User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
45 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Dünya devi maaş ödeyemiyor

  1. #20
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saab ne zaman dünya devi oldu ki. GM le biraz kendine geldi ama bu gidişle zor.
    Sadece harika ve çok sağlam araba üretmekle iş bitmiyor , yetkili servis ağı ,yedek parça ,ikinci el değeri olmadıktan sonra sadece fantezi arabası olmaya mahkum

  2. #21

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smg_fcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saabı oldum olası sevmedim sevemedim.
    bence volvonun yanında bitik bi marka.
    Bir atasozu derki, " Fakirler Volvo'ya, zenginler Saab'a Biner"

    Alıntı crxvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saab harbı bmw mercedes kalıtesınde baba bı aradır benım gozumde hele o yuksek motorlu turbo lar yokmu bıtırıyor benı yazık gerçekten düzelir inşallah
    GM bile adam edemedi Saab'i

    bu kadar srunlu bır araba uretmeyı nasıl basardılar bılemıyoruz servisce. Senede 20 tane satamamıstı sirket.

    SOrunsuz olanlarına masallah ama bı sorun cıkardımı dıs curugu gıbı kanal tedavısı yaptırır adama .
    KA Style

  3. #22

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serencebey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir atasozu derki, "Fakirler Volvo'ya, zenginler Saab'a Biner"
    Atalarda maşallah araba markaları hakkında bile söz söylemişler.

  4. #23
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Eski kasas 9-5 Aero'yu hiçbir Volvoya değişmem bende o kadar diyorum, yazık olmuş sadece.

    Elektronik problemleri çok fazla aslında Saab'ın bence, bir de 2008 yılında 9-3 ün 60 bin bakımı 2000 € mu neydi o problem

  5. #24
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı VTec_king Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üzûntû verici çinliler almaz umarim
    Çinliler alsa saab'ın değer yitireceğini düşünmüyorum aksine çinliler böyle firmaları alarak kendilerini geliştirme konusunda adım atıyorlar

  6. #25

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kadar tipsiz iç dizaynı olan bir araba üreticisi için iyi bile dayandılar..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  7. #26
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı smg_fcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ekonomide ar-geye başrol vermezsen erir gidersin işte böyle.
    volvo yeni projeler, yeni modeller, yeni sistemler yaparken saab neler yapıyodu?
    yaslamıştı sırtını 9-3e 9-5e oh ne güzel.
    ferrari ya porsche ya sanki bunlar iki modelle tamam ha.
    bu pazarı piyasayı ne sandılar bunlar acaba?

    daima araştıracaksın, geliştireceksin.
    yoksa bu hallere düşersin ve kapitalist sistemde düşenin dostu olmaz.
    automotive ceo alert

  8. #27

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim sayın mod.
    ilerde neden olmasın?
    millet survivor oluyo biz niye yükselemeyelim?

  9. #28

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Saab ne zaman dünya devi oldu demiş bi arkadaş sonuna kadar katılıyorum.

    Saab'ın sadece 9-3 modelini seviyorum ve gayette basarılı bi araçtı.

    Allah honda'ya zeval vermesin
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  10. #29

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda batarmı ali can?
    bir ömür s2knın parçasını satsa gene ayakta kalırlar.

  11. #30
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smg_fcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ekonomide ar-geye başrol vermezsen erir gidersin işte böyle.
    volvo yeni projeler, yeni modeller, yeni sistemler yaparken saab neler yapıyodu?
    yaslamıştı sırtını 9-3e 9-5e oh ne güzel.
    ferrari ya porsche ya sanki bunlar iki modelle tamam ha.
    bu pazarı piyasayı ne sandılar bunlar acaba?

    daima araştıracaksın, geliştireceksin.
    yoksa bu hallere düşersin ve kapitalist sistemde düşenin dostu olmaz.

    yav hakketten şu yaziyi okuyanda saab'da hiç mühendisler calismiyo, ar-ge falan yok sanir yapma bunu yapmaaa ..
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  12. #31
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    hondanında geleceği hakkında bir fizibilite alalım simge.

    elektrikğe hybrid'e verdiler kendilerini ne olur önümüzde ki senelerde durum

  13. #32

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav hakketten şu yaziyi okuyanda saab'da hiç mühendisler, ar-ge falan yok sanir yapma bunu yapmaaa ..
    canım ona bakarsan daciadada var ar-geciler.
    ha kimi işini doğru yapar, doğru hamleler yapar kimide saab kimi ortada kalır.

  14. #33

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toyota gibi ciddi anlamda DÜNYA DEVİ bi üretici krize girmişti biliyosun o yüzden olmayacak şey değil

    Ama açıkcası bende öyle bi ihtimal görmüyorum EF'si EG'si EK'sı EP'si FD'si sisisisisisisi...... diye uzar gider efsane olmak kolay değil,

    teşekkürler japonya teşekkürler Sohichiro Honda
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  15. #34
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smg_fcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    canım ona bakarsan daciadada var ar-geciler.
    ha kimi işini doğru yapar, doğru hamleler yapar kimide saab kimi ortada kalır.
    ya öle diyosunda , şimdi saab'dan bahsediyoruz ya bakkal mehmet amcadan degil.burda hani alaya alınacak kadar kucuk bi marka degil.O sekilde model cikarilmasinin mutlaka sirket stratejesi ve maddi bircok etkene baglı oldugu muhtemel.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  16. #35

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hondanında geleceği hakkında bir fizibilite alalım simge.
    elektrikğe hybrid'e verdiler kendilerini ne olur önümüzde ki senelerde durum
    ben hondanın gidişatını hiç iyi bulmuyorum açıkçası.
    ayaklarını denk alsınlar.
    s2kya dibiese ve susa güvenmesinler.

    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler japonya teşekkürler Sohichiro Honda
    bence sen artık sochauxlulara tşk et.

  17. #36

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oh mon dieu !
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  18. #37

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya öle diyosunda , şimdi saab'dan bahsediyoruz ya bakkal mehmet amcadan degil.burda hani alaya alınacak kadar kucuk bi marka degil.O sekilde model cikarilmasinin mutlaka sirket stratejesi ve maddi bircok etkene baglı oldugu muhtemel.
    şimdi cem gerçekleri söylemek gerekirse ne sizin kadar anlarım ne sizin kadar geçmişlerini bilerim modellerin markaların vs...
    fakat iş ekonomi yönetimine gelince az çok bende bişeyler çıkartırsam bu sefer şu gerçekleri söylemek zorunda kalıyorum.
    mercedes zamanında üç beş modelden ibaretmiş.
    ne a ne b serisi, c serisinden başlarmış mercedes.
    bmwde öyleymiş küçük model veya suv falan yokmuş.
    zamanla bu markalar piyasadan pay kapmak ve eldeki kaynakları sağlam yatırımlara dönüştürmek maksadıyla model gamını genişletme stratejisini (arada niş denilen boşluklarla birlikte) uygulamışlar.
    bi bakmışız a, b, slk, ml, glk vs...
    bi bakmışız 1 serisi, x5, x3 ve hatta x1 şimdi...
    keza volvoda az çok aynı paralellikte...
    ki bunu öngören ve yaptıranda o markalara ait ar-genin ta kendisi.

    saab ise bu durumlarla nerdeyse hiç alakadar olmamış galiba.
    kaynak ve likidite yönetimi başarısız olmuş ki bu saabın ar-gesinin yanlış yönlendirme ve uygulamasından kaynaklanır.
    +gmnin krizide var tabi az çok işin içinde.
    jaguar gitti gidiyordu, umarım bunlarda rover gibi tarihin derinliklerinde kaybolmazlar...

    stockholden ben simge, saygılar...

  19. #38
    Jem89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    41-34-20
    Mesaj
    3.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smg_fcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi cem gerçekleri söylemek gerekirse ne sizin kadar anlarım ne sizin kadar geçmişlerini bilerim modellerin markaların vs...
    fakat iş ekonomi yönetimine gelince az çok bende bişeyler çıkartırsam bu sefer şu gerçekleri söylemek zorunda kalıyorum.
    mercedes zamanında üç beş modelden ibaretmiş.
    ne a ne b serisi, c serisinden başlarmış mercedes.
    bmwde öyleymiş küçük model veya suv falan yokmuş.
    zamanla bu markalar piyasadan pay kapmak ve eldeki kaynakları sağlam yatırımlara dönüştürmek maksadıyla model gamını genişletme stratejisini (arada niş denilen boşluklarla birlikte) uygulamışlar.
    bi bakmışız a, b, slk, ml, glk vs...
    bi bakmışız 1 serisi, x5, x3 ve hatta x1 şimdi...
    keza volvoda az çok aynı paralellikte...
    ki bunu öngören ve yaptıranda o markalara ait ar-genin ta kendisi.

    saab ise bu durumlarla nerdeyse hiç alakadar olmamış galiba.
    kaynak ve likidite yönetimi başarısız olmuş ki bu saabın ar-gesinin yanlış yönlendirme ve uygulamasından kaynaklanır.
    +gmnin krizide var tabi az çok işin içinde.
    jaguar gitti gidiyordu, umarım bunlarda rover gibi tarihin derinliklerinde kaybolmazlar...

    stockholden ben simge, saygılar...

    Okumadım ama gerçekten anlamlı gözüküyor.. En azından emek sarf edilmiş.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •