saab ne zaman dünya devi oldu ki. GM le biraz kendine geldi ama bu gidişle zor.
Sadece harika ve çok sağlam araba üretmekle iş bitmiyor , yetkili servis ağı ,yedek parça ,ikinci el değeri olmadıktan sonra sadece fantezi arabası olmaya mahkum
saab ne zaman dünya devi oldu ki. GM le biraz kendine geldi ama bu gidişle zor.
Sadece harika ve çok sağlam araba üretmekle iş bitmiyor , yetkili servis ağı ,yedek parça ,ikinci el değeri olmadıktan sonra sadece fantezi arabası olmaya mahkum
Bir atasozu derki, " Fakirler Volvo'ya, zenginler Saab'a Biner"
GM bile adam edemedi Saab'i
bu kadar srunlu bır araba uretmeyı nasıl basardılar bılemıyoruz servisce. Senede 20 tane satamamıstı sirket.
SOrunsuz olanlarına masallah ama bı sorun cıkardımı dıs curugu gıbı kanal tedavısı yaptırır adama .
KA Style
Eski kasas 9-5 Aero'yu hiçbir Volvoya değişmem bende o kadar diyorum, yazık olmuş sadece.
Elektronik problemleri çok fazla aslında Saab'ın bence, bir de 2008 yılında 9-3 ün 60 bin bakımı 2000 € mu neydi o problem![]()
O kadar tipsiz iç dizaynı olan bir araba üreticisi için iyi bile dayandılar..
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
teşekkür ederim sayın mod.
ilerde neden olmasın?
millet survivor oluyo biz niye yükselemeyelim?
Saab ne zaman dünya devi oldu demiş bi arkadaş sonuna kadar katılıyorum.
Saab'ın sadece 9-3 modelini seviyorum ve gayette basarılı bi araçtı.
Allah honda'ya zeval vermesin![]()
![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
honda batarmı ali can?
bir ömür s2knın parçasını satsa gene ayakta kalırlar.![]()
hondanında geleceği hakkında bir fizibilite alalım simge.
elektrikğe hybrid'e verdiler kendilerini ne olur önümüzde ki senelerde durum
Toyota gibi ciddi anlamda DÜNYA DEVİ bi üretici krize girmişti biliyosun o yüzden olmayacak şey değil
Ama açıkcası bende öyle bi ihtimal görmüyorum EF'si EG'si EK'sı EP'si FD'si sisisisisisisi...... diye uzar gider efsane olmak kolay değil,
teşekkürler japonya teşekkürler Sohichiro Honda![]()
![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Oh mon dieu !![]()
![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
şimdi cem gerçekleri söylemek gerekirse ne sizin kadar anlarım ne sizin kadar geçmişlerini bilerim modellerin markaların vs...
fakat iş ekonomi yönetimine gelince az çok bende bişeyler çıkartırsam bu sefer şu gerçekleri söylemek zorunda kalıyorum.
mercedes zamanında üç beş modelden ibaretmiş.
ne a ne b serisi, c serisinden başlarmış mercedes.
bmwde öyleymiş küçük model veya suv falan yokmuş.
zamanla bu markalar piyasadan pay kapmak ve eldeki kaynakları sağlam yatırımlara dönüştürmek maksadıyla model gamını genişletme stratejisini (arada niş denilen boşluklarla birlikte) uygulamışlar.
bi bakmışız a, b, slk, ml, glk vs...
bi bakmışız 1 serisi, x5, x3 ve hatta x1 şimdi...
keza volvoda az çok aynı paralellikte...
ki bunu öngören ve yaptıranda o markalara ait ar-genin ta kendisi.
saab ise bu durumlarla nerdeyse hiç alakadar olmamış galiba.
kaynak ve likidite yönetimi başarısız olmuş ki bu saabın ar-gesinin yanlış yönlendirme ve uygulamasından kaynaklanır.
+gmnin krizide var tabi az çok işin içinde.
jaguar gitti gidiyordu, umarım bunlarda rover gibi tarihin derinliklerinde kaybolmazlar...
stockholden ben simge, saygılar...![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)