Arkadaşlar size aracın basıklığı konusunda detaylı bi açıklama yapabilirim...Yaklaşık 10Cm yüksekliğinde iki adet kauçuk rampa mevcut tüvtürk istasyonlarında,birini sol teker altı için diğerini sağ arka teker için kullanıyorlar ya da çaprazlama tam tersi...sol teker birinin sağ teker birinin üstüne çıkartılıyor ve tam sol tam sağ direksiyon çevriliyor. Bir A4 kağıdı alınıyor ve çamurluk ile lastik arasına girip girmediği kontrol ediliyor. Şayet giriyorsa sıkıntı yok vize alıyorsunuz bu kategoride,ancak girmiyorsa da ağır kusur olarak geçiyor..Tabi bu konuda TÜVTÜRK çalışanını tanıyıp tanımamanız,adamın iyi gününde olup olmaması ya da adamın modifiyeli otomobillere hasta olup olmaması da birer kriter olarak aklınızda bulunsun...
hiç bulaşma kanka film filan.. kırmızıda cok göze batıyor çevirme sebebi.
Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.
Hani far yıkama sistemi olmayan xenon lar geçemiyordu muayneden![]()
sonuçta tüv türk te bir işletme, çalışanları ve giderleri varne kadar sıkarsan müşterin okadar az olur, ne kadar kolaylık yaparsan randevun 1 sene dolu olur
+burası türkiye 10 kişiden 6 sında baba yadigarı makina mevcut fazla sıkarsan vatandaşı, vatandaşta bu sıcakta cinnet geçirip sana sıkar
atalarımız ne demiş, gerenk yok![]()
Çok bilmiyecen, Bir bilenede sormuyacan, bileni bulmuşken yaptıracan
dostum bende muayneye sokucamda aracı sen nerde kı ıstasyona gıttın?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)