5000 gibi rakamlar biraz sallama olmuş dayım volvo servisi maslakta 30 yıllık ona istinaden ve gördüklerimle bir kaç şey söyliyim
bu araçlarda önemli olanlar
Turbo Boruları
Radyatör Boruları
Daha Önceden Kesinlikle Hararet Görmemiş Olması
Şanzımanın Bakılmış Ve Hırpalanmamış Olması
Genelde Sıkıntısız Araçlardır Ama t6 Yapısı İtibariyle Biraz Daha Fazla Kıl Tüy Sorunlar Çıkarır
Şanzıman İse Sıkıntı Çıkarınca Taş Çatlasa Bi Taraflarımızı Yırtsak 3000 Tlyi Geçmez...Geçemez Yani..5000 Tl diyen Arkadaş Bir Ustanın Gazabına Uğramış Galiba
Sen S80 İstiyorsan T5 Lere Bakmanı Öneririm Hatta S80'le İlgilenmek Yerine S60 ta olabilir 2. eli hızlıdır volvolar içinde
T5 Ler Daha Az Sıkıntı Çıkarır Genelde
Parça Konusunda Bir Sıkıntı Çıkarmaz Fiyatları Orta üst Segment Seviyesindedir...Öyle Kulaktan Dolma Parçası Pahalı Palavraları Geçti Artık Eskidendi O...İstediğin Her Parçasını Rahatça Bulursun İşi Bilen Biri Varsa Tanıdık
Ama Kesinlikle Çözmen Gereken Nokta Ne Olursa Olsun Hararet Görmesin Araç..Sonra Fayda Gelmiyor Volvo Bloklarından 50 Kere Şahit Oldum Hemen Yamulup Eğiliyor Conta Tutmuyor Bir Dünya Rektifiye Görüyor Mübarek 13.5 Sıkıştırma Olacak Hale Geliyorlar..
S60 T5 Yada 2.0T Öneririm...Istanbuldan Falan Bir Araç Beğenirsen Bizim Serviste İncik Cıncık Öğreniriz Yardımcı Olurum