User Tag List

Sayfa 4/10 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
176 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: megachips müşteri davranışı işlemi yapmadan önce yaptıktan sonra

  1. #58
    lider-58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egr yazılımla iptal edilince,egr ye girecek eksoz gazı nereye gidiyor.tabiki dpf ye bu sefer araç rejenasyonu daha uzun sürelerde tutuyor.

    tdi nekadar soft yazılsada genede eksozdan kurum atıyor(gözle görmesede) dpf üzerindeyse bu kurum nerde takılı kalıyor yine uzun süreli dpf rejenasyonu

    ister soft,ister hard dpf yi söker,egr yi contalarım.önceliğim motorun ve turbonun sağlığı,ikinci planda güçtür.dpf üzerinde yazılım yaptırmam.


    müşteri dpf yi söktürmek istemiyor ve oem e dönüyorsa (iade koşullarınada uygunluk varsa) parası iade edilmeliydi.


    dpf konusunu yazılımcılarda baştan uyarmalı.sonra 5lt yağ kapasiteli araçtan 8lt yağ çıkar
    sizin bildiğiniz bu durumu yazılımı yapan arkadaşlarda kesinlikle biliyor haliyle beni ikaz etmeleri gerekirdi yani bu iş gelişi güzel olmaz demeliydiler birde üzerine ben kıt bilgilerimle herşeyi sordum yaptırmadan örneğin EGR mekanik olarak iptal edilmelimi bu işlemden sonra DPF sorun çıkartırmı ben DPF iptali istemiyorum gibi gibi çünkü nihayetinde dediğiniz gibi egr ünitesine giden gazlar bir yere yönelecek yani sihirli bir el değmeyecek onları yok etmeyecek

    arkadaşların verdiği cevap EGR ye mekanik müdahaleye gerek yok DPF sorun çıkartmaz hatta attığımız yazılım bu araba için hissedemez bile biz bu motorlarla drag yapıyoruz bu neki.

  2. #59
    lider-58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    500 km gitte araba bi alışsın nedir ya çok komik bi muhabbet. Makine bu yazılımı yüklersin çalışır gider neye alışacak ya eklemleri mi açılacak zamanla ? ya da ödemini atıp daha fit bir hal mi alacak.

    Böyle bir şey var mı gerçekten uzman arkadaşlara soruyorum , olması mümkün değil biraz tecrübem varsa ?


    yani benim 43 yaşında spora başlamam veya kalp nakli olmam gibi muhtemelen

  3. #60
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lider-58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    yani benim 43 yaşında spora başlamam veya kalp nakli olmam gibi muhtemelen
    500 git motor alışsın
    yay takarlar ya da press işlemi olur, 1 haftaya oturur 1 cm daha,ama 1 hafta bak , 1000 km yol yap otursun değil. tam 7 gün sonra tam 1 cm daha düşecek . böyle sacma sapan söylemler.

    Cok gecmıs olsun , bu konu ılk degıl ve muhtemelen son da olmayacak zaten.

  4. #61
    lider-58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede son olmayacak bu konu ama bu mantıklarını değişmez iseler bu kadar şikayet bu arkadaşların sonu olacak .

  5. #62
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şaşırtmayan kurum ve şaşırtmayan rezalet. Allah sabır eylesin. Geçen sene de A6 chipleyip bozmuşlardı. DH'de konusu vardı.

  6. #63
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    9.894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    500 km muhabbeti dalga geçme amaçlı söylenmiştir diye tahmin ediyorum.

  7. #64
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    53
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.929
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öyle birşey var
    STFT ve LTFT diye öğrenme modu vardır oem beyinlerde
    stft: short term fuel trim
    ltft: long term fuel trim

    yazın nette birçok bilgi bulabilirsiniz
    Short Term Long Term Fuel Trim Explained

    aku sokunce yada bir şekilde yazılım attıktan sonra beyin ltft yi öğrenme moduna girer ve siz kullandıkça bu parametre oturur.
    tabiki bu olay 500km sürmeyecektir.


    ->fren disk ve balataları içinde var
    yeni balata değiştiğiniz zaman onun eski diske alışması için bir süre kullanmanız lazım
    göreceksinizki 50-100 km sonra frenleriniz daha iyi tutacaktır
    bu süre zarfında ani fren yapmadan 70 yaşındaki bir şöför gibi aracı kullanırsanız fren padleriniz o kadar sağlam alışır.

    sıfır disk-balata değişince de aynı şey olur..
    hiç bir disk ve balatanın yüzeyi cam gibi pürüzsüz değildir


    -> tam emin değilim ama yay ve süspansiyon sistemi için de aynı mantık olabilir
    belki 5-10 km lik bir kullanımdan bahsediyorum, amortisor kuleleri takozları yayların alt ve üstündeki lastiklerden dolayı
    minik bir alışma modu olur, bence doğrudur.

  8. #65
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizimde ufak agri ve seyirme vardi ufak operasyon sonrasi duzeldi ama agrilar vardi.doktor gunde 2 3km yol yap 1hafta sonra gel dedi.d ayni.muhabbet

  9. #66
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.556
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lider-58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin bildiğiniz bu durumu yazılımı yapan arkadaşlarda kesinlikle biliyor haliyle beni ikaz etmeleri gerekirdi yani bu iş gelişi güzel olmaz demeliydiler birde üzerine ben kıt bilgilerimle herşeyi sordum yaptırmadan örneğin EGR mekanik olarak iptal edilmelimi bu işlemden sonra DPF sorun çıkartırmı ben DPF iptali istemiyorum gibi gibi çünkü nihayetinde dediğiniz gibi egr ünitesine giden gazlar bir yere yönelecek yani sihirli bir el değmeyecek onları yok etmeyecek

    arkadaşların verdiği cevap EGR ye mekanik müdahaleye gerek yok DPF sorun çıkartmaz hatta attığımız yazılım bu araba için hissedemez bile biz bu motorlarla drag yapıyoruz bu neki.
    bir abim captivasına yazılım yaptırıcaktı.abi ne yaparsan yap dpf yi söktür dedim.sırf fazla para tutuyor diye söktürmedi.yazılımı yaptırıp geçti.

    1 ay sonra mevzular başladı çok yakıyor,gidişide biraz değişti,gaz pedalının ordan ısı geliyor.dedim abi yazdırdığın adamlara git söyle dpf yi iptal etmen lazım.yok ondan değil daha öncede yazdırdım onlarda olmadı(1.3mjet-1.6tdi)tabi işi çözülmedi.o arada arabayı ilana koydu,il dışından biri geldi ekspere gittiler.yağ çubuğunu bir çektiler şokk 8lt yağ var arabada,tabi 3lt mazot.alıcı kaçtı tabi.beni arıyor ne yapıcaz.dedim git dpf yi iptal ettir.

    tabi iptal edilene kadar yağ,filtre değişti.iptal edildi,peşine tekrar yağ filtre değişimi işçiliktir,eksozdur derken temiz 1000-1200 gitti diye hatırlıyorum.

    tabi araç lever atladı yakıt düştü,perf.arttı.3 ay sonra captiva dumanlıyor diye,1.6tdi a3 ile takasladı.
    onuda dpf üzerinde yazılımladı biniyor.ne araç nezaman rejenasyon yapar,ne egr,ne dpf ne yağ hiçbişeyden anlamaz.kuru bildiğin binici işte.en sevilen,soru sormayan müşteri profili.

  10. #67
    lider-58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bende umursamayan takip etmeyen müşteri olsaydım muhtemelen çok sevecekti arkadaşlar

  11. #68

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    52
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biri 66binde halen bindiğim
    biri 74binde teslim ettiğim
    biri 123binde teslim ettiğim 3 adet yazılımlı clio 4'e bindim/biniyorum egrde iptal değil dpf'de takılı üstelik şirket aracı öyle pofpoflanarak kibar kibarda binilmiyor tek bir sorun yaşamadım.



    arkadaş akabinde DPF olabilir, zate DPF sorun teşkil eder vs gibi yorumlarda bulunacaksaydı,20yıldır bu işi yapıyorum kralı diyecekseydi dönüp işin başında DPF hakkında gerek yazılımsak gerek fiziki tespit yapıp öyle işe koyulacaktı.


    araç kaç binde? 124bin özetle gayet belliki bir nebze ztn dolu
    müşteri ne demiş ? sıfır problem ?
    müşteri ne şart koşmuş ? yazılım harici ful stock /oem


    o halde bu işin oluru X/Y neyse ismi abim senin DPF ölçelim, ölçecek kabiliyet,yetenek yada şartmı yok o halde açık açık şu şu şu olabilir bilgin olsun demekti, arkasına bunları yapmak değil yoksa kim bilmezki yazılımın ek duman üreteceğini ve zaten dolmuş olan dpf dahada dolduracağını? roket bilimi değil..

  12. #69
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir abim captivasına yazılım yaptırıcaktı.abi ne yaparsan yap dpf yi söktür dedim.sırf fazla para tutuyor diye söktürmedi.yazılımı yaptırıp geçti.

    1 ay sonra mevzular başladı çok yakıyor,gidişide biraz değişti,gaz pedalının ordan ısı geliyor.dedim abi yazdırdığın adamlara git söyle dpf yi iptal etmen lazım.yok ondan değil daha öncede yazdırdım onlarda olmadı(1.3mjet-1.6tdi)tabi işi çözülmedi.o arada arabayı ilana koydu,il dışından biri geldi ekspere gittiler.yağ çubuğunu bir çektiler şokk 8lt yağ var arabada,tabi 3lt mazot.alıcı kaçtı tabi.beni arıyor ne yapıcaz.dedim git dpf yi iptal ettir.

    tabi iptal edilene kadar yağ,filtre değişti.iptal edildi,peşine tekrar yağ filtre değişimi işçiliktir,eksozdur derken temiz 1000-1200 gitti diye hatırlıyorum.

    tabi araç lever atladı yakıt düştü,perf.arttı.3 ay sonra captiva dumanlıyor diye,1.6tdi a3 ile takasladı.
    onuda dpf üzerinde yazılımladı biniyor.ne araç nezaman rejenasyon yapar,ne egr,ne dpf ne yağ hiçbişeyden anlamaz.kuru bildiğin binici işte.en sevilen,soru sormayan müşteri profili.
    Yağa yakıt karışması rejenerasyonu yarıda kesmekten olmuyor mu?

  13. #70
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.556
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CVK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağa yakıt karışması rejenerasyonu yarıda kesmekten olmuyor mu?
    +tıkalı dpf

  14. #71
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +tıkalı dpf
    Tıkalı dpf uyarı vermiyor mu?

  15. #72
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı CVK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tıkalı dpf uyarı vermiyor mu?
    belli bir orandan sonra uyarı veriyor, misal %60 ise limit %59 da da olsa uyarı vermez
    AR Giulietta 1.6 jtdm2
    ~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
    ~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
    1460 kg scaled
    now back to stock.

  16. #73
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belli bir orandan sonra uyarı veriyor, misal %60 ise limit %59 da da olsa uyarı vermez
    E tamam o zamana kadar rejenerasyonu normal yapar. Uyarı veren dpf ile gezilmez zaten limp moda girmiyor mu?

  17. #74
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı CVK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E tamam o zamana kadar rejenerasyonu normal yapar. Uyarı veren dpf ile gezilmez zaten limp moda girmiyor mu?
    Rejenerasyonu normal kullanıcılar pek takılmadan ortada kese kese kese uyarı vermeden tam tıkalı durum gerçekleşebiliyor, Gökhan abinin örneklediği Captiva sahibi gibi
    Sonrası senaryo belli ztn
    AR Giulietta 1.6 jtdm2
    ~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
    ~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
    1460 kg scaled
    now back to stock.

  18. #75
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rejenerasyonu normal kullanıcılar pek takılmadan ortada kese kese kese uyarı vermeden tam tıkalı durum gerçekleşebiliyor, Gökhan abinin örneklediği Captiva sahibi gibi
    Sonrası senaryo belli ztn
    Tamam hacı aynı şeyden bahsediyoruz , benim araçta 70 bin kmdir dpf üstünde yazılımlı bi kere daha ne ışığı yandı ne yağı yükseldi.

  19. #76
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim ışıkta 50 bin km sürdüm hiç yanmadı ara sıra yaptı temizliğini geçti multıjet

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •