibi gorunmek icin buyuk motorlu avrupa araci alip tup takanlarin kekoluklarini ortmuyor tabi. Dizel diye bir sey var. Adamlar ugrasmis yapmis. Ekonomi amacli.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  18. #132

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bucak/BURDUR-İSTANBUL
    Mesaj
    4.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2008’de 99.000 km’de aldığım 2002 Civic sedan aracıma sürekli bindiğim ve çok uzun yol yaptığım için 2014’te 180.000 kmçde iken lpg sistemi taktırdım. Takılan sistem de Atiker’di yani. 4 ay evvel 299.980 km’de aracımı sattım. Tam 120.000 km sorunsuz, sıkıntısız bindim. Her 10.000 km’de bir gaz filtresi vb parça değişip; pek de ayarını da bozmadan sağlıklı bir şekilde bindim. Sürekli Bucak-İstanbul gider gelirim; sakin kullanımda ortalama 1.5 depo gaz(simit tank) ile otobüs bileti parasına rahat rahat gitmişliğim oldu. Sıkıştırdığımda da zaten benzinde bile 190-195 kö/h yapan araç; gazda yine 190 km/h sürati rahat bir şekilde yapardı ki devirli kullanımda bile gazın litresi 2.75 TL civarlarında iken bile max 36-37 Krş yakardı. Şehir içi fiks 22-23 Krş idi.

    Aracı sattım; 300.000 km’yi çoktan geçti; alan kişi de aynı şekilde biniyor ve hâlâ gazdan kaynaklı bir sıkıntı yok araçta.

    Düzgün montaj; iyi işçilik önemli bir kıstas bana göre.

    İkinci olarak şimdi Type-R aldım. Yakıt tam 4 katı. Lpg takılır; zira standart 2 litre atmosferik motor. Herhangi bir teknik yönden eksiklik de yok bana göre. Ama gündelik kullanımda olmayan bir araç ve lpg’ye gerek yok şu durumda da. Zaten gündelik dizel Linea var evde.

    İşin özeti; gündelik kullanımda olan/uzun km yapan her benzinli araca o km’lerdeki maliyeti düşürmek adına Lpg takılabilir. Benim kıstasım bu yönde. Ve 120.000 km sağlıklı bir şekilde lpg kullandım. Düzgün montaj/iyi usta kombini ile de sıkıntı yaşatmaz.

    Sonuç olarak gündelik binilen S500’e de takılır gayet de. Gündelik biniliyor diye adam S350d/Cdi almak zorunda da değil.

    Ps: W204 Makyajlı kasa C’lerin hangi motoru lpg ile uyumlu bu arada? (180/200/250?)

  19. #133
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SErhat. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2008’de 99.000 km’de aldığım 2002 Civic sedan aracıma sürekli bindiğim ve çok uzun yol yaptığım için 2014’te 180.000 kmçde iken lpg sistemi taktırdım. Takılan sistem de Atiker’di yani. 4 ay evvel 299.980 km’de aracımı sattım. Tam 120.000 km sorunsuz, sıkıntısız bindim. Her 10.000 km’de bir gaz filtresi vb parça değişip; pek de ayarını da bozmadan sağlıklı bir şekilde bindim. Sürekli Bucak-İstanbul gider gelirim; sakin kullanımda ortalama 1.5 depo gaz(simit tank) ile otobüs bileti parasına rahat rahat gitmişliğim oldu. Sıkıştırdığımda da zaten benzinde bile 190-195 kö/h yapan araç; gazda yine 190 km/h sürati rahat bir şekilde yapardı ki devirli kullanımda bile gazın litresi 2.75 TL civarlarında iken bile max 36-37 Krş yakardı. Şehir içi fiks 22-23 Krş idi.

    Aracı sattım; 300.000 km’yi çoktan geçti; alan kişi de aynı şekilde biniyor ve hâlâ gazdan kaynaklı bir sıkıntı yok araçta.

    Düzgün montaj; iyi işçilik önemli bir kıstas bana göre.

    İkinci olarak şimdi Type-R aldım. Yakıt tam 4 katı. Lpg takılır; zira standart 2 litre atmosferik motor. Herhangi bir teknik yönden eksiklik de yok bana göre. Ama gündelik kullanımda olmayan bir araç ve lpg’ye gerek yok şu durumda da. Zaten gündelik dizel Linea var evde.

    İşin özeti; gündelik kullanımda olan/uzun km yapan her benzinli araca o km’lerdeki maliyeti düşürmek adına Lpg takılabilir. Benim kıstasım bu yönde. Ve 120.000 km sağlıklı bir şekilde lpg kullandım. Düzgün montaj/iyi usta kombini ile de sıkıntı yaşatmaz.

    Sonuç olarak gündelik binilen S500’e de takılır gayet de. Gündelik biniliyor diye adam S350d/Cdi almak zorunda da değil.

    Ps: W204 Makyajlı kasa C’lerin hangi motoru lpg ile uyumlu bu arada? (180/200/250?)
    c200'e taktıran tanıdığım vardı prins'in yağlamalı sistemini takmıştı.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •