User Tag List

Sayfa 5/6 İlkİlk ... 3456 SonSon
113 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: 3. Köprü Güzergahı

  1. #77
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emniyet şeridi varkende insanlar ölüyor demek komik bir bahane Metrobüs'e karşı değilim , bende çok sık kullanıyorum ve yapılmış en iyi şeylerden biri.

    Ama emniyet şeridinin iptal olup yolun daralması , herhangi bir aksaklık durumunda o şerit iptal olduğundan trafiği feci şekilde aksatıyor.Emniyet şeridi olmayan bir yol her türlü daha tehlikeli.
    Bizim memleketimizde emniyet şeritlerinde koca otobüsler durup yolcu almaya,otobanların kenarlarından çitler delinip her gün onlarca insan minibüslere bindirilmeye devam edildiği sürece emniyet şeridinde insan ölür zaten Temas etmek isteidiğim nokta bahsedilen ölümler gerçek ,belkide e5 genişletilip yapılsaydı metrobüs o insanlar ölmeyecekti ama bu sorundan önce o kadar büyük sorunlar var ki...Devede kulak kalıyor yılda 1-2 ölüm..Mesela motorsiklet sürücüleri makas atmadan insan gibi gitse ve kask koruyucu kıyafet giyseler çook daha az olur kazalardan ölümler

  2. #78
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    3. köprüyü kullanan olmazsa biz kullanırık sorun değil

  3. #79

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istanbulda dikili tek ağaç kalmasın, belgrad ormanlarına da villa yapın gökdelenler inşa edin.. bu halka böylesi layık...

  4. #80
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    yaw roll yapacak alan bulalım etrafını dikeriz yaw

  5. #81
    HALUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Usta K.Çekmece'den Cennet'e tırmanırken köprü bitiminden sonra ki asfaltı
    hiç görmedin mi ? Saadet Apartmanının önü
    görmemmi her hafta sonu zıplıyorum kendimi bildim bileli orası hep bozuk
    orasını nazarlık bırakmışlar usta geçmişi unutma bütün yollar böyleydi diye düşün diye ellememişler.
    saadet apartmanının adını ampül olarak deşisinler bak neler olur

    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e5 şu anda güzel ama bu olması gerekn birşey zaten , istanbul gibi bir şehrin belediyesi e5'in aslfatını düzgün hale getirmesi bir başarı değil , zorunluluktur
    zorunluk oldugu bir gerçek ama sadece topbaş mı zorunlu, 10 yıl öncede bu yollar vardı yeni yol yapılmadı, sadece aynı yola kavşaklar ve ek asfalt yapıldı, 10 yıl öncede biz belediyeye su parası, çevre vergisi, yol vergisi ödüyorduk,
    güzele güzel diyorsan güzel senindir zaten.
    zorunlu olduklarınıda biliyorlarki yapıyorlar.
    hak hukuk meselesi yani ver adamın hakkını oda desinki yaptık ama hakkımızı aldık. yine yapalım....


    bilindigi üzere trakya menşeiliyim, bir tabela yapmış bir partinin gençlik kolu kocaman bir ampül var ve yanında bir yazı boşa yanıyordu söndürdük

    gerçekten söndürdük ampülü ama tekirdağ söndü, devlet karayolları 5 ay gibi kısa bir sürede bir çevre yolu yaptı, bomba gibi trafik ışıgı yok, ışıklarda 55 le geçince çeken makina yok, dur kalk yok, radar cezası yeme riski yok ve 3 km kısa, istanbuldan gelip çanakkale izmir istikametine giden araçlar tekirdağa ugramadan geçip gidiyor, yani köfteci ali köfte satamıyor, hatta yol yenisanayinin duvarını yalayıp geçiyor, ama sanayiye girmek için ilerden dönüp, 3 km yol tepmek gerekiyor
    ampülü söndürmeden önce düşünmedik acaba çokmu karanlık olur yada aydınlattıgı başkaları varmı diye, esnaf kan aglıyor, kimin kapısını çalsan naptık biz diyorlar, bunun adı bile bile ladestir.
    biz atalarımızı dinlemedik köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyemedik. güçlünün yanında olup işimizi görmeyi bilemedik.
    siyasi görüşünü ve inancını satma ama açlıktanda ölme
    Çok bilmiyecen, Bir bilenede sormuyacan, bileni bulmuşken yaptıracan

  6. #82
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    istanbulda dikili tek ağaç kalmasın, belgrad ormanlarına da villa yapın gökdelenler inşa edin.. bu halka böylesi layık...
    Siz de Gökçek'le mutlu mesut yaşayın + 5 sene daha

  7. #83

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siz de Gökçek'le mutlu mesut yaşayın + 5 sene daha
    haklısım Kerem dostum.. o şerefsiz de bize layık... böyle başa böyle tarak.. yanlış ülkede doğmuşum..

  8. #84
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten kimse bu ülkede, birilerine peşkeş çekmeden birilerinin sırtından beslenmeden iş yapmaz buna alışık olmamız lazım. güya birbirleriyle atışan muhalefet içinde bulunan partilerin bütün adamları birbirleriyle sıkı sıkıya dost zaten. herkes ekmekten payını alıyor kimi eşlik ederek kimi zıt giderek. bize sadece sıkıntısı çilesi yansıyor.

    akp belediyecilik zihniyetinde bu güne kadar ülkede olmadık işlere adım attı, bürokratik bütün engeller(istanbul için) tamamen ortadan kalkmış vaziyettedir ki 2004 den beri bu şehirde özellikle trafikle ilgili birçok adım atıldı ama;

    kocaman bir ama var işin içinde, bir laf vardır bir işi yapıcaksan doğru düzgün yapıcaksın, ben işim ve eğitimim gereği idealtepeden başıbüyük-kayışdağına çıkan yeni yolu çok sık kullanıyorum eskiden çile oluyordu bostancıdan yukarıya çık ordan dolan git trafiğin içine gir, çok güzel kavşaklarla beslenmiş çok ideal bir çözüm olmuş yoldur ümraniye ile e-5 trafiğini rahatlatması açısından. fakat yol daha 1. senesinden çökmeye başladı daha rampayı tırmanmaya başladığınız ilk geçitte standart donanımda araçlar bile tekerleri havalanacak kadar yükseliyor, keza yolun ilerleyen bölümlerinde de aynı sıkıntılar mevcut. aynı olay metrobüs yolunun geçtiği e-5te de var yeni asfaltlar atılmış yapıldı fakat sıkıntı yollarda çok çabuk çökmeler meydana geliyor.

    bir artı oyda bağdat caddesinin düzeniyle alakalı, bağdat caddesi asfaltı yeniden yapılırken gerçekten bir rezalet ortaya çıktı istanbulun en işlek caddelerinden biri olan bağdat caddesinin altında 1 santim bile beton atılmamış direkt toprak üzerine asfalt atılmış önceden. akp belediyesi bunu düzeltti ve fazladan geniş olan 4 şeritli yolu 3 şeride indirdi bu olay gerçekten takdiri hak ediyor çünkü her sene bağdat caddesinin zemini bozulurdu artık böyle bir sıkıntı yok sadece bostancı-erenköy, caddebostan-kızıltoprak arasında yer yer çökmeler var o kadarda olur diyoruz artık.

    aslında en büyük skandal olay metrobüs olayıdır, sadece seçimlere yetişsin diye çok çarpık asfaltlandı ve yol çok dengesiz hale getirildi, şeritler çok dar manasız ve beklenmedik anda bariyerle dip dibe geldiğiniz virajlar karşınıza çıkıyor, zaten inşaatındada bir dünya kaza meydana gelmişti. bir garip ve trajikomik olan mevzuda "metrobüs" olarak alınan araçların kullanılamıyor olması, sırf bu yüzden trafikle farklı yönlerde seyrediyor normal otobüsler ve olası bir kaza halinde tellerden fırlayıp ters yönde gelen araçların içine dalıyor. o taşıtların tanesine 1.3 milyon euro verildiği düşünülünce bu millete atılmış nasıl bir kazıktır diye düşünmek bile istemiyorum.

    aynı sıkıntılar karadeniz otoyolu için de geçerli, yolu yaptılar amma geri kalan bütün heryeri makaslayıp attılar onca senelik dünya güzeli yol çöpe atıldı gitti, keza orada evi işi olan insanlarda bayağı sıkıntı çektiler esnaf kepenk indirmek zorunda kaldı yollarda tekrar çökmeler yaşandı.

    ben demiyorum neden yaptılar ettiler ama bir işi yapıyorlarsa düzgün yapsınlar. zaten bu yol meselelerinden herkes bir şekilde nemalanıyor...

  9. #85
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haklısım Kerem dostum.. o şerefsiz de bize layık... böyle başa böyle tarak.. yanlış ülkede doğmuşum..
    Biz evlendik kaldık burada... Sen gitsene Avustralya'ya

  10. #86

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biz evlendik kaldık burada... Sen gitsene Avustralya'ya
    bu dünya beni kesmez hocam.. uzaylılar gelsin onların dünyasına gidecem sıkıldım dünyada yaşamaktan...

  11. #87
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbul istanbul olalı böyle bir zulum görmemiştir..Trafiği rahatlatır belki ama doğal kaynak ve güzellikleride beraberinde götürür ve 12 milyon nüfüsu kaldıramayan istanbul ulaşımı zamanla olacak 20 milyon nüfusa nasıl dayanır bilmiyorum

  12. #88

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş’la bir araya gelerek üçüncü köprünün Garipçe - Poyrazköy arasına yap-işlet-devret modeliyle yapılacağını açıkladı. Avrupa yakasında şehirden çok uzak, Anadolu yakasında ise şehire nispeten daha yakın noktalardan geçmesi düşünülen otoyol, kentin kuzeye doğru yayılmasını sağlayacağı gibi, ormanlık alanları ve su havzalarını olumsuz etkileyecek.

    Neden bu güzergah?
    Bakan Yıldırım, belirlenen altı güzergahtan ikinci köprünün kuzeyindekilerin tüm yönleriyle incelenerek bu güzergahın belirlendiğini aktardı. Otoyolun geçtiği yerlerdeki arazilerin yüzde 75’inin kamu arazisi olduğu için rant yaratılmamış olacağını da sözlerine ekleyen Yıldırım, transit trafiğin İstanbul dışına alınmasının İstanbul’un ulaşımını rahatlatacağını ileri sürdü.

    Rantın otoyola yakın arazilerde ortaya çıkacağı, otoyolun rastgeldiği arazilerde ise sadece kamulaştırma yapılacağı için Yıldırım’ın bu sözleri, doğacak rantın gizlenmeye çalışıldığını ortaya koydu. Üçüncü köprü güzergahı ve bağlantı yollarına yakın Ömerli’de Doğan Grubu’nun, Çekmeköy’de Fiba ve Ülker’in, Riva’da Alarko, Yapıkredi Koray’ın, Zekeriyaköy, Kilyos ve Çanta’da çok sayıda gayrimenkul yatırım ortaklığı ve yabancıların arazi topladığı iddia ediliyordu. Güzergahın kesinleşmesinden sonra bu firmaların inşaatları hızla bitireceği tahmin ediliyor.

    Köprülerdeki transit araçların toplam trafiğin yüzde 3’ünü oluşturduğu düşünüldüğünde, üçüncü köprünün İstanbul ulaşımını rahatlatmayacağı zaten biliniyordu. Ancak otoyolu işletecek olan firma için bu yatırımın karlı olması köprüden geçecek araç sayısının artmasına bağlı. Bu yüzden firmaya hem rant elde edebileceği tesisler kazandırmak hem de otoyoldan geçen araç sayısını artırmak için şehrin kuzeye kaydırılmasına çalışılacak.

    İstanbul’un kuzeyindeki doğal çevre tehdit altında
    Yüklenici firmaya rant sağlamak için şehrin kuzeye kaydırılması ve otoyolun kendisi, orman alanlarını, su havzalarını, göçmen kuşların göç güzergahını olumsuz etkileyecek. Küçükçekmece Barajı su elde edilemez hale gelmişken üçüncü köprü yüzünden Ömerli , Elmalı, Sazlıdere, Büyükçekmece ve tarihi barajların su toplama havzalarından da su elde edilemez hale gelecek.

    siz hala bu kadir topkafayı destekleyin.. istanbul yaşanmaz hale gelecek haberiniz yok..

  13. #89
    caprio55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye-samsun
    Mesaj
    166
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sabah nihat sırdar ın alem fm de radyo programı var 7 de başlıyor her sabah dinlerim..

    bu sabah yapılan köprüyle alakalı da birşeyler dedi.. bu yapılacak köprü istanbulu transit olarak kullanılan tır ve kamyonlar için yapılacakmış o şekilde istanbulun trafik yükü azaltılacakmış fakat istanbul trafiğine tır ve kamyonların yükü sadece yüzde 3

    6 milyar dolarlık bir proje... ciddi yazık..

  14. #90
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atesi ilk bulan insanlar gibi ulke yonetiyorlar. Bir is yapacaklar diye anasini belliyorlar her yerin, ona buna butun torbagotlulerine para yediriyorlar. Istanbulun irzina gecti serefsizler...
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  15. #91

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbulu en iyi sizler bilirsiniz ama bu 3. köprü trafiğin rahatlaması için iyi bir proje değilmi ? yoksa niye yapsınlar ? gişelerden para kazanmak içinmi ?

  16. #92
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit Kerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İstanbulu en iyi sizler bilirsiniz ama bu 3. köprü trafiğin rahatlaması için iyi bir proje değilmi ? yoksa niye yapsınlar ? gişelerden para kazanmak içinmi ?
    Şimdi şehir planlamacıları diyor ki, Marmaray gelince İstanbul trafiği büyük ölçüde rahatlayacak. Bunu dediklerine göre bir bildikleri vardır elbet, bence Marmaraydan sonra trafik azalmazsa 3. köprü seçeneğini "DÜŞÜNMELİ"ler.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  17. #93
    sinan-s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Bostancı/Suadiye/Etiler
    Mesaj
    6.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir yandan iyi bir yandan kötü olacak

  18. #94

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında istanbul'u büyük bir deprem bekliyor diye haberler gece gündüz söylüyor ve böyle bir proje yapımı saçma geliyor bana heleki köprü ? vardır bir bildikleri haberleri nette okudum 2013 de marmaray bitecekmiş ve projenin içinde köprüde varmış zaten

  19. #95
    Eren G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    32
    Şehir
    Izmir/Ankara
    Mesaj
    1.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haberlerde 3. köprünün olduğu yer gayet istanbuldan uzak çok tenha bi yer gibi geldi.İstanbulu bilmediğimden midir bilmiyorum o köprünün mevkisi İstanbul gerçekten için saçma bir yer midir? yoksa gelecekte ki yoğunluğa istisnaden mi yapılacak ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •