User Tag List

Sayfa 5/7 İlkİlk ... 34567 SonSon
121 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: 106 gti için port polish

  1. #77
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu işlemleri yaptıran herkez farkını gördüm diyor

    2-3 kişi begenmemiş güç vermez demiş, çokta önemli degil...

  2. #78

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul/61
    Mesaj
    4.727
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kişilik işçilik 10 numara krdşm benm haftaya yanındayım alalım beygirleri =)=)

  3. #79
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen bir araca port polish yaptık bizde
    2-3 gün alışma devresini atlatsın bakalım güzel bir video çekicez
    Kelebek denildiğine bakmayın sakın emme manifoldları kadar uğraştırıyor kelebek
    Tamamen genişletilip parlatılması 3-4 saat arası tutuyor bir kelebeği port polish yapmak

  4. #80
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu yapılan işlem port polish tartışmasız farkı olduğunu bizzat gördüğüm için yazıyorum kaan kardeşimi severim tabiki ama bunu onu savunmak adınada söylemiyorum
    benim arabam 1.4 hdi dizel bir araba standartında 68 hp olan ufacık bir psa motor yapılacak işlemler sınırsız olabilir ama benim bütçem sınırlı bu sınırlar içerisindede port polishin düşük maliyet ve getirisi sebebiyle yeri oldu kaan benim arabamda gaz kelebeği olmadığından turboyu ve emme manifoldunu işledi bu şekildeki bir arabada bile 1 boya yakın fark oluşturabiliyorsa ve kullanıcı olduğum aracımı tanıdığımdan bariz belirgin fark oldu ve kesinlikle tartışmasız işçiliği ve özeni var düşünen varsa şimdiye kadar durduğu kabahat yaptırdıktan sonrada söylesinler fark oldumu olmadımı diye kanıtlansın bir kez daha bende müsayit zamanımda tekrardan turbomu sökücem ve işlicez çünkü porlu turbomu değiştirdim yenisinede istiyorum
    memnuniyetsiz birşey olsa neden uğraşıyım arabasına göre değişir ama turbo sökmekmi gaz kelebeğimi
    kaan kardeşim bilen zaten biliyor tartışmalara gerek yok bence kimse kimseyi kırmasın gücenmesin veriler mevcut yaptıran ve bir tane şikayetçi yok

  5. #81
    ufuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    T.C.
    Mesaj
    1.731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    hangi tepe? 106 kelebeği görmesek ok de

    mühendis hata yapmış. biz düzeltelim
    iş dolayasıyla nete giremıyordum konuyu yenı gordum bi çift edılcek lafım wardı da neysee bu arada bi ara su aracınla denıyelım yaa yurumez demısler yurutmussun ya görerıkm bakalım nasıl yuruyormus

  6. #82
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapı olarak agrasifim sözleri yanlış anlıya biliyorum...
    Ya sen ne kadar agresif bir adamsin relax olmasini bi ogrenemedin gitti

    Bu arada ben EZN S2K da hic niyetim yokken Utku ve Kaan' in guven verici sozleri ve aciklamalari sonrasi yaptirdim. Her portta yaklasik 2mm genisleme payi varmis o payi kullandi Kaan. Before after dynosu da mevcut.

    Benim acikca hissettigim sey suydu, 4-5 ve 6. vitesler cok iyi oldu. Normalde eskiden EZN ye Clio RS ler teke tek Vtec ustu 200 km lere kadar tutunurken en son haliyle Okanin SS RS ile denedik ki buna Kaan da ve herkes sahittir 140 km den sonra resmen porno oluyordu. Ayni sekilde vtec ustu eskiden AC 106 200 lere kadar kafa burun gittigi EZN ile en son port polish sonrasi denedigimizde vtec ustu 180 den sonra direk EZN ayirmaya basliyordu.

    Yani bunlar benim bizzat otoban dynosunda test ettigim sonuclardi. Murat ve Merruse arkadaslarima sunu soyleyeyim ki bilmelerinde fayda var. Dinamometreler o kadar kolay ve rahat manipule edilebiliyorlar ki. Ayrica Turkiye'deki bir cok taninmis dyno kesinlikle stabil degil. Ben ismi lazim degil cok taninmis bir dynoda 3 kere arka arkaya olcum yaptirdim port polish sonrasi, birinde 275hp verdi, birinde 250hp verdi birinde de 245 hp verdi. Arabayi dynodan indirmeden arka arkaya yaptigimiz 3 deneme.

    Yani uzun lafin kisasi oyle dyno mayno bunlar gercekten saglikli veriler olmuyor. Hele hele port polish gibi atmosferikte gidim gidim alinan gucleri dogru yakalamakta pek tercih edilmiyor. Ama illa dyno diye tutturan olursa Kaan zaten 2 kere vermis konuda. EZN s2K dan tekerde aldigimiz guc ortada. Bunu da hala inatla inkar etmek akla mantiga sigmiyor.

    Hersey defterde yaptiginiz hesapla birebir uyusmak zorunda degil. Netice itibari ile hesaba katmadiginiz daha bin tane komponent var

    Kaancim benim icin herseyden onemlisi isini durustce yapmandir. Gerisi teferruattir. Sana o zaman da soylemistim. Seni tanidiktan sonra port polishle EZN geriye gitmis umurumda bile degildi. Gider 200 dolar verir sifir manifold alirdim. Ama isine olan inancin ve guvenin bizi yanitlmadi.

    Tekrar eline ve emegine saglik kardesim.

  7. #83
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi Türkiye yazamadın mı Turkie yazdın Alamancasımı bu
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  8. #84
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sokacam bu laptopa sonunda. Tam yaziyi yazarken mouse kel alaka yerlere zipliyor yazdigim yazi da p...c oluyor.

    Uyari icin sagol kardesim. Hassasimdir bu konularda.

  9. #85

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    PPR Motorsport Engineering Powa !
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  10. #86

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerçek bir blueprint yapılırsa 10-15 bg alınır ama tam yapılırsa
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  11. #87
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ufuck Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada bi ara su aracınla denıyelım yaa yurumez demısler yurutmussun ya görerıkm bakalım nasıl yuruyormus
    senin vts ilemi?

  12. #88
    BAR22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul/Beylikdüzü
    Mesaj
    1.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sokacam bu laptopa sonunda. Tam yaziyi yazarken mouse kel alaka yerlere zipliyor yazdigim yazi da p...c oluyor.

    Uyari icin sagol kardesim. Hassasimdir bu konularda.
    kesin sony'dir markası

  13. #89
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o nasıl imza genç

    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya sen ne kadar agresif bir adamsin relax olmasini bi ogrenemedin gitti

    Bu arada ben EZN S2K da hic niyetim yokken Utku ve Kaan' in guven verici sozleri ve aciklamalari sonrasi yaptirdim. Her portta yaklasik 2mm genisleme payi varmis o payi kullandi Kaan. Before after dynosu da mevcut.

    Benim acikca hissettigim sey suydu, 4-5 ve 6. vitesler cok iyi oldu. Normalde eskiden EZN ye Clio RS ler teke tek Vtec ustu 200 km lere kadar tutunurken en son haliyle Okanin SS RS ile denedik ki buna Kaan da ve herkes sahittir 140 km den sonra resmen porno oluyordu. Ayni sekilde vtec ustu eskiden AC 106 200 lere kadar kafa burun gittigi EZN ile en son port polish sonrasi denedigimizde vtec ustu 180 den sonra direk EZN ayirmaya basliyordu.

    Yani bunlar benim bizzat otoban dynosunda test ettigim sonuclardi. Murat ve Merruse arkadaslarima sunu soyleyeyim ki bilmelerinde fayda var. Dinamometreler o kadar kolay ve rahat manipule edilebiliyorlar ki. Ayrica Turkiye'deki bir cok taninmis dyno kesinlikle stabil degil. Ben ismi lazim degil cok taninmis bir dynoda 3 kere arka arkaya olcum yaptirdim port polish sonrasi, birinde 275hp verdi, birinde 250hp verdi birinde de 245 hp verdi. Arabayi dynodan indirmeden arka arkaya yaptigimiz 3 deneme.

    Yani uzun lafin kisasi oyle dyno mayno bunlar gercekten saglikli veriler olmuyor. Hele hele port polish gibi atmosferikte gidim gidim alinan gucleri dogru yakalamakta pek tercih edilmiyor. Ama illa dyno diye tutturan olursa Kaan zaten 2 kere vermis konuda. EZN s2K dan tekerde aldigimiz guc ortada. Bunu da hala inatla inkar etmek akla mantiga sigmiyor.

    Hersey defterde yaptiginiz hesapla birebir uyusmak zorunda degil. Netice itibari ile hesaba katmadiginiz daha bin tane komponent var

    Kaancim benim icin herseyden onemlisi isini durustce yapmandir. Gerisi teferruattir. Sana o zaman da soylemistim. Seni tanidiktan sonra port polishle EZN geriye gitmis umurumda bile degildi. Gider 200 dolar verir sifir manifold alirdim. Ama isine olan inancin ve guvenin bizi yanitlmadi.

    Tekrar eline ve emegine saglik kardesim.

  14. #90
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu hararetlenmiş, kapak işleme, blue print, port polish adı her ne zıkkım olursa olsun faydası / getirisi ispatlanmıştır.

    Ha sonucu işi yapana çok çok bağlıdır, mühendisler düşenememişte biz mi düşündük konusuna gelince, Bir "Makina Mühendisi" olarak şunu yazayım, mühendislik aklını kullanarak minimum maliyet, maksimum imalat kolaylığı ve elde edebileceğin kadar sağlamını yapmaktır. Sağlamlık olayı da son yıllarda tartışılır her ürünün bir çevrim ömrü olması gerekir ki yenisini satabilesin. Üretim bantından her çıkan aracı fine tune etmeye kalkarsan sene deki üretimin 1 % ne iner. Bugün tunerler AMG den çıkan aracı bile tune ederken üstteki yazı da hayal olur

  15. #91
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçek bir blueprint yapılırsa 10-15 bg alınır ama tam yapılırsa
    benimde demek istediğim tam olarak en iyi şekilde yapılırsa !!!..dediğiniz güçleri almak mümkün aşşağı yukarı arabasına göre değişir...örnek toyota emme gaz kelebeği 8 hp gibi bir artış.typer larda emme gaz kelebeği 11 hp gibi bir artış.s2000 de 12 hp gibi bir artış.megane coupe de kapak 13 hp artış gibi...yani uğraştığımız en iş en önemli tune diyebilirim..araç hava benzin ve ateşlemeden alıyo haraketini e biz nereyle uğraşıyoruz hava
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  16. #92
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu hararetlenmiş, kapak işleme, blue print, port polish adı her ne zıkkım olursa olsun faydası / getirisi ispatlanmıştır.

    Ha sonucu işi yapana çok çok bağlıdır, mühendisler düşenememişte biz mi düşündük konusuna gelince, Bir "Makina Mühendisi" olarak şunu yazayım, mühendislik aklını kullanarak minimum maliyet, maksimum imalat kolaylığı ve elde edebileceğin kadar sağlamını yapmaktır. Sağlamlık olayı da son yıllarda tartışılır her ürünün bir çevrim ömrü olması gerekir ki yenisini satabilesin. Üretim bantından her çıkan aracı fine tune etmeye kalkarsan sene deki üretimin 1 % ne iner. Bugün tunerler AMG den çıkan aracı bile tune ederken üstteki yazı da hayal olur
    hocam süper anlatmışsınız..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  17. #93
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya sen ne kadar agresif bir adamsin relax olmasini bi ogrenemedin gitti

    Bu arada ben EZN S2K da hic niyetim yokken Utku ve Kaan' in guven verici sozleri ve aciklamalari sonrasi yaptirdim. Her portta yaklasik 2mm genisleme payi varmis o payi kullandi Kaan. Before after dynosu da mevcut.

    Benim acikca hissettigim sey suydu, 4-5 ve 6. vitesler cok iyi oldu. Normalde eskiden EZN ye Clio RS ler teke tek Vtec ustu 200 km lere kadar tutunurken en son haliyle Okanin SS RS ile denedik ki buna Kaan da ve herkes sahittir 140 km den sonra resmen porno oluyordu. Ayni sekilde vtec ustu eskiden AC 106 200 lere kadar kafa burun gittigi EZN ile en son port polish sonrasi denedigimizde vtec ustu 180 den sonra direk EZN ayirmaya basliyordu.

    Yani bunlar benim bizzat otoban dynosunda test ettigim sonuclardi. Murat ve Merruse arkadaslarima sunu soyleyeyim ki bilmelerinde fayda var. Dinamometreler o kadar kolay ve rahat manipule edilebiliyorlar ki. Ayrica Turkiye'deki bir cok taninmis dyno kesinlikle stabil degil. Ben ismi lazim degil cok taninmis bir dynoda 3 kere arka arkaya olcum yaptirdim port polish sonrasi, birinde 275hp verdi, birinde 250hp verdi birinde de 245 hp verdi. Arabayi dynodan indirmeden arka arkaya yaptigimiz 3 deneme.

    Yani uzun lafin kisasi oyle dyno mayno bunlar gercekten saglikli veriler olmuyor. Hele hele port polish gibi atmosferikte gidim gidim alinan gucleri dogru yakalamakta pek tercih edilmiyor. Ama illa dyno diye tutturan olursa Kaan zaten 2 kere vermis konuda. EZN s2K dan tekerde aldigimiz guc ortada. Bunu da hala inatla inkar etmek akla mantiga sigmiyor.

    Hersey defterde yaptiginiz hesapla birebir uyusmak zorunda degil. Netice itibari ile hesaba katmadiginiz daha bin tane komponent var

    Kaancim benim icin herseyden onemlisi isini durustce yapmandir. Gerisi teferruattir. Sana o zaman da soylemistim. Seni tanidiktan sonra port polishle EZN geriye gitmis umurumda bile degildi. Gider 200 dolar verir sifir manifold alirdim. Ama isine olan inancin ve guvenin bizi yanitlmadi.

    Tekrar eline ve emegine saglik kardesim.
    sağol abicim biliyorsun başında tedirgindin acabamı diyordun yapsakmı yapmasakmı defelarca konuştuk..nasıl fark edeceğini bildiğim için tecrubemiz daha onceden olduğu için garantisinide vermiştim abi senlede konuştuğumuz gibi abi tr deki işlerim tabiki geçmiş yıla oranla iyileşti insanlara bazı seyleri daha da inandırdığımıza inanıyorum.tabiki bu işle daha öncedende bilgisi olan arkadaşlarımız bizi insanlara önerdi onlardanda ALLAH razı olsun..ama benim hala sanada dediğim gibi gelirimin % 80 yurt dışı işlerinden 911 turbo kapağından tutda audi rs2 kapağına kadar işledik..buda benim açımdan buyuk bir bilgi birikimi zenginlik.sunuda sölemeden gecemiycem benim için ilk önce kesinlikle ve kesinlikle müşteri memnuniyeti para asla 1.planda olmadı amotör ruhla profesyonel işlem her zaman daha sıcak baktığım bir açıdır iş geldiği zaman kafamda ilk beliren sey ne kadar güç alacağımız ve işlerken bana verdiği zevktir sonuçta işimi buyuk bi keyif alarak yapıyorum para son planda şükürler olsunki...senden de ALLAH razı olsun hakkını kişiye teslim eden yapın var abi.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  18. #94
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaan allahtan sana iş yaptıran 10 kişiden 10 uda memnun bole baltalıyorlar senı eger o 9 olsaydı vay halıne

    bende rbc ve kelebegı polıshlettım kaana kesınlıkle fark edıyor.boş konuşmanın anlamı yok.ısın ılgınc yanı o bos konusanların kendılerıde kapagı fln ıslıyor.madem etkısı yok neden yapıyorlar acaba

  19. #95
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaan - Bırak bu işleri gel Büyükçekmecede her zamanki köşemde bekliyorum seni burda çok port yapılcak şeyler var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •