User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
72 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: clk 320 hakkında genel bılgı

  1. #39

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2001 kompresor kullandım baya cok yakıyordu ama cok ıyı gıdıyordu aynı kasa kompresor olmayan uz versıyon E klas da vardı o daha cok yakıyordu . 320 ler den fzla yakıyordu. ama 320 yı aratmıcak sekılde gıdıyordu. suan yenı tıp E200comp. kullanıyorum yakıtından ınanılmaz memnunum. 320 ler hem eskısı gıbı gıtmıyor hemde ınanılmaz fazla yakıyor. ortlamalara bakmayıpta kullananlardan dınlemek daha mantıklı olur. E200comp. sehır dısı 7.4lt. yakıyor sehır ıcı 9.0lt yakıyorum kı cok makul. zaten dıkkat edersenız E240-E320-E220cdi-E270cdi-E320cdi fiyatları ile E200comp. fiyatlarına farkı gorursunuz. mercedes ın en cok tutulan hangı kasa olursa olsun motoru 200comp. tur.

    donanıma gelırsek elegance olup avantgarde paketlı olan araclar mevcuttur. mesela avantgarde olup avantgarde ozellıklerı olmayan araclarda mevcuttur. mercedes ın en cok tercıh edılen avantgarde paketi surucu koltuk elektrıklı sag koltuk yarı elektrıklı. cam tavan arac telefonu sıgara paketı on arka park sensor yagmur sensor far sensor derı koltuk ahsap dıreksıyon(cogunda olmaz extra ucret ben cam tavan yerıne sunrooflu alıp ahsap secım yaptım) bunun dısında dıgerleı zten standart. navıgasyon extradır avantgarde aksesuarı deıldır. yanı mercedes mercedestır.
    ılk paragraftan hıc bır sey anlamadım ben koyluyum arkadas tarlayı sattık mercedes alacagız 2002 ve uzerı ıcın 200 komp ve 320 yı karsılatırsana bana moruk

  2. #40
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    suan yenı tıp E200comp. kullanıyorum yakıtından ınanılmaz memnunum. 320 ler hem eskısı gıbı gıtmıyor hemde ınanılmaz fazla yakıyor. ortlamalara bakmayıpta kullananlardan dınlemek daha mantıklı olur. E200comp. sehır dısı 7.4lt. yakıyor sehır ıcı 9.0lt yakıyorum kı cok makul. zaten dıkkat edersenız E240-E320-E220cdi-E270cdi-E320cdi fiyatları ile E200comp. fiyatlarına farkı gorursunuz. mercedes ın en cok tutulan hangı kasa olursa olsun motoru 200comp. tur.


    bunda 1.8 makinayla geliştirdikleri SC kasnağının rolü çok büyük. Araba yük altında değilken kasnak kendini devreden çıkartıyor ve sc kranktan güç çalmamış oluyor. Hem yakıt ekonomisi hemde uzun ömür için çok başarılı bir adım.

  3. #41
    YusufB
    Misafir
    Tünay, ben 2006 CLK 200 Kompressor aldım biliyosundur. Çok memnunum gerçekten, arabadan yol sesi de dahil hiçbir ses çıkmıyor ve her bindiğimde ayrı keyif alıyorum. Müziğimi açıp sağ şeritten tıngır mıngır gidiyorum. 20.000'de bir bakıma gidiyorum, onun dışında silecek vs. ıvır zıvır felan değiştirirsin ancak. Performans beklentim yoktu zaten, ama yine de beklediğimden daha iyi çıktı.

    Yakıtı 1.8 araca göre az değil ama çok da değil. Ama vergisi vs. çok cazip ve arıza masrafın felan olmaması büyük avantaj.

    Ama aksesuarları oldukça pahalı. Bir türlü ipod bağlantısı alamadım arabaya. 300-350 Euro aparat artı 150-200 lira işçilik diyolar serviste. Alabildiğin en fazla aksesuarlı olanı al derim.

    Ben CLK'yı kesinlikle tavsiye ederim, şimdi araba alacak olsam yine bunu alırdım. Gerçi baban E kasa da düşünebilir. E'ler CLK'dan daha çok tutuluyor, satışı felan da daha kolay.

  4. #42

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E320 ş.içi ortalaması 15.0 lt .. ama 230-240dan snra ciddi indiriyor ibreyi

  5. #43
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardesım kısacası 200comp. tan vazgecme mercedes alıosan
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #44

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Baran^ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Walla mercedes ayrı bi dünya o yuzden herzaman tavsiye ederim.benım fikrimi sorarsan 320 lere gerek yok clk 200 kompressorde gayet yeterli bir arac 19 ları takıp yayıda koydunmu kopar olay..boşa benzın masrafı buyuk hacim.
    aynen, gitmeyen 3,2 alcağıma gitmeyen ama daha az masraflı 1.8 motoru tercih ederim bende..

  7. #45
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne gıbı detaylar var tam olarak?elaganca ıle avangarde arasındakı
    e kasa için farkları biliyorum,clk için nasıldır bilmiyorum

    e klasse'de
    hafızalı koltuk ayarları
    kadran avantgarde'da beyaz
    ikisinde de klima otomatik ama avantgarde'da digital ekran var
    elegance'ın radyosundaki ekran dandik
    bunlar iç mekanda böyleydi dış görünüş olarak
    panjur,
    farlar,
    tampon uzantıları
    jantlar
    avantgarde yere daha yakın gibi
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  8. #46
    gambit49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara cayyolu
    Mesaj
    1.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yukarda da denmis e200 comp mercedesde en cok tercih edilen motordu 2. elide dusunursen e320e gore daha mantıklı bir tercih

  9. #47

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YusufB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tünay, ben 2006 CLK 200 Kompressor aldım biliyosundur. Çok memnunum gerçekten, arabadan yol sesi de dahil hiçbir ses çıkmıyor ve her bindiğimde ayrı keyif alıyorum. Müziğimi açıp sağ şeritten tıngır mıngır gidiyorum. 20.000'de bir bakıma gidiyorum, onun dışında silecek vs. ıvır zıvır felan değiştirirsin ancak. Performans beklentim yoktu zaten, ama yine de beklediğimden daha iyi çıktı.

    Yakıtı 1.8 araca göre az değil ama çok da değil. Ama vergisi vs. çok cazip ve arıza masrafın felan olmaması büyük avantaj.

    Ama aksesuarları oldukça pahalı. Bir türlü ipod bağlantısı alamadım arabaya. 300-350 Euro aparat artı 150-200 lira işçilik diyolar serviste. Alabildiğin en fazla aksesuarlı olanı al derim.

    Ben CLK'yı kesinlikle tavsiye ederim, şimdi araba alacak olsam yine bunu alırdım. Gerçi baban E kasa da düşünebilir. E'ler CLK'dan daha çok tutuluyor, satışı felan da daha kolay.
    haberım yoktu kardesım hayırlı olsun...delı gıbı calısıyosun sarpta gezıyo cayır cayır senın yuzunu goren cennetlık...madem sende var bı ara gezdıreceksın benı bakalım nasılmıs ok? e kasa dusunmuyoruz dırek clk peder daha yaslanmadı o kadar adamın ruhu genc

  10. #48

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bır soru daha 2002 ıle 2005 yada daha ustu modeller arasında bır farklılık var mı?

  11. #49
    Serkan.S
    Misafir
    Bence lpg yerine e220 cdi hatta e270 cdi düşünülebilir.Ama tercihim 220 olur biri 168 hp diğeri 175 hp.500 cc nereye gitti diye sorarlar adama. Fiyatlar hemen hemen aynı çünkü.

  12. #50
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2001 kompresor kullandım baya cok yakıyordu ama cok ıyı gıdıyordu aynı kasa kompresor olmayan uz versıyon E klas da vardı o daha cok yakıyordu . 320 ler den fzla yakıyordu. ama 320 yı aratmıcak sekılde gıdıyordu. suan yenı tıp E200comp. kullanıyorum yakıtından ınanılmaz memnunum. 320 ler hem eskısı gıbı gıtmıyor hemde ınanılmaz fazla yakıyor. ortlamalara bakmayıpta kullananlardan dınlemek daha mantıklı olur. E200comp. sehır dısı 7.4lt. yakıyor sehır ıcı 9.0lt yakıyorum kı cok makul. zaten dıkkat edersenız E240-E320-E220cdi-E270cdi-E320cdi fiyatları ile E200comp. fiyatlarına farkı gorursunuz. mercedes ın en cok tutulan hangı kasa olursa olsun motoru 200comp. tur.

    donanıma gelırsek elegance olup avantgarde paketlı olan araclar mevcuttur. mesela avantgarde olup avantgarde ozellıklerı olmayan araclarda mevcuttur. mercedes ın en cok tercıh edılen avantgarde paketi surucu koltuk elektrıklı sag koltuk yarı elektrıklı. cam tavan arac telefonu sıgara paketı on arka park sensor yagmur sensor far sensor derı koltuk ahsap dıreksıyon(cogunda olmaz extra ucret ben cam tavan yerıne sunrooflu alıp ahsap secım yaptım) bunun dısında dıgerleı zten standart. navıgasyon extradır avantgarde aksesuarı deıldır. yanı mercedes mercedestır.
    Yüklü değilse (sadece yazılım da kurtarmıyor 163 hp lik motoru) 200 kompresör'ün 320 gibi gidebilme ihtimali sıfır.

    Yine aynı motor olan fakat düşük hacimli 240'lardan söz ediyor olsak son derece haklısınız, gerçekten hem gitmiyor, hem gitmediği için yakıyor, hemde boş yere 2600cc vergisi ödüyorsunuz, üstelik aynı gücü sunabilen 200 kompressörler varken.

    Evet mercedes'in en çok tutulan modeli 200 kompressörlerdir çünkü çoğu insan sıfır bir araca %87 değerinde ötv ödemeyi ve üstüne üstlük 5.000 tl den fazla vergi ödemeyi göze alamıyor (haklı olarak). Hacimden vergi alınmayan ülkelerde hususi araçta 200 kompressör asla tutulmamaktadır. Bugün bu durum hala devam etmektedir, ben etrafta çok az C350-E350-320 CDI vs.. görüyorum, 200k ların yanında. Sanırım kimse mazoşist değil daha yüksek hacimli bir seçenek varken, yok yere ufağını alsın

    İkinci elde 200 kompressörler saçma sapan pahalı her modelin, ama 320'ler hacim dezavantajından ötürü 8-10 bin tl kadar daha uygun. Bilmiyorum aradaki vergi farkı, bu 8-10 bin tl yi kaç sene de amorti eder? Satıcı için çok dezavantajlı (ki satmaya çalışan biri olarak bunu söylüyorum), ama alıcı için çok mantıklı araçlardır.

    Donanım konusuna gelirsek, genellikle Türkiye paketinde 2 çeşit vardır. Bir de spor paket vardır.

    Birincisi E1 paket, Sürücü elektrikli-hafızalı koltuk, çok fonksiyonlu otomatik klima, elektrikli arka perde, elektrikli katlanır yan aynalar, cruise control mevcut. Geri kalanlar standard donanım. Daha temel donanımlar mevcut, Yol bilgisayarı, 6 airbag vs.. standard donanımı hiç saymıyorum zaten.

    E2 paketinde deri döşeme, sürücü-yolcu fark etmeksizin elektrikli ve hafızalı koltuklar, elektrikli ve hafızalı direksiyon ayarı, araç telefonu, cd changer, bose ses sistemi, parktronic ön-arka, yağmur sensörü, ve bazı modellerde de ekstra perde hava yastığı-arka hava yastıkları mevcuttur. Bir kaç zımbırtı unutmuş olabilirim ekstra donanım olarak bunda

    Yani bu donanımları alabilmek için ille de Avantgarde almaya gerek yoktur. İstenildikten sonra Avantgarde'den çok daha donanımlı E2 paketli Elegance de alabilmek mümkündür.

    Koltuk ısıtma-soğutma, sunroof, navigasyon/tv, xenon far + far yıkama gibi opsiyonlar tek tek seçilmektedir. Tabi E2 paketindeki donanımlarda tek tek seçilinebiliniyordu.

    Bir de E3 paketi var, o da spor paket.

    Kısaca aracın Avantgarde-Elegance-Classic olup olmaması fonksiyon-donanımı belirlemiyor, sadece görünüm farklılığı (tamponlar jantlar vs.), iç mekan görünümünü (ahşap renkleri-döşeme renkleri, konsol renkleri) ve bir kaç dış detayı fark ettiriyor (süspansiyon - araç renk seçenekleri vs.). Ama bu 3'lünün esas donanımlarla (xenon sensör mensör zımbırtılarıyla) bir alakası yok.

  13. #51
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bır soru daha 2002 ıle 2005 yada daha ustu modeller arasında bır farklılık var mı?
    Kullanılan motor aynı M271. Sadece yazılım farkı var yeni 184'lüklerde. CLK200K larda böyle.

    2004 ten itibaren 320 motorlarda fabrikasyon stroker yapılıp 3.700 cc ye çıkarıldı, 245 hp güç üretmeye başladı.

    2006 dan itibaren 350 koduna geçti, yeni nesil v-6 motor kullanılmaya başladı. 272 hp mi ne üretiyor o da.

    Kasa olarak 2006'da makyajlandı, kayda değer bir değişiklik yapılmadı.

  14. #52
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e kasa için farkları biliyorum,clk için nasıldır bilmiyorum

    e klasse'de
    hafızalı koltuk ayarları
    kadran avantgarde'da beyaz
    ikisinde de klima otomatik ama avantgarde'da digital ekran var
    elegance'ın radyosundaki ekran dandik
    bunlar iç mekanda böyleydi dış görünüş olarak
    panjur,
    farlar,
    tampon uzantıları
    jantlar
    avantgarde yere daha yakın gibi
    Avantgarde de kadran beyaz değil, gri tonda (sanırım classic donanımında siyahtı)
    Dediğiniz gibi Avantgarde de dijital klima standart donanım ve Audio 30 standard.
    Fakat Elegance de Audio 10 sunuluyor ve manuel klimalı.

    Avantgarde donanımında Ön tampon, arka tampon, marşpiyel, ön kromajlı ızgara, jantlar, süspansiyon, helezonlar, stoplar (koyu) ve camların rengi(açık mavi) farklıdır.

    İç aksamda da döşeme seçenekleri, ahşap seçenekleri farklıdır. Özellikle direksiyonda ahşap olayı güzeldir.

  15. #53
    rcbasaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dou üşenmeyip her detayıyla yazmış ve bilgiler tam olarak doğru, 320 yabana atılacak gidişe sahip değildir, 200 komp lerle kıyaslamak komik olur, 240 hem kekeme hem gevezedir(hem yakar hem gitmez).. 320 tavsiye ederim e kasada kullanmış biri olarak... Ben sadece elektronikten çektim sıkıntıyı, o da abartılacak boyutta değil (bir gün akünü boş bulabilirsin, bir iki ay sonra sbc hata verebilir, beyin arızası vs. ben 3 yılda 3-4 kere bu tür problem yasadım, ama ne şanzıman ne motor en ufak sıkıntı çekmedim 180.000 km ye kadar, o km de de sattım aracı

  16. #54
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Avantgarde de kadran beyaz değil, gri tonda (sanırım classic donanımında siyahtı)
    http://videos.streetfire.net/video/M...kmh_199524.htm

    zemin beyaz, siz cerceveyi mi kastettiniz ? videodaki arac avantgarde.

    ha bu arada bizdeki arac genelde uzun yolda kullaniliyor sehiricine pek girmez, haftada 1-2 kez belki.. 15bin km'lik ortalama tuketim 10.3

  17. #55
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yüklü değilse (sadece yazılım da kurtarmıyor 163 hp lik motoru) 200 kompresör'ün 320 gibi gidebilme ihtimali sıfır.

    Yine aynı motor olan fakat düşük hacimli 240'lardan söz ediyor olsak son derece haklısınız, gerçekten hem gitmiyor, hem gitmediği için yakıyor, hemde boş yere 2600cc vergisi ödüyorsunuz, üstelik aynı gücü sunabilen 200 kompressörler varken.

    Evet mercedes'in en çok tutulan modeli 200 kompressörlerdir çünkü çoğu insan sıfır bir araca %87 değerinde ötv ödemeyi ve üstüne üstlük 5.000 tl den fazla vergi ödemeyi göze alamıyor (haklı olarak). Hacimden vergi alınmayan ülkelerde hususi araçta 200 kompressör asla tutulmamaktadır. Bugün bu durum hala devam etmektedir, ben etrafta çok az C350-E350-320 CDI vs.. görüyorum, 200k ların yanında. Sanırım kimse mazoşist değil daha yüksek hacimli bir seçenek varken, yok yere ufağını alsın

    İkinci elde 200 kompressörler saçma sapan pahalı her modelin, ama 320'ler hacim dezavantajından ötürü 8-10 bin tl kadar daha uygun. Bilmiyorum aradaki vergi farkı, bu 8-10 bin tl yi kaç sene de amorti eder? Satıcı için çok dezavantajlı (ki satmaya çalışan biri olarak bunu söylüyorum), ama alıcı için çok mantıklı araçlardır.

    Donanım konusuna gelirsek, genellikle Türkiye paketinde 2 çeşit vardır. Bir de spor paket vardır.

    Birincisi E1 paket, Sürücü elektrikli-hafızalı koltuk, çok fonksiyonlu otomatik klima, elektrikli arka perde, elektrikli katlanır yan aynalar, cruise control mevcut. Geri kalanlar standard donanım. Daha temel donanımlar mevcut, Yol bilgisayarı, 6 airbag vs.. standard donanımı hiç saymıyorum zaten.

    E2 paketinde deri döşeme, sürücü-yolcu fark etmeksizin elektrikli ve hafızalı koltuklar, elektrikli ve hafızalı direksiyon ayarı, araç telefonu, cd changer, bose ses sistemi, parktronic ön-arka, yağmur sensörü, ve bazı modellerde de ekstra perde hava yastığı-arka hava yastıkları mevcuttur. Bir kaç zımbırtı unutmuş olabilirim ekstra donanım olarak bunda

    Yani bu donanımları alabilmek için ille de Avantgarde almaya gerek yoktur. İstenildikten sonra Avantgarde'den çok daha donanımlı E2 paketli Elegance de alabilmek mümkündür.

    Koltuk ısıtma-soğutma, sunroof, navigasyon/tv, xenon far + far yıkama gibi opsiyonlar tek tek seçilmektedir. Tabi E2 paketindeki donanımlarda tek tek seçilinebiliniyordu.

    Bir de E3 paketi var, o da spor paket.

    Kısaca aracın Avantgarde-Elegance-Classic olup olmaması fonksiyon-donanımı belirlemiyor, sadece görünüm farklılığı (tamponlar jantlar vs.), iç mekan görünümünü (ahşap renkleri-döşeme renkleri, konsol renkleri) ve bir kaç dış detayı fark ettiriyor (süspansiyon - araç renk seçenekleri vs.). Ama bu 3'lünün esas donanımlarla (xenon sensör mensör zımbırtılarıyla) bir alakası yok.

    benım 320 ıle hemen hemen aynı gıdıyor dedıgım kasa 2001 dı. 2.0 kompresor yanı. bende ondan da vardı cok ıyı gıdıyordu. 163 luk var suanda yanına yaklasamaz
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #56
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://videos.streetfire.net/video/M...kmh_199524.htm

    zemin beyaz, siz cerceveyi mi kastettiniz ? videodaki arac avantgarde.

    ha bu arada bizdeki arac genelde uzun yolda kullaniliyor sehiricine pek girmez, haftada 1-2 kez belki.. 15bin km'lik ortalama tuketim 10.3
    Kusurabakmayın, ben eski kasa E serisine takılmış gidiyorum, o diye düşünüp cevapladım bir an kendimce .

    Evet yeni kasalarda Avantgarde'ler beyaz kadranlı.

  19. #57
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım 320 ıle hemen hemen aynı gıdıyor dedıgım kasa 2001 dı. 2.0 kompresor yanı. bende ondan da vardı cok ıyı gıdıyordu. 163 luk var suanda yanına yaklasamaz
    Şimdi anladım,

    Karışıklığın sebebi şuydu,
    2001'de kullanılan 2.0 litre 163 hp lik motor, eski nesil 186 hp den düşürülmüş hali, sanırım mekanik aynı, sadece yazılım farkı var (emin değilim-hatırlamıyorum).

    2002 yeni kasadan itibaren yine 163 hp iken, 1.8 litreye düşürüldü, bugün hala ufak değişikliklerle kullanılan M272 geldi.

    Dediğiniz 186 hp lik motorlar eski nesil M111 olan, onlar da E serisinde 2000 senesine kadar kullanıldı. Gerçekten özellikle yazılımdan sonra kalibresine göre inanılmaz gidiyordu onlar, haklısınız.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •