User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: öneri

  1. #20
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S60 R ın otomatik şanzıman problemleri oluyor. Daha doğrusu bütün eski volvolarda oluyor. O nedenle S60R alırsam Manuel e bakacağım. Olmadı da otomatik alırsam M66 kodlu manuel şanzıman bulucam.
    Bizim S70 kullanılmaya kullanılmaya aküyü bitirdi. Hadi atlatma vs topladı annemler Didimde bu seferde şanzıman sürekli arıza verdi. Bütün şanzımancılar yok inecek şöyle olacak şunlar değişecek vs dedi. Araba çalışıyor ama şanzıman saçmalıyordu. Akü iyice öldü değiştirdik şanzıman problemi de ortadan kalktı. Bana sormadan şanzıman yağını değiştirince şanzıman dağıldı. İstanbuldayken değiştirmek istiyordum ama ustalar abi değiştirirsek viskozite değişeceği için dağılabilir anne zaten sakin kullanıyor vurma vs yok ellemeyelim diyorlardı. Annemi kafalayıp yağı bir değiştirdiler sizlere ömür.
    Hazır volvo takip eden adam yakalamışken sorayım. yeni s60 larda 2.0 dizel 163 lük ler bu konuda sorunlu mu ? Onlarda powershift var diye biliyorum ama tamamen kulaktan dolma bir bilgi.

    Örnek,

    Just a moment...

  2. #21
    CüneytIşıkkent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Turkey/Istanbul/B.evler
    Mesaj
    745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim manuel şanzıman olduğu için problem olacağını sanmıyorum. headers egzozt yazılım vs ile ittire kaktıra 230 hp hadi bilemedin 240 hp olsun yinede yetmez gibi geliyor.
    Manuel ise çok iyi tabi o zaman bir problem olmaz. Evet, Haklısınız dediğim şekilde yapılınca bile anca normal bir m54b30 seviyelerine geliyor güç. Fikir olması açısından, Ben o zaman Varex yetkili Türkiye bayii X-foce Dm Works ile görüşmüştüm bu motorlara çok fazla turbolama yaptıklarını motor içine girmeden gündelik 350 Hp güçlere kadar alınıp sorunsuz kullanılabileceğini belirtmişlerdi.
    Umbrella Corporation

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hazır volvo takip eden adam yakalamışken sorayım. yeni s60 larda 2.0 dizel 163 lük ler bu konuda sorunlu mu ? Onlarda powershift var diye biliyorum ama tamamen kulaktan dolma bir bilgi.

    Örnek,

    Just a moment...
    onların üzerinde Japon Aisin şanzıman var. Gayet sağlam şanzımanlar.
    IN BOOST WE TRUST

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CüneytIşıkkent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manuel ise çok iyi tabi o zaman bir problem olmaz. Evet, Haklısınız dediğim şekilde yapılınca bile anca normal bir m54b30 seviyelerine geliyor güç. Fikir olması açısından, Ben o zaman Varex yetkili Türkiye bayii X-foce Dm Works ile görüşmüştüm bu motorlara çok fazla turbolama yaptıklarını motor içine girmeden gündelik 350 Hp güçlere kadar alınıp sorunsuz kullanılabileceğini belirtmişlerdi.
    Güç olarak evet ama yürüyüş olarak zaten şu anda otomatik 530 ile 140 a kadar kafa burun gidiyoruz. O zaman çok fark olur ama yetmeyecektir. Herkes 530 alsaydın diyor da 530 da alsaymışım yetmeyecekmiş.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #24
    pirasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CüneytIşıkkent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha öncesinde de söylemiştim sanırım aynı aracı 2,5 yıl civarı kullandım. Ben katalizör iptali yapmıştım 10 boy hızlanmıştı araba güzel bir headers ve egsoz ile başlayın bence ilk etapta sizi kesinlikle mutlu edecektir. Turbo konusunu bende çok araştırmıştım ama belirtilen güçlerde max 300hp civarları için otomatik şanzıman için kapalı kutu cevabı aldım hep manuele çevirilirse çok daha iyi olacağı cevabı almıştım.
    alper abinin araba manuel zaten
    turbocuk istiyoruz

  6. #25
    CüneytIşıkkent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Turkey/Istanbul/B.evler
    Mesaj
    745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güç olarak evet ama yürüyüş olarak zaten şu anda otomatik 530 ile 140 a kadar kafa burun gidiyoruz. O zaman çok fark olur ama yetmeyecektir. Herkes 530 alsaydın diyor da 530 da alsaymışım yetmeyecekmiş.
    O zaman Turbo veya araç değişim iki türlü yol var ama ne kadar uzun yol yapıyorsunuz bilmiyorum da bir dönem kız arkadaşım Bursa da yaşıyordu soluksuz 250-55 gidip geliyordum onun da keyfi ayrı

    Alıntı pirasa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alper abinin araba manuel zaten
    Öyleymiş evet
    Umbrella Corporation

  7. #26
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300hp'ler ise hedef en pratiği belirttiğiniz gibi turbo, hazır kitlerle bile bayağı keyifli olur.
    N/A olarak yapılabilecekler belli zaten ki, aracınız da manuel olduğu için bayağı keyfi artar bence, sanayi mesainiz daha kısa sürer muhtemelen turboya göre.

  8. #27
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.543
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O ağırlıkta turbo araba lazım biraz tad alabilmek için.. turbolamak kolayda muayene derdi var artı polısler eskısi gibi değil.. bmw lere karşı zaten önyargılılar.. cevırmede kaput actırıyorlar.. onlarda anlıyor arabada ne var.

  9. #28
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar E39 525 i mi çok seviyorum yol tutuşu konforu vs gerçekten beni mutlu ediyor ama performans açısından memnun etmiyor her ne kadar 530 otomatik ile 140 a kadar kafa burun yürüsede. Tek derdim biraz daha fazla yürüsün. Derdim 500 hp falan olsun değil 300 hp civarı olsun günlük olarak bana yeter. Ya turbo yapacağım ya da başka bir otomobile geçeceğim. S60 R seçeneklerden biri. Turbo yaparsam satarken büyük sıkıntı çekeceğim kesin o problemi de yaşamak istemiyorum. Sizin öneriniz ne olurdu?
    sattın zamanında mis gibi 2.7 bi turboyu şimdi kaşıntın tuttu değilmi ?
    TK 777 - Agu Engine 2.0 Stroker GTX3076 Gen2
    FRK 02 - 2.0TFSI Stage 3 Golf MKV GTI DSG
    TK 757 - Mazda 323GTX AWD TURBO
    VTE 60 - Gen5 Prelude 2.2 Vti

  10. #29

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakıt ve sonradan elden çıkarma sorun olmasa esasında E39 540i Manuel vites (sanıldığı kadar nadir değil o seride ilginç bir şekilde bulunuyordu) çok çok keyifli olurdu.
    çok kısa süre önce sanıyorum en fazla 4-5 ay önce daha 160bin kmde hatasız boyasız ilk elden vardı komedi bir fiyata.

    yazılım,intake ve basit bir cat iptaliyle 320hp civarı görüyor son derecede keyifli bir araç fabrikasyon 6.2sn koşan bir araç sanırım bu basit modlarla bile yukarı 5snleri görür

  11. #30
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eski arabanın derdi bitmiyor.İstediği kadar iyi ve yeni olsun..Akşam park ederken sorunu olmayan makina sabah çalışmıyor.Turbo olsun isterim mis gibide olur çiçek gibide olur ama bugün diff olmuş 30/35 bin TL aynı şekilde beyinde okadar. işçilik parça derken bak abartmıyorum min 300,000 gidecek.Eskisi gibi değil piyasa..Eskiden ciklet parasına yaptırdığımız işleri şimdi para vererek bile yaptıramıyoruz.
    Yaparken çekilen çile başka, kullanırken başka, polisle başka, muayene başka. Bence arabayı satıp üzerine 500 koyup daha hızlı daha güncel bir şey baksan daha mutlu olursun.Daha çok yeni e30 ile uğraşıp araba parası harcayıp aldığımdan ucuza vermiş biri olarak söylüyorum.Hala depomda sıfır m54b30 motor ve m3 şanzımanım duruyor kuzu kuzu..

    Bir dost.....
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  12. #31

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olm üstüne 500 vererek araba alacak olsam dünya kadar araba var. Benim derdim max 150 harcamak.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #32
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olm üstüne 500 vererek araba alacak olsam dünya kadar araba var. Benim derdim max 150 harcamak.
    Sen bu yazıyı yazarken cebinden 150 eksildi zaten farkında değilsin
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  14. #33

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen bu yazıyı yazarken cebinden 150 eksildi zaten farkında değilsin
    hahahahahah doğrudur.
    IN BOOST WE TRUST

  15. #34
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5.25 e yapılabilecek en güzel şey stroker ne muayene ne vergi ne polis bir sıkıntı yaşatmaz, motor yapılırken m54b30 a çevirip + silindir kapak portlarını büyütseniz birazda modifiye emme , kelebek headers, egzoz sistemi ve yazılım gibi şeylerle 260-270hp alırdınız ki manuel araba için tatmin edici bir güç yolda.. kendi 330ci aracımda m50b25 emme, 4.4 kelebek + headers ve yazılım var tahmini 250hp gibi uzun yolda vs yormuyor şehir içi yetiyor sizede tavsiyem bu olur, turbolayıp günde 110km yapabileceğinize ben şahsen inanmıyorum o kadar sağlam değil bence..
    e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012

  16. #35

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oguzhan.Ozturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5.25 e yapılabilecek en güzel şey stroker ne muayene ne vergi ne polis bir sıkıntı yaşatmaz, motor yapılırken m54b30 a çevirip + silindir kapak portlarını büyütseniz birazda modifiye emme , kelebek headers, egzoz sistemi ve yazılım gibi şeylerle 260-270hp alırdınız ki manuel araba için tatmin edici bir güç yolda.. kendi 330ci aracımda m50b25 emme, 4.4 kelebek + headers ve yazılım var tahmini 250hp gibi uzun yolda vs yormuyor şehir içi yetiyor sizede tavsiyem bu olur, turbolayıp günde 110km yapabileceğinize ben şahsen inanmıyorum o kadar sağlam değil bence..
    Motor her ne kadar atmosferik olsa da, hepi topu 20 hp için bu kadar masraf ve uğraşa değmez idi bence .
    Okumadan imzalamam.....

  17. #36
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DOHC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor her ne kadar atmosferik olsa da, hepi topu 20 hp için bu kadar masraf ve uğraşa değmez idi bence .
    Kelebeğe 1.500TL , Emmeye 2.500TL, Headers hediye geldi oda 100 euro idi , yazılım da 1.500TL o zaman totalde şuanki kur üzerinden 9000TL yapıyor.. şuan sadece yazılımı o paralara atıyorlar

    Kelebek ve ziglon sisteminin entegresini ben yaptım ona ayrı para vermedim bence 20 beygir için bu paraya değer.
    e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012

  18. #37

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oguzhan.Ozturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5.25 e yapılabilecek en güzel şey stroker ne muayene ne vergi ne polis bir sıkıntı yaşatmaz, motor yapılırken m54b30 a çevirip + silindir kapak portlarını büyütseniz birazda modifiye emme , kelebek headers, egzoz sistemi ve yazılım gibi şeylerle 260-270hp alırdınız ki manuel araba için tatmin edici bir güç yolda.. kendi 330ci aracımda m50b25 emme, 4.4 kelebek + headers ve yazılım var tahmini 250hp gibi uzun yolda vs yormuyor şehir içi yetiyor sizede tavsiyem bu olur, turbolayıp günde 110km yapabileceğinize ben şahsen inanmıyorum o kadar sağlam değil bence..
    motor içi gayet sağlam. Yurtdışında bir sürü adam stock internal ile 400 hp drift yapıyorlar. Ki drfitteki zorluğa dayanıyor. Benim hedefim 300 hp fazlası değil. Motoru toplarken bende 3.0 a dönmeyi istedim ama o anki maliyeti ile toplayamazdım krank vs ile. M54B30 da takabilirdim daha ucuza ama alacağın motor kapalı kutu ne kadar gideceğini bilmiyorsun. Dedik yapacaksak düzgün yapalım düzgün toplayalım ileride yüklersek bunu yükleriz diye topladık. Şu anda inanılmaz sağlıklı çalışıyor. 2. yağ değişimi yapıldı üstüne 8000 km oldu yağını kontrol ettim çizgiden milim aşağı inmemiş.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #38
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor içi gayet sağlam. Yurtdışında bir sürü adam stock internal ile 400 hp drift yapıyorlar. Ki drfitteki zorluğa dayanıyor. Benim hedefim 300 hp fazlası değil. Motoru toplarken bende 3.0 a dönmeyi istedim ama o anki maliyeti ile toplayamazdım krank vs ile. M54B30 da takabilirdim daha ucuza ama alacağın motor kapalı kutu ne kadar gideceğini bilmiyorsun. Dedik yapacaksak düzgün yapalım düzgün toplayalım ileride yüklersek bunu yükleriz diye topladık. Şu anda inanılmaz sağlıklı çalışıyor. 2. yağ değişimi yapıldı üstüne 8000 km oldu yağını kontrol ettim çizgiden milim aşağı inmemiş.
    m54 ün hastalığı zaten yağ eksiltmesi, rektefiyeci bilgisiz olursa belli bir km den sonra yağ eksilmeye başlıyor, segman çok zayıf sizde bu tarz sorunlar yoksa motoru güzel rakamlara satıp bi m54b30 almanız. sonrasında zaten dediğim gibi ufak tefek oynarsınız, ama turbo konusunda bende çok gidip geliyorum 0.6 bar basıp 300-320 gücü motorun ömründen yemeden gideceğini bilsem bu işe girişeceğim ama bu sefer eksoz sistemini orjinalden çok uzaklaştıracak kaput altı tamamen değişecek vs vs çok zahmetli ve maliyetli iş
    e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •