User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
51 sonuçtan 39 ile 51 arası

Konu: Tuning Turkiye Kasim Sayisi Yarin Bayİlerde!!!

  1. #39
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çocu kişinin dediği gibi dergiler saçma sapan body kitlere önem veriyor ... gerçek modifiye yedeğil örneğin arkımın mustang i çıkmıştı çok sağlam bi alettir ama kapa bi honda koydular yok arka kuyruk takmış ön tamponu deiştirmiş yapılan öod işlemleri ama benm arkın alet in 5 te 1 i etmez ...
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  2. #40
    trtuning_onur
    Misafir
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    body kit yoksa dergiye çıkamıosun ama gerçekten modifiyelisin ama ama çıkamıosun
    Sabret Özgünüm Dananın kuyruğu kopuyor

  3. #41
    trtuning_onur
    Misafir
    Söylediklerinize bazı konularda katılıyorum. "Bu iş çok zor. İçinde olan anlar ancak." Bu sözüde sizlerin yorumlarındakileri bana önceden söyleyen Ayberk arkadaşımıza söylemiştim. Çalıştığım dergiye o da dahil olunca söylediklerime katıldı. Biz dergilerin her zaman başarılı bir grafik izlemesini istiyoruz. Ancak kaliteli araçları olanlar dergiye çıkıp reklam yapmak istemediklerini söylüyorlar. Kendilerine göre de haklılar. Ancak bu neden sonuç ilişkisidir. O güzelim araçlar çıkmayınca yerlerine aynı body kitlere sahip araçlar çıkıyor. Fiber tamponlara aerodinamiği sağlıyor yazmadım bugüne kadar ben Ancak yazanları gördüm. Orijinal body kitler ise (yurt dışından getirtilen) defalarca testten geçiyor ve asıl aerodinamiği sağlayan onlar oluyor. Farklı araçlara tüm dergiler ellerinden geldiğince yer vermeye çalışıyorlar. Ancak o araç sahipleride (sözüm meclisten dışarı) inanın 1 milyon tane şey istiyor. Yok kapakta çıksın yok poster olsun yok 8 sayfa yapın. İşimize karışan çok kişi var kısaca. Kardeşim bu işi bizden daha iyi yapabiliyorsan ne duruyorsun dimi? Olay lafla değil icraatla dönüyor. Bana mesela aranızda gıcık olan ve her ay çalıştığım derginin tanıtımını yaptığımda tepkiler gösteren kişiler var. Onlar kendilerini bilirler Ama biliniyormu ki bu dergiler sayesinde bu sektör ayakta duruyor. Bu kadar yaygınlaşma aşaması başka hangi iletişim aracıyla sağlanıyor sizce? Bizler tüm forumları, tüm firmaları korumazsak, yeni organizasyonlar düzenlemezsek bunu kim yapıcak? Bu konuda sizlerin desteğide gerekiyor. Üstüne basa basa söylüyorum. Tuning sektörünü forumlar ayakta tutuyor. Bu forumlara her gün yeni üyeler kayıt oluyor. O insanlara modifiye bilgisi forumlar sayesinde aktarılıyor. Kelimenin tabiriyle gaza getirilme aşaması forumlar sayesinde oluyor. Dergilerde bunun bir parçası kısaca.

  4. #42
    CanAwaR
    Misafir
    Onurum ben Can Laser den Remus Türkiyeden hatırlarsın mavi RC. ben ztn sana aerodinami katıyo yazdın demedim yazılıyo aç bu her dergide wardır bu sayıda yoksa başka bi fiber arabanın yazısında wardır... haaa tabi yurt dışında testleri yapılmış bi body kitinkisi tabiki aerodinamiye katkı saglar falan fln...

    ii araba sahibinin nazı çekilir bence!çekiyosunuzda ztn ben kendi fikrimi söylüyorum zor bir iş iki ucu poklu degnek hakkaten ama bana saçma sapan fiberlerden böö geldi artık o yüzden kendi adıma görüşüm bu... dükkana gelen dergilerden okuyorum ztn sagolsunlar gönderiyolar seni sewiyoruz onur sana yamuk yapanı keserim kimmiş gıcık olan

  5. #43
    halilcakir
    Misafir
    Onur'a laf yok bende çok severim

  6. #44
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onur kardes demıssın kı bu sektor dergılerın yuzunden ayakta duruyo evet dedıgın gıbı fıber sektoru dergılerın yuzunden ayakta duruyo asıl modıfıye dıe tabır ettıgım motor modıfıkasyonu performans la turkıyedekı hıcbır dergının alakası ılgısı yok bunu sende bızım kadar ıı bılıorsun oyuzden orasına burasına kanat takan adamların sayfalarından kırpıp bıraz daha teknıksel acıklamara gıtsenız 5 tane fıberlı araaba resmı yerıne 5 adet turboyu ıncelesenız karsılastırsanız ama cıddı anlamda nebılım daha gusel olmazmı performansa yonelen kesıme de hıtab etmıs olmazmısınız ..

    ya sana yazıorum gıbı oldu aslında ama bu tup dergı sahıbı edıtorlere felan bı yazı aslında yanı dırek ustune alınma

  7. #45
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onur kardes demıssın kı bu sektor dergılerın yuzunden ayakta duruyo evet dedıgın gıbı fıber sektoru dergılerın yuzunden ayakta duruyo asıl modıfıye dıe tabır ettıgım motor modıfıkasyonu performans la turkıyedekı hıcbır dergının alakası ılgısı yok bunu sende bızım kadar ıı bılıorsun oyuzden orasına burasına kanat takan adamların sayfalarından kırpıp bıraz daha teknıksel acıklamara gıtsenız 5 tane fıberlı araaba resmı yerıne 5 adet turboyu ıncelesenız karsılastırsanız ama cıddı anlamda nebılım daha gusel olmazmı performansa yonelen kesıme de hıtab etmıs olmazmısınız ..

    ya sana yazıorum gıbı oldu aslında ama bu tup dergı sahıbı edıtorlere felan bı yazı aslında yanı dırek ustune alınma
    walla kanayan yaraya parmak bastin sen
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  8. #46
    halilcakir
    Misafir
    M_PROJECt güzel açıkladı

  9. #47
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence dergiler nadir sayıda dolu araca yer veriyor geri kalan sayfalardada bu sektörün ayakta kalmasını sağlayan bişey göremyorum pek . Bolca reklam var fakat nitelikli yazı çok çok az amaç insanlara yapılan araçları göstermek ki gösterilen araçların %80'i müzik tesisatları ve bodykitleri sayesinde yayınlanıyor . Bence Tuning denlince insanlar dergiler yüzünden şöle düşünüyor :

    Modifikasyon (Tuning ) = fiber + bas + sonsusturucu

    ve ben bunun doğru bir anlatım olduğunu düşünmüyorum .....

    yanlış anlaşılmasın kimseye karşı yazmıyorum bu yazıyı sadece biyerde elime geçmedikçe hiçbir türk mod. dergisini almak gelmiyor içimden sebepse yukarda yazdıklarım....

  10. #48
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım artık araba kalmadı dergılere cıkacak
    kapıyı yukarı acan tıpo bıle kapak oluo :S

  11. #49
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onur kardes demıssın kı bu sektor dergılerın yuzunden ayakta duruyo evet dedıgın gıbı fıber sektoru dergılerın yuzunden ayakta duruyo asıl modıfıye dıe tabır ettıgım motor modıfıkasyonu performans la turkıyedekı hıcbır dergının alakası ılgısı yok bunu sende bızım kadar ıı bılıorsun oyuzden orasına burasına kanat takan adamların sayfalarından kırpıp bıraz daha teknıksel acıklamara gıtsenız 5 tane fıberlı araaba resmı yerıne 5 adet turboyu ıncelesenız karsılastırsanız ama cıddı anlamda nebılım daha gusel olmazmı performansa yonelen kesıme de hıtab etmıs olmazmısınız ..
    işte ihtiyacıımız olan da budur

  12. #50
    trtuning_onur
    Misafir
    Can demek istediğini anladım merak etme Kimsenin yanlış anlamamsı için alıntı yapmıyorum. Genel bir açıklama yapıcam. Ben bazen belli araçların yazısını (kapak araçlarını kastediyorum) yazarken hiç zevk almıyorum. Çünkü ben dış kısmı sade motoru modifiyeli bir araçtan hoşlanıyorum. O aracın yazısı beni daha tatmin ediyor. Çünkü biliyorumki o sayfaları Can gibi, Halil gibi Özgün gibi ve bunun gibi daha bir çok bu işten gerçekten anlayan kişiler okuyor. Bu banada daha çok haz veriyor. Ama dışı standart motoru yüklü bir araç çıkarınca derginin hedef kitlesi içindeki büyük bir kesim gidipde bayiden satın almıyor dergiyi. Anlayan kadar anlamayanda alıyor dergiyi. Abartı tamponlar, krom jantlar, martı kanat kapılar, 3-4 renk araçlar... Bunlar dikkat çekiyor dergide. Bu araçlar sattırıyor dergileri. Ben öyle görmek istemesemde işin gerçeği bu. Eeee biz bu dergiyi zevkimiz için çıkarmıyoruz. Para kazanmak için hazırlıyoruz Ama bu demek değilki kaliteli, motor modifiyeli araçlar çıkmayacaktır. Bu topic altında konuşmam ne kadar doğrudur bilmiyorum ama ben genel anlamda bir savunma yapıyorum. Mesela Tipo koyulmuş kapağa diyor bir arkadaş. Bana da saçma geliyor o tarz araçların kapağa konulması ama düşünüyorum bu dergiyi Tiposu olanlarda alıyor. Adam o araçta neler yapıldığını görmek için gidip bayiden satın alıyor. Konu ekmek parası arkadaşlar. Bunun içinde ne gerekiyorsa yapılıyor. Ben istemem mi sanıyor herkes kapakta bi supra, bi silvia, bi 350 z verelim motor modifiyeli. Biri lastik yaksın biri drift biri drag yapsın Herkes ister bunları... Ama dışı standart olunca aracın inanın ki o ay dergi satmıyor. Az buçuk zarar vermiyor hemde bu tarz durumlar. Ben normalde hiç bir forumda bu tarz karşılık vermemeye çalışıyorum. Ama gerek Özgün, gerek Halil gibi dostlarım olduğu için ve bu işten gerçekten anlayanların bulunduğu bir site olduğu içn cevap verme lüzumu görüyorum. Bari sizler destekleyin bizleri diye. Bakalım neler olacak bu konuşmalardan sonra aralık sayısında

  13. #51
    halilcakir
    Misafir
    okdir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •