İptal prosedürünü bilmiyorum ama 5-6 senedir Pronet alarm sistemini aktif olarak kullanıyorum ve son derece başarılı buluyorum.
Sorun çıktığında müdahale ( kapı sensörlerinin arızalanması ) gayet başarılı ve ücretsiz.
Dalgınlıkla alarm kurulu halde kapıyı/pencereyi açtığımda geri bildirimler vaad edildiği gibi hızlı ve başarılı..
Ayrıca seneler önce bir arızadan dolayı sistemin devamlı olarak sinyal gönderdiğini ve bu sebeple yüklü bir telefon faturası geldiğini fark ettik. Sistemden kaynaklanan bu sorundan dolayı oluşan fatura artışını sorgusuz sualsiz hızlıca iade ettiker.
Bir de ufak dip not;
Bu tarz sözleşmeli durumlarda elemanların sözleri önemsizdir. Elemanın aptallığından, bilgisizliğinden kaynaklanan "iptal ederiz" cevabı değil, sözleşmede altına imza attığınız maddeler geçerlidir. Yani sözleşmede 1 sene kullanma mecburiyeti maddesi varsa ve altına imza atıldı ise bu süre tamamlanmak zorundadır.