Hazır volvo takip eden adam yakalamışken sorayım. yeni s60 larda 2.0 dizel 163 lük ler bu konuda sorunlu mu ? Onlarda powershift var diye biliyorum ama tamamen kulaktan dolma bir bilgi.
Örnek,
Just a moment...
Hazır volvo takip eden adam yakalamışken sorayım. yeni s60 larda 2.0 dizel 163 lük ler bu konuda sorunlu mu ? Onlarda powershift var diye biliyorum ama tamamen kulaktan dolma bir bilgi.
Örnek,
Just a moment...
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Manuel ise çok iyi tabi o zaman bir problem olmaz. Evet, Haklısınız dediğim şekilde yapılınca bile anca normal bir m54b30 seviyelerine geliyor güç. Fikir olması açısından, Ben o zaman Varex yetkili Türkiye bayii X-foce Dm Works ile görüşmüştüm bu motorlara çok fazla turbolama yaptıklarını motor içine girmeden gündelik 350 Hp güçlere kadar alınıp sorunsuz kullanılabileceğini belirtmişlerdi.
Umbrella Corporation
300hp'ler ise hedef en pratiği belirttiğiniz gibi turbo, hazır kitlerle bile bayağı keyifli olur.
N/A olarak yapılabilecekler belli zaten ki, aracınız da manuel olduğu için bayağı keyfi artar bence, sanayi mesainiz daha kısa sürer muhtemelen turboya göre.
O ağırlıkta turbo araba lazım biraz tad alabilmek için.. turbolamak kolayda muayene derdi var artı polısler eskısi gibi değil.. bmw lere karşı zaten önyargılılar.. cevırmede kaput actırıyorlar.. onlarda anlıyor arabada ne var.
Yakıt ve sonradan elden çıkarma sorun olmasa esasında E39 540i Manuel vites (sanıldığı kadar nadir değil o seride ilginç bir şekilde bulunuyordu) çok çok keyifli olurdu.
çok kısa süre önce sanıyorum en fazla 4-5 ay önce daha 160bin kmde hatasız boyasız ilk elden vardı komedi bir fiyata.
yazılım,intake ve basit bir cat iptaliyle 320hp civarı görüyor son derecede keyifli bir araç fabrikasyon 6.2sn koşan bir araç sanırım bu basit modlarla bile yukarı 5snleri görür
Eski arabanın derdi bitmiyor.İstediği kadar iyi ve yeni olsun..Akşam park ederken sorunu olmayan makina sabah çalışmıyor.Turbo olsun isterim mis gibide olur çiçek gibide olur ama bugün diff olmuş 30/35 bin TL aynı şekilde beyinde okadar. işçilik parça derken bak abartmıyorum min 300,000 gidecek.Eskisi gibi değil piyasa..Eskiden ciklet parasına yaptırdığımız işleri şimdi para vererek bile yaptıramıyoruz.
Yaparken çekilen çile başka, kullanırken başka, polisle başka, muayene başka. Bence arabayı satıp üzerine 500 koyup daha hızlı daha güncel bir şey baksan daha mutlu olursun.Daha çok yeni e30 ile uğraşıp araba parası harcayıp aldığımdan ucuza vermiş biri olarak söylüyorum.Hala depomda sıfır m54b30 motor ve m3 şanzımanım duruyor kuzu kuzu..
Bir dost.....
Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri![]()
olm üstüne 500 vererek araba alacak olsam dünya kadar araba var. Benim derdim max 150 harcamak.
IN BOOST WE TRUST
5.25 e yapılabilecek en güzel şey stroker ne muayene ne vergi ne polis bir sıkıntı yaşatmaz, motor yapılırken m54b30 a çevirip + silindir kapak portlarını büyütseniz birazda modifiye emme , kelebek headers, egzoz sistemi ve yazılım gibi şeylerle 260-270hp alırdınız ki manuel araba için tatmin edici bir güç yolda.. kendi 330ci aracımda m50b25 emme, 4.4 kelebek + headers ve yazılım var tahmini 250hp gibi uzun yolda vs yormuyor şehir içi yetiyor sizede tavsiyem bu olur, turbolayıp günde 110km yapabileceğinize ben şahsen inanmıyorum o kadar sağlam değil bence..
e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012
Kelebeğe 1.500TL , Emmeye 2.500TL, Headers hediye geldi oda 100 euro idi , yazılım da 1.500TL o zaman totalde şuanki kur üzerinden 9000TL yapıyor.. şuan sadece yazılımı o paralara atıyorlar
Kelebek ve ziglon sisteminin entegresini ben yaptım ona ayrı para vermedim bence 20 beygir için bu paraya değer.
e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012
motor içi gayet sağlam. Yurtdışında bir sürü adam stock internal ile 400 hp drift yapıyorlar. Ki drfitteki zorluğa dayanıyor. Benim hedefim 300 hp fazlası değil. Motoru toplarken bende 3.0 a dönmeyi istedim ama o anki maliyeti ile toplayamazdım krank vs ile. M54B30 da takabilirdim daha ucuza ama alacağın motor kapalı kutu ne kadar gideceğini bilmiyorsun. Dedik yapacaksak düzgün yapalım düzgün toplayalım ileride yüklersek bunu yükleriz diye topladık. Şu anda inanılmaz sağlıklı çalışıyor. 2. yağ değişimi yapıldı üstüne 8000 km oldu yağını kontrol ettim çizgiden milim aşağı inmemiş.
IN BOOST WE TRUST
m54 ün hastalığı zaten yağ eksiltmesi, rektefiyeci bilgisiz olursa belli bir km den sonra yağ eksilmeye başlıyor, segman çok zayıf sizde bu tarz sorunlar yoksa motoru güzel rakamlara satıp bi m54b30 almanız. sonrasında zaten dediğim gibi ufak tefek oynarsınız, ama turbo konusunda bende çok gidip geliyorum 0.6 bar basıp 300-320 gücü motorun ömründen yemeden gideceğini bilsem bu işe girişeceğim ama bu sefer eksoz sistemini orjinalden çok uzaklaştıracak kaput altı tamamen değişecek vs vs çok zahmetli ve maliyetli iş
e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)